Pročítám Vaše příspěvky a přemýšlím, co vůně znamenají pro mne. Já si vůni většinou spojuji s nějakou situací, a pokud tu stejnou vůni ucítím opět, objeví se mi vzpomínky.

U mě, stejně jako asi u většiny z Vás, to funguje samozřejmě nejvíc o vánočním čase, čím jsem starší, tím to chystáni a přípravu méně prožívám, ale jak zavoní v bytě stromeček, je to tady:-)  Mockrát už jsem přemýšlela o stromku umělém, bylo by to výhodnější, ale kvůli té vůni trvám na stromečku živém, ať to stojí, co to stojí.

Co se týče parfémů, tak ráda chodím s dcerou po větších parfumériích a zkoušíme a zkoušíme... :-) A pokud se mi něco líbí tak, že musím neustále ten zkušební papírek vytahovat z kapsy a testovat vůni i po delší době, tak si to potom objednám přes internet. Nedávno jsem si pořídila Gucci Envy, včera jsem si objednala Escadu (cítím z ní cukrovou vatu, a asi mi to připomíná bezstarostné dětství:-)).  A teď musím šeptat - další parfém Adidas Pour Femme jsem koupila pro dceru pod stromeček. Tak psssst :-)

(soutěž: Dune)

Ještě bych chtěla nakousnout téma vůně a muži, upřesňuji - vůně a čeští muži. Jednou, když jsme byly s dcerou na dalším tahu po obchodních centrech, tak jsme unavené usedly s nějakým hamburgerem a koukaly po obchodech. Pohůdka :-) Seděly jsme tak, že jsme viděly na parfumerii. Vešli do ní dva muži a začali zkoušet parfémy, zdrželi se tam minimálně 15 minut, po chvíli se tam opět vrátili a pokračovali ve výběru. 

Dceru to velmi zaujalo a říká mi: „Mamko, takovýho pána by sis měla vybrat, co rozumí vůním, hezky se obléká atd." Dcerce jsem lakonicky odpověděla něco v tom smyslu, že takový pán asi nebude mít zájem o mne, ani o jinou paní. Pak jsem se nad tím zamyslela, že já, příslušník střední (no, mladší střední :-))  generace jsem je automaticky považovala za gaye, zatímco dceři to, že muž o sebe dbá, připadalo normální a ne jako známka zšenštilosti. Tak třeba nám tu vyrůstá generace voňavých mladých mužů :-), kteří se nebudou bát pečovat o svůj zevnějšek a nebudou používat deodorant k postříkání týden nošeného trička...

Ale mám takový smutný pocit, že MY (mladší střední generace) už u toho nebudem :-(
Barkl2


Pěkné :-) Taky mám pocit (pokud můžu soudit ze vzorků, které se ometají kolem mých dcer), že mají dnešní mladí muži trochu jiný vztah k hygieně a vůni než jejich otcové. No sláva. Aspoň člověk ví, čím je může obdarovat.


Reklama