Zdraví

Vybereme 3 z vás! AVS přístroje pomohou vašim dětem s učením

Máte doma dítě se specifickou poruchou učení? Chtěli byste mu pomoci a nevíte jak? Napište nám svůj příběh a získejte jeden ze tří AVS přístrojů!

AVS

Co způsobuje problémy s učením?

Většina lidí, a tedy i žáků a studentů, využívá z mnoha příčin při učení a myšlení více jednu z hemisfér. Pokud využívají převážně hemisféru levou (sídlo seriálního myšlení krok za krokem, často s vyšší inteligencí verbální a matematicko-logickou), mají v našich klasických školách při vzdělávání výhodu, protože při zatím převažujícím způsobu učení je ve větší míře využívána při učení právě hemisféra levá. Děti se specifickými poruchami učení (dyslexie, dysgrafie, dysortografie, dyskalkulie) však při tomto způsobu učení selhávají, protože mají předpoklady využívat více hemisféru pravou (sídlo prostorového vidění, tvořivosti a citů, s lépe vyvinutou inteligencí prostorovou, pohybovou, hudební a sociální).

Na základě lékařského výzkumu se ukázalo, že jedinci, u kterých se projevily poruchy učení (i chování) či problémy s učením v určitých předmětech, nemají na mozku vyvinuty některé nervové spoje. Následkem toho vznikají deficity (oslabení) ve funkcích důležitých pro úspěšné učení. Pokud jsou tyto deficity zjištěny včas (lze je diagnostikovat již v pěti letech života dítěte), můžeme vzniku problémům s učením předejít.

Čím dříve s nápravou oslabení začneme, tím je větší možnost dítěti efektivně pomoci, protože lidský mozek je nejvíce přístupný ke změnám v kladném či záporném smyslu od narození do sedmi let života, o trochu méně od sedmi do 13-14 let věku dítěte - do období ukončení vývoje mozku. V tomto období můžeme vytvořit na mozku spoje trvalé a dosáhnout tak zlepšení práce mozku při učení.

Jak mohou pomoci při učení a reedukaci poruch učení relaxační AVS přístroje?

AVS

Bioenergetickou aktivitu mozku lze rozdělit do čtyř hladin vědomí: beta, alfa, theta a delta. Každý z nich vyjadřuje určitým duševní stav. Pro udržení duševního a tělesného zdraví je potřeba řád pro jejich pravidelné střídání. Pokud jsme dlouho v napětí, soustředění nebo stresu (hladina beta), potřebujeme si odpočinout a načerpat nové síly (hladina alfa). V případě, že napětí a stres trvale převládá, ztrácíme schopnost efektivně odpočívat, v činnosti našeho mozku převládá hladina beta a mozek ztrácí své přirozené schopnosti. Nemůžeme se uvolnit a soustředit a nemůžeme využívat alfa hladinu, která podporuje přijímání informací a jejich ukládání do dlouhodobé paměti několikrát rychleji než v hladině beta. AVS přístroj pomáhá dětem obnovit přirozenou schopnost mozku se dobře koncentrovat a učit.

AVS přístroj obsahuje několik programů zaměřené na relaxaci, na učení a zlepšení duševních výkonů a na odstranění únavy a dodání energie. Dochází ke zkvalitnění koncentrace pozornosti a relaxace pasivní cestou a zlepšuje se komunikace mezi oběma hemisférami mozku. Některé programy též podporují vznik nových mozkových spojů, což má velmi pozitivní podpůrný význam při aktivním odstraňováním deficitů učení .

Mgr. Stanislava Emmerlingová , Poradna pro poruchy učení a efektivní učení, Turnov

Získejte jeden ze tří AVS přístrojů!

Má vaše dítě problémy s učením? Trápí ho některé předměty? Nedokáže se soustředit? Napište nám svůj příběh! Vybereme tři z vás, jež dostanou jeden z AVS přístrojů, které mohou vašemu dítěti pomoci. Tento přístroj vám i po testování zůstane, nemusíte jej vracet! Jediné, co po vás budeme chtít je zpětná vazba - napíšete nám své zkušenosti s užíváním tohoto přístroje.

Co můžete získat?

Ve hře jsou dva AVS přístroje Sirius v hodnotě 5593 korun. Sirius je určen pro nenáročné uživatele. Velmi jednoduše se ovládá. Většina programů je orientována na základní účinky: relexaci, učení a zvýšení energie pro výkon těla i mysli. Sirius disponuje jednobarevnými brýlemi (barva bílá).

Na tu nejšťastnější z vás čeká jeden přístoj Procyon v hodnotě 12257 korun. Procyon je nejprodávanějším modelem roku 2009. Má velké množství kvalitních programů a velmi účinnou tříbarevnou stimulaci. Brýle disponují barvami: červená, zelená, modrá.

Své příspěvky pište do diskuze pod tímto článkem nebo do soutěže ZDE

   
21.05.2010 - Zdraví - autor: (red)

Komentáře:

  1. [21] pekulina [*]

    Chtěla jsem taky napsat svůj příběh plný emocí a nářků a vyzkoušet relaxační přístroj, ale po přečtení níže uvedených příběhů nešťastných maminek jsem se opravdu zastyděla. Mně stačí můj Mp3 přístroj s relaxační muzikou. Holky držte se!!

    superkarma: 0 27.05.2010, 18:41:08
  2. [20] klementýna [*]

    Můj 17-letý syn má poruchu pozornosti - odborně ADD. Tato porucha mu byla diagnostikována v pedagogicko-psychologické poradně v jeho 16 letech. Čím vším jsme si prošli, pochopí jen ti rodiče, jejichž děti taky trpí některou ze specifických vývojových poruch učení. Už od první třídy měl ve škole velké problémy. Nesoustředěný, těkavý, nic si nepamatoval, úkoly jsme s přestávkami psávali až do 21 hod. Nemohl napsat v kuse ani jeden řádek s čárkami nebo obloučky. Přitom se sám v 5 letech naučil číst. A tak to sním šlo celou základní školu. Střídaly se výkony velmi podprůměrné s nadprůměrnými. Učitelé a přiznám se, že i já, jsme to připisovali jeho lenosti. Přesto jsem cítila, že něco není v pořádku a navštěvovala jsem s ním dětskou psycholožku, školního poradce a poradnu pro rodinu a mezilidské vztahy.  Tu zejména v období ranné puberty. Nikdo na možnou poruchu pozornosti neupozornil. Kamarádky mě uklidňovaly, že se všemi kluky to tak je, že se škole věnují jen okrajově. Až na střední škole jeho třídní učitel více zanalyzoval synovi výkyvy ve školním prospěchu a sdělil mu, že na základě svého pozorování dospěl k závěru, že trpí poruchou pozornosti. Diagnostické testy poruchu potvrdily. Syn je inteligentní, emocionálně otevřený, vstřícný, slušný, kamarádský a přesto mu hrozí, že neuzavře 3. ročník střední školy. Propadá z několika předmětů, je trvale unavený, nedokáže se cíleně cokoliv naučit, stále zapomíná pomůcky, žije v chaosu. Učitelé berou jako provokaci, že řadu pětek občas naruší ojedinělá jednička. 

    Přihlášila jsem se do této soutěže, protože jsem přesvědčená, že přístroj by synovi pomohl zklidnit jeho těkavou mysl. Kdyby mohl AVS přístroj alespoň vyzkoušet a viděli bychom výsledky, tak bych ho pro něj zakoupila. Potřebuje podat pomocnou ruku, jednou z něj bude skvělý chlap a táta.  

    superkarma: 0 25.05.2010, 08:38:31
  3. [19] alminka [*]

    Dobrý den,můj chlapeček má 4,5 roku a je to bohužel autista-autismus je jednou z nejzávažnější poruch dětského mentálního vývoje,důsledkem poruchy je, že dítě dobře nerozumí tomu, co vidí, slyší a prožívá.

    U Tomáška se to už v tomto věku projevuje třeba tak,že vůbec ještě ve svém věku nemluví,ačkoliv by už měl. Když mu byly asi 2 roky,tak už pár slovíček říkal,ale z neznámé příčiny přestal,a teď už neříká vůbec nic. Když ho voláme jménem,tak se někdy ani vůbec neotočí,natož aby přišel.

    Neumí se sám zabavit,buď mu musíme najít něco my,nebo se nudí,a jenom chodí do kolečka. Nejraději se dívá na pohádky,nebo si hraje se svou starší sestrou. Největším jeho problémem je asi vztekání,když mu něco nejde,tak má záchvaty vzteku,které se těžko zvládají.

    Když si hraje s hračkami,tak u nich nevydrží ani 5 minut,a tak se zase nudí. Nedokáže se soustředit,jak na podněty,tak na hru.

    Autisti nemají také rádi změny.

    Přihlásila jsem se do této soutěže proto,protože se hrozně bojím,až náš malý bude chodit do školy,jak se bude soustředit,učit... Myslím,že by mu tento přístroj pomohl,a to bych byla moc ráda,protože jsem moc smutná z toho,že je jistým způsobem postižený,a tohle by mu myslím mohlo pomoct. My se mu snažíme pomoct jak jen do jde,ale pořád je to nějak málo :-(((

    superkarma: 1 25.05.2010, 07:14:48
  4. [18] adrivika [*]

    S poruchami učení mám bohaté přebohaté zkušenosti, dcera 12let - dysortografie, dysgrafie, syn 10let - to samé + dyslexie, já samoživitelka od jejich raného věku, to vše kdo neprožil, nepochopí.

    Denodenní boje o přípravu do školy, každé ráno dceru bolí břicho, hlava, popřípadě rovnou horečka.

    Ve 3. a 4. třídě otevřený šikana, kvůli tomu, že byla pomalá a trvalo dlouho než probíranou látku pochopila, od 5.třídy zase šikana ze strany učitelů, že je flegmatická a nepozorná, učivo ji nezajímá, mé neustálé návštěvy školy, kdy jsem se snažila objasnit podstatu hypoativity a synovy hyperaktivity (odborníci zajisté rozdíl znají - ne tak pedagogové)...prostě boj s větrnýma mlýnama..neustálé návštěvy PPP, kde už taky nevěděli jak příslůšným učitelům vysvětlit jaký přístup si děti zasluhují. Podotýkám, že pocházíme s vesnice, takže změna školy je složitější, jak po stránce finanční tak (u dětí) psychické (dcera potřebuje neůměrné množství času se s někým novým sblížit). Prostě mohla abych tu psát a psát, co to v reálu znamená boj s tímto problémem....proto bych tenhle zázračný přístroj na 1000% uvítala - hlavně z důvodů pomoci zlatíčkám, protože jak již bylo mnohokrát řečeno, nejsou tyto děti hloupé, nebo snad zlé, jen jsou jiné a mají jiné talenty, a výuka na škole je deptá, protože nemají šanci zažít úspěch..děkuji

    superkarma: 0 24.05.2010, 11:53:07
  5. avatar
    [17] LudPa [*]

    Hezký den, nejdříve chci poděkovat za tuhle fantastickou nabídku. Jsem pedagogický asistent. Ikdyž bych tento přístroj přála získat všem níže podepsaným matkám, chtěla bych to zkusit i pro dětičky naší školy. A že jich tam s poruchami učení i chování máme hezkou řádku. Sama se starám o klučinu páťáka s těžkou poruchou řeči, autismem a snad všemi dys-poruchami učení.Taky trbí fóbiemi. Kdyby tento přístroj pomohl alespoň v něčem jemu nebo kterémukoliv z našich žáčků, byla bych strašně ráda. A všem maminkám a jejich dětičkám přeju pevné nervy a hlavně šťastné děti. Nemusí perfektně zvládat gramatiku, ale hlavně, ať se smějí.To bude přetěžký úkol, vybrat ty 3 výherkyně.

    superkarma: 0 22.05.2010, 12:27:41
  6. avatar
    [16] CAIRO [*]

    Mám 10 letého syna Péťu. Narodil se nedonošený a od malička neustále marodí, střídají se mu záněty průdušek a angíny, při angínách (které má třeba i 8 krát za rok, stalo se že měl i 11krát) má velmi vysoké teploty (když má 39, tak říkám, že už je v " pohodě " ), takže na učení není ani pomyšlení. Dá se říct, že střídáme školu 14 dnů doma a 14 dnů ve škole , a každý rok lázně . V první a v druhé třídě to učivo šlo docela ještě dobře zvládat,  třetí byla jakž takž , ale teď  to začíná být těžší a těžší, nedokáže se pořádně soustředit . Od malička špatně spí ( od roku už nespal po obědě ) , takže bývá dost často unavený, což se odráží také na jeho imunitě.  Mám strach jak to bude všechno dál zvládat, tř. učitelka říká , že čím víc chybí, tím se stává pomalejším a má větší a větší mezery. Vždy ho chválila jak to krásně zvládá, když tak marodí, ale ta čtvrtá třída je prý katastrofa. Snažíme se to všemožně dohánět , ale prostě to nějak nejde, učení je těžší a těžší. Péťa si přestává věřit, uzavírá se do sebe.  Nechci z něho udělat jedničkáře, nechci ani aby byl pětkař, stačí mi, když se mi vrátí zpátky ten veselý kluk bez komplexů, jakým byl ještě před rokem. A když by k tomu měl přispět nějaký přístroj, tak budu jen pro.

    superkarma: 0 22.05.2010, 00:30:43
  7. [15] hsebik [*]

    Přístroj AVS Galaxy zn. Halcyon jsem měla již jednou půjčený, když jsem navštěvovala psychologickou poradnu, měla problémy s usínáním, soustředěním, nervozitou a prožívala jsem hluboký stres. Přečetla jsem si mnoho článků o tomto přístroji, přesto jsem byla zcela v šoku, když jsem si ho mohla vyzkoušet. Ty mnou přečtené články psali naprostou pravdu, resp. se ani popsat skutečně nedá, jaké stavy jsem při používání přístroje prožívala. Od krátkého spánku, který mě nabil na několik hodin až po hlubokou relaxaci, která způsobila odstranění stresu. Na svou "relaxační dvacetiminutovku" jsem se začala vždy moc těšit, rovněž jsem na 100 % využívala samotné vypnutí přístroje před usnutím, protože jsem opravdu usnula hlubokým spánkem ještě před skončením programu. Již po týdnu jsem byla odpočatá, stresové situace jsem zvládala lépe a můj celkový zdravotní stav (vysoký tlak, problémy s jídlem - v důsledku stresu) se výrazně zlepšil. Já jsem tedy využila tento přístroj na své psychické problémy a musím říci, že je naprosto úžasný a v dnešní uspěchané době bych řekla nepostradatelný. Přiznejme si, jak často denně relaxujeme, na tento relax se budete opravdu těšit. Pevně věřím, že stejný efekt se jistě projeví při problémech s učením a jistě zlepší i jiné "neduhy". Kdybych na tento přístroj měla peníze, jeho cena skutečně odpovídá kvalitám výrobku, hned bych si ho koupila. Takže v této soutěži ho určitě doporučuji a kdo bude ten "šťastlivec" a přísroj vyhraje, moc mu to přeji, protože je to opravdu vyjímečný dárek Sml59

    superkarma: 0 21.05.2010, 21:25:01
  8. [14] Simona99 [*]

    Mám skoro 12 letého syna Jakuba. V září nastoupí do šesté třídy. Narodil se nedonošený. Od malinka návštěvy neurologa pak foniatra. Od tří let logopedie, protože nemluvil. Po velkém úsilí - trénování  se vše urovnalo. Hyperaktivní. Vstup do první třídy byl bezproblémový, problémy začali na konci první třídy s pomalým čtením. Občan něco vůbec nepřečetl, výměna písmen, domýšlení slov atd. Vyšetřením u psychologa bylo zjištěno, že má poruchy soustředění a je dislektik. Škola nám do 4 třídy šla docela dobře (vyznamenání), ale znamenalo to denní několikahodinová příprava do školy. V páte třídě začal trochu zlom. Po vyšetření znovu - dislexie, dysortografie a mírná disgrafie. I když se každý den učíme tak čj. a aj. jsou katastrofa. Syna tato situace velmi stresuje a sám ji vidí jako velkou nespravedlnost. Protože on se učí a je na špatných známkách a ti co se neučí jsou na tom stejně. Vysvětlení, že sám žívot je občas nespravedlivý moc nepomáhá. Navštěvuje mimo školu kroužek angličtiny pro dislektiky a soukromé lekce i doučování. Sám má velkou snahu a rád by se vše lehce naučil. Bohužel funguji jako mámatáta a takovýto přístroj je pro nás nedostupný. Jeho hyperaktivita je od malinka soustředěna do sportu, od tří let balet, od pěti potom karate i když rytmus a chuť tancovat má stále. 

    superkarma: 0 21.05.2010, 20:58:54
  9. avatar
    [13] Laura.xy [*]

    O přístroji jsem slyšela i jako o pomůcce pro výuku cizích jazyků pro "zdravé" jedince. Vzhledm k ceně jsme ho nezkoušeli, ale zajímaly by mě zkušenosti uživatelů. Tak jestli někdo zkušenost máte, písněte prosím - třeba do vzkazů. Děkuji :-)

    superkarma: 0 21.05.2010, 20:05:57
  10. avatar
    [12] blesksoft [*]

    jupiter323 — #5  Bohužel léky nemůže, protože na EEG vyšly křivky na Epilepsii a kdyby nasadily léky na ADHD mohl by dostat Epileptické záchvaty. Takže bereme jen Lecithin, Hvězdíky(Omega 3) a střídavě Ginko bilobu. Ještě je astmatik alergik takže ještě musí další léky. Sml80

    superkarma: 0 21.05.2010, 17:28:44
  11. avatar
    [11] eden [*]

    Mám šestiletou dcerku, která má v září nastoupit do 1. třídy. Už teď se toho děsím, je nesmírně živá, upovídaná, u všeho vydrží jen chvilku a rozhodně nevydrží 45 minut sedět v klidu v lavici. Zkoušíme trénovat psaní jejího jména, píše S jako 3, procvičování jemné motoriky psaní je boj. O přístroji AVS slyším poprvé, myslím si však, že by jí ulehčil nástup do první třídy a nezošklivil učení. Určitě by odpadl stres pro dcerku, pro mě a paní učitelku.

    superkarma: 0 21.05.2010, 16:02:47
  12. [10] molly [*]

    U dcery byla před sedmi lety diagnostikována vývojová dysfázie, pereme se sní už dost dlouho a řekla bych že celkem úspěšně.Začalo to tím že se mi nezdály pokroky v řeči (ve 3. letech mluvila asi ajako 18.měsíční dítě),nechtěla "poslouchat", byla velmi divoká bez pudu sebezáchovy,okolí se jevila jako omezené,neposlušné a nevychované dítě.Smutný začátek,zvláště, když pediatr pořád tvrdil - to se spraví, z toho vyroste,atd. Nevyrostla, začala jsem hledat příčiny všeho a skončili jsme naštěstí nakonec u psychologa a ten nás poslal na neurologii tam nasadili léky,začali jsme s logopedií,hypoterapií,percepčními nácviky,návštěvy psycholožky,nácviky grafomotoriky..... Bylo toho moc, stálo mě to spoustu času,psychických i fyzických sil a v neposlední řadě i peněz, ale ničeho nelituji,výsledky jsou vidět.Navštěvuje normální školu, jen to učení nám dá trochu víc práce než ostatním dětem,protože musí zvládnout víc než druzí. Bývá proto často unavená a podrážděná.Škola nám naštěstí vychází celkem vstříc a učitelka se snaží respektovat indiv. uč. plán.Jak tady čtu asi to nebývá taková samozřejmost, ale vše je jen v lidech.O AVS přístroji jsem četla a myslím že by nám moc pomohl,ale korunky bohužel nezbývají,protože většinu terapií si musímhradit sama.a i když ho nezískám děkuji že o takových věcech píšete.

    superkarma: 0 21.05.2010, 16:00:32
  13. avatar
    [9] jachudka [*]

    DG: Aspergerův syndrom  , ADHD , dyslexie,dysgrafie,dysortografie a zkřížená lateralita

    Můj syn oslaví v září 12 let.Po prázdninách jde do 6 třídy.Z dg je asi každému jasné , že problémy jsou u nás na denním pořádku.Problémy s učením jsou velké.Katastrofa je český jazyk , letopočty , syn má krátkodobou paměť.Matematika malému jde i když stále počítá na prstech.Ve škole si to kluk prostě odsedí nebo spíše odnervuje jelikož mu strašně vadí hluk.Nemůže se pořádně soustředit na svou práci,nerozumí pořádně zadání.Chodíme do APLY , která nám pomáhá ve všech směrech.Hlavně tlačí školu aby zažádala o asistenta, no snad už ho v 6 třídě mít bude.

    Velké boje jsou doma kdy se má učit a psát úkoly.To jsou teprve scény.Jelikož má problémy s chápáním textu , učíme se tak , že já mu čtu a on poslouchá.To se nám zatím nejvíce osvědčilo i když je to stále málo.

    Nebusu zde vypisovat všechny problémy které se synem jsou ,to bych nenapsala ani do zítřka .

    O přístroji už jsem četla , je výborné , že dokáže odbourávat i stres a deprese , které můj syn bohužel má.

    Tento přístroj bychom velice rádi vyzkoušeli , ale finanční částka je pro nás bohužel dost vysoká.

    superkarma: 0 21.05.2010, 15:53:57
  14. avatar
    [8] OlgaMarie [*]

    OlgaMarie — #7 P.S. Hlavně jsem to psala pro ty maminky, které budou smutné, že přístroj nevyhrály.

    superkarma: 0 21.05.2010, 14:22:15
  15. avatar
    [7] OlgaMarie [*]

    Přechod do hladiny alfa k odpočinku lze i nacvičit. Bývají i semináře pro rodiče s dětmi. Mně se ten přístroj zdá drahý na to, aby pak někde ležel ve skříni. A opravdu to nemusí být právě pro určité dítě to pravé ořechové.

    1. na komentář reaguje OlgaMarie — #8
    superkarma: 0 21.05.2010, 14:19:36
  16. avatar
    [6] olga ebertová [*]

    Babočka99 — #3 Ony se poruchy v první třídě špatně diagnostikují, proto se má vyšetření dělat až ve druhé třídě.Zkus ještě jednouSml32

    superkarma: 0 21.05.2010, 13:49:20
  17. [5] jupiter323 [*]

    blesksoft — #4 Doporučil vám neurolog nějakou medikaci?

    1. na komentář reaguje blesksoft — #12
    superkarma: 0 21.05.2010, 13:23:07
  18. avatar
    [4] blesksoft [*]

    Vaše odpověď: ADHD

    Můj mladší syn má ADHD a nás to stojí plno nervů v neustálém boji s

    okolím. Již ve školce byl syn jiný a učitelky si stěžovaly. Naštěstí

    jsme chodili na logopedii, kterou vedla paní učitelka ze speciální

    školy. Ta nám vysvětlila, že syn je hyperaktivní a jak s ním máme

    pracovat. Naštěstí učitelky ve školce pochopily situaci a změnily

    přístup k synovi a ten zdárně dokončil školku i s ročním odkladem

    školy. Bohužel ve škole si paní učitelka nepřečetla zprávu od

    psychologa o odkladu a neustále psala poznámky typu jak vyrušuje a

    zlobí. Po mé žádosti o dohledání zprávy a seznámení se s ní jsem byla

    předvolána do ředitelny k pohovoru. Paní ředitelka mi oznámila, že syn

    narušuje celou výuku a že není možné , aby dále setrvával ve třídě s

    rozšířenou hudební výchovou. A také , že nemůže navštěvovat družinu.

    Družinářka se vyjadřila že syn není hyperaktivní, protože kolikrát sám

    sedí v rohu se stavebnicí a i půl hodiny u ní vydrží. Proto prý není

    hyperaktivní, ale je nezvladatelný. Samozřejmě když o nemoci nic neví

    tak může takhle mluvit. Nakonec to skončilo přeřazením do jiné třídy a

    odchodem z družiny a pokud to nebude fungovat tak odchod do speciální

    školy do jiného města. Školní psycholožka po 4 měsíčním přerušovaným

    zkoumáním nám doporučila návštěvu neurologa. Jeli jsme tam a přivezli

    potvrzení o ADHD. Začali jsme navštěvovat Speciální psycholožku, která

    se zabývá těmito poruchami. Cvičíme metodu ve tříměsíčních cyklech kde

    se každý den musí pravidelně cvičit zadané úlohy. Moc nám to pomáhá.

    Cvičíme ještě na fyzioterapii, uvolňovací cviky,zrakové vnímání,.....

    Je toho dost, ale hlavně že výsledky jsou vidět. Psycholožka nám

    napsala velmi rozsáhlou zprávu pro učitelku. Jak k synovi přistupovat,

    jak úkolovat, zkoušet, procvičovat i to, že by bylo nejlépe, aby seděl

    v lavici sám aby ho nikdo nerozptyloval. A zase jsem se přesvědčila, že

    paní učitelka zprávu ani nečetla. Posadila ho vedle nejzlobivější holky

    ze třídy, která od něj neustále opisovala a tím ho rušila. Neustále

    mluvila a strkala do něj, ptala se ho na každou hloupost. Ihned se to

    projevilo na známkách a já opět musela požádat paní učitelku, aby si

    zprávu přečetla a alespoň v něčem ji respektovala. Už sedí sám. Ale ten

    boj se školou nemá konce.Když tam budu neustále chodit a zasahovat syn

    skončí ve zvláštní škole a má zkažený celý život, protože naše

    společnost je plná zloby a záště. Také jsme uvažovali o AVS přístroji,

    ale peníze na něj nezbývají, protože psycholožku, fyzioterapi i pomůcky

    musíme platit sami. Moc si přeju, aby ve školách učili kvalifikovaní

    pedagogové a ne jen ten kdo je to ochoten dělat.

    1. na komentář reaguje jupiter323 — #5
    superkarma: 0 21.05.2010, 13:13:23
  19. [3] Babočka99 [*]

    Mám sedmiletého syna, který navštěvuje první třídu. Nebyla mu diagnostikována žádná specifická porucha chování ani učení /možná proto, že jsme o to nikdy neusilovali/, ale první rok ve škole byl opravdu očistec. Neumím si představit, že to takhle půjde dál.

    Martin byl vždycky abnormálně živé dítě. Proto naším největším problémem je, aby dokázal ve škole vydržet. Zaujmout ho tak, aby 45 minut seděl, je takřka nemožné. Neudrží pozornost, baví ho všechno mimo psaní a počítání. Doma je to totéž. Je to každodenní boj, aby se věnoval přípravě. Zkoušíme to po dobrém i po zlém. Samozřejmě se to odráží v jeho školních i domácích pracích.

    O přístroj bych měla velký zájem, pokud je jedním z jeho schopností dítě zklidnit a zlepšit jeho schopnost soustředění.

    Okolí říká, že z toho vyroste, ale pro nás /a asi i pro paní učitelku/ je to dost náročné.

    Děkuji a doufám, že se mi podaří přístroj získat.

    1. na komentář reaguje olga ebertová — #6
    superkarma: 0 21.05.2010, 12:59:07
  20. avatar
    [2] olga ebertová [*]

    Syn má DMO.Už tato diagnóza naznačuje, že má problém s pohybem, který se nám daří zvládat cvičením.Jeho největší problém je ale logické myšlení v matematice, s velkým úsilím zvládne číselnou řadu, ale to ostatní už je horší.Teď je v 6 třídě základní školy a stále si počítá na prstech.Ve 4 třídě nám byl ukončen individuální učební plán, ale po kontrolním letošním vyšetření v PPP byl plán znovu doporučen.Má také velké problémy naučit se v dějepise  letopočty a nezvládá přípravu ze sešitu, nebo učebnice.Praktikujeme to tak, že mu napíšu otázku, vypracujeme odpověď a on si to stálím opakováním zapamatuje.další problém je výtvarná výchova nebo rýsování při kterém se opravdu vyvztekáme.každé ráno vstává s bolestmi hlavy, která byla nazváma stresovou, protože se syn bojí, která učitelka zase na něj bude ve škole křičet, že něco neumí.

    superkarma: 0 21.05.2010, 12:47:52
  21. [1] jupiter323 [*]

    Dobrý den, ráda bych přístroje AVS vyzkoušela. Mám osmiletého syna, má problémy v českém jazyce. V současné době navštěvujeme pedagogicko psychologickou poradnu, aby zjistili, zda nemá nějaké disfunkce. Má probém se soustředěním, nestíhá psát diktáty ve škole. Zapomíná při psaní písmena, nestíhá tempo.

    Věřím, že bysme přístroj dobře využili. Sama bývám dost unavená, vyzkoušela bych ho s ním. Již jsem o těchto přístrojích slyšela, kamarádka ho má pro své dítě a opravdu se zklidnilo a výsledky ve škole byly vidět. sama jsem uvažovala o koupi, ale zatím jsem ho nepřídila. Pokud nás vyberete, budeme rádi!

    superkarma: 0 21.05.2010, 12:44:24

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa na téma osteoporóza
Anketa na téma: Zubní zdraví

Náš tip

Doporučujeme