Zdraví

Vyživujte svou pleť v zimním období

Vezměte nekonečný mráz a fujavici za ten správný konec a připravte si v teple domova pořádnou očistnou kúru – plnou vitamínů a antioxidantů. Tělo a především vaše pleť zmožená a vysušená nízkými teplotami venku a suchým vzduchem uvnitř se vám co nevidět odvděčí.

zimaStudené roční období přináší pleti spoustu problémů. Časté změny teplot spojené s přechody z mrazu do vytopených místností mohou pleť poškodit. Napjatá pokožka je bledá a často se na ní tvoří šupinky a zarudlé skvrny. Abychom tomu zabránili, musíme pleť dostatečně vyživovat a hydratovat. Lehké krémy je vhodné vyměnit za hutnější a mastné přípravky, které pleti dodají dostatečné živiny. Po nanesení je nezbytné několik minut počkat, aby pokožka ochrannou vrstvu zcela přijala a začala působit. Aby se pleť dále nevysušovala, je nutné opatrně pracovat s horkou vodou a vyvarovat se pleťových krémů s obsahem alkoholu.

Jakmile si pleť zvykne na hutný krém, už dále neexperimentujte. I když nás média nutí k postupu přesně opačnému tím, že nás neustále informují o novinkách na kosmetickém trhu, je prokázáno, že za řadou problémů s pletí tkví právě příliš časté střídání kosmetiky. Pamatujte, že není třeba mít plnou koupelnu krémů za tisíce, když vám vyhovuje obyčejný z drogérie za pár stovek. Změna je pro pleť zátěž a měly byste k ní proto přistupovat pouze při nějakém kožním problému. Jinak není důvod.

Zevnitř vyživujte

Jezte potraviny bohaté na antioxidanty (hlavně selen, zinek, betakaroten, vitamíny C a E). Podporují správnou pigmentaci pokožky, a tak díky nim získáte zdravou barvičku. Navíc fungují také jako „vychytávače“ škodlivých volných radikálů ze slunce. Pomohou vám také mléčné výrobky. Nejenže třeba přikládáním chladivého tvarohu zjemníte a zklidníte pleť, pokrmy obsahující vápník mají i ochranné a reparační účinky.

Co se týká jídla, jednoznačně zde vítězí ovoce a zelenina. Konkrétně mrkev (hlavně betakaroten), okurka (voda), avokádo (antioxidanty - vitamín E, C) a především rajčata (naprostá vitamínová a antioxidační bomba), která bychom měli jíst ideálně denně. Jak syrová, tak tepelně upravená.

Antioxidační kúra

selzinkKromě barvité stravy, pohybu a správného pitného režimu (voda, mléko, ředěné ovocné a zeleninové šťávy, zelený čaj, střídavě různé bylinkové čaje) se vyplatí investovat i do vhodného doplňku stravy. Ideální je takový, který obsahuje všechny důležité minerály a antioxidanty v jedné tabletě všechny. Nejenže ušetříte peníze za kvanta balení, chráníte i svůj zažívací trakt a navíc je to i efektivní – pokud jsou všechny složky ve správné kombinaci, zlepšuje se vstřebatelnost takového doplňku.

Vyzkoušejte doplněk stravy Selzink Plus. Obsahuje vyváženou kombinaci selenu a zinku a také všechny ty důležité výše zmíněné vitamíny i beta karoten. Výhodou přípravku k vnitřnímu užívání také je, že připravuje pleť na UV záření s předstihem.

Další informace na stránkách www.promed.cz.

selzink

   
29.10.2013 - Zdraví - autor: Komerční článek

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Náš tip

Doporučujeme