Vztahy

Vyhrožuje mi, že se zabije a mě prokleje!

 

Včera jsme se zase pohádali s přítelem... Úmyslně píši „zase“, protože hádky jsou u nás na denním pořádku a já toho všeho už začínám mít dost.

 

Mám pocit, že vše krásné je již za námi a že naše vzájemné city nejen ochladly, ale snad se úplně i vytratily. Tedy pokud mohu mluvit za sebe, tak jsem si jistá...

 

Luboš mi leze na nervy, sex s ním mi připadá odporný, proto ho soustavně odmítám a když za mnou přijde domů, mám okamžitě po náladě.

 

Jasné symboly toho, že náš vztah je v troskách a je na čase to ukončit.

 

Jenže Luboš je slaboch, který je na mě závislý. Nemyslím finančně, ale citově.

Stále mi opakuje, že jsem jeho druhé já, které když ztratí, tak zemře...

Stále mi říká, že pokud ho opustím, nepřežije to...

Neustále chce, abych mu přísahala na svůj život, že ho nikdy neopustím...

 

Podle mého, už před včerejším večerem musel tušit, že náš vztah chci ukončit. Musel to ze mě cítit, musel poznat, jak jsem odtažitá a chladná. Ale nepřipouštěl si to. Snad si stále v sobě budoval falešnou naději, že toto se nemůže stát, že to nemohu udělat.

 

Omyl!

Včera jsem naši další hádku nevydržela a na rovinu mu řekla, že náš vztah končím. Že už dál nemůžu a ani nechci s ním žít, že ho mám plné zuby a že už k němu necítím vůbec nic.

 

Stál jak opařený. Zíral na mě a dýchal, jako by uběhl 100 km v kuse.

„To nemůžeš myslet vážně!“ zašeptal.
Já ho ujistila, že to skutečně myslím vážně.

 

Po této větě se začal chovat jako cvok.

Rozbil sklenici, talíř a pak se na mě podíval, zabodl mi prst do hrudi a řekl: Jestli to uděláš, zabiju se. Ještě dneska napíšu dopisy, které v případě mojí smrti dostanou všichni lidé, které znáš, včetně rodiny. Napíšu tam, že za mou smrt můžeš jen a jen ty. A pamatuj, pokud to tak dopadne, proklínám tě na doživotí. Nikdy nebudeš šťastná. Nikdy!

 

Prásknul dveřmi a odešel.

Vím, že je to blbec a že nemá smysl se tím, co řekl, zatěžovat....ale přeci jen, úplně z hlavy to vypustit nemohu.

Může takováto kletba fungovat? Budu skutečně má vina, pokud se zabije? Vím, že dle zákona ne, ale myslím, dle lidských měřítek...

Věřím, že to, co plácá, jsou jen nesmyslné výhrůžky... Ale co když ne? Nebudu si to pak celý život vyčítat? Dokáži se vyrovnat s tím, že kvůli mě zemřel člověk?

 

Netuším, jak se s tím vypořádat, ale jedno vím jistě. S Lubošem už být nechci, nikdy. A to ani za tu cenu, že své výhružky myslí vážně.

 

 

 

 

   
13.08.2005 - Láska a vztahy - autor: Čtenářský příběh

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [92] sara.l [*]

    trdlo: nelituj nás taky nikdo nelitoval co jsme si vybraly a nechaly líbit,to jsme měly

    superkarma: 0 14.08.2005, 18:14:22
  2. avatar
    [91] sara.l [*]

    trdlo: že mi to,ale trvalo. ..ale potom zase jedu a nic mě nezastaví

    superkarma: 0 14.08.2005, 18:13:34
  3. avatar
    [90] trdlo [*]

    sara.l: Udelalas to paradne

    superkarma: 0 14.08.2005, 18:11:40
  4. avatar
    [89] trdlo [*]

    Nyotaimori: Moje rec. Utnout a hezky rychle. Vim ze to rozhodovani je tezky, hlavne po tak dlouhy dobe, ale je treba do toho skocit a bude to. Hosanci sou zvykli na stale ustupujici partnerky, at uz vyhrozujou s pistoli nebo lezou po kolenou, je to jenom vydirani, aby bylo zase po jejich. Myslim si ze ukazat jim, ze po jejich nebude, je na miste a potrebujou to jako sul. Udelate tim treba sluzbu jeho pristi partnerce. Ze mi ji je chudinky lito.

    superkarma: 0 14.08.2005, 18:10:44
  5. avatar
    [88] sara.l [*]

    Ivušánek: tak neblázni a udělej jak to píše Nyotaimori...stejně sem to udělala po dvanácti letech já,vyměnila s dětmi zámky a věci jsme mu odvezli k jeho rodině...fakt,je,že nevěřil a přijel,jenomže byl vypnutý taky zvonek,takže mohl zvonit třeba týden a nikdo ho neslyšel,vyhrožoval....potom prosil,nadával a nakonec sem byla prašivá kur** a odjel ...takže vydržet a nenechat se zlomit,divím se,že jsem to neudělala dávno

    superkarma: 0 14.08.2005, 17:42:18
  6. avatar
    [84] sara.l [*]

    trdlo: jsou to pěkné sračky co..chlapi jedni uvyhrožovaní

    superkarma: 0 14.08.2005, 16:20:29
  7. avatar
    [83] trdlo [*]

    Zuzana: jestli se zabije, tak vez, ze to nebude kvuli tobe a nebudes se s tim muset vyrovnavat. Bude to jenom kvuli jemu samotnymu, a on se jenom snazi svalit "vinu" na tebe a dohnat te k tomu, abys ho neopoustela a on te mel tak pod palcem. Honem od neho pryc.

    superkarma: 0 14.08.2005, 16:18:14
  8. avatar
    [82] trdlo [*]

    Oprava: kdyz vi, ze ho u sebe nechas.

    superkarma: 0 14.08.2005, 16:05:23
  9. avatar
    [81] sara.l [*]

    trdlo:

    superkarma: 0 14.08.2005, 16:05:22
  10. avatar
    [80] trdlo [*]

    pralinka bez rumu: dobrovolne neodejde, kdyz ma doma takovy pohodlicko. On pocita s tim, ze ti bude blby ho vyhodit. K rodicum nechce? Tak at jde do prace, a vydela si na vlastni bydleni. To ze se boji mezi lidi neni zadna omluva. Ty mu nic nedluzis, a tvuj byt neni zadnej charitativni penzion pro liny chlapy. Vzpamatuj se holka, zivot je moc kratkej na to, abys ho travila s nekym, s kym sice bejt nechces, ale je ti blby ho vyhodit. To vis ze ti bude rikat, ze nema kam jit, kdyz bude vi, ze ho u sebe nechas kdyz to bude rikat. Drzim ti palec. Pro chlapy co nedelaji a nechaji se vydrzovat nemam, po zkusenosti s mym exem, zadnou toleranci.

    superkarma: 0 14.08.2005, 16:04:23
  11. avatar
    [72] Vivian [*]

    Foxy: ... ano, a naopak ten, kdo to opravdu chce udělat, ten o tom obvykle nemluví.

    superkarma: 0 14.08.2005, 12:18:08
  12. avatar
    [70] kubikm [*]

    on ale by neumřel kvůli tobě , ale jen a jen kvůli sobě - nenech se vydírat a pryč....dokud je čas

    superkarma: 0 13.08.2005, 23:00:21
  13. avatar
    [69] bookcase [*]

    utíkej dokud můžeš....to že o sebevraždě mluví, neznamená, že ji udělá---jak vesměs píšou holky tady. Prostě tě citově vydírá

    superkarma: 0 13.08.2005, 22:34:50
  14. avatar
    [64] ratonito [*]

    Suzanne: No to teda. Myslím začnu nosit nos nahoru. Jen nesmí pršet. (teď by tu měl být smajlík ale mě se dnes nějak nezobrazujou :-( )

    superkarma: 0 13.08.2005, 19:34:19
  15. avatar
    [63] Suzanne [*]

    ratonito: já zas koukala na Ústav zdrav. informací a statistiky ČR. My budeme díky z-in chytré

    superkarma: 0 13.08.2005, 19:32:19
  16. avatar
    [62] Suzanne [*]

    Vivian: no jo, identifikace! A já myslela jen na zápach

    superkarma: 0 13.08.2005, 19:29:24
  17. avatar
    [61] ratonito [*]

    Suzanne: Jo, jo, myslím si to samé. Podle ČSÚ je to 1:3

    superkarma: 0 13.08.2005, 19:27:37
  18. avatar
    [60] Suzanne [*]

    Nyotaimori: muži končí život sebevraždou až pětkrát častěji. Že by v tom rozdílu muži - ženy bylo tolik demonstrativních sebevražd, to se mi nezdá pravděpodobné. Takže "vítězství" je skutečně na pánech.

    superkarma: 0 13.08.2005, 19:25:12
  19. avatar
    [59] Kekka [*]

    Hysterický, zakomplexovaný, vyděračský hovado. Ať třeba skočí do zdi, ale ty od něj prchej, co ti nožky stačit budou. Nebo ti hrábne.

    superkarma: 0 13.08.2005, 19:18:33
  20. avatar
    [58] Vivian [*]

    sunshine: proč si myslíš, že je to nesmysl?

    superkarma: 0 13.08.2005, 19:16:52
  21. avatar
    [57] ratonito [*]

    Nyotaimori: Já myslím, že i těch demonstrativních bude víc u mužů protože je to dost velký poměr 1:3. Nemyslím, že by byli taková kopýtka.

    superkarma: 0 13.08.2005, 19:13:20
  22. avatar
    [55] Babetka [*]

    Ten chlap je navíc slaboch a vyděrač.Pryč od něj,ať se třeba zblázní.Jeho rodina by se měla obrátit na lékaře a Zuzana si dávat pozor,aby jí nakonec něco neudělal.U takových cvoků,člověk neví,ale hlavně se nenechat vydírat.A pokud věří na kletby,tak v takovémto případě se kletba vrací k tomu,kdo jí vyslovil.Jen žádné vyčitky svědomí!

    superkarma: 0 13.08.2005, 18:23:42
  23. avatar
    [54] ratonito [*]

    Nyotaimori: http://www.czso.cz/csu/redakce.nsf/i/sebevrazdy_podle_pohlavi

    superkarma: 0 13.08.2005, 16:00:45
  24. avatar
    [53] sara.l [*]

    ratonito: dobře,ale přece se nenechá vydírat sebevraždou to už není život,ale živoření...ex by v životě nikdy nešel k psychologovi,protože byl úplně normální a všichni okolo jsou blázni,takže klasika...taky sem se nechala dlouhou dobu vydírat,ale všechno jen do času,říkám pokud chce spáchat sbevraždu ať se jde včas léčit. Nyotaimori: myslím,že většina sbevražd je demonstrace,neříkám,že všechny,ale ten kdo o tom pořád mluví,většinou to neudělá a nebo udělá tak nešikovně,že se mu to povedlo ..Moje známá byla spokojená,šťastná a dělala si plány jak poletí do Ameriky na návštěvu,oběsila se a dodnes nikdo neví proč...to je asi pro rodinu největší trest,protože neví co měla za důvod a obviňují se z hloupostí...

    superkarma: 0 13.08.2005, 16:00:14
  25. avatar
    [51] ratonito [*]

    sara.l: Jo jasně ale jsou výjimky a ty to třeba udělají. Ono se to zase nesmí brát moc na lehkou váhu. Můj ex byl taky poněkud "podivný" ale dal si ode mě říct a šel k psychologovi.

    superkarma: 0 13.08.2005, 15:50:55
  26. avatar
    [50] sara.l [*]

    ratonito: mě to taky ex říkal proklel celou mojí rodinu a žije pořád a pokud to chce opravdu udělat tak to už je jeho rozhodnutí a nemůže tím vydírat rodinu,takoví lidé by se měli v prvě řadě léčit

    superkarma: 0 13.08.2005, 15:36:54
  27. avatar
    [47] sunshine [*]

    Nevím kdo přišel na ten nesmysl, že ten kdo vyhrožuje tak si většinou nic neudělá.Nemůžeš se nechat citově vydírat je to jeho věc jak vyřeší rozchod.

    superkarma: 0 13.08.2005, 15:30:45

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [46] ratonito [*]

    sara.l: Ale podle statistik většina sebevrahů jsou právě chlapi. Jsou slabší povahy než ženské a neumí se vypořádat s problémem. Měla jsem dva spolužáky co se zabili právě kvůli babám.

    superkarma: 0 13.08.2005, 15:27:03
  2. avatar
    [45] sara.l [*]

    většinou ten kdo vyhrožuje tak si nic neudělá a kdyby náhodou jooo,tak máš nefunkční vztah vyřešený jednou provždy ale chlapi se mají moc rádi na to aby si něco udělali a pokud ti vyhrožuje,že tě prokleje tak to už asi udělal a žiješ v klidu ne?

    superkarma: 0 13.08.2005, 15:10:00
  3. avatar
    [44] ratonito [*]

    Suzanne: Pak už ju neponeseš v koberci ale v kýblu, no.

    superkarma: 0 13.08.2005, 14:50:35
  4. avatar
    [43] Vivian [*]

    Suzanne: čím je mrtvola rozloženější, tím obtížnější je identifikace

    superkarma: 0 13.08.2005, 14:49:25
  5. avatar
    [42] Suzanne [*]

    Vivian: Avilka: hlavně rychle, dokud nejsou vedra, to se pak ty mrtvoly strašně rychle rozkládaj

    superkarma: 0 13.08.2005, 14:45:37
  6. avatar
    [41] Vivian [*]

    Avilka: koberec se i s mrtvolou stočí, hodí do kontejneru a koupí se nový. Nečteš detektivky?

    superkarma: 0 13.08.2005, 14:30:25
  7. avatar
    [40] Avilka [*]

    Zuzanko, len nech sa zabije niekde v lese. Krv z koberca sa blbo čistí..

    superkarma: 0 13.08.2005, 14:24:09
  8. [39] bejby [*]

    Co nej dál od takových cvoku Apřeju hodně Držím ti palce

    superkarma: 0 13.08.2005, 14:22:29
  9. avatar
    [38] Vivian [*]

    Tohle nejsou žádné kletby, to je jen citové vydírání. Jeho jediným cílem je připoutat tě k sobě, vyvolat v tobě pocit viny... Je to duševně labilní člověk, snaží se tebou manipulovat. Pravděpodobně (nepíšu stoprocentně!) nemá skutečně v úmyslu se zabít, buď chce jen vyhrožovat a vyděsit tě (a přimět tě k tomu, abys ho neopouštěla), nebo se uchýlí nanejvýš k demonstrativnímu pokusu o sebevraždu, aby tobě i všem ostatním "dokázal", jak moc tě "miluje" (jak moc je na tobě závislý)...
    Je dobře, že jsi rozhodnutá s ním skončit. Co by to bylo za život s takovým člověkem?
    Jeho řečmi o prokletí se netrap, nesmíš to k sobě pustit, jinak tě zničí tvůj vlastní strach, žádná kletba... Je to jen jeho problém, že se nedokáže vyrovnat s rozchodem, ty tuhle kapitolu uzavři a zapomeň.
    Přeju hodně sil

    superkarma: 0 13.08.2005, 13:54:23
  10. avatar
    [33] Pavlunka [*]

    Nemusíš si nic vyčítat, přece nebudeš nadosmrti s někým, kdo si tě udržuje pomocí pychického nátlaku!Já zažila něco podobného, taky jsem měla podobné myšlenky, ale po čase mi přišel dopis, kde mi oznamoval, že si našel tu pravou lásku a podobné řeči...
    Držím pěsti, aby to dopadlo O.K.

    superkarma: 0 13.08.2005, 12:47:30
  11. avatar
    [29] vládík [*]

    Ufff, tak to bych nechtěla řešit. Dělám s vozíčkáři a máme tam jednoho, co taky takhle vyhrožoval, že skočí z okna. Vyhrožoval pořád, a tak to nikdo nebral nějak moc vážně, ta holka odešla (a já se jí vůbec nedivím), on opravdu skočil a teď je ochrnutý od krku dolů a pohne jenom očima. Tomu říkám boží mlýny!

    superkarma: 0 13.08.2005, 11:51:15
  12. avatar
    [27] zeva [*]

    Souhlasím s *modra. Určitě si to nenechávej pro sebe, ale svěř se okolí čím Ti vyhrožuje. Taky si myslím že to neudělá a navíc bude mít ještě ostudu. A rychle pryč od něj.

    superkarma: 0 13.08.2005, 11:16:38
  13. avatar
    [26] Saturninka [*]

    Holka, holka - já tuhle situaci kdysi vyřešila velmi rázně - po slovech, jestli se se mnou rozejdeš, oběsím se!!!! jsem mému drahému zcela vážně nabídla, že mu k tomu seženu kvalitní provaz a odkráčela jsem. A co myslíš - oběsil se ?????

    superkarma: 0 13.08.2005, 11:05:35
  14. avatar
    [23] *modrá [*]

    A s tou kletbou .. víš jak je to v pohádkách .. dobro a láska vždycky zvítězí! Neboj se už předem!

    superkarma: 0 13.08.2005, 10:41:31
  15. avatar
    [22] *modrá [*]

    FUJ, to je peklo ! Není nic horšího než chlap slaboch! Rychle od něho pryč, dobré by bylo když ho předejdeš a mezi přáteli rozšíříš jak tě vydírá a vyhrožuje ti tím že si vezme život. Zbav se ho okamžitě!

    superkarma: 0 13.08.2005, 10:40:05
  16. [21] okno [*]

    No to je neskutečný pako!!Ať tě ani nenapadne s ním zůstat,ať ze soucitu nebo kvůli prokletí..řekni mu,že pokud Ti bude dělat peklo,že ho prokleješ taky a budete si kvit::

    superkarma: 0 13.08.2005, 10:07:18
  17. avatar
    [20] Tanzi [*]

    Vše co dole napsaly holky je pravdivé.
    Je to cvok a né partner pro normální život.

    superkarma: 0 13.08.2005, 10:05:35
  18. avatar
    [17] Ťapina [*]

    Měla jsem něco podobného, akorát že ten můj to neinzeroval tak dopředu, i když jsem věděla, že je na mě závislý. Rozešla jsem se s ním někdy v listopadu a na Štědrý den mi začaly chodit SMSky, že se chystá skončit se životem. Zavolala jsem záchranku do jeho bytu, sama jsem se tam taky vypravila, a našli jsme ho ožralého a s nějakýma práškama, které by mu asi ale nejspíš jenom udělaly paseku v žaludku. Odvezli ho na pohotovost a pak si ho nechali nějakou dobu na psychiatrii, a mně doktor od záchranky řekl, že jsem udělala dobře - pro tyhle lidi je potřeba takový ten šok, výjezd záchranky a nucený pobyt v nemocnici, protože si to pro příště rozmyslí, když bude vědět, že ho nebudou lidi jenom litovat.

    superkarma: 0 13.08.2005, 08:33:46
  19. avatar
    [16] Amálie [*]

    Nyotaimori: karieristka: souhlasim s vámi, že v drtivé většině si fakt takovelhle slaboch na život nesáhne.

    superkarma: 0 13.08.2005, 07:16:20
  20. avatar
    [15] Amálie [*]

    Jejda, další cvok patřící na uzavřené oddělení psychiatrické kliniky Vem nohy na ramena a pryč!

    Moje kamarádka měla podobnýho idiota, ze začátku se zdál fakt prima, ale přesně, jak ty píšeš, vztah se vytratil a když zavětřil, že je konec, taky jí vyhrožoval a to měla dvě děti(ne s nim). Nakonec se odstěhovala a on opravdu odeslal dopisy a smsky na všechny stvětové strany a oběsil se. Kamarádka byla chvíli v šoku, ale její okolí si z dopisů nic nedělalo a nikdo jí nikdy nekladl za vinu, že od něj odešla a on to fakt udělal. Při dědickém řízení zjistilo, že má i dluhy z podnikání a tak to jako "správnej chlap" vyřešil po svém a hodil to na ní. Kamarádka se svěřila i jeho matce, která jí sama řekla, ať ho opustí, a na kafe si spolu zajdou do dnes.

    superkarma: 0 13.08.2005, 07:14:36
  21. avatar
    [14] karieristka [*]

    myslím, že bys to měla ukončit co nejdřív - pokud si něco udělá, není to Tvoje vina, ale myslím, že je to slaboch, který si nic neudělá, bude plakat, vyhrožovat, házet nádobím, ale má se moc rád na to, aby si něco udělal.

    superkarma: 0 13.08.2005, 06:46:17
  22. avatar
    [12] Crash_override [*]

    Nyotaimori: 95% Myslím, že víc.. pokud není psychicky postižený, neudělá to. Ostatně, když se lidí chtějí zabít, obvykle o tom nemluví a prostě to udělají. Tohle mi připadá jako prostá výhružka.

    superkarma: 0 13.08.2005, 02:20:35
  23. avatar
    [11] Léthé [*]

    No,super …lepší, než kdy chtěl zabít tebe…člověk to občas slyší ve zprávám… takže zbav se ho, dokud plánuje jen tu svou sebevraždu. Ale pes který štěká, nekouše . Nejspíš se nezabije...škoda

    superkarma: 0 13.08.2005, 02:03:53
  24. avatar
    [9] benynka [*]

    106: to se ti povedlo

    superkarma: 0 13.08.2005, 01:30:22
  25. avatar
    [8] Suzanne [*]

    106:

    superkarma: 0 13.08.2005, 01:21:38
  26. avatar
    [7] Mici [*]

    106: věcná poznámka

    superkarma: 0 13.08.2005, 01:16:13
  27. avatar
    [6] Suzanne [*]

    to je teda exemplář Nedej se vydírat. Ustoupíš jednou a má tě.

    superkarma: 0 13.08.2005, 01:12:57
  28. avatar
    [4] Lída [*]

    I kdyby si něco udělal,nemohla bys za to Ty,ale jeho duševní choroba.Protože člověk,který se takhle chová,to nemůže mít v hlavě v pořádku.

    superkarma: 0 13.08.2005, 00:58:38
  29. avatar
    [2] Mici [*]

    Citové vydírání... Je to slaboch. Nikdy nebudeš šťastná, pokud zůstaneš s ním, to určitě. Myslím, že taková kletba nefunguje, ale nikdy neříkej nikdy, že... Nevím, jak se na to dívají ostatní, ale pokud by si nakrásně něco udělal, nemohla by sis to vyčítat. I když to v člověku samozřejmě hlodá. Prostě by se sebou měl něco dělat on a ne se na tebe pověsit a otravovat ti život. Přece sám musí vidět, že vztah už ani vztahem není. Co potřebuje k tomu, aby to pochopil? Měl by si zajít k doktorovi, protože podle mě není zcela v pořádku

    superkarma: 0 13.08.2005, 00:49:50
  30. avatar
    [1] Gita [*]

    Je to slaboch, nestoji Ti za trapeni. Odejdi

    superkarma: 0 13.08.2005, 00:45:24

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Hledáme čtenářky, které rády čtou knihy
Anketní otázky pro čtenářky, které chtějí testovat Canesten Intim Gel
Anketa: Bolí vás záda?

Náš tip

Doporučujeme