Novinky

Vyjádření soustrasti nad událostí v Belgii

Dnešní tragédie v Bruselu znovu zasáhla Evropu tak trochu nepřipravenou. Rádi bychom vyjádřili upřímnou soustrast s rodinami a přáteli obětí. Stejně jako situace v Paříži je toto téma vhodné pro zpravodajská média, která mají své redaktory po celém světě, a tak mohou situaci sledovat a informovat o ní přímo na místě. Nám nezbývá nic jiného než s politováním situaci vstřebat a obrnit se nad silným tlakem médií, který nás dohání do každodenního strachu. Všem obyvatelům Belgie posíláme hodně síly.

Belgie

   
22.03.2016 - Redakční novinky - autor: Kristina Vodičková

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [78] AmeA [*]

    Aaaaach jo Sml15

    superkarma: 0 29.03.2016, 23:02:01
  2. [77] dadma [*]

    Mickey Mouse — #71 Tak jsem si to šla dohledat a zpráva je hoax a vznikla na Slovensku. Příště napřed budu ověřovat.

    superkarma: 0 23.03.2016, 18:18:42
  3. [76] dadma [*]

    Rikina — #75 Je to možné .Mě to přišlo jako e-mail. Třeba je to vymyšlené nevím? To opravdu se nemohu polemizovat.

    Ale to ,že jsme si pustili teroristy mezi sebe je fakt. Muslimové vyznávají jiné hodnoty než my. Jejich víra stojí nade vším i nad životy. Schvalují věci se ,kterými my nemůžeme nikdy souhlasit. U nás jsou to některé i trestné činy.Mnohoženství, vzít si za ženu dítě, zbít či zabít ženu... Viděla jsem zrovna video ,ukamenování mladé ženy.Donutili i dva chlapce,aby po ní hodili kamenen. Hrozná smrt.

    Muslimové jsou všichni stejní,jejich víra jim neumožňuje se ptát, či nad něčím váhat,takže rozdíl mezi radikálním muslimem a umírněným muslimem je ten ,že první koná a druhý s tím souhlasí.Za mě zakázat Islám v Evropě.Komu se to nelíbí ,ať odejde do zemí,kde tohle může praktikovat.

    Zmiňovala jsi ,že tu byly i dříve teroristické útoky, to je fakt,ale ne v takové míře a ne proti celé Evropě. Irská IRA, baskitská ETA i v Německu byla nějaká skupina,nepokoje ve Francii,ale ty se již vztahují k muslimům i když v západní Evropě narozeni.

    superkarma: 2 23.03.2016, 18:03:47
  4. [75] Rikina [*]

    Když už teda budeme kopírovat z těch internetů:

    Záhy se ukázalo, že zjistit něco o Mehmetu Akhulovi alias Mohamedu Akhe, tureckém novináři je nemožné. Zpráva není nijak ozdrojovaná, než zmínkou o deníku Al-Ahram, kde je ovšem jakákoli zmínka o tomto novináři nedohledatelná.

    Vysvětlením může být, že jméno Akhul v turečtině vůbec neexistuje, napsal ve svém vyjádření Mustafa Gundogdu, překladatel a člen rady tureckého Renaissance Institute, který během šetření potvrdil, že informace o dané osobě se vyskytují především ve slovanských jazycích, nikoli v turečtině.

    Existenci záhadného novináře potvrzuje jediný zdroj. A tím jsou tzv. alternativní weby ( české, slovenské, v menšině německé, polské a holandské), které v kruhu odkazují jeden na druhý jen proto, abychom se nakonec ocitli zpátky v česko-slovenském prostoru. Spolu s nimi je zprávou o údajném novináři spamována celá řada diskuzí naskrz českým internetem.

    Konec citátu. Sml80

    1. na komentář reaguje dadma — #76
    superkarma: 0 23.03.2016, 16:06:30
  5. [74] Rikina [*]

    dadma — #70 Tohle koluje internetama minimálně od srpna 2015, možná i déle, byla jsem líná hledat nejstarší datum, kde a kdy to začalo. Častější je kupodivu slovenská verze. Nedá se to brát vážně. Je to přesně takový hysterický výkřik do tmy kombinovaný s konspirační teorií, jaký jsem měla na mysli, že takovým není radno věřit. Sml80

    superkarma: 1 23.03.2016, 15:57:07
  6. avatar
    [73] kareta [*]

    Mickey Mouse — #69 to nejsou frustrovaní debilové. Podceňuješ je. Jsou to idealisté, bojující za svou věc. To je podstatně horší.

    superkarma: 1 23.03.2016, 15:55:19
  7. avatar
    [72] Davidek [*]

    dadma — #70 .. klídek on ti to Mickey Mouse vysvětlí ..

    on dokonce myslí svojí hlavou Sml52

    superkarma: 0 23.03.2016, 15:48:56
  8. avatar
    [71] Mickey Mouse [*]

    dadma — #70 A opravdu tomu věříte? Na jedné straně je prý ISIS podvod organizovaný západními tajnými službami. Na straně druhé má prý ISIS v Evropě rozsáhlou vojenskou přítomnost. A všechny ty vojáky a zbraně nechává v Evropě, přitom v Sýrii aktuálně prohrává? A tomu všemu mají zabránit kontroly na hranicích? Navíc je prý zdrojem nějaký turecký novinář, který rok a půl(!) bojoval v řadách ISIS.

    Nepřipadá mi to příliš důvěryhodné. Vypadá to spíš jako výmysl nějakého vystrašeného evropana.

    1. na komentář reaguje dadma — #77
    superkarma: 1 23.03.2016, 15:47:42
  9. [70] dadma [*]

    Tohle mě přistálo dnes v poště?

    Dnešní zpráva převzata z deníku Al Ahram mluví za všechno.

    Turecký novinář Mehmet Akhul přinesl autentické svědectví o plánech a

    jejich realizaci přímo z centra bojů takzvaného Islámského státu z

    oblasti střední Sýrie. Rok a půl tam působil pod jménem Mohamed Akhe

    jako bojovník tzv.Islámského státu (kalifátu). Sám označuje tzv.

    Islámský stát (ISIS) jako podvod, řízený zahraniční tajnou službou.

    Ve vedení ISIS jsou lidé trénováni v zahraničí a někteří dokonce i

    takoví, co byli už zatčeni americkými vojáky v Iráku a později

    propuštěni. Jejich skutečná identita je poměrně málo známá a těžko zjistitelná.

    Uprchlická krize je podle Akhula organizovanou, připravovanou ISIS na

    převezení armád ISIS do Evropy. Všechny akce s dětmi a ženami jsou pouze

    zastírací manévr, který má uklidnit veřejné mínění v Evropě a zvednout vlnu solidarity.

    Cílem mají být samozřejmě nejvyspělejší ekonomiky EU. Bojovníci ISIS

    mezi sebou komunikují prostřednictvím mobilních GSM telefonů v síti

    Spojených Arabských Emirátů Etisalat, které mají zaplacené přímo z ISIS.

    Jejich taktika má začít tak

    zvanou guerillovou válkou, což je v podstatě partyzánský způsob boje a

    to bráněním veřejného pořádku, infiltrací domácího obyvatelstva a

    kontaktem s již žijícími skupinami v EU.

    Tak zvaní uprchlíci z válečných oblastí jsou

    ve skutečnosti bojovníci ISIS, maskovaní rodinami a dětmi, kteří

    navazují kontakty s již existujícími strukturami, které v Evropě již působí.

    "Válka v Evropě se začala" prohlásil operační důstojník policejního

    velitelství v jižním Hesensku po rozsáhlé akci odhalující rozsáhlou síť

    muslimských vojenských struktur v Německu.

    Připravovali teroristické útoky a sabotážní akce po celé zemi, což má

    být začátek přenesení bojů z Blízkého východu do Evropy.

    Podle svědectví Akhula je v Evropě odhadem více než 450 tisíc

    bojovníků ISIS, z nichž je přibližně 80% aktivních. Ostatní se skrývají

    nebo jsou mimo kontrolu velitelů ISIS. "Maďarská armáda je vestavu

    pohotovosti a připravena na násilný zásah v případě narušení hranic",

    prohlásil premiér Orbán. Mehmet Akhul je momentálně na

    policejním ředitelství v Ammánu a podle mluvčího policejního ředitelství

    se stále neví, kdy a za jakých okolností bude propuštěn. Informace

    čerpáme ze zdrojů ammánské pobočky Al Jazeera i od spolupracovníků v Káhiře a Ammánu.

    DO EVROPY NEJDOU ŽÁDNÍ ZOUFALÍ IMIGRANTI, PRCHAJÍCÍ PŘED VÁLKOU,

    ALE VÍTAČI NA NÁS POSÍLAJÍ BUDOUCÍ OTROKÁŘE A VRAHY, VRAHY NAŠICH DĚTÍ A VNOUČAT.

    1. na komentář reaguje Mickey Mouse — #71
    2. na komentář reaguje Davidek — #72
    3. na komentář reaguje Rikina — #74
    superkarma: 1 23.03.2016, 15:33:01
  10. avatar
    [69] Mickey Mouse [*]

    Davidek — #67 Hmm, co k tomu dodat...

    Válčí se v Sýrii, jsou tam tanky, letadla, rakety, pěchota, střílí se, bombarduje. A teroristy v Evropě to nezastaví. Proti teroristům se válčit nedá. Leda byste chtěl střílet v ulicích evropských měst a bombardovat Paříž, Brusel, Londýn a další stovky míst v Evropě.

    Zkuste se vžít do kůže toho policisty na Staroměstském náměstí. Má uniformu, zbraně, odznak, výcvik, pravomoc a stejně mu nezbývá, než vyděšeně koukat kolem sebe a naslepo hádat, který z kolemjdoucích nemá pod kabátem pivní pupek ale výbušninu. Jaká je tohle válka, hmm?

    A ještě: k Evropské kultuře evidentně patří teroristické sebevražedné útoky úplně stejně. Protože v těch 70.-80. letech to byly teroristické buňky bílých levicových radikálů, bílých katolických radikálů, bílých protestantských radikálů...

    K evropské kultuře a tradici to nepatří úplně stejně jako k té islámské. Že si zaslepený debil s radikálními názory svoji frustraci odůvodní nějakým náboženstvím z něj věřícího nedělá. Koneckonců i sektářské násilí křesťani proti křesťanům patří k evropské tradici. Jak psala Rikina, třicetiletá válka celá byla jen o fanatismu katolíků, protestantů a dalších křesťanských odnoží.

    Přestaňte být jednoduchý a papouškovat hospodské "pravdy". Zkuste myslet vlastní hlavou, svět opravdu není tak jednoduše černobílý...

    1. na komentář reaguje kareta — #73
    superkarma: 3 23.03.2016, 15:24:48
  11. [68] Rikina [*]

    Davidek — #67 Sml80 Nikde jsem nenapsala, že k něčí kultuře patří odpalování výbušnin. To pochopitelně není nic, co by patřilo k nějaké kultuře. Zvěrstva páchají lidé všech kultur, v každé se najde někdo, kdo je schopen provést velmi nechutné a odsouzeníhodné činy. Navíc teda fašismus snad není kultura, to už právě jsou ty "hrušky a jabka", jak již bylo řečeno. Sml80

    superkarma: 2 23.03.2016, 15:21:25
  12. avatar
    [67] Davidek [*]

    Mickey Mouse — #59 .. takže válka proti terorizmu je podle tebe nelegální protože teroristi vlastně neválčí .. jen tak občas odkrouhnou 30-50-100 nevinejch lidí

    Rikina — #61 .. Rikino já jsem reagoval na ten tvůj výtvor kde hodnotíš jejich chování a kulturu .. pokuď k jejich chování a kultuře patří si občas připnout na tělo výbušninu a jít se odpálit mezi nic netušící lidičky tak fašisty jsem tím možná trošku urazil ..

    1. na komentář reaguje Rikina — #68
    2. na komentář reaguje Mickey Mouse — #69
    superkarma: 4 23.03.2016, 15:12:18
  13. avatar
    [66] kareta [*]

    Rikina — #63až na to, že to občas dělají i "humanitární pracovníci", např. nedávno v Řecku.

    superkarma: 0 23.03.2016, 15:10:53
  14. avatar
    [65] kareta [*]

    Rikina — #62tak ono se i za II.SV dalo jet ke Stalingradu nebo leningradu, žeSml80. Popř. i do KLDR se dá jet. I za komančů se dalo hovořit o všem, a pak to chodit vysvětlovat na vyšší místa. Pořád dokola..pokud není policie schopná udržet pořádek mezi nově příchozími a mít je pod kontrolou, vypukají nepokoje, tak to je omezení svobody pohybu, teda toho bezpečného. To, že nepokoje vypukají mezi původním obyvatelstvem je pochopitelné. Ani nově příchozím, ani původním. Tak by měli zkusit štěstí jinde, třeba v SA, SAE, jemenu, Ománu, atd.

    superkarma: 1 23.03.2016, 15:06:44
  15. avatar
    [64] wich [*]

    Mickey Mouse — #51 Nevím, proč, jak píšeš, všichni vyzývají k policejní totalitě, ale když jsem sledovala nedávno debatu na ČT 24 s experty na terorismus, bylo sděleno, že už jsme v tomhle někde jinde, dnes je problém terorismu neorganizovaného, neasociovaného do buněk, protože nyní je to na poli jednotlivců a jednotlivce nelze uhlídat.

    superkarma: 1 23.03.2016, 15:06:17
  16. [63] Rikina [*]

    kareta — #60 Ovšem, pokud jde o byznys, tak jistě - polapit a potrestat všechny, kdo vydělávají na tom, že dělají převaděče, pašují lidi přes hranice nejrůznějšími způsoby, obelhávají je, a inkasují drahé peníze za slib "dostaneme vás do Německa a tam bude ráj". To souhlasím, že jsou to parazité, živící se na cizím neštěstí, a nic jiného než tvrdý postup si nezaslouží.

    1. na komentář reaguje kareta — #66
    superkarma: 0 23.03.2016, 15:04:45
  17. [62] Rikina [*]

    kareta — #53 No, pohyb si často omezujeme dobrovolně - ono není zatím zakázané cestovat. Sml80 Podle toho, co se dá dočíst na všech internetech, tak nikdo ani tu svobodu slova neomezuje, protože kolikrát tam lidi píšou věci, že se divím, že je na té svobodě dosud nikdo neomezil umístěním do léčebny pod dozor statného ošetřovatele. Sml57

    1. na komentář reaguje kareta — #65
    superkarma: 1 23.03.2016, 14:57:19
  18. [61] Rikina [*]

    Davidek — #50 A ne snad? Sice nechápu, proč sem montuješ fašisty, ale ano, byli to samozřejmě lidi, ne marťani nebo kdo jinej by to měl podle tebe být. Sml80

    1. na komentář reaguje Davidek — #67
    superkarma: 0 23.03.2016, 14:52:59

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [60] kareta [*]

    Mickey Mouse — #57 žilo se tam lidem tehdy lépe? Většině ano. Takže fungovaly. Al Kajda, Taliban - to je ještě z dob okupace afganistánu SSSR a vměšování do vnitřních záležitostí země bylo vždy nebezpečné a jakékoliv zasahování do ekosystému končí většinou blbě. Přeshraniční bojůvky - jasně, jsou, ale tohl eje už dost velký konflikt.

    O radikálech ti řeknu jediné- radikalizovali se kluci muslimští už počátkem 90 let v evropě, ve svých zemích to byli normální lidi. Jednak si to pamatuju ještě ze studií, kdy jsme je potkávala a nebyli ještě připravení k boji, jen o tom hovořili. Vědělo se o tom. Trestuhodně se to podcenilo. O sociálním státu migranti věděli min. od 80 let a táhli jak sarančata do Evropy, opět, všichni to věděli a prd udělali. Na nich si postavili byznys neziskovky a další paraziti a je tu problém. Ale řešitelný. Sml80

    1. na komentář reaguje Rikina — #63
    superkarma: 3 23.03.2016, 14:49:26
  2. avatar
    [59] Mickey Mouse [*]

    Davidek — #58 Znovu a po lopatě. ISIS bojuje v Sýrii, teror v Evropě se mu jen hodí do krámu jako propagace. ISIS v Evropě není a opravdu válčit v Evropě nechce. Dokonce i kdyby ISIS náhodou v Sýrii vyhrál, tak dlouho nebude chtít válčit s Evropou. Protože si chce udržet území = bojovníci ISIS nejsou sebevrazi!

    Teroristi v Evropě nemají s ISIS společného nic. Jen se k hlásí k islámu. Možná ani sami nevědí, zda se hlásí ke stejnému islámu jako ISIS nebo k islámu odpůrců ISIS. Asi jako kdybyste se Vy hlásil k IRA. To z Vás neudělá severoirského katolíka. Dokonce ani křesťana. Pořád byste byl jen terorista.

    Důležité je, že terorismus není válka. Funguje jinak. Na teroristy neplatí armáda, ani policejní hlídky v ulicích. Vojáci ani policisté totiž z principu nemohou odhalit ani zastavit skrytě připravované sebevražené útoky. Když taková hlídka v ulici nebo v metru náhodou narazí na sebevražedného atentátníka, ten se jenom odpálí hned a ne na místě, které si naplánoval. Svého ale stejně dosáhl. Teror na důležitém místě (proto tam je ta hlídka), kde je hodně lidí.

    Jak už jsem psal, tuhle zkušenost Evropa draze platila a získávala celá desetiletí. A těm pozůstalým neuleví ani vidět vojáky v ulicích a obrněné vozy v Praze.Sml68

    1. na komentář reaguje Davidek — #67
    superkarma: 1 23.03.2016, 14:48:42
  3. avatar
    [58] Davidek [*]

    Mickey Mouse — #51 .. nechápu Velebnosti že ve své hlavě odděluješ terorismus a to co předvádí ISIS ..

    běž těm pozůstalým a zraněným prozradit tajemství toho rozkrývání a zatýkání buněk Sml68 .. určitě se jim uleví

    mamkaJa — #52 .. hrušky a jablka sem motáš ty .. kde jsi vydedukovala ten svůj závěr o němcích a muslimech ??

    1. na komentář reaguje Mickey Mouse — #59
    superkarma: 2 23.03.2016, 14:33:35
  4. avatar
    [57] Mickey Mouse [*]

    kareta — #54 Ne, ani tam totality nefungovaly. Sml23

    Proto už tehdy existovaly Taliban, al Káida, Boko Haram a další a další teroristické organizace, které se ohánějí islámem. Všechny mají jedno společné: hlavní boj vedou "doma" proti islámským vládám. Teror v Evropě nebo v USA je pro ně "jen" nástroj propagace = demonstrace síly a nábor nových bojovníků pro jejich boj. Proto z Evropy do Sýrie odešlo více radikálních bojovníků, než jich přišlo odtamtud sem.

    Proto v Evropě teror páchají domácí radikálové, kteří sice o islámu mluví, ale s těmi skutečnými islamisty z blízkého nemají skoro nic společného. Islámský stát chce ovládnout území a ustavit civilní islámskou vládu! V Evropě žádné takové cíle nemá. Jejich výhružky Evropě jsou jen propagace, která k nim má nalákat hodně mladých bojovníků, aby mohli vyhrát doma v Sýrii.

    1. na komentář reaguje kareta — #60
    superkarma: 1 23.03.2016, 14:29:45
  5. avatar
    [56] kareta [*]

    mamkaJa — #55CHLAPISml57

    superkarma: 0 23.03.2016, 14:21:40
  6. [55] mamkaJa [*]

    kareta — #54 ale kdo ho tam udělal?

    1. na komentář reaguje kareta — #56
    superkarma: 1 23.03.2016, 14:16:29
  7. avatar
    [54] kareta [*]

    Mickey Mouse — #51totality velmi dobře fungovaly v Iráku, Lybii a dalších rozesraných státech. teď je tam chaos a bordel.

    1. na komentář reaguje mamkaJa — #55
    2. na komentář reaguje Mickey Mouse — #57
    superkarma: 1 23.03.2016, 14:13:06
  8. avatar
    [53] kareta [*]

    Rikina — #47souvisí to se sebemrskačským zmíněním o kolonizaci. Rikina — #49 pokud předvedli za posledních x desetiletí to, co se dnes děje v západní Evropě, tak nejsou a nebudou vítáni. Ani děti, ani ženy, ani muži, prostě stop stav. A stávající- ti co tu už jsou, nemají práci a mají kriminální minulost, tak do zemí původu nebo do hlídaných destinací pod kontrolu. Oni chtějí válku, tak ať ji mají se všemi následky. Lidská práva se zatím omezují jen původním evropanům omezením pohybu, svobody, dokonce i slova. To není normální. Někdo tu kolaboruje.

    1. na komentář reaguje Rikina — #62
    superkarma: 4 23.03.2016, 14:11:51
  9. [52] mamkaJa [*]

    Davidek — #50 muslim neznamená terorista stejně jako němec neznamenal fašista. mícháš hrušky s jabkama

    1. na komentář reaguje Davidek — #58
    superkarma: 2 23.03.2016, 14:08:37
  10. avatar
    [51] Mickey Mouse [*]

    Davidek — #22 gerda — #17 Ale PRD, velebnosti. V Paříži, Bruselu ani jinde v Evropě nebojuje Islámský stát. Ten se k tomu sice rád hlásí, ale stále jde o teroristy! Dokonce o teroristy, kteří jsou v druhé generaci občani těch evropských států - žádní imigranti ani vojáci. Sml68

    Jenže vidím, že jsou lidé v Evropě nepoučitelní. Evropa si už svoje vlny terorizmu prožila. V 70.-80. letech to byly Rudé brigády, ETA, IRA a další - všechno původní bílí domácí intelektuálové. Tenkrát byly teroristické útoky běžně každý měsíc! Ani v Itálii, ani v Německu, ani ve Francii, ani v Severním Irsku nepomohla armáda, zavírání hranic a hysterické volání po policejní kontrole. Pomohla až zpravodajská práce, rozkrytí a pozatýkání těch buněk.

    Na začátku tisíciletí po 11.září zažila Evropa velké teroristické útoky al Kájdy - Madrid, Londýn a další. Ačkoliv doopravdy al Kájda válčila jen v Afghánistánu, tak si snažila vydělat peníze a verbovat bojovníky právě terorem v USA a v Evropě. Válka v Evropě samozřejmě nebyla a zase nepomohla žádná policejní pohotovost, ale rozkrytí těch teroristických buněk (a oslabení jejich ideologického vedení po zatčení Usámy bin Ládina).

    Izrael má podobnou zkušenost, když ani zavírání hranic a masivní policejní akce proti teroristům z Palestiny v době intifád nepomáhaly. Zase pomohly až zpravodajské služby a rozkrytí teroristických buněk. Navíc (paradoxně) uznání vedení Hizballáhu na mezinárodní úrovni oslabilo jejich ideologickou podporu, takže přestali být pro radikály takovou autoritou.

    Je mi záhadou, proč zrovna v Evropě všichni tak vzývají policejní totality, když Evropa má tolik historických zkušeností s tím, že totality nefungují a bezpečnost nikdy nezlepší. Sml80

    1. na komentář reaguje kareta — #54
    2. na komentář reaguje Davidek — #58
    3. na komentář reaguje wich — #64
    superkarma: 2 23.03.2016, 14:08:05
  11. avatar
    [50] Davidek [*]

    Rikina — #49 ..to jako fašisti byli také jenom lidi ??!!Sml31

    1. na komentář reaguje mamkaJa — #52
    2. na komentář reaguje Rikina — #61
    superkarma: 2 23.03.2016, 13:59:03
  12. [49] Rikina [*]

    Abychom si rozuměli - ano, Evropa není nafukovací, a něco se s tou vlnou migrace udělat musí. Tak dobře, zavřeme hranice schengenského prostoru, tu a tam se postaví záchytné tábory, aby ti lidi měli kde přežít, bude se to pořádně lustrovat, a azyl nedostane každej. Kdo přišel s vidinou pečených holubů létajících na talíř bez práce, ze zemí, kde se neválčí a nejde mu o život, tak vracet zpátky. Kdo azyl dostane, bude se chovat slušně a dodržovat zákony, jinak se s ním bude zacházet jako s každým jiným občanem, to jest bude za nepravosti trestán. Jo, jsem pro. Ale názory typu - mělo by se to střílet nebo utopit ještě dřív, než se to dostane do Evropy, nebo neumíme je rozlišit, tak je tady nechceme vůbec, ať si doma chcípnou, co je nám po nich, je to svoloč nepřizpůsobivá, nosej hábity a vůbec jsou divní, mají náboženství, které se nám nelíbí, a tlučou hlavou o zem a nejedí vepřové, fuj, hanba... ježíšmarjá, jsou to ale taky lidi. Jo, je to jiná kultura, mají jiné hodnoty, a taky jsou za tím léta práce zase jejich předků. Kdo, ptám se, může rozhodovat o tom, že my jsme lepší a oni horší? Kdo může tvrdit, že my jsme civilizovaní a oni ne? Houbeles jsme civilizovaní. Kdyby vypukla nouze a bída, půjdeme si po krku stejně jako tlupy pralidí v době kamenné, bez ohledu na nějakou evropskou "civilizovanost". Jistě, chraňme se, udělejme opatření, buďme opatrnější než v minulosti. Ale šíření paniky, strachu a hysterické výkřiky ještě nikdy ničemu nepomohly. Ani konspirační teorie o tom, jak je to celé kýmsi (a kým, proboha - snad ufony?) řízené a záměrné a prodali nás, protože "jsou jistá místa, a tam se chystá proti nám akce dozajista..."

    1. na komentář reaguje Davidek — #50
    2. na komentář reaguje kareta — #53
    superkarma: 3 23.03.2016, 13:32:34
  13. [48] hot [*]

    Rikina — #47 než projdeš odbavením jak ti může kdo kontrolovat kufr? to je prostě nemožný Sml80

    superkarma: 0 23.03.2016, 13:13:07
  14. [47] Rikina [*]

    kareta — #38 Nerozumím, proč Féničané, Asyřané? Sml80 Praotec Čech taky přišel ze středoasijské stepi a moc se nemazal s původním obyvatelstvem pod Řípem - to jsou prostě dějiny lidstva. Konflikty byly vždycky, stěhování národů nastalo v minulosti mnohokrát, nic nového pod sluncem. Ale nějak nechápu, jak to souvisí s tím, že v Bruselu se evidentně mohl procházet po letišti člověk s výbušninou - je jedno, kdo to byl, podstatné je, že normálně člověku nedovolí vzít si ani flašku minerálky nebo manikůru, aby nemohl nůžtičkama zapíchnout pilota a unést letadlo, a tady se najednou promenovali rovnou tři s fůrou náloží - někde se stala chyba, bezpečnostní opatření zjevně nezafungovala. To by se mělo řešit. Sml80

    1. na komentář reaguje hot — #48
    2. na komentář reaguje kareta — #53
    superkarma: 1 23.03.2016, 12:54:12
  15. avatar
    [46] wich [*]

    Rikina — #32 Riki a proč si ti zachránění křesťané u nás ve V. Lhotách žádají jídlo bez vepřového a 5x denně tlučou hlavou o zem? Sml14 Nějaká nová forma dietního stylu? Sml68

    kareta — #38 Hezky jsi to sepsala Sml67

    Ještě bych dodala, že kdysi dávno na fakultě, jsem v nějaké hooodně "umírněné" verzi koránu četla, že migrace je jednou z forem džihádu Sml80

    superkarma: 1 23.03.2016, 11:48:04
  16. [45] mamkaJa [*]

    Je to strašné a je mi líto všech, kterých se to dotklo.

    Svět je prostě ve válce. Je to jen jiný druh války. Nestojí se přímo proti sobě a neplatí žádná pravidla.

    Jejich systém a diktaturu která je tam držela na uzdě jsme tam rozvrátili a dohromady to už nikdo nedal a nedá.

    A strach? To je ten největší nepřítel. Ne oni.

    A cestování? Je to jako se vším. Přece například nepřestanu jezdit autem protože mě může někdo sestřelit ze silnice. Riziko je vždy a všude.

    superkarma: 2 23.03.2016, 10:38:52
  17. avatar
    [44] gerda [*]

    Eliana — #42Ano, přesně to mám na mysli i já.

    superkarma: 0 23.03.2016, 10:35:22
  18. [43] mamkaJa [*]

    Rikina — #32 souhlasím Sml22

    superkarma: 0 23.03.2016, 10:32:04
  19. avatar
    [42] Eliana [*]

    Rikina — #32to je sice historické shrnutí, ale naštěstí jsme se civilizačně posunuli a nevraždíme souseda pro kuřecí stehno, abychom se najedli ani si násilně nezabíráme půdu pro výstavbu svého domu... máme nějaké zásady -převážně postavené na křesťanských hodnotách (ač většina ateistů -víme, že krást je špatné, zabít je neskutečné...), nějaká pravidla, nějaké hodnoty na kterých se dá se říci v Evropě shodneme (a tím nemyslím eurojablka a tyhle blboviny)..je to dáno tím, čím si naše civilizace prošla a z čeho se poučila...je za tím obrovský kus práce našich předkůSml22Sml80

    1. na komentář reaguje gerda — #44
    superkarma: 5 23.03.2016, 09:54:46
  20. [41] bobulebob [*]

    Sml15Sml15Sml15

    superkarma: 0 23.03.2016, 09:38:33
  21. avatar
    [40] kobližka [*]

    Rikina — #32 Tohle nemyslíš vážně,že ne? Sml80

    superkarma: 1 23.03.2016, 09:13:31
  22. avatar
    [39] AnteaX [*]

    Čím víc bude přibývat migrantů, tím víc bude výbuchů. Sml68 Náš poklidný evropský život pomalu končí. Musíme se začít chránit a bránit, jako už to leta dělá Izrael.

    superkarma: 1 23.03.2016, 08:39:26
  23. avatar
    [38] kareta [*]

    Mickey Mouse — #12např. USA za II.SV internovali do lágrů všechny japonce , co byli ve státech, aby je měli pod kontrolou. Bezpenost především. Napřed je potřeba s epostarat o bezpečnost vlastních občanů /IS vyhláil válku, tuj. jsme ve válečném stavu), uprchlíci za války nebyla organizovaná masa, chlapi bojovali proti nepříteli a nedělali v ulicích států, kam přišli žádat o azyl bordel, neotravovali a makali. Tihle uprchlíci jsou invaze. Mám soucit s vlastním kmenem, ostatní bych si s dovolením pozvala sama a rozhodla se sama, jestli pomůžu. Tohle by mělo být individuální rozhodnutí jednotlivců, do toho by vlády vůbec neměly zasahovat, neb k tomu žádný mandát nikdy nedostaly. Je to vyjímečný stav.

    Rikina — #32vzhledem k tomu, že arabové taky přitáhli z pouští a zkolonizovali/islamizovli si blízký východ, tak by se tedy měli vrátit zpátky do pouště Sml80. Nebo si snad myslíš, že to jsou potomci féničanů, asyřanů?

    1. na komentář reaguje wich — #46
    2. na komentář reaguje Rikina — #47
    superkarma: 3 23.03.2016, 08:38:27
  24. avatar
    [37] gerda [*]

    Rikina — #34Nenajdou, nezavřou a místo nich už si "brousí kudlu" spousta jejich nástupců. Jak je odlišit od těch mírumilovnýchSml80 Nikdo dopředu neoznámí, co chce dělat, jim na životě opravdu nezáleží, klidně si za svou zvrhlou ideologii vybouchnou uprostřed davu. Případně do něj pošlou zpitomělé dítě.

    superkarma: 0 23.03.2016, 07:48:24
  25. avatar
    [36] gerda [*]

    Rikina — #32No neblázni...vzalas to teda od Adama, ale v současné situaci je potřeba jiného, než filosofického řešení. Není pravda, že nejsme ohroženi. Z Bruselu je do Prahy v podstatě kousek. Evropská unie je jeden velký kotel, ve kterém se to začíná připalovat.

    superkarma: 0 23.03.2016, 07:46:03
  26. avatar
    [35] Davidek [*]

    Rikina — #32 .. to čučím .. většinou máš velmi rozumné názory, ale s tím že nám tu píšeš že je vlastně skoro všechno v pořádku s odkazem na Žižku jsi to řádně přepálila včetně té tvé hlášky o smutných událostech v Belgii ?!

    nikdy jsem neslyšel výraz "smutné vraždění"

    superkarma: 1 23.03.2016, 07:36:38
  27. [34] Rikina [*]

    Eva_CZ — #33 Není - ty, co mají na svědomí tyto smutné události v Belgii, ty je samozřejmě potřeba najít, zavřít, a potrestat dle práva.

    1. na komentář reaguje gerda — #37
    superkarma: 0 23.03.2016, 07:25:10
  28. avatar
    [33] Eva_CZ [*]

    Rikina — #32 Sml80 takze je vlastne vsechno, jak ma byt.

    1. na komentář reaguje Rikina — #34
    superkarma: 0 23.03.2016, 07:17:34
  29. [32] Rikina [*]

    Řekla bych, že "bílý Evropan" má nejmíň co mluvit. Sml24 Historie může uvést řadu příkladů, kdy z evropských zemí někdo přišel na jiné kontinenty, a tam bez ohledu na místní kulturu a obyvatelstvo začal zavádět pořádky a náboženství dle svého vkusu, a komu se to nelíbilo, s tím bylo nevybíravě zameteno. Země byly kolonizovány, místní zdroje vyvezeny, a obyvatelstvo buď drželo hubu a krok a poslouchalo, nebo se s ním zacházelo dle hesla "mrtvý indián - dobrý indián". To nemluvím o "páté koloně" křesťanských misionářů, jejich působení bylo sice méně nápadné a viditelné, ale o to ničivější. Lidstvo "díky" nim přislo o nenahraditelné hodnoty. Člověk, bez ohledu na rasu, národnost, barvu kůže, náboženské přesvědčení atd. se dokáže zachovat jako nejhorší hovado a vraždit bližní. Nelze tvrdit, že to dělají jen ti oškliví muslimští teroristé. Žižka vyvraždil a vypálil půl Evropy, svého času, a taky to byl náboženský fanatik, to jen jako malý příklad z českých luhů a hájů.

    No a v situaci, kdy tady nejenže žádné migranty a uprchlíky nemáme, ale dokonce si pro ně musíme jezdit a přemlouvat je, aby sem chtěli, je opravdu zbytečné být hysterický a malovat ty Sml57 na zdi. Těch celkem asi 50 uprchlíků ze Sýrie, co sem za celý rok přišlo a usadilo se tu, to navíc byly křesťanské rodiny. Myslím, že by bylo vhodné si zachovat zdravý rozum a logický úsudek, a nepodléhat davovému - no, šílenství zatím asi ne, ale psychóza už to bude. Sml80

    1. na komentář reaguje Eva_CZ — #33
    2. na komentář reaguje Davidek — #35
    3. na komentář reaguje gerda — #36
    4. na komentář reaguje kareta — #38
    5. na komentář reaguje kobližka — #40
    6. na komentář reaguje Eliana — #42
    7. na komentář reaguje mamkaJa — #43
    8. na komentář reaguje wich — #46
    superkarma: 3 23.03.2016, 06:54:19
  30. avatar
    [31] Dudlajlama [*]

    dadma — #29 Ano, ta posledni veta je naprosto vystizna, ti umirneni se svym souvercum nepostavi. Nebo jste nekde videli protestujici mirne muslimy proti tomuto teroru?

    superkarma: 1 23.03.2016, 06:08:48

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: Výživa v nemoci
Hledáme čtenářky, které rády čtou knihy
Anketní otázky pro čtenářky, které chtějí testovat Canesten Intim Gel
Anketa: Bolí vás záda?

Náš tip

Doporučujeme