Zítra je Štědrý den. Dárky už máte asi nakoupené.
Ale jestli je nemáte ještě zabalené, nebo přemýšlíte o nějakém nápadu, máme pro vás inspiraci.

Ne nadarmo se říká, že obal prodává. Je to sice obchodní slogan a vy nikomu nic neprodáváte, ale je na něm hodně pravdy.
Pěkně zabaleným dárkem můžete znásobit jeho hodnotu. Čím lépe a pečlivěji zabalený dárek je, tím více dáváte najevo, že vám na obdarovaném záleží.
Může to být úplná maličkost, ale když je zabalená s nápadem, udělá větší radost.

Uznávám, že to dá práci a zabere spoustu času, kterého v předvánočním shonu není nikdy dost, ale věřte, že se to vyplatí. Když má dárek pěkný obal, jako by v sobě skrýval víc tajemství. Nikdo se tolik nehrne k tomu, aby ho hned rozbalil, ale dává mu čas. Víc se s ním mazlí, prohlíží si ho, otáčí, hádá, co by v něm tak mohlo být.



Stejně jako u zdobení stromečků podléhá i balení vánočních dárků trendům. Pomalu se ustupuje od barevné přeplácanosti, kdy byl každý balíček v jiném papíře. Dělalo to sice dojem hojnosti, ale zároveň chaosu.
Když jsou dárky zabalené v jedné barvě, sladěné s barevností stromečku, působí to harmonicky. Papíry nemusí být ani s vánočním vzorem, ale klidně jednobarevné. Pak se dominantním výtvarným prvkem stanou mašle nebo jmenovky.



A proč by měly být dárky jen v krabici nebo v papíru? Co udělat změnu a schovat je do sáčku ušitého z atraktivní látky? 
Krásně a slavnostně vypadají ze sametu, vzdušně a noblesně z transparentních materiálů.



Jak a do čeho balíte dárky vy?
Máte nějakou oblíbenou barevnost?
Ladí vám balíčky dohromady, nebo máte raději pestrost?
Vyrábíte si krabičky a jmenovky sama?
Nebo si necháváte dárky balit u profesionálů?

Reklama