Rodina

Vlak jel do Prahy, ale já jela do Teplic

Následkem roztržitosti se čtenářka Ekleinovka málem dostala do Prahy, namísto do Teplic, naštěstí ale... A víte co, to už vám neprozradím, přečtěte si raději čtenářčin příspěvek v této novince.

Další roztržitou čtenářkou je Ekleinovka. Takto nedávno zápolila s Českými drahami...

Každý máme „své dny“, kdy myslíme na plno věcí a ještě více nám jich poté uniká. Někdy nás dovede k situacím komickým, jindy až tragickým. I já jsem ona osůbka, která občas pod tíhou myšlenek vše stačit, nakonec vyvede takovou botu, že si říkám, už nikdy více... =D
Souvisí to s mým věčným dobíháním. Jela jsem do Teplic a na nástupišti byly za sebou řazené dvě vlakové soupravy. To jsem v té rychlosti jaksi nepostřehla a s jazykem na vestě, ale plna uspokojení, že stíhám, jsem dosedla. Vlak se dal do pohybu, ale jaksi dříve. Asi mi blbnou hodinky, myslela jsem si. Jenže najednou měnil směr. A já začala rudnout: „Prosím Vás, kam to jedeme?“, ptám se dědy sedícího naproti. „Do Prahy, paninko, do Prahy. „ „Hmmm, a já jedu do Teplic“, odpovídám nakvašeně. Ještě, že všechny cesty vedou do Říma. Přes Prahu se tam vlastně také dostanu jen s malou ztrátou času. Takže dobrý konec.
Začal u nás jezdit zkušebně Regiojet. Na Domažlice. A já opět v záchvatu dušnosti letím jako pominutá. Vlak ještě stojí. V rychlosti se ptám výpravčího, jestli staví ve Vejprnicích. „Jasně, rychle nastupte, jedeme. „Opět tvář hrající všemi barvami, tep jak při dobíhámí maratonu. Ten se mi ale ještě zvýšil při pohledu na trasu, která se ukazovala na světelné tabuli - vlak staví až ve Stodu. Navíc bylo pozdě večer. „Nooo, to mi asi šlehne,“ myslím si. Spásná myšlenka. Rychle za průvodčím. Vysvětluju situaci. Mrknul na mne, šel za „mašinfírou“ a já jásala. „Pro ty Vaše krásně smutný oči to udělám.“ Zastavili mi těsně za nádražím a já byla v tu chvíli radostí bez sebe.
V jiné situaci jsme se ocitli s mojí drahou polovičkou, když jsme odjížděli na „Romantický pobyt“ do hotelu Ostrov v Tisských skalách. Byl tak natěšený, že při tankování namísto benzinu dolil naftu. A za chvíli jsme stáli... dobře to dopadlo, přijel syn, vyměnili jsme si auta a on to naše dal mezitím do pořádku...
Anebo - jeli jsme na víkend do Strážnice. Stavěli jsme se na oběd v motorestu a protože bylo vedro, muž si zul boty a řídil bosý. Když jsme dojeli do cíle, před hotelem je počal usilovně hledat. Nebyly nikde... Zapomněl je v roztržitosti u motorestu. Tak rychle do obchoďáku pro nové. Lidé na nás koukali přes prsty -bosý chlap hezky oděný si to štráduje bosky po rozpáleném chodníku. Boty jsme koupili a víkend si krásně užili...
A tak bych mohla pokračovat, protože těch veselých příhod vzniklých na základě naší roztržitosti máme strašně moc.
Raději předávám žezlo dalšímu s přáním, ať každá naše roztržitost má jen veselý podtext a končí šťastně, krásný den,

Ekleinovka

Pozn. red.: Text neprošel jazykovou korekturou.

Téma dne 8. února 2012: Následky roztržitosti

• Jste roztržitá a přivádí vás to do nečekaných situací?
  • Anebo vás roztržitost někoho jiného přivedla do nečekané situace?

Pište mi své příběhy na téma „následky roztržitosti“. Toto téma pro vás, milé dámy, vymyslela čtenářka PBD a napsala k němu: „Jsem zbrkloun a občas nemyslím na to, co dělám. Například včera: Vyrobila jsem si překapávanou vodu, nějak jsem tam zapomněla dát kávu...“ Máte-li to podobně, anebo třeba máte roztržitého partnera, rodiče, děti, napište! Za svůj příspěvek můžete získat pěkný dárek, a to publikaci TVŮJ FOTODENÍČEK - od těhotenství do tří let z vydavatelství SmartPress a ovulační test Pepino - comfortable test. Vždy´t i přírůstek do rodiny může být následkem roztržitosti, že? Váš příspěvek ať je dlouhý alespoň jako tento odstavec textu, tedy chcete-li mít šanci na uveřejnění a případně i získání dárku.

Uzávěrka zasílání příspěvků je 8. 2. 2012 ve 14.45 hodin. Příspěvky posílejte na e-mailovou adresu...

denicekpepino

08.02.2012 - Příběhy - autor: Jakub D. Kočí

Komentáře:

1. [25] IVECO [*]

a já myslela,že něco podobného mám jen já doma v podobě dcery a muže...Sml16Sml16 muž také řídí bos a tak se zul při jedné služební cestě do Ruska a boty nechal na schodech kamionu,ty následně uletěly a on si to pak kráčel po¨krásnej ploščadi¨ v mínus 20 v opánkách.....

superkarma: 0 08.02.2012, 17:48:51
  2. avatar
    [24] trili [*]

To se mi salo také.Naštěstí jsem zpozorovala,že vlak jede na obrácenou stranu.Hned v první stanici jsem vystoupila.Ale byl to poslední noční spoj,musela jsem domů šlapat pěšky.

superkarma: 0 08.02.2012, 17:27:51
  3. [23] free [*]

My podobným způsobem vezli dceru do Olomouce na přijímačky, manžel měl pořád čas a tam jsme potom bloudili, že jsme přijeli po začátku.  Dcera v klidu, přistoupila ke katedře, vyzvedla si zadání a požádala o radu, kde najde toalety.  Potom si jí ukazovali u ústním pohovoru .... byla na prvním místě.

superkarma: 0 08.02.2012, 17:01:58
  4. [22] free [*]

Ekleinovka .. ty jsi můj člověk.

superkarma: 0 08.02.2012, 16:53:12
  5. avatar
    [21] Makova_panenka [*]

S Vámi musí býž adrenalit někam cestovat Sml30

Já zas dobíhám většinou na poslední chvíli, ale většinou jde o mhd a téměř vždy stihnu Sml58) Přítel to nenávidí, já zas nesnáším čekání na zastávce, to radši popojíždím různými spoji Sml52 )

migulka — #18 ono v takovou chvíli člověk zazmatkuje, když nezná trasu "cizího" vlaku a neví, kudy jede, kde staví, co mu jede a kdy a kde se napojit na správný vlak, naštěstí v dnešní době už to nejezdí jednou za uherský rok (pokud tedy člověk nejede někam do pr*elovic Sml16 )

superkarma: 0 08.02.2012, 16:13:53
  6. avatar
    [20] honzik101 [*]

tomu se člověk zasmějě, je to dobrá historka, ale až když uplyne nějaká doba, v ten moment je to na mrtvici

superkarma: 0 08.02.2012, 15:26:07
  7. [19] anina4 [*]

jj, taky už jsem jela vlakem jiným směrem,naštěstí přes den a stíhala jsem se vrátit a vše dohnat.

superkarma: 0 08.02.2012, 14:28:56
  8. avatar
    [18] migulka [*]

Stáva se to ,já mám též takovou zkušenost s vlakem místo do Č.Těšína jsem nastoupila do vlaku který jel na Ostravici ,když jsem zjistila kam jedu ,nebo jsem byla začtená do časopisu tak jsem začala panikařit .Pán co seděl oproti mi řekl ať vystoupím až na konečné a tam mám hned přípoj na Č.Těšín tak vše dobře dopadlo až na hodinové spoždění.Teď se tomu už jen směju...Sml16

1. na komentář reaguje Makova_panenka — #21

superkarma: 0 08.02.2012, 13:28:56
  11. avatar
    [15] ladouch [*]

Také jsem jela vlakem na opačnou stranu než jsem měla, naštěstí jsem na příští zastávce vystoupila a čekala na spoj zpět a pak jsem s několikahodinovým zpožděním přece jen dorazila domů.Sml80Sml80

superkarma: 0 08.02.2012, 12:49:15
  12. avatar
    [14] Barbucháč [*]

ifulinkaa — #6 Sml22jak říkáš, do nafty benzín opravdu lze, něco o tom vímSml54

superkarma: 0 08.02.2012, 12:43:46
  13. avatar
    [13] PBD [*]

no mě to taky něco připomělo:)) teda nejela jsem naopak,to ne..ale vysoupila jsem o zastavku dříve než jsem měla..A ten pocit při zjištení kde jsem a ty koncová světla odjíždějícího vlaku-na to asi nikdy nezapomenu:) Tenkrát ješte neměl každý mobila jak dnes.Takže mě hodnej pan pruvodčí nechal zavolat domu a táta mi mezi záchvátem smíchu řekl,že pro mě dojede,at počkám před nadrážím..A vše dobře dopadlo:) Ale rejpaly do mě skrze tuto věc hodně dlouho:)) A i dnes si občas neodpustí poznámku,jestli opravdu vím,kde mám vystoupit:))

superkarma: 1 08.02.2012, 11:03:25
  14. [12] jerenika [*]

jj, dobré zážitky, ...a něco mi to připomíná, raději se o tom rozepisovat nebudu Sml52

superkarma: 0 08.02.2012, 10:56:52

hezký a veselý příběh Sml30

superkarma: 0 08.02.2012, 09:58:33
  17. [9] kajinek [*]

Do jiného vlaku se mi ještě nepodařilo nastoupit, sem tam jsem přejela zastávku.

superkarma: 0 08.02.2012, 09:55:47
  18. [8] dadma [*]

To je fakt ,jak se říká "spěchej pomalu".Mě  tohle stalo s autobusem,ale byla to MHD, tak jsem na další zastávce vystoupila, žádná tragédie.Měla jsi kliku na dobrý chlapi,že ti zastavili.Něco se ti stát měli by z toho velký problém.

Nám se stalo,ale ne naší vinou, ale špatnou organizací na letišti, že jsme mále odletěli do Hurghady v Egyptě místo do Monastiru v Tunisu.Už jsme seděli v letadle.Ještě štěstí, že přišel pán s letenkou na to samé místo ,kde jsem seděla.Přišla letuška a zjistila, že jsme ve špatném letadle a ukázalo se, že nejsme sami.

superkarma: 0 08.02.2012, 09:52:01

superkarma: 0 08.02.2012, 09:43:29
  21. avatar
    [5] ifulinkaa [*]

zapomněl boty... ještěže tam nenechal tebe:)

superkarma: 0 08.02.2012, 09:42:24
  22. avatar
    [4] Krupová [*]

pěkněěě, při cestování se ve stresu dělají samé blbosti. Jako dobíhání špatného spoje, nebo přesedání za nádražím :-)

superkarma: 1 08.02.2012, 09:41:25
  23. avatar
    [3] řinka [*]

Sml52Sml52 Mě ale nejde dát pistole s naftou do nádrže.Taky jsem se spletla naštěstí to nešloSml57