Reklama

Milá redakce a čtenářky,

dnešní téma mě zaujalo, protože jsem vyučená prodavačka a několik let jsem tuto práci dělala.

I když mě to velmi bavilo, nakonec jsem se to vzdala, protože zákazníci jsou velmi nevděční a domnívají se, že prodavačka je hromosvod, po kterém sjedou všechny jejich starosti.

Vzpomínám si na jednu příhodu, jak jsem pánovi prodala jablka. On za chvíli přiběhl, že jedno jablko je jiný druh. Tak jsem mu ho vyměnila a on začal křičet, ať ho zvážím, aby bylo stejné jako to, co přinesl.

Chápu ale i zákazníky, že se jim přístup některých prodavaček nelíbí. Sama jsem to zažila.

Šla jsem od zubaře a potřebovala jsem koupit salám. Zašla jsem do masny, a protože jsem měla pusu ještě nateklou, nešlo mi mluvit asi moc srozumitelně. Prodavačka na mě ječela, že mi nerozumí. Jako kdybych měla něco s ušima a ne s výslovností.

Bylo mi trapně a už vážně nemám chuť se do takového obchodu vrátit.

Ještě, že není jediný v našem městě.

JiDouš

Milá JiDouš,

díky za příspěvek. Je mi jasné, že v obou případech jste se určitě necítila příliš dobře. Ale ta absurdita jak v chování zákazníka, tak v chování prodavačky mě vážně rozesmála.

Jen hlavně nemít doma chlapa, který křičí na prodavačku kvůli jednomu jablku!!!