Vztahy

Vzala si sobce?

Všichni aktéři příběhu, které chci poppsat, jsou moji kamarádi. Dám jim vymyšlená jména - Klára, Tonda, Kamil. Příběh sám je ale pravdivý.

Klára s Tondou jsou manželé. Oba intelektuálové, pracují hlavou, občas se zapojují ve sportovním klubu nejen jako sportovci, ale i při organizaci závodů. Klára pracuje v kanceláři jako asistentka, Tonda je obchodník u velké firmy. Doma jim to klape navenek bez problémů, řeklo by se, že je to takové lehce nadprůměrné manželství.

Bohužel, jak vím od Kláry, nepříliš pravidelné, co se týče manželských povinností. Tonda totiž dělá na velkých projektech. A když projekt finišuje a on je vytížený prací, musí jít všechno ostatní stranou. Koneckonců když má stres, těžko po něm někdo může chtít další výkony, že?

Ovšem když stres pomine a je čas a prémie, to je Tonda pán světa. Občas Kláře i zahne - vždycky na jednu noc. Klára se o tom dozvídá ráno, když Tonda přijde s kytkou v ruce a slzami v očích. Za jejich manželství takhle přišel několikrát a nikdy to nebyla žádná vážná známost. Nebo spíš to Klára nikdy nezjišťovala, jenom si přišla postěžovat. Koneckonců jinak má hodného muže, který si jí hledí, tak proč si komplikovat život žárlením?  A kvůli jedné noci se svět nezboří...

Kamil je profesionální sportovec. Štíhlý, usměvavý, pokud jde o ženy, tak spíše zdrženlivý. Pravý opak obtloustlého nervózního obchodníka. Několik let kolem sebe s Klárou chodili jako kočka kolem hrnce s horkou kaší, než se odhodlali si spolu promluvit, a i jejich první rozhovory byly čistě pracovní.

V té době Tonda opět "finišoval" a u Kláry doma to bylo všelijaké. Samozřejmě že povídání v klubu bylo přijemnější, než sezení doma. Klára se s Kamilem sešla párkrát u kávy, a protože se jeden druhému už dlouho líbil, celkem rychle se odhodlali k flirtu. Koneckonců oba věděli, že jde jen o "jednu noc" - vzhledem ke své práci a vzdálenosti jejich bydliště nemá Klára možnost se s Kamilem vídat jinde než v rámci klubu, a to ještě jen párkrát do roka, v době několikadenní sportovní akce.

Ovšem s čím nepočítala, to byl její muž. Náhodou ji s Kamilem viděl u stolku v klubovém baru - a bylo zle. Žárlivost nejhoršího kalibru, výčitky, napadání ... a to ještě dřív, než se vůbec něco stalo.

A tak jsme s Klárou uvažovaly nad tím, jaký je v tom vlastně rozdíl? Opravdu by její nevěra byla o tolik horší než nevěra jejího muže? Nebo je rozdíl jen v tom, že Tonda řádí "preventivně", zatímco Klára přišla vždycky k hotovému? Nebo je to tak, že si vzala sobce, který ji považuje za svůj majetek?

   
12.07.2004 - Láska a vztahy - autor: Herta

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [203] Riccione [*]

    Julinka: Tak s tím naprosto souhlasím. Jsem doooost baculatá, chodím s báječným klukem (nebo chlapem... jak chcete) a zájem ostatních chlapů není úplně nulový (i když pro mě už existuje jen ten jeden).

    superkarma: 0 15.07.2004, 16:22:48
  2. avatar
    [200] Riccione [*]

    S takovým chlapem bych nevydržela ani za nic!

    superkarma: 0 14.07.2004, 21:23:48
  3. avatar
    [199] Gedžitka [*]

    Aspiková: no nevím, svůj vztah si řeš jak chceš, ale abych oživovala svůj vztah nevěrou? Abych si musela uvědomovat, co mám doma tím že zahnu? Já vím, co mám doma a i po letech ho mám stejně ráda jako sem měla a myslím že dokonce ještě víc. I když mě občas vytáčí a štve.

    superkarma: 0 14.07.2004, 20:04:08
  4. avatar
    [192] Chameleonka [*]

    miXal: Šovinistická je už samotná myšlenka, že žena ohrožuje toho chudáka svojí nevěrou víc než on ji, tím více pak, jak to zdůvodňuješ. Tím končím diskusi

    superkarma: 0 14.07.2004, 12:31:09
  5. avatar
    [185] Aspiková [*]

    Gedžitka: S tím nemůžu souhlasit. I v případě, že spolu manželé slušně komunikují a jsou schopný po letech manželství vyrazit jen oni dva na výlet nebo dovolenou, tak to neznamená, že mezi sebou prožívají vášnivý milostný vztah. Zdravý člověk to cítit chce a tak občas ulítne a někdy to není na škodu, zvlášť když si uvědomí, že skutečnej poklad má doma.

    superkarma: 0 14.07.2004, 08:05:34
  6. avatar
    [184] Chameleonka [*]

    miXal: Právě ve svém příspěvku 141! Pokud máš názor, že žena svojí nevěrou může více ublížit muži než on jí, protože ona a priori uvažuje, že domů podvrhne kukaččí mládě, zatímco případnej levoboček chlapa v podstatě neublíží nikomu a ničemu... no tak pak jsi bohužel šovinista

    superkarma: 0 14.07.2004, 08:00:22
  7. avatar
    [183] Kimmy [*]

    oprava: priemErom

    superkarma: 0 14.07.2004, 06:50:04
  8. avatar
    [182] Kimmy [*]

    Zuzaa #173: mne sa to zda tiez...

    A inac, moj skvely kamarat (nie priatel ani boyfriend, iba kamarat!) na Slovensku zije v normalnom panelakovom byte 3+1 (ci ako sa to tam uz rata, je to normalny trojizbovy takpovediac "rodinny" byt) s dvoma priatelmi - spolubyvajucimi a to by ste sa teda cudovali, aky tam maju poriadok! Uplne jedna z najskvelejsie upratanych domacnosti, maju to lepsie ako ja v mojej izbe, a to naozaj nezvelicujem. Trochu im to aj zavidim (to, ze maju taky skvely byt s vyhladom snad az niekde do Rakuska a nebyvaju v prizemnom byte ako my, v takom byte ako oni by som aj aj mala lepsie upratane, to je prirodzena motivacia, aj ked na Slovensku je to povazovane iba za obycajny "panelak"). A ziju iba sami traja chalani a neviem o tom, ze by si najimali upratovatelsku sluzbu. Mozno je to tym, ze oni si ten byt len prenajimaju a teda vacsinu svojich vlastnych veci maju niekde doma u rodicov, ale taketo presne podrobnosti uz neviem, to je len moja spekulacia. A tiez poznam jedneho fesaka tu v Toronte (byvaly spoluziak zo strednej skoly, mimo ine tiez takzvany "vychodoeuropan" ) ktory tiez zrejme byva sam (neviem to s urcitostou, viem len to ze nebyva u rodicov uz snad odkedy zacal studovat na univerzite) takze si asi tiez vari, perie, upratuje, atd. sam... a pritom je chlap! To je ale prekvapko, co? Teda presnejsie naozaj neviem, ci byva len sam, telefon v byte ma zavedeny na jeho priezvisko, ale pravdupovediac by ma to vobec neprekvapilo (co ho poznam - a to nie az tak dobre aby som o nom mohla robit nejake uzavery - tak to na neho celkom pasuje - ta starostlivost o seba, neviem ci hned to predpokladane byvanie osamote). Len je docela sranda predstavovat si tohoto sikovneho mladeho programatora s pravdepodobne vybornym studijnym prospechovym priemorom ako doma stoji u drezu a umyva si riady...

    superkarma: 0 14.07.2004, 06:49:09
  9. avatar
    [181] Kimmy [*]

    Pocuje v_erunka #158, a co tak mysliet AJ na druhych AJ na seba? Totiz to je nieco ako kompromis a je to potrebne, ci si Ty myslis ze ano a ci nie (je jedno). Ked niekto zapiera svoje skutocne vnutorne pocity, tak sa tym psychicky ubija a lahsie podlahne chorobam. Pocuj, Ty rada filozofujes v zmysle "bud - alebo", nieco ako zlata stredna cesta je Ti nezname, vsak???

    superkarma: 0 14.07.2004, 06:13:28
  10. avatar
    [179] Chameleonka [*]

    miXal: ŠOVINISMUS: krajní podoba nacionalismu, slepá víra v nadřazenost svého národa a méněcennost národů jiných, přeneseně pak slepá víra v samozřejmou nadřazenost muže nad ženou - to doslovně cituji ze slovníku, abys to měl přesně, jinak tě mohu milý Mixi ujistit, že nepoužívám slova, jejichž význam mi uniká
    Co se týče tvého vsouvání anglických slov do textu, připadá mi to trapný - jsou tady holky ze všech koutů světa, ale nemají potřebu tímto způsobem dokazovat, že na to maj

    V_erunko, pravdu díš, že den má 24 hodin, z toho 10 strávím dobýváním chleba (plus cesta), aspoň na 6-7 hodek bych si dáchla a pak zbývá zrovna těch 7-8 na druhou šichtu, kterou ale díky trávím podstatně příjemněji

    superkarma: 0 14.07.2004, 00:08:05
  11. avatar
    [178] Gedžitka [*]

    miXal: každopádně já bych neodpustila ani úlet a ostatní ať si to řeší podle svýho svědomí
    Já pochopila, jak myslíš tu "kosmetickou vadu", a určitě mě to nijak nepohoršilo, nakonec proč by měla ta druhá zůstat bez peněz, když už jí to dítě udělal, tak ať se i stará ne?, ale na druhou stranu, když tak nad tím přemýšlím, ono je toho jistě i víc, většina lidí pokud má dítě ho chce i znát ne? atdatd. Takže nakonec budu hlídat o víkendech dítě ženské, se kterou ulítl můj muž a ještě budu šťastná, že mám tak prima chlapa, kterej má zájem o svý dítě. Ne fakt, ono de opravdu jen o to, co je kdo schopnej odpustit. Někdo neodpustí nevěru někdo facku někdo ani jedno někdo odpustí všecko.

    Aspiková: pokud ti dva spolu komunikují a jsou i kamarádi ne jen manželé na papíře, tak se taková věc asi nestane.

    superkarma: 0 13.07.2004, 22:32:57
  12. avatar
    [177] Aspiková [*]

    miXal: Tak jsi mne donutil, abych vytáhla anglicko - český slovník. Slovník pojmů, bohužel, v mé knihovně chybí a tak mi přesný význam slova "šovinista" zůstává utajen. Nicméně mne podobný diskuse nutí zamyslet se nad spousty životních situací. K nevěrám docházelo, dochází a docházet bude. Myslím si, že samotná nevěra nebývá důvodem k rozvodu. Nešťastná manželství nezpůsobuje nedostatek lásky, ale nedostatek přátelství.
    K té "kosmetické vadě" ... veřím že většina z nás to vzala jako nadsázku a já se nad tím spíš pousmála než že by mne to pohoršilo.
    Já neměla to štěstí žít jako dítě v úplné rodině a ani jsem to nedopřála svým dětem. Jasně, že je mi to líto, ale někdy to jinak než rozvodem vyřešit nejde. Jestliže manželství funguje a ti dva spolu slušně komunikují a hlavně se respektují, tak je asi hloupost rozbíjet rodinu kvůli nevěře.

    superkarma: 0 13.07.2004, 22:03:02
  13. avatar
    [174] Gedžitka [*]

    miXal: já nemyslím, že je blbost opouštět kvůli jednomu úletu, protože je taky známo udělal to jednou, udělá to zase. Nebo ne? A jestli si myslíš, že když bude hclap platit alimenty, je to pouze "kosmetická vada", tak seš sakra na omylu. Můj kdyby měl platit alimenty, tak bych se hodně divila, jak to, že má tolik a minimálně se ho snažila změnit práci, když tak málo vydělává a taky mj. teda fakt nevím, z čeho bysme žili, kdyby platil alimenty. Každej holt nemá 10ti tisíce na výplatu, aby si manželka nevšimla, že peníze posílá někam. Myslím, že na náš vztah by to opravdu zásadní vliv mělo. Protože bysme asi museli bydlet pod mostem.

    superkarma: 0 13.07.2004, 19:37:52
  14. avatar
    [171] Aspiková [*]

    v_erunka: Co se mi nelíbí na těch tvých počtech ??? Rovnocenost = padesát na padesát. Rozložení sil v tvém podání tomu neodpovídá. Mužská práce je ta, kterou on uzná za jeho práci ??? Vždyť je to šílená věta. Den má skutečně 24 hodin, ale ženská chodí do práce stejně jako chlap. Děti jsou chlapa zrovna tak jako ženský. Chlap jí a špiní prádlo zrovna tak. Proč by měl chlap po zbytek dne co přijde z práce v ruce dráždit maximálně televizní ovladač a ženská by měla kmitat a ještě být upravená, milá a připravená na vášnivé milování s odpočatým manželem ? Všichni mají stejné potřeby,všichni se musí snažit nebýt sobecký. Vždyť chlap, který by dopustil, aby si ženská připadala jako služka není nic jinýho než sobec. Není nic ponižujícího na tom když chlap vezme cestou na parkoviště odpadky nebo vysaje byt zatímco ženská uvaří večeři. Pak jsou ty síly rozložený tak, že jsou spokojený všichni a mají víc času na to, aby spolu trávili čas k užitečnějším věcem než jsou domácí práce. Nikdy to nemůže fungovat když jeden dělá co může a druhej se jen přiživuje. Musejí spolu sdílet všechno ... i domácí práce.

    superkarma: 0 13.07.2004, 17:34:24
  15. avatar
    [170] pajda [*]

    v_erunka: myslím, že si pleteš pojmy s dojmy. Těžko můžeš čekat, že chlap ocení, když má doma všechno až pod nosem - maximálně z tebe má srandu, a to tak, že pořádnou. A nechtěj vědět, co o tobě vykládá jinde...myslím, že by ses dost divila. A mimochodem - brala bych, jestli máš v práci pod sebou řekněme dvacet lidí a doma se nehodláš zalamovat přemýšlením a připadá ti jednodušší udělat, co se řekne, ale neberu, že bys měla "vypustit své já" - to je spolehlivá cesta do blázince.

    superkarma: 0 13.07.2004, 17:23:56
  16. avatar
    [166] Aspiková [*]

    v_erunka: Mužské práce ??? Jaké jsou mužské práce ?? Splodit syna, zasadit strom , postavit dům a občas opravit něco rozbitého ??? Kolik domů za život postaví ??? Jak často se v domácnosti něco porouchá ?? Uklízet je potřeba denně, vařit se musí i několikrát denně a vypraný prádlo se taky samo nevyžehlí. Je příšerný dělit práce na mužský a ženský. Chlap, který je bez ženský snad neuklízí a nepere ??? Je i dost žen co si umí ledacos opravit. Nevadí mi, že ty běžný domácí práce vykonávám, ale deptá mne když má chlap řeči typu : Jdi si ke dřezu, tam patříš. Na domácích pracech by se měli podílet všechny členové domácnosti a ne to dělit podle toho co má mezi nohama. V partnerským vztahu si musí být všicni rovný a u Tebe mám V_erunko pocit, že máš potíže s počty.

    superkarma: 0 13.07.2004, 16:24:28
  17. avatar
    [159] Chameleonka [*]

    v_erunka: Tak to já Pumu teda dost ráda podpořím, protože jsem opravdu nikde neslyšela, že by údělem ženy mělo být sloužit - komukoliv. A milá V_eru, kdyby sis dobře přečetla ještě jednou můj příspěvek 144, nikde tam myslím není psáno, že si chci udělat služku z chlapa - naopak zdůrazňuji, že děláme oba všechno, jednou já, jednou on, ale když on dělá na směny a je pak tři dny doma, tak mu není zatěžko nakoupit a udělat mi večeři a nepovažuje to určitě za skutečnost, že mi slouží, myslím, že až mu to řeknu, dost ho tvůj postřeh popudí a to ještě neví, že každého chlapa, co se dokáže otočit v kuchyni nebo omluvit za svojí chybu, považuješ za bačkoru, to by ho popudilo podruhé Jeho hodnota totiž mimo jiné tkví v tom, že si mě jakožto svojí partnerky VÁŽÍ... a dává mi to najevo tím, že se o mě stará a pečuje, protože ví, že stejným způsobem se budu starat a pečovat já o něho, když na to přijde...
    Hele a na svý já jsem svýho času zapomněla a nijak mě to nepovzneslo - 17 let v manželství jsem vařila, prala, kojila, žehlila, nakupovala, pečovala, uklízela, kmitala, zařizovala, obstarávala, poskytovala full servis manžílkovi i dětičkám... a výsledek? Připadala jsem si jako vonuce, urvaná, unavená, uhoněná, otrávená, bez jiskry - a myslíš, že to ten chlap ocenil? Ani trochu.. ani trošičku!
    Dneska jsem to vzala z jinýho konce.. a víš, že díky tomu mýmu bačkorovi( ) mi i cizí lidi říkaj, že vypadám mnohem mladší, hezčí, spokojenější než když mi bylo 30? Tuhle mě zastavil ve Volarech mladej kluk, měla jsem na hlavě kšiltovku a na sobě džínovou košili ještě mokrou z vody, a on mě oslovil "slečno"!
    Hele, souhlasim s tebou akorát s tou věrností, tyhle hodnoty jsem si díky svému opět srovnala do původního stavu, ale jinak, co se týče mýho já, tak se v životě nemělo líp a nemyslím, že by tím někdo v mým okolí nějak výrazně trpěl

    superkarma: 0 13.07.2004, 15:18:32
  18. avatar
    [154] Chameleonka [*]

    petruška: No, pak by ti ale pár let trvalo, než by klon uzrál...než by sis ho vypiplala, tak by ses dost nadřela
    ...a navíc, já ho mám ráda nejenom kvuli těm pracem

    superkarma: 0 13.07.2004, 10:31:50
  19. avatar
    [153] Chameleonka [*]

    Puma1: S interrupcema bacha, náhodou by sem z rodiny anebo prolife zabrousila Zdena Rybová a roznesla by tě na kopytech!!!

    superkarma: 0 13.07.2004, 10:28:46
  20. avatar
    [151] Chameleonka [*]

    petruška: Sama mám málo, nedám!
    Jinak je jedináček, možná proto je takovej občas trucovitej... a možná by pro většinu z vás byl poněkud starší, mně už taky neni dvacet a jemu je ještě o chlup víc

    superkarma: 0 13.07.2004, 10:26:32
  21. avatar
    [147] Chameleonka [*]

    miXal: No, kdybys mi takovou "kosmetickou záležitost" přinesl domů, jel bys jako namydlenej blesk, tím si buď jistej!

    superkarma: 0 13.07.2004, 09:06:11
  22. avatar
    [145] Chameleonka [*]

    miXal: Tvůj názor je typicky šovinistickej a mimo to - promiň, ale v dnešní době těch následků mimomanželskýho šukání už jaksi ubylo - možná jako chlap máš pořád pocit, že to je výhradně ve vašich rukách, ale ujišťuju tě, že když jsem konala tyto věci, první, na co jsem si dávala pozor, byla právě nechtěná gravidita... takže jsem vlastně nedělala nic špatnýho, páčto proti tomu nejhoršímu, co je na nevěře, tedy případnému nechtěnému dítěti, jsem se pečlivě chránila, co?

    superkarma: 0 13.07.2004, 08:53:23
  23. avatar
    [144] Chameleonka [*]

    v_erunka: Vskutku nežertuju, můj opravdu vaří a peče a nakupuje a dělá všechny domácí práce a dělá je rád a taky hodně dobře a hlavně vůbec netrpí pocitem, že bych to měla dělat já... možná to má trochu důvod v tom, že byl mnoho let se svým synem sám, protože se jim jaksi nepovedla maminka, ale nedovedeš si představit ten nádhernej pocit, když si konečně už nemusím připadat jako služka, která přitáhne z práce domů a na uvítanou slyší slova "co bude k večeři?!", případně "ty jsi nic nekoupila?!", anebo "máš tady prach!", či snad "máš v koši montérky, kdy mi je vypereš?" a také "hodláš někdy vyžehlit?"... Nedovedeš si představit ten balzám, když přitáhnu z práce a můj mi nadšeně vypráví, co nakoupil, co uvaří zítra, ukáže mi čerstvou bábovku a hned se mě ptá, jestli nemám na něco chuť a naleje mi studený pivo... docela si to po těch letech nucených prací užívám... a to nikoliv tak, že bych nedělala nic, ale vím, že se to ode mě nečeká a nebere jako moje povinnost.. jednou já, podruhý ty, hlavně, aby to fungovalo a oba byli spokojený... a to si myslím, že je ta hlavní podstata...
    Jo, neni to , občas se vzteká a prudí, což já taky, takže pak lítaj blesky, ale když si položím na váhy pro a proti, tak ty pozitiva převažujou....

    superkarma: 0 13.07.2004, 08:47:02
  24. avatar
    [143] Alousek [*]

    miXal:Ty fakt myslis, ze zena, ktera behem nevery otehotni je vetsi hrozbou nez muz, ktery behem nevery udela jine dite?

    superkarma: 0 13.07.2004, 08:22:39
  25. avatar
    [140] Vivian [*]

    Gedžitka: taky mám podobný pocit... dospělostí bych se v takovém případě neoháněla

    superkarma: 0 12.07.2004, 22:25:49
  26. avatar
    [139] Gedžitka [*]

    petruška: ale pozor já neřekla, že sou stejně na , jen to, že každej má svý chyby a bezchybnýho nenajdeš. Takže to že chceš od jednoho odejít, že ti na něm něco vadí je hovadina, páč ten druhej tu vlastnost může mít stejně tak a nebo má jinou, která tě bude štvát tak, jako původněta u bejvalýho, takže si vlastně moc nepomůžeš. Až na vyjímky potvrzující pravidlo.

    Mifaela: viz Meryem: ty máš opravdu pocit, že je to o dospělosti? Já bych řekla spíš o hodně jiných vlastnostech té které dotyčné. Ať už je to pohodlnost, strach třeba co řekne okolí, já to sama nezvládnu, neuživím se... Ale ne o dospělosti. Můžu být dospělá a nevěru nepřekousnout . Holt každýmu vadí něco jinýho. Nehledě na to, že mě nevěra lidí okolo žárlivou udělala.

    Zuzaa: 100% souhlas

    superkarma: 0 12.07.2004, 22:16:00

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [138] trdlo [*]

    Ja se taky hlasim do rodiny. Sice nejsem chlap, ale umim menit olej, svicky a brzdy!

    superkarma: 0 12.07.2004, 22:10:29
  2. avatar
    [137] Minda [*]

    pajda: Du balit kufry...

    superkarma: 0 12.07.2004, 21:06:23
  3. avatar
    [136] pajda [*]

    Minda: jasně že přibíráme - obzvlášť ty, se kterými už dááávno rodina skoro jsme:-)

    superkarma: 0 12.07.2004, 20:58:12
  4. avatar
    [135] Minda [*]

    katchabinka:

    superkarma: 0 12.07.2004, 20:20:49
  5. avatar
    [134] k@tchabinka [*]

    Mindi.. jasne.. dyt jsme jedna velka ta... rodina :)

    superkarma: 0 12.07.2004, 20:18:57
  6. avatar
    [133] Minda [*]

    katchabinka: pajda: Berete i posily ze zahranici? S takovou motivaci budu mit na letenku nasetreno cobydup

    superkarma: 0 12.07.2004, 19:48:01
  7. avatar
    [132] k@tchabinka [*]

    pajda.. ale jasne.. stejne jsou to urcite i moji pribuzni.. a jestli nejsou.. brzy budou :)

    superkarma: 0 12.07.2004, 19:35:10
  8. avatar
    [131] pajda [*]

    katchabinka: jasnačka...že váháš? Smím vzít příbuzný?

    superkarma: 0 12.07.2004, 19:28:53
  9. avatar
    [130] k@tchabinka [*]

    Pajdo... chces prijet a pobejt ?:))

    superkarma: 0 12.07.2004, 19:07:42
  10. avatar
    [129] Vivian [*]

    pajda: prej ještě nejsou... ale ráda by

    superkarma: 0 12.07.2004, 19:03:47
  11. avatar
    [128] pajda [*]

    katchabinka: vy jste jedna velká šukající rodina? Můžeš specifikovat, ze kterého jste kraje?

    superkarma: 0 12.07.2004, 19:00:17
  12. avatar
    [127] Vivian [*]

    v_erunka: nemyslím, že všichni chlapi jsou od přírody nepořádní a je nutné s tím počítat, to záleží především na výchově... pokud by byl čunče a vyžadoval, abych po něm uklízela, tak bych si ho asi nebrala

    superkarma: 0 12.07.2004, 17:23:04
  13. avatar
    [126] Vivian [*]

    v_erunka: pokud máte ty práce rozdělené spravedlivě, je to v pohodě... hlavně jestli vám oběma to vyhovuje. Já doma taky dělám těch domácích prací víc, ale on zase třeba zvládne opravy spotřebičů, na které já bych si netroufla. Jenže umýt nádobí je potřeba každý den, zatímco opravit auto třeba jednou za rok... takže i muž by se měl stejnou měrou podílet na chodu domácnosti, která je stejně jeho jako jeho partnerky.

    superkarma: 0 12.07.2004, 17:20:57
  14. [125] xenie [*]

    verunka 119: Loni vařil jednou čínu

    superkarma: 0 12.07.2004, 17:19:23
  15. avatar
    [120] k@tchabinka [*]

    ja si sice myslim, ze nevera oslabuje kazdy vztah a je jedno, kym je zpusobena ale rozhodne bych byla pro vyreseni tohoto problemu...vseobecne povolenou bigamii.. byli bychom takova jedna sukajici rodina.. oficialne.. ted se jen tvarime, ze nejsme .

    superkarma: 0 12.07.2004, 16:53:30
  16. avatar
    [114] Vivian [*]

    v_erunka: myslím, že tyto práce (praní, žehlení, vaření) nepatří automaticky ženě.. je to o tom, jak se ti dva dohodnou, protože domácnost patří jim oběma stejným dílem. Nebo u vás je to jinak?

    superkarma: 0 12.07.2004, 16:32:49
  17. avatar
    [110] Vivian [*]

    Rikina: říká se "házet perly sviním" ale ty jsi asi nechtěla tak natvrdo, že?

    superkarma: 0 12.07.2004, 16:22:51
  18. avatar
    [109] Chameleonka [*]

    Julinka: Ale to já vím, že jsi byla málo moudrá a pokorná a proto ses musela rozvést, což je taky tvoje vina!
    Nicméně dnešní názor V_eru,jakkoliv je možná podložen vnímáním světa v jiných úhlech, není zas tak úplně od věci... a navíc, sama nevíš, co se dozvím já, až si přečte moje myšlenkové průjmy

    Mimochodem, když už řešíte ty hajzly... (hehe, to zní dvojsmyslně ) můj ex (a ostatně i synáček) prkýnko zvedali i poklápěli, nicméně chcali stejně kolem a uklízet to nehodlali (ten mladší pod nátlakem občas musel, starší se odmítal - jako ve všem - přizpůsobit)... můj sice někdy nechává nahoře, ale zase uklízí, vaří, pere, peče buchty, žehlí, opravuje auto, buduje... tak kde je v tuhle chvíli filosofická podstata věci?

    superkarma: 0 12.07.2004, 16:16:52
  19. avatar
    [104] Vivian [*]

    Julinka: s erekcí se snad netrefí ani v sedě, ne?
    Budu si to muset zjistit

    superkarma: 0 12.07.2004, 15:45:05
  20. avatar
    [101] Landriel [*]

    petruška: taky neřeším prkýnko, ale co řeším, je mytí toho počůranýho záchodku, do kterého se jaksi zodpovědné osobě nechce.

    superkarma: 0 12.07.2004, 15:27:26
  21. [100] xenie [*]

    a sakra, a já si myslela jak mám výjimečné vztahy že jsem nikdy neřešila prkýnka, což se dle časáků zdá bezmála hlavním důvodem rozvodů

    superkarma: 0 12.07.2004, 15:22:41
  22. avatar
    [98] Vivian [*]

    Julinka: taky řešení ale někteří chlapi zastávají názor, že čůrat v sedě není hodno opravdového muže

    superkarma: 0 12.07.2004, 15:12:54
  23. avatar
    [97] Chameleonka [*]

    v_erunka: Víš, myslela jsi to dobře, jenom bych to trochu upravila... pojem "duševní nevěra" není ani tak o tom, že manžel vypráví o kuchařském umění kolegyně...není to ani o tom,že si někdo představuje, jak šuká s Bradem Pittem (brrr!!)... duševní nevěra může samozřejmě probíhat v určitém časovém úseku paralelně s tou fyzickou (obvykle na sebe logicky navazují), ale vzájemně se nepodmiňují. Myslím ale, že V_eru celkem správně chtěla říct, že chlap si většinou chce opravdu hlavně zašukat, zatímco holka většinou (pro ty, kterých se to netýká, zdůrazňuji slovo "většinou") ulítne na citech a lásce a právě tý potřebě, že jí má někdo rád, že jí dává to, co jí ten druhej (respektive první) už dávat jaksi není schopnej či ochotnej, případně podlehne iluzi téhož... v důsledku čehož právě lítá v nevěře duševní, pro niž je schopna pálit mosty a obrátit svět našišato...
    Helejte se, jsem exemplární příklad nevěry duševní, když jsem se (po mnoha fyzických úletech, kde fakt nešlo o nic) zamilovala do svýho , nebyla v tom ani špetka sexu, protože ten následoval až v okamžiku, kdy jsem v tom lítala až po šošuli..a jakkoliv jsem se potom ocitla v kotrmelcích, nelituju toho ani trochu a naprosto chápu všechny podobně postižený a plně si uvědomuju hrozbu pojmu "duševní nevěra"... s tim se fakt nedá nic dělat
    Mimochodem, když jsem mému ex oznámila, že právě aspiruje na to, se stát ex, víte, co ho v tu chvíli zajímalo? "Už jsi s nim spala?" On si zoufalec vůbec neuvědomoval, vzhledem ke svým postojům, že ten průser vůbec netkví v sexu s dotyčným...
    Jojo, šovinisti... povýšili sex nad duševno a teď se diví...

    Léthé, ty jsi výjimka, která potvrzuje pravidlo

    Julinko a ty se klidně přidej, jsme na stejný lodi a velmi velmi ti rozumím... a mimochodem, nemít v době počátku těch úletů mimino a batole, ani korunu vlastních příjmů a vizi do budoucna, uháněla bych pryč tryskovou rychlostí...

    superkarma: 0 12.07.2004, 15:12:42
  24. avatar
    [94] Gedžitka [*]

    Bobíš: no já nevím, že sou všichni stejní, mě připadne, že jo, je málo těch, co by člověk doma mít opravdu chtěl, ale co ty víš, co maj za chyby, o kterých ani netušíš, že by je mohl mít.Taky hodně záleží na tom, co míníš tolerovat. Ale v podstatě každej má nějakou chybu a nějaký to plus, jen si musíš vybrat, který plusy a mínusy ti vyhovujou víc a aby i ty tvý plusy a mínusy seděli jemu. Vím, že sou i horší chlapy, který by doma nechtěla žádná z nás, ale když beru většinu, pak jde spíš jen o rozdíl ve vzhledu. a pak o to naše , který holt necháme tomu jednomu a i kdyby byl ten druhej úplně stejnej, nám bude ten náš připadat hodnější, krásnější a lepší a .... Co se týče té druhé věci, fakt nemám problém nezahnout. A hlídat se fakt nemusím, prostě mám toho svýho, kterýmu i přes den zavolám, že se na něj těším a po práci běžím domů, abych už byla s ním.
    A o těch chybách ostatních - těch už sem viděla až sme začli uvažovat, co je vlastně normální, když si tak klidně všichni zahejbaj a rozváděj se.

    superkarma: 0 12.07.2004, 15:05:20
  25. avatar
    [92] Vivian [*]

    Mifaela: ale za to on přece nemůže

    superkarma: 0 12.07.2004, 14:58:51
  26. avatar
    [90] Vivian [*]

    Mifaela: to právě nebyly odborné články... to byly takvý pseudofeministický výkřiky do tmy, jakože ten chlap je strašnej šmejd, že není schopnej to prkýnko po sobě sklopit a že se mu to nesmí trpět
    Já nevím, že dospělý ženský dokážou řešit takový kokotiny... mě sklopení prkýnka zabere přibližně půl vteřiny a nemám potřebu to jemu nějak vyčítat

    superkarma: 0 12.07.2004, 14:50:13
  27. avatar
    [84] Vivian [*]

    Mifaela: já tenhle "problém" prostě nějak nemůžu pochopit... Stejně jako si ho chlap dá nahoru, tak já si ho prostě sklopím. Nechápu, proč je taková banalita pořád tak vděčným námětem disusí, proč se o tom v ženských časpoisech píšou články...

    superkarma: 0 12.07.2004, 14:37:36
  28. [83] Radka JS [*]

    Bobíš: Naprostý souhlas! Je to dvojí ublížení!
    Nevěru neschvaluji, nepodporuji ale nikdy neříkej nikdy. Může se to stát každému a je to veeelmi lehké. Mnohem lehčí, než se s tím vyrovnat! A myslím, že to i u žen jde bez citu!

    superkarma: 0 12.07.2004, 14:36:55
  29. avatar
    [82] Gedžitka [*]

    Bobíš: když teď zareaguju na to, co píše v_erunka - poučili jsme se z chyb druhých. Vzhledem k tomu co vidíme kolem sebe nás to jaksi odrazuje a možná jsme i pohodlní. Já si nějak nedokážu představit něco takovýho tajit a hledat, abych nebyla přistižena atdatd. Stačilo mi to sledovat u kamarádky, která měla tehdy jaksi vícero partnerů, jak musela taktizovat. A navíc, stejně sou všichni chlapy stejní, tak bych si moc nepomohla.

    superkarma: 0 12.07.2004, 14:33:22
  30. avatar
    [75] Gedžitka [*]

    Bobíš: pokud ty jsi schopná odpustit, tvoje věc, ale já bych opravdu nesnesla, kdyby na mě měl šáhnout po tom, co sahal na jinou. A mohl by se stokrát koupat. Ne, v žádným případě, mimochodem on má názor stejnej. Mluvit můžu před tím, že je problém, ale řešit ho nevěrou a pak se o tom bavit? A jinde si nemá co vrzat na to má mě.

    superkarma: 0 12.07.2004, 14:21:32

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Výzkum žena-in.cz – téma bolest, horečka a nachlazení
Trápí vás exém? Zapojte se do testování RadioXar

Náš tip

Doporučujeme