Bulvár

Výměna manželek ve sněmovně

 

Poslanecká mediální komise se usnesla, že projedná žádost o zakročení proti reality-show televize Nova Výměna manželek. Důvod je prostý. Pořad prý narušuje a ohrožuje psychický stav dětí. Žádost inicioval lidovecký předseda komise pro rodinu Tomáš Kvapil.

 

Problém ale nespočívá v tom, že by se obsah pořadu negativně dotýkal dětí, které ho sledují. Ostatně soudní rodiče už dali v čas vysílání děti spát nebo jim sledování neumožní. Kontroverze se týká dětí rodin v soutěži zúčastněných. Podle členů komise pro rodinu je to může traumatizovat.

 

Rada pro rozhlasové a televizní vysílání se vyjádřila v tom smyslu, že nemůže zasáhnout z důvodu ochrany samotných účinkujících. Jejich pravomoci se dotýkají jen mravního dopadu na dětské diváky. Za dětské aktéry reality show přebírají plnou zodpovědnost jejich rodiče.

 

Nás hlavně zajímá váš názor. V anketě můžete hlasovat, zda by měli zákonodárci Výměnu manželek zakázat, nebo ne.

 

Šli byste někdy do podobné soutěže? Myslíte, že se na účinkujících dětech může reality show negativně podepsat? Nebo by se měli v Parlamentu zabývat důležitějšími záležitostmi?

 

   
14.03.2008 - Společnost - autor: Michal Chalupa

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [41] Vivian [*]

    Tak jsem se dnes podívala na jeden díl tohoto úžasného pořadu... a prostě si nedokážu představit, jak může ženská na 10 dní opustit malého kojence, žít s cizím chlapem nebo si nechat reorganizovat svoji domácnost... a hlavně se strašlivě ztrapnit před x milióny televizních diváků Za pár tisícovek honoráře
    Zákaz je blbost, ale fakt nechápu smysl takových pořadů. A lidi, co na to čumějí

    superkarma: 0 16.03.2008, 17:14:25
  2. avatar
    [40] Ťapina [*]

    Já vidím největší problém v tom, že si dovedu představit, co dokážou posléze připravit spolužáci dítěti, které sledovali v televizi a před obrazovkama se řešilo, jakou mají doma špínu, na co nemají prachy a co matka neumí uvařit.

    superkarma: 0 16.03.2008, 15:12:34
  3. avatar
    [39] risina [*]

    ne
    ne
    ano

    superkarma: 0 16.03.2008, 14:07:34
  4. avatar
    [38] risina [*]

    breberka: Fructia: Jaký "napospas cizí ženský"? Jaký strachy, jeslti ho nechá hladový nebo v zimě, jedank tam taky figuruej tatínek - kdyby měli strach, může si třeab na těch pár dní vzít dovolenou nebo i neplacený volno (ty peníze, co za výměnu rodiny dostanou, mu ušlý zisk vynahradí) a jednak je ta náhradní ůmatka" neustáel pod dohledem televizního štábu, funguej tam snad dokonce i psycholog, tak nehrozí, že by děti nějak zandbávala...

    superkarma: 0 16.03.2008, 14:06:52
  5. avatar
    [37] shb [*]

    ne
    ano
    ano

    superkarma: 0 15.03.2008, 20:46:42
  6. avatar
    [36] Dášule [*]

    Nejvíc mi na tom vadí to, co se k malé radosti televize provalilo od některých účinkujících. Že je televize nutila do některých akcí, že když výměna probíhala klidně a bezkonfliktně, tak se musel nějaký konflikt zinscenovat apod. O dětech si myslím, že záleží na vysvětlení. Větší děti to prostě vezmou - dostaneme meníze a někam pojedeme, menší si ani nestačí zvyknout a maminka je hzpět. Myslím, že ty malé na to brzy zapomenou.

    superkarma: 0 15.03.2008, 20:07:34
  7. avatar
    [35] Julča [*]

    breberka: co kdybys musela na 10 dní do nemocnice?
    Tvoje dítě by to určitě nepřežilo

    superkarma: 0 15.03.2008, 19:30:57
  8. avatar
    [34] Abatyse [*]

    Nevim, nemuzu to zatim posoudit, nemame jeste bohuzel deti. Jsem presvecena, ze pro mne osobne by to v detstvi zadne trauma nebylo, naopak bych asi tu vymenenou manzelku privedla do blazince svymi napdady, poznamkami a blbostmi. Jsem si ale naprosto jista, ze sama bych se vymenit nenechala a doma v zadnem pripade nic takoveho nechtela. A urcite taky ne

    superkarma: 0 15.03.2008, 19:13:17
  9. avatar
    [33] Dimsy [*]

    Když jsem tak viděla,jak ty cizí manželky vtrhnou do bytu a deset dní šůrujou,aby ukázaly,jaká ta druhá je šmudla,chtěla jsem taky vyměnit.Potřebuju vymalovat,umýt okna a tak...Ale manžel nesouhlasil,že by mu určitě strčili nějakou megeru,kterou by musel poslouchat a já bych si zatím někdě válela šunky.U mě totiž nehrozí,že bych uklízela cizí byt.A děti?Mé už jsou velké a o malé bych se snad dokázala postarat.Jinak si myslím,že ne vždy,co nám ukazují v tv je tak docela pravda.A některé ty děti byly větší chudáci s vlastní matkou,než s tou vyměněnou.

    superkarma: 0 15.03.2008, 11:20:39

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [32] fructia [*]

    breberka: S tím souhlasím. Taky nevím, jaká je nátura těch ženských, co nechají malinký dítě napospas cizí ženský, do toho bych určitě taky nešla

    superkarma: 0 15.03.2008, 10:46:50
  2. avatar
    [31] breberka [*]

    Já vůbec nechápu, jak matka dokáže pro peníze nechat doma kojence s úplně cizí ženskou.Tam se asi nevyvinul mateřský pud, nebo co.Já bych kluka s cizí ženskou nenechala ani na 5minut, natož na deset dní.Pořád bych musela myslet na to, jestli nemá hlad, není mu zima, nebo ho něco nebolí atd.
    A o tom, v čem některé děti musí žít.....na to nemám už vůbec žaludek.A ještě se jdou s tímhle prezentovat před národ

    superkarma: 0 14.03.2008, 21:49:11
  3. [30] dejzytp [*]

    Občas jsem na to mrkla a bylo zajímavé vidět jak žijou ostatní. Někdy to byl ale děs a v životě nepochopim jak může odejít matka od například půlročního dítěte a nechat ho nějaký špindíře. Vždycky to tak nebylo, ale docela často, já bych to teda nepřežila.Některý ty děti jsem uplně litovala a rodiče by se měli spíš stydět v jakym prostředí vychovávají svoje děti a ne to ještě jít prezentovat za pár tisíc.

    superkarma: 0 14.03.2008, 21:06:39
  4. avatar
    [29] evelyn [*]

    fakt ti poslanci nemaj nic na praci, ze si vymyslej hovadiny? To je opravdu desny trauma na 10 dni dostat nahradni matku Co takovy, co se jim rodice rozvedou a kazdej si poridi novej protejsek, takze tu vymenu maj trvalou, to taky zakazou?

    superkarma: 0 14.03.2008, 18:13:05
  5. avatar
    [28] fructia [*]

    Nesouhlasím s názorem, že Výměna manželek je nechutnější než Big Brother
    Do Výměny jdou lidi s tím, že si zkusí něco nového, zároveň si vydělají a my, kteří se budeme na to chtít koukat, tak se dívat budeme a druzí ať se prostě nedívají. Děti Výměna rozhodně pohoršit nemůže, ti jsou ještě dál než my

    superkarma: 0 14.03.2008, 18:05:56
  6. avatar
    [27] OlgaMarie [*]

    Ty brďo! Dostali jste mě. Myslela jsem, že to bude o Topolánkovi nebo Paroubkovi.

    superkarma: 0 14.03.2008, 17:09:26
  7. avatar
    [26] ifulinkaa [*]

    myslím,že více traumatizující by to mělo být pro ty rodiny,co se přihlásí a my u obrazovek vidíme,v čem vlastně žijí,netvrdím,že každý ma na luxusní bydlení,ale občas se mi zvedá žaludek,když vidím některá obydlí .nemluvě o tragickém chování rodičů,kteří si myslí,že pobrali moudrost svět,a-to věřím,že za tohle se jim budou děti vysmívat

    superkarma: 0 14.03.2008, 14:43:52
  8. avatar
    [25] Olka [*]

    Pro poslance jsou výměny jejich manželek jistě důležité, tak proč by se tím nezabývali. Já manželku nemám, občas by se mi hodila, ale na okna asi radši objednám úklidovou firmu. Stejně nemám dost velbloudů, nebo za co by se tak asi dala manželka vyměnit, tak o výměně neuvažuju. Děti taky nemívají manželky, tak by na ně výměny manželek neměly mít negativní vliv. Každý ať si soutěží v čem chce, moje dcera se například přihlásila do recitační soutěže, to snad na ni bude mít jen kladný vliv, nezakázala jsem jí to.

    superkarma: 0 14.03.2008, 14:43:30
  9. avatar
    [24] ifulinkaa [*]

    gerda: jak jsi to myslela,nevím,na co jsi teď konkrétně reagovala? pokud na všechny ty výčty okolo Tv,vím,že to rodiče moc neovlivní,ale bohužel taková je doba.Čímž ovšem netvrdím,že bych těm dětem přála být bez maminky ,tak jsem to nemyslela

    superkarma: 0 14.03.2008, 14:37:27
  10. avatar
    [23] janatka [*]

    Já si myslím,že je to víc trumatizující pro ty zučastněné dospělé než pro ty děti.Myslím,že ty děti se tam více předvádí než je tomu jindy v normálním životě.Někdy je to až přehnané .Páni ve sněmovmě by se měli více zajímat o důležitější věci je jich určitě dost.

    superkarma: 0 14.03.2008, 14:28:30
  11. [22] Rikina [*]

    Pokud vím, ty děti zůstanou doma, ve svém prostředí, s otcem, sourozenci, kamarády, příbuznými. Nikdo je neukousne, a jde jen o 10 dní, nepochybuji, že větší děti z toho spíš mají legraci, a těm malým je to jedno. Daleko větší trauma kolikrát dítě získá třítýdenním pobytem na táboře, v cizím prostředí, kde ho buzerují cizí vedoucí, které v životě dítko nevidělo, a nemá tam žádné zastání. Nemyslím si, že je ten pořad zázrak publicistiky, ale ty snahy pořád něco zakazovat a regulovat, nejlépe hned zákonem, to taky není ideální.

    superkarma: 0 14.03.2008, 13:53:28
  12. [21] Pianistka [*]

    gerda: ale to by za chvíli poslanci mohli taky řešit, jestli dáš svoje děcko do reklamy, nebo do fotosoutěže na netu. I kvůli reklamě se jim můžou ostatní smát, i kvůli přiblblé fotce která rodičům přišla "roztomilá" je můžou ostatní děti deptat.
    Plést poslance se do takovéhole blbiny mi přijde fakt na hlavu. V superstar se taky ztrapnily děti. To aby za chvíli zakázali všecko.

    superkarma: 0 14.03.2008, 13:47:17
  13. avatar
    [20] gerda [*]

    *modra: ano, souhlasím. Já třeba chápu, když se lidi přihlásí do Pošty pro tebe - třeba když vyčerpali všecky možnosti, jak najít důležitého člověka. Ale ukazovat se v televizi jen kvůli vlastní důležitosti je podle mého názoru hloupé.

    superkarma: 0 14.03.2008, 13:33:43
  14. avatar
    [19] Meva [*]

    Nikdy bych do toho nešla a mimochodem mezi některými politiky již "výměna manželek" existuje, ale ne pouze na 10 dnů.

    superkarma: 0 14.03.2008, 13:32:38
  15. avatar
    [18] gerda [*]

    ifulinkaa: ale to jim nezařizují vlastní rodiče...

    superkarma: 0 14.03.2008, 13:31:58
  16. avatar
    [17] gerda [*]

    Pianistka: no jo, ale takhle se jim rodiče ve spolupráci s TV postarají o věhlas široko daleko. O tom, že mají doma špínu a smrad budou od té chvíle vědět i v Horní Dolní.

    superkarma: 0 14.03.2008, 13:31:21
  17. avatar
    [16] Ťapina [*]

    smajlítko: Jenomže mase diváků jsou osudy zůčastněných dětí ukradené, proč by měli sledovaností chtít něco ovlivňovat?

    superkarma: 0 14.03.2008, 13:31:02
  18. avatar
    [15] venclikovaj [*]

    hlasuji pro ano,politici by měly něco pro tyděti udělat!!!!!!!

    superkarma: 0 14.03.2008, 13:18:59
  19. avatar
    [14] venclikovaj [*]

    ano zákázala bych to,je to hrozné,dívaly jsme se na to s manželem několikrát a říkaly jsme si jak je hrozné,jak musí trpět hlavně ty děti,co jim vymnění maminku na tak dlouho a hlavně když jsou ještě malinké!!!!!,ale někteří lidé jsou za peníze ochotní udělat asi všechno!!!!!!!

    superkarma: 0 14.03.2008, 13:18:13
  20. avatar
    [13] *modrá [*]

    Výměnu manželek se zájmem sleduju ale divím se lidem, kteří se do toho pořadu přihlásí, sama bych to nikdy neudělala. Většinou to podle mě dělají pro těch 50 tisíc odměny, jinak si to nedovedu vysvětlit. Ty paní ovykle řikají, že chtějí aby si jejich rodina všimla jak jsou vzácné...ale to se dá podlě mě dokázat i jinak.

    superkarma: 0 14.03.2008, 13:15:57
  21. avatar
    [12] ifulinkaa [*]

    myslím,že dnešní děti podstupují mnoho jiných faktorů,které by je mohly traumatizovat: pohádky,kde teče krev,střílečky na Pc,...
    A kdybychom je přastávaly dávat do školek a do škol? tam je přece taky vychovávají cizí lidi!!!-toť můj názor,děti zatím nemám,víc neumím posoudit

    superkarma: 0 14.03.2008, 13:05:56
  22. [11] Pianistka [*]

    gerda: jenže zakázání jedné takovéto věci ty děti nespasí. Jestli má někdo blbé rodiče, tak je holt má a budou mu dělat ostudu v životě ještě mockrát kromě jedné show v TV. Aby se do toho pletli poslanci mi přijde fakt nemístné.

    superkarma: 0 14.03.2008, 13:01:57
  23. avatar
    [10] gerda [*]

    Myslím, že dětem podobné akce můžou tak akorát zamotat hlavu a následně je možná i vystavit posměchu spolužáků, takže s tímto návrhem souhlasím. Jak se do něčeho tahají děti, které protestovat nemůžou, nelíbí se mi to. A Sněmovna by se měla zamyslit sama nad sebou, tam se mění manželky jedna radost!

    superkarma: 0 14.03.2008, 12:49:03
  24. avatar
    [9] Stelinka [*]

    Mně se Výměna líbí a sleduji ji.

    superkarma: 0 14.03.2008, 12:44:38
  25. [8] Andrejka82 [*]

    Nesleduju, je mi to jedno

    superkarma: 0 14.03.2008, 12:43:08
  26. [7] Pianistka [*]

    smajlítko: ne, tvůj myšlenkový pochod bohužel opravdu nechápu.

    superkarma: 0 14.03.2008, 12:41:40
  27. [5] Pianistka [*]

    smajlítko: a pochopila jsi že tady jde o něco úplně jiného ?? Oni to chtějí zakázat ne proto, aby DIVÁK neutrpěl újmu, ale kvůli těm zůčastněným DĚTEM. Tady to tvoje přepnutí jaksi postrádá smysl.

    superkarma: 0 14.03.2008, 12:30:16
  28. avatar
    [3] Piskotek007 [*]

    Proč?Ti co do toho jdou ví o čem to je a když to někdo dělá kvůli penězům tak co?10dní není zas tolik a jsou horší věci...

    superkarma: 0 14.03.2008, 12:02:55
  29. avatar
    [2] Stelinka [*]

    No pokud se bude v politice řešit tohle nebo jestli dát dítěti jednu na zadek že by mohl být trestný čin, tak se nedivím, že jsme kde jsme.

    superkarma: 0 14.03.2008, 11:56:23
  30. avatar
    [1] svetluszka [*]

    měla by se zakázat, ale z úplně jiných důvodů...

    superkarma: 0 14.03.2008, 11:53:53

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Dětský pokoj - zařizování, rekonstrukce

Náš tip

Doporučujeme