Reklama



Tady jsou naše finalistky, které s námi měsíc hubly, krásněly a pravidelně nám každý týden posílaly zprávy o svém pokroku. Fotografie posílaly soutěžící samy, první z nich při vstupu do soutěže, druhou minulý týden.


A i když zde představujeme pouze finalistky, obdivujeme všechny, které se do této soutěže přihlásily a doufáme, že ve svém snažení budou i nadále pokračovat.

O vítězce rozhodněte nyní vy svými hlasy. Hlasovat můžete v anketě umístěné v článku do čtvrtka do půlnoci. Takže vybírejte, které dáte svůj hlas.


Celý seriál včetně deníku hubnoucí Ivy si pak můžete přečíst ZDE.


FOXINA
Největší osobní úspěch v této soutěži: I když jsem neubyla na váze tolik, kolik jsem si přála, přesto jsem si pravidelným cvičením zpevnila svaly a ubyla v centimetrech.

Pohyb: 2x týdně aerobic, každý den procházka

Jídelníček (u každé soutěžící uveden příklad jednoho dne v týdnu)
6:15 0,5 l šťávy
7:30 0,4 l kafe, 3 ks knackebrotu s tvarohovou pomazánkou, pórkem a paprikou, od 9:30 mrkev
11:00 tvaroh s kakaem
12:15 těstovinový salát
14:30 zeleninový salát
16:15 0,5 l šťávy
17:45 mandlovka (podobný vánočce)
21:00 0,2 l mléka
(v průběhu dne ještě 2 litry čaje) 

Změny v jídelníčku: Snažila jsem se omezit bílé pečivo, více jíst tmavé a taky jsem se snažila nejíst paštiky a salámy, což u mě, když dělám v masokombinátě, je hodně těžké odolat.

Změny v přístupu k sobě a dělání radostí: Koupila jsem si stojánek na svíčku. O víkendu jsem si udělala více času na sebe a snažila jsem se víc relaxovat.

 

  


JANINA

Největší osobní úspěch při hubnutí: Mám více sebevědomí, například se teď tolik nestydím jít třeba do bazénu. Přijdu si i přitažlivější, jde o to, že tahle soutěž se zajímá o jednotlivé soutěžící a podporuje je.

Největší překážka při hubnutí: Začít pravidelně jíst, nepřežírat se navečer a začít vůbec přemýšlet o tom, co jím.

Pohyb
Spinning 45 min., 2x týdně po 45 minutách a procházky

Jídelníček
Ráno – zeleninový salát, 50 g eidamu, 50 g fitness šunka
Svačina – banán 
Oběd – zeleninový salát, buď tuňák nebo hovězí, případně kuřecí maso
Svačina – 2 mrkve, tvaroh ovofit
Večeře – zeleninová polívka

Změny v jídelníčku: Dřív jsem si myslela, jak jím málo, ale zjistila jsem, že víceméně špatné věci a hlavně, že zas tak málo jsem nejedla. Jím teď zeleninu celý den v podstatě, dříve jsem si vzala jedno rajče a myslela jsem, jak jím zdravě, hodně piju i 3-4 l vody s citronem denně, tento měsíc jsem vůbec nejedla třeba vepřové, zaměřila jsem se spíš na hovězí, ryby.

Změny v přístupu k sobě a dělání radostí: Uvědomuju si více sama sebe a hlavně to, že chci něčeho dosáhnout. Musím fakt změnit myšlení a přístup sama k sobě, jestli se mi vyplatí si něco dát nebo spíš se pak ohlídnout a říct si, jsem dobrá, podařilo se mi to, co chci, i víc si člověk začne sám sebe vážit.


JAZUZINKA

Největší osobní úspěch: dopnutí starých jeansů.
Největší překážka při hubnutí: pravidelnost stravování.

Pohyb: běhala jsem za synem a vycházky pěšky a s kočárkem

Jídelníček
ráno - krajíc chleba se sýrem nebo kouskem libové uzeniny
svačina - ovoce, většinou jablko
oběd - polévka zeleninová, kousek cca 15 dkg libového masa + příloha
svačina - zelenina, paprika nebo okurka
večeře - do 18. hod - nízkotučný jogurt nebo tvaroh, kopeček rýže či těstovin

Změny v jídelníčku: V pravidelnosti, množství jídla a velikosti porcí
Změny v přístupu k sobě a dělání si radostí: Prohrabala jsem staré vyřazené oblečení (malé) a zkoušela, co mi už zase je.

 

 

 

 

 

 


 

MENHET 
Největší osobní úspěch: zavedení pravidelného režimu jídla a častý pohyb. Odolání pokušení v podobě čokoládové tyčinky.

Největší překážka při hubnutí: odolat cukrárně a v obchodě čokoládě. Překonat lenost a jít cvičit. Když jsem přišla z práce, většinou už jsem neměla náladu a sílu na to se zase zvednout a jít cvičit. I tohle jsem vyřešila, chodím cvičit rovnou z práce.

Pohyb: kurz orientálního tance, 2x týdně posilovna, 1x plavání

Jídelníček
Snídaně: 2x sojový rohlík, tvarohový sýr, kus okurky
Svačina: banán
Oběd: pangasius po sicilsku, ledový salát
Svačina: musli tyčinka
Večeře: náhražka jídla – koktejl
Druhá večeře: bílý jogurt

Změny v jídelníčku: Začala jsem víc přemýšlet o tom, co jím, snažím se mít častěji zeleninu a ovoce, sice ne ke každému jídlu, ale k některým jídlům pravidelně. Navíc si také hlídám čas, kdy mám jíst. Třeba v 10:30 vím, že je svačina, a i když zrovna nemám hlad, svačinu si dám.

Změny v přístupu k sobě a dělání si radostí: Minulý týden naprosto nic. Byla jsem unavená, zničená, neodpočatá a o víkendu jsem si zase neodpočala, musím se tenhle týden trochu zklidnit a pořádně vyspat.

 



PALMERKA

Největší osobní úspěch: že jsem zmobilizovala všechny své síly a začala jsem se opět snažit. Poslední půlrok se mi totiž váha vůbec nehýbala a byla jsem z toho opravdu zoufalá a zklamaná. Často se mi chtělo z toho brečet.

Největší překážka při hubnutí: chuť na čokoládu a něco sladkého

Pohyb: cvičení na trampolínách, hodinu fitballu a taebo, časté chození pěšky po městě a vyšlapání schodů do 5. patra.

Jídelníček
Typickým dnem je pro změnu pondělí, kdy jsem posnídala slunečnicový rohlík s máslem, cottage a pár sherry rajčátek. Posvačila banán. Na oběd jsme zašly s kamarádkou do jídelny, kde jsme si objednaly obě hrachovou polévku. K tomu jsem snědla jeden obyčejný rohlík. Bílé pečivo běžně nejím, tento rohlík byl můj první za posledního půl roku. Po obědě mě honila mlsná, a tak jsem si zašla do obchodu pro svačinu, koupila jsem medové kolečko. Večeře kolem půl šesté, uvařila jsem kuskus s česnekovým jogurtem.


Změny v přístupu k sobě a dělání si radostí: jelikož jsem své hubnutí nepojímala jako radikální změnu svého života, ale spíše jako výzvu udělat něco víc, tak jsem žádné zásadnější změny v péči o sebe neuskutečnila. Myslím si, že patřím k lidem, kteří o sebe a své zdraví pečují. Radost mi udělalo, že jsem v pondělí zvládla zkoušku ve škole, a nové džíny.
 

 

 

 

Dejte svůj hlas jedné z finalistek v anketě u článku. Rozhodněte tak, která z nich se stane vítězkou.