Také marně přemýšlíte, jak nejlépe posílit břicho a všechny ochablé partie na vašem těle? Máme pro vás řešení! Cvičte na BOSU®, výborné fitness pomůcce, díky které zjistíte, že máte svaly, o kterých jste doposud neměla ani tušení. My jsme pro vás s fitness trenérem Radkem Pajičem připravili ty nejúčinnější cviky.

BOSU® se totiž používá hlavně k posilování hlubokých stabilizačních svalů, které jsou velice důležité pro stabilitu páteře, ale své uplatnění si najde i v kardiovaskulárním tréninku, silovém a také zdravotním tréninku.

ccc„Cvičení na něm je velice zábavné, užitečné a zdravotně prospěšné. Na druhou stranu ale není úplně jednoduché. Jako každé cvičení by mělo probíhat postupně, měli bychom se tedy na něm nejprve naučit správně stát a dýchat, a poté zapojovat náročnější sestavy a cviky. Jeho velkou předností je, že BOSU® lze cvičit jak s vlastní vahou těla, tak například s činkami,“ vysvětluje nám fitness trenér a jednatel společnosti Bomton Power Concept Radek Pajič. „Ať už budete cvičit na BOSU® doma nebo ve fitku, dbejte hlavně na svou bezpečnost, jelikož se může lehce stát, že z něj na počátku spadnete a zranění by bylo velmi nemilé. Proto raději svým klientům doporučuji, aby na BOSU® cvičili  naboso nebo v botách, nikoliv v silonkách či ponožkách.“

Ve fotogalerii naleznete fotky s podrobnými popiskami:

Čtěte také:

Reklama