Bulvár

Volby na Ženě – in...

Milé čtenářky, milí čtenáři,

 

Žena–in opět přichází s malou inovací, která by mohla pomoci k zpřehlednění našich stránek.

Jelikož se v poslední době nebývale rozrostl počet čtenářů, diskuzí a příspěvků a jelikož se nově příchozí mnohdy nejasně orientují v našem magazínu, přicházíme s novou službou, kterou, jak doufáme, uvítáte.

V rámci většího a lepšího kontaktu mezi redakcí a vámi, čtenáři, jsme se rozhodli udělit některým vybraným z vás pravomoce, které byly zatím výsadou pouze členů redakce.

 

Pět z vás bude mít možnost částečně zasahovat do tváře magazínu. V jejich možnostech bude mazat zdvojené diskuze (po domluvě s majitelem toho kterého auditka), rušit ty neaktivní, kontrolovat a mazat vulgární a sprosté příspěvky pod články a na auditoriích. Rovněž budou tito „Administrátoři“ takovým záchranným bodem pro nově příchozí, kteří se na ně budou moci obracet s počátečními problémy v orientaci na Ženě–in. Budou v kontaktu se členy redakce, kterým budou předávat Vaše postřehy, nápady, připomínky...

V této souvislosti bude opět zřízena redakční diskuze Žena–in, kde se všichni společně budeme zabývat problémy, spojenými s chodem magazínu.

 

Administrátoři budou označeni oranžovou barvou – tak, aby byli snadno rozpoznatelní a abyste je na první pohled poznali. Protože právě na tohoto člověka se můžete obrátit se svým případným problémem či připomínkou... Administrátoři musí být na Ženě–in zaregistrování nejméně tři měsíce a musí se jednat o čtenáře, kteří sem chodí pravidelně a často. To kvůli komunikaci.

 

Nyní se jistě ptáte, jak budeme tyto administrátory vybírat. Podle čeho?

Tato zodpovědná činnost ale tentokrát nebude na členech redakce. Své administrátory si totiž vyberete Vy sami. Jak? Jednoduše.

 

Máte-li tip na člověka, kterému důvěřujete a rádi byste mu svěřili vykonávání této funkce (která je dobrovolná a neplacená¨), učiňte následující:

  1. Zeptejte se ho, zda se svou nominací souhlasí (bez jeho souhlasu ho nominovat nesmíte).
  2. Klikněte ZDE a vyplňte jméno.
  3. Dejte hlas svému favoritovi.

 

Pokud nechcete nikoho nominovat, ale rádi byste hlasovali, můžete dát svůj hlas tomu, kdo má Vaše sympatie. Každý může hlasovat jen jednou a pro přístup na hlasovací stránku je nutné být přihlášen.

 

Hlasování bude probíhat v průběhu celého tohoto týdne až do neděle. Pět kandidátů, kteří od Vás získají nejvíce hlasů, se stane Administrátory.

Přejeme Vám šťastnou volbu!

 

Hlasovat můžete ZDE .

   
21.06.2004 - Společnost - autor: katchaba

Další příspěvky

Komentáře:

  1. [337] xenie [*]

    pajdi, stačí napsat na začátek příspěvku, na který chceš reagovat, nick a číslo příspěvku, např.: katchabinka-324

    superkarma: 0 28.06.2004, 12:19:31

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [336] astra [*]

    Koukli jste do básniček?
    Str.333 to začíná...
    To je materiál Takhle to znesvětit...

    superkarma: 0 26.06.2004, 22:51:25
  2. avatar
    [335] pajda [*]

    elfos: já vím, že si rozumíme...sama opravdu nemažu, smazala jsem sand 2x za celou dobu, co administruju jinde, a to ještě na žádost toho dotyčného...spíš jsem uvažovala, že prostě to bude mít větší váhu, než když se lidi okřikují mezi sebou, bude to jiný způsob...neumím to tak napsat, jak to je ve skutečnosti (a jak to mám ověřené)...to je zkušenost osobní...těžko ji sdělím. I admonistrátor se někdy utne, a to dost...musí být schopen unést kritiku...není to jednoduché.

    324. Katchabinka: možná by to fakt chtělo to, co mají na jiných serverech - tento příspěvek byl smazán z důvodu:...

    a k tomu možnost volby důvodu a jméno toho, kdo smázl...bylo by to jiné...

    superkarma: 0 26.06.2004, 22:14:04
  3. avatar
    [334] elfos [*]

    Vidíš, Pajdi (313).... a to já bych to nemazala - třeba tu neshodu na láskovém.. i když se mi taky nelíbí, nechala bych to tam. Holky (zúčastněné) jsou dospělé a soudné osoby.. věděly, že jsou na veřejném auditku, a věděly, co píšou (viděly i protesty ostatních.. nemluvě o tom, že možnost posílat si osobní vzkazy taky znají.). Z nástěnky to za čas zmizí. Z chatovací místnůstky třeba hned (nebo po sto nových příspěvcích). Z auditka nic nemizí. To víme všichni. (navíc.. opravdu mám pocit, že začít mazat či promazávat příspěvky, vznikl by tu šílený chaos. Jasně, někdy je to nutné - v nejkrajnějších případech.. jak jsem psala minule.). To další, o čem jsem psala, nebyla připomínka k tvému, ale ke všemu, co jsem četla v předchozích ohlasech.
    Pajdi, něco ti řeknu. Ty máš svůj náhled, já zas svůj, možná trošilinku jiný. A je to dobře. Každý admin (teď nemyslím jen ty budoucí co budou tady, ale ty, co jsou jinde, např. na xChatu a tak) - každý admin do toho vkládá SEBE - jedná podle toho, jak to cítí on. Je to tak dobře - každý je jiný, osobitý, má svůj vlastní přístup, svůj náhled na věci.. Vím, že ty (pokud se staneš adminem) budeš adminovat.... celým srdcem.

    :-) A Katchabince klidně odpověz, třeba i teď - off topic to nebude, prostě jen napiš její jméno a číslo jejího příspěvku, na který reaguješ - aťsisi je to třeba dvacet příspěvků zpět ;-)

    superkarma: 0 26.06.2004, 07:28:08
  4. avatar
    [333] Léthé [*]

    pajda: nezlob!

    Hele pajdíku....já si tak ten měsíc mám šetřit oči a co nejméně čučet do PC .Takže příspěvky níže jsem nečetla . Momentálně čekám až mi dopere pračka.Celé volby jsou mi u kotníku....prdel by jste mi asi vymazali že jo
    Jo....a jezdím si po městě a čekám na bilbordy a na vaše volební programy . Mimochodem,já borovského neznám a svůj hlas jsem mu dala právě proto,že ho neznám a on nezná mě .Je to chlap a netrpí PMS….mějte se , už mi pračka ždíme .

    superkarma: 0 25.06.2004, 23:46:16
  5. avatar
    [332] pajda [*]

    Léthé: já ten hlas ještě mít, tak ti ho dám

    superkarma: 0 25.06.2004, 23:22:32
  6. avatar
    [331] pajda [*]

    Mám jeden návrh - možná blbý, ale můj: uvádět časy u příspěvků...chtěla jsem odpovědět Katchabince na jeden její příspěvek, ale protože tady mezitím jsou tři další, tak ať napíšu cokoliv, bude to off-topic...

    Jasně, bude chvíli trvat, než si na to lidií zvyknou, ale bude jasné, kdo na co reaguje...v důsledku jednak ubyde práce, jednak bude vidět, že se mazalo a CO se mazalo...a o to jde...

    Pokud jde o navrhování administrátorů (na jiných webech správců diskuzí), v tom je ...hmmm...no...ne a ne najít slušné slovo...nepořádek (ale není to přesně ono, co bych chtěla napsat) od začátku...klidně napíšu, že hlasy nechci, ale bude to mít vůbec nějakou váhu? A komu je dám, když s Borovským tak docela nesouhlasím? Já ho totiž moc neznám...není to laciné, dát svoje hlasy prvnímu v pořadí?

    superkarma: 0 25.06.2004, 23:21:04
  7. avatar
    [330] Ťapina [*]

    Léthé: I kdepak

    superkarma: 0 25.06.2004, 18:43:27
  8. avatar
    [329] Léthé [*]

    Ťapina:no...já jen že je na mě promarněný jeden hlas .Nebyla jsi to náhodou ty?

    superkarma: 0 25.06.2004, 18:38:37
  9. avatar
    [328] k@tchabinka [*]

    Tapina .. ja bych rekla, ze vsichni :)

    superkarma: 0 25.06.2004, 17:27:22
  10. avatar
    [327] Ťapina [*]

    Léthé: Kdo se tě nezeptal? Řekla bych, že nikdo

    superkarma: 0 25.06.2004, 17:19:50
  11. avatar
    [326] Léthé [*]

    Redakce píše "Připomínáme, že předtím je nutné mít od dotyčného souhlas!" Kdo se mě nezeptal? Já nechci kandidovat .

    superkarma: 0 25.06.2004, 15:25:57
  12. avatar
    [325] Ťapina [*]

    katchabinka: Zase když budeš nechávat reakce na anonymy a dotyční pak budou vypadat, že trpí samomluvou, tak si každý rozmyslí, jestli bude prudičovi odpovídat

    superkarma: 0 25.06.2004, 13:40:31
  13. avatar
    [324] k@tchabinka [*]

    Viv.. ja na to kalim :)) bavili sme se o tom uz nekolikrat. Nebudu mazat, protoze kdyz to necham, je zle. Kdyz smazu, je zle. Kdyz smazu i s komentari, je zle, kdyz nesmazu s komentari, taky je zle :))
    No sama musis uznat, ze vam se clovek nezavdeci :) takze.. nemazu, nechavam.. at si prudicky prudi a anonymove anonymujou.

    superkarma: 0 25.06.2004, 13:17:45
  14. avatar
    [323] Vivian [*]

    xenie: problém je v tom, že "voliči" si důkladně nepročetli "volební zákon" a nepožádali nominované o souhlas s nominací.
    Pokud to (někdo) nebude chtít dělat, tak to prostě oznámí a na jeho místo postoupí někdo z nižší pozice... si myslím. Nevím, jak to bude v praxi probíhat .
    Pokud vím, Galadriel není jediná, kdo s nominací nesouhlasil.

    superkarma: 0 25.06.2004, 11:31:48
  15. [322] xenie [*]

    Vivian: technicky možná ano, ale byla tam uvedená Galadriel, která řekla že to dělat nechce... mám se ptát dalších ? vykašlu se na to, stejně je to jedno kdo to bude dělat

    superkarma: 0 25.06.2004, 11:11:38
  16. avatar
    [321] Vivian [*]

    xenie: mě to teda nepřipadá ani trochu složitý... Naopak by bylo o něco složitější to, co navrhuješ ty...

    Jupíí: MonikaW sem tady nedělá prakticky nic jiného, než že sem neustále vkládá odkazy na nějaký web, zkrátka tady dělá (neplacenou) reklamu nějakým internetovým stránkám. Prostě sprostě spamuje .

    superkarma: 0 25.06.2004, 10:58:19
  17. [320] xenie [*]

    Ťapina: a nebylo by jendodušší zeptat se tady kdo to chce dělat, a volit už jen z těch co se dobrovolně přihlásí ?

    superkarma: 0 25.06.2004, 10:29:37
  18. avatar
    [319] Ťapina [*]

    xenie: Redakce nikoho nenominovala. Nominovat mohl každý z čtenářů, ale TEN se měl napřed dotyčného zeptat.

    superkarma: 0 25.06.2004, 10:11:39
  19. [318] xenie [*]

    ten systém je poněkud uhozený - redakce nominuje někoho kdo o tom ani neví, a my čtenáři se máme zeptat dotyčného zda pro něj můžem hlasovat

    superkarma: 0 25.06.2004, 09:59:23
  20. avatar
    [317] Jupíí [*]

    Vivian: jojo včera Moonika řádila snad všude a zbyly po ni jen reakce na ni. Copak říkala očklivého, kdepak je ta žumpa?

    superkarma: 0 25.06.2004, 09:36:59
  21. avatar
    [316] Vivian [*]

    katchabinka: kujva, kačabo, když už smažeš nějakej příspěvek, tak smaž i reakci na něj ... na Porodnici je to taky MonikaW smazaná, ale nadávka na ni ponechaná.

    superkarma: 0 24.06.2004, 20:48:34
  22. avatar
    [315] Dudlajlama [*]

    Katchabinka...i ptali, ptali, jenze ja hned rekla, ze neheeee! Xenie, takove neco jako: "....jiz je to rok, co jste me zvolili do sveho cela a myslim, ze jsem volil dobre...."

    superkarma: 0 24.06.2004, 18:09:32
  23. avatar
    [314] pajda [*]

    chrpa: podívej, já jsem byla nominována sice bez souhlasu, ale dotyčná mi hned, jak jsem se přihlásila, poslala vzkaz s omluvou, že si text celý nepročetla pozorně a netušila, že musí být souhlas...a vzít nominaci zpět nelze. I tohle je zádrhel...co v takovém případě? Zlobit se na ni? Znám ji a nemám důvod jí nevěřit...ostatně jak to bude s lidmi, kteří píší, je stejně věc dalšího jednání...předpokládám.

    superkarma: 0 24.06.2004, 17:58:43
  24. avatar
    [313] pajda [*]

    elfos: myslím, že jsme si v jedné věci nerozuměly: nepsala jsem o vymazávání v případě, že se někdo odkloní od tématu, ale o varování a nebo dokonce vymazání v případě, že na sebe začnou dva (nebo více) lidí útočit v úzce osobních výpadech...vytahují svoje vědomosti o soukromí druhých...nemyslím větu nebo dvě, ale třeba 50 nenávistných příspěvků s osobním podtextem...tohle jsou případy, které mi vadí...víš, já osobně považuju za nefér a za neslušné, když si dva lidé začnou najednou vyřizovat veřejně svoje osobní účty pod článkem a zahlcují tím ostatní...proto jsem o tom psala...pokud je diskuze slušná, bez útoků a bez napadání, může být - podle mého - k čemukoliv...

    superkarma: 0 24.06.2004, 17:54:52
  25. avatar
    [312] chrpa [*]

    Meryl:takže všechny, které jsou mezi nominovanými, s tím souhlasily?

    superkarma: 0 24.06.2004, 15:27:39
  26. avatar
    [311] chrpa [*]

    Takže:dám svůj hlas Galadriel a ona vypadne z nominovaných a tím pádem můj hlas nebude nanic. Mohla bych jej dát někomu jinému. Nebo: dám hlas kubikm a ona zůstane,tak je to v pořádku. Ale když vypadne a dá své hlasy Borovskému, tak to není v pořádku, protože bych třeba hlas Borovskému dát nechtěla. Jak je to?

    superkarma: 0 24.06.2004, 15:20:44
  27. avatar
    [309] chrpa [*]

    Nerozumím jedné věci. kubikm a Galadriel se vyjádřily, že nechtějí být mezi nominovanými, ale pořád mezi nimi figurují. kubikm už dokonce předevčírem a to s tím, aby její hlasy připadly Borovskému. Jak je to tedy?

    superkarma: 0 24.06.2004, 15:08:13
  28. avatar
    [308] elfos [*]

    Anonyme :-)) - pak tedy buď mi chybí zkušenosti, nebo jsem nepoučitelná , ale tvůj názor nesdílím. Jsou i změny k lepšímu. A není jich málo.

    superkarma: 0 24.06.2004, 14:26:32
  29. avatar
    [307] k@tchabinka [*]

    tutik.. chm.. tak to je dost sila...
    ale v clanku to stoji jasne ne ?
    Máte-li tip na člověka, kterému důvěřujete a rádi byste mu svěřili vykonávání této funkce (která je dobrovolná a neplacená¨), učiňte následující:

    Zeptejte se ho, zda se svou nominací souhlasí (bez jeho souhlasu ho nominovat nesmíte).

    superkarma: 0 24.06.2004, 14:23:51
  30. avatar
    [305] elfos [*]

    Včera jsem pročítala ohlasy pod tímhletím článkem.. no skoro jsem se lekla, člověk by získal dojem, že se na Ženě-in chystají velké čistky a téměř až cenzura .. Mazání by se, podle mne, mělo používat jen skutečně v nejnutnějších (!!) případech. Už to tu někdo krásně řekl: Každý jsme odpovědný za svá slova, za to, co řekneme. Nelze někomu jen tak říct "ty jsi blbá, už mě fakt štveš" a pak se leknout a nechat to smazat.. To není řešení... tím to nezmizí (aspoň ne z mysli těch, kteří si to mezitím přečetli).. lze ale říct "To jsem přehnala, promiň". A vzít si poučení pro příště.. snažit se líp vážit slova. Všichni se stále učíme. A máme čemu se učit... to se mi právě na Ženě-in líbí... co člověk, to osobnost, názor, náhled.. učí nás, svým způsobem, vnímání druhých, respektování lidí s jejich, třeba i odlišnými názory, toleranci, a tak.... Já... neumím o tom moc mluvit * 15 * , ale pokusím se.. říct svůj náhled. Tedy, se zbytečným mazáním nesouhlasím. Vím, četla jsem.. v článku se mluví o mazání zdvojených příspěvků, mrtvých diskusí, a vulgárních ATAKŮ, což je v pořádku - je rozdíl, když někdo napíše "Elfos, ty jsi píp píp píp píp jedna píííp!" nebo "Elfos, jdi s těmi řečmi někam, už mě vážně štveš, máš v té hlavě něco, nebo jen vymlácenou slámu??! Jak můžeš napsat, že..................... ?! Je mi z tebe na blití!" První příspěvek bych smázla bez váhání, druhý rozhodně NE, byť by se mi nelíbil. Stejně tak mě docela děsí PLÁNY na varování a příp. vymazávání.. odchylek od tématu. Řeč se mluví, a může se stočit daleko od tématu daného auditka - proč ne? Násilím se snažit držet v mezích tématu je nepřirozené a nesmyslné.. takové promazávání jsme tu už kdysi zažili, a nebylo to nic.. opakováníhodného. Příliš mudrovat, usměrňovat debatu, vychovávat a svazovat.. se mi nezdá být dobré. Řeč se může stočit jinam (neumím si představit, že bych si musela hlídat, jestli tohleto tadyhle opravdu můžu říct, aby mi někdo neřekl, např., ty ty ty, elfos, co taháš na auditko o vaření Křemílka s Vochomůrkou, tady to není o večerníčcích, ale o jídle! I kdýž .... tuhle jak pekli kaštany.. ), mezi některými to může zajiskřit a padnout pár ostřejších slov - hezké to moc není, ale je to LIDSKÉ, a patří to k životu. Snad to přežijem ;-) , a třeba si při tom i uvědomíme, že TAKHLE NE. Záleží na každém z nás. Myslím si... pokouším se tu neohrabaně říct (a už se cítím jak truhlík, že se nedokážu srozumitelně, a hlavně stručně vymáčknout), že admini jsou dobrý nápad, ale ne proto aby mazali ostošest a vznikal tu chaos a zmatek, nýbrž aby zasahovali opravdu jen v nejnutnějších, kritických a donebevolajících... tedy :-) , po adminovi volajících situacích.......... Taková louka plná divoce, svobodně si rostoucích kytek je kolikrát hezčí, než přepečlivě, krok za krokem VEDENÁ a úzkostlivě udržovaná zahrada ;-)

    No.. * 15 * trochu zmatené, nepřehledné, a dlouhé , ale tohle a spousta dalšího se mi honí a honilo hlavou, když jsem četla tenhle článek a ohlasy k němu... tak to tu máte. * 15 *

    superkarma: 0 24.06.2004, 13:48:20

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Náš tip

Doporučujeme