Do Vlasového studia Vavruškovi vstoupíte v pražských Dejvicích přímo vedle hlavní dejvické pošty.
V roce 2003 bylo studio slavnostně přijato do Haute Coiffure Francaise (vysoké kadeřnické umění) Paris. Toto členství v klubu nejlepších salonů světa, zajišťuje odbornou prestiž a pro náročné klienty služby nejvyšší kvality.

Jeho zkušený profesionální tým pod vedením sester Vavruškových vám nabídne módní střihy, barvy i svatební účesy. Součástí služeb na vysoké úrovni je změna image, proměny, poradenství, samozřejmostí je diagnostika vlasů a vlasové pokožky.
Od svého otevření se studio kreativně zapojuje v oblasti módy a podílí se na tvorbě nových módních účesových trendů. Celý tým se účastní mnoha odborných soutěží, módních přehlídek, focení pro časopisy a natáčení proměn pro pořady v televizi.

Pokud sem jednou vstoupíte, rádi se budete vracet

Irena VavruškováFilozofií majitelek tohoto salonu je podmínka, aby se každá odcházející zákaznice usmívala. Já bych doplnila, že navíc s pocitem ženskosti a znovuobjevené své krásy. Tu vám zde naservírují v podobě profesionální péče na plných podnosech.

Dostane se vám porce špičkové péče, takové, jaké si vaše vlasy opravdu zasluhují. Postarají se zde o vás skutečně královsky. S pomocí odborného týmu, který si majitelky pečlivě vybírají, se vašim vlasům vrátí zdraví a krása. Ušijí na míru střih i barvu a z vašich kadeří udělají korunu na hlavě.
Čím větší do salonu vložíte důvěru, tím více vám to vaše vlasy budou oplácet. A kolegyně se začnou ptát...čím to je, že ti to poslední dobou tak sluší?
A já je místo odpovědi pošlu do Dejvic do salonu Vavruškovi.

Paní Ireno, jaké jsou ve světě kadeřnictví letošní trendy?
Mladší ženy letos nosí kratší až krátké nápadnější účesy, obzvlášť je-li dívka sebevědomá a chce ukázat svojí výraznost. Ale i naopak, nosí dlouhé až velmi dlouhé vlasy. Skutečně „in“ jsou tzv. kulaté ofiny.
U žen ve zralém věku je stále prioritou dokonale zpracovaný střih harmonií barev, vystihující image styl nositelky. U barev převládá jemný až velký kontrast, vždy dobře promyšleným záměrem slušivosti. Vše musí být v souladu
jaksi s akcentem... když romantika, tak opravdu romantika.

Odkud čerpáte inspiraci pro účesy Vašich zákaznic?
fotkaZ Paříže, Londýna, Milána... velké módní metropole stále udávají směr. Také ze svojí pozice ambasadora Loreal Professional prezidentky HCF. Speciálně do Paříže jezdíme se sestrou dvakrát ročně pro nové techniky střihů do Carrousel de Louvre. Náš tým je po našem návratu prakticky vyškolen v těchto technikách na celé řadě seminářů a okamžitě jsou aplikovány v praxi.

Jen v rychlosti - jak se má ženy starat o svoje vlasy?
Je-li žena chytrá a chce být úspěšná, ví, že začátkem všeho je harmonie. Na úrovni svojí pozice, kdy vlastní luxusní vůz i kabelku, musí mít stejnou kvalitu i její účes. Nemusí být extra nápadný, ale založený na dokonalé souhře zákaznice a kadeřníka, na společné myšlence, co je pro ni optimální, jak se bude o účes starat ona sama, jak často bude navštěvovat salon a proč. Náš tým je neustále vzděláván a vybaven kreativitou a fantazií pro tyto i nové zákaznice.

Jaké podle Vás dělají ženy chyby v péči o vlasy?
Neodborným domácím barvením. Vždyť nevědí, co které číslo na obalu znamená, o kolik tónů dokáže zesvětlit a ztmavit, jak dalece má zničené vlasy, co to může způsobit, co se na její vlasy v široké paletě produktů hodí.
Ženy ve střední Evropě obecně mají většinou jemnější vlasy a tzv. myší nevýraznou barvu. Potřebují vlasy posílit, dopřát jim různé varianty kůr - vnitřního vyspravení vlasů. Budu jmenovat jednu za všechny - Keratermie, při které se zapékají do vlasů ampulky hluboce regenerujících složek.

Jakou byste doporučila ženám vlasovou kosmetiku?
fotoNejprve je nutné, aby měla žena vlastního kvalitního kadeřníka, který se vzdělává a ví, co je pro ni nejlepší, a sám perfektně zná produkty jedné značky, se kterou má ověřené zkušenosti. Ten jí vhodnou kosmetiku k typu vlasů doporučí. Z vlastních zkušeností vím, že je úspěšnější se svému kadeřníkovi svěřit a věřit mu. V případě diktátu „chytrých zákaznic“ se může stát, že se kadeřník snaží přizpůsobit až tak, že od své vypracované techniky ustoupí k experimentování.

Ve Vašem týmu jsou mladé tváře, podle čeho si vybíráte nové kadeřníky?
Při výběru uplatňujeme naše letité zkušeností, které jsou pak hlavním kriteriem při výběrovém konkurzu.

Preferujete Vy sama určitou barvu nebo střih?
Ne, nemám, já především miluji práci s vlasy. Proto s každou novou zákaznicí, se kterou začínám pracovat, posedím, při pro mne fotodůležité konverzaci se hodně vyptávám a také ji pozoruji. Často se totiž stává, že ženy nejsou dostatečně typově vyhraněné, a potom mají ten, v Čechách ještě stále bohužel typický, „šedomyší“ výraz. Když se nám však podaří společnou komunikací a následnou prací na účesu ženu posunout k jejímu typu, nastane přesně ta skvělá chvíle, kdy to klientce nejen velmi sluší, ale ona i její okolí vnímá, že účes víc dokreslil nebo podtrhl její osobnost a její krásu.
Chci se nadále držet naší filozofie „Úsměv do zrcadla při odchodu zákaznice“ a hýčkat naše klienty, kteří za námi jezdí opravdu z celé republiky! Každá žena by se měla ještě před návštěvou kadeřnictví zeptat sama sebe, kým chce být. A dobrá kadeřnice u nás jí pomůže najít ten správný typ. Právě tato část, která se blíží téměř psychologii, mě na mé práci snad nejvíc baví. Objevovat ve svých zákaznicích jejich potenciál, a tím pomoci rozvíjet jejich energii a krásu. Společně vymyslíme správný střih a barvu, pak se práce ujme jedna z mých osobních asistentek. Finalizaci účesu si však vždy beru opět na starost sama, abych dokončila to, co jsme s klientkou při jejím příchodu začaly. Zároveň jí vždy také přesně vysvětlím, jak o účes a kvalitu vlasů pečovat, avšak troufám si říci, že moje střihy jsou pro domácí péči téměř bezúdržbové. A to je u mne, v dnešní době, nejžádanější.

Platí pravidlo, že světlejší vlasy omlazují a tmavší naopak?
O tom to není. Čím je zákaznice starší, tím více má bělejších vlasů. S věkem jí příroda ubírá pigment a v tomto případě doporučuji respektovat přírodu. Pokud 70 % šedých vlasů dobarvím tmavou barvou, vypadáte „tvrdě“.
Proto je důležitá diagnostika, kterou vždy první konzultaci zahajujeme, než vymyslíme celkovou koncepci fotospolupráce. Tvar účesu, styl, cenový plán. Mnohdy se musejí vlasy zákaznic nejprve dorůst, doporučí se domácí péče, aplikují se např. ampule na podporu růstu apod. Ale zásadně vždy začínáme bodem č. 1 - aby byly vlasy zdravé. V současné době je studio úspěšným výhercem vzdělávacího programu salonů Privilege Kérastase, což garantuje vysoké odborné znalosti a poradenství v oblasti problematik vlasové pokožky a vlasů, pěsticí programy pro různé typy poškození vlasů, vysokou profesionalitu v technice střihů a barvení apod. Hlavní filozofií našeho salonu je nejen poradenství, ale hlavně komplexní přístup ke každému zákazníkovi. Při vzdělávání našeho kreativního týmu je kladen velký důraz nejen na technické aspekty. Kadeřničina, to nejsou jen „vlasy“, ale také blízký kontakt s klientem, vášnivá potřeba souznít s ním, působit na něj pozitivně a vytvořit mu takovou image, která by byla zároveň v souladu s jeho duší. Skloubení křehkého nitra zákazníka s dokonale odvedenou profesionální prací - kde výsledkem je úsměv v zrcadle, to je náš cíl .

Jak se staráte o svoje zákaznice?
Vzhledem k tomu, že salon slaví letos 20 let existence, vymysleli jsme pro stálé klienty „Klub stálých zákazníků“, ve kterém jim nabízíme zajímavosti a výhody. Pro naše zákazníky jsme připravili nově obnovené webové stránky a pro mladé nové klienty facebook, kde najdou pozvánky na různé akce. Také jsme prošli kompletní rekonstrukcí loga, došlo k citlivému omlazení značky. Rekonstrukcí prošly kompletně i naše interiéry.

Více inspirace najdete na stránkách www.vavruskovi.cz nebo na Facebooku ZDE

Irena Vavrušková

 

Pozor! Akce Studia Vavruškovi na měsíc červen!

akce

 

Reklama