Styl

Vyrazte si na festivaly a přispějte na Fashion Against AIDS s H&M

Sezona letních festivalů je jedním z nejúžasnějších období roku a teď je také jedním z nejštědřejších!

hm

20. května 2010 H&M spustí třetí kampaň Fashion Against AIDS tentokrát s vůbec první festivalovou kolekcí, z jejíhož prodeje půjde 25% na projekty posilující vědomí mládeže o HIV/AIDS. Kolekce pro chlapce i dívky, která se bude prodávat v oddělení módy pro mladé Divided, bude zahrnovat vše, co je s festivaly spojené, od oděvů a doplňků až po stany a spací pytle. Zároveň tak získáme prostředky na propagaci bezpečného sexu.

„Pro mě jsou festivaly jedinečným inspirativním místem, protože spojují hudbu i módu. Opravdu mě inspiruje, když poslouchám své oblíbené skupiny a přitom se mohu seznámit se spoustou kreativních lidí nejrůznějších národností a rozmanitého vzhledu. Je třeba, aby si lidé problém AIDS/HIV uvědomili. Chceme přispět k boji s touto chorobou tím, že na něj věnujeme část výnosu z prodeje této kolekce,“ říká Ann-Sofie Johansson, vedoucí návrhářka H&M.

Festivalový vzhled je globální trend, v němž jde o svobodu výrazu a sdílení zážitků. Festivaly jsou únikem ze skutečného světa a móda tu opravdu hraje prim. Dívkám letos v létě nabídneme směsici rockového stylu s bohémským nádechem a okázalý půvab ozvláštněný etnickými prvky, jako jsou krátké džínové šortky či vzorované leginy sladěné s vyšívanými tunikami nebo maxišaty, které v kombinaci s koženými bundami působí drsněji. Vzhled doplňují gladiátorské boty, mohutné náramky, široké pásky i náhrdelníky z korálků. Etnické potisky na sluchátkách mu dodávají punc výstřednosti.hm

U chlapců jde o to vypadat jako člen nějaké hudební skupiny. Vzhled tvoří přiléhavé blejzry a bundy, seprané a záplatované džíny a ustřižené šortky, dále zdobené vesty, tílka s kašmírovým vzorem a typický rockerský klobouk. Pro chlapce i děvčata tu máme stany, spací pytle a dokonce skládací židličky, které přijdou vhod, když se noví přátelé v noci vrátí k táborovému ohni v kempu.

hm

Třetí rok, kdy H&M podporuje boj proti AIDS, se nese ve znamení festivalové kolekce. Kampaň zatím vynesla přes 30 milionů SEK. Peníze se rozdělily mezi organizaci Designers Against AIDS (DAA), která šíří mezi mladými lidmi informace o HIV/AIDS, zkoumá nové metody vzdělávání skupin vrstevníků a vedení kampaní; YouthAids zaměřující se na projekty na Haiti a v Rusku s cílem zabránit šíření HIV/AIDS v oblastech, které jsou touto chorobou vážně postižené; nadaci MTV Staying Alive Foundation a Populační fond OSN (United Nations Population Fund,UNFPA). H&M doufá, že spolu se získáváním prostředků na boj proti HIV a AIDS se posílí vědomí mladých lidí o bezpečném sexu, když sami přispějí na tak významnou věc.

„Fashion Against AIDS s H&M je výborný způsob, jak oslovit miliony mladých lidí. Díky finančním
příspěvkům z posledních dvou let otevřeme v červnu 2010 v Antverpách nové mezinárodní vzdělávací
centrum pro HIV/AIDS (International HIV/AIDS Awareness Education Center, IHAEC), kde budeme učit
mladé lidi z celého světa, jak spustit kampaň za bezpečný sex s využitím prvků módy a popkultury. Fashion
Against AIDS otevřela organizaci DAA mnoho dveří a jsme jí za to velmi vděční. Musíme mladé lidi po celém
světě neustále informovat o důležitosti bezpečného sexu,“
říká Ninette Murk, zakladatelka organizace Designers Against AIDS.

Více informací najdete ZDE.

   
20.05.2010 - Móda - autor: Komerční článek

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Náš tip

Doporučujeme