Bulvár

Vlaďka Husárová: Doufám, že bilance bude příští rok veselejší

A je to tady. Rok se chýlí ke konci. Poslední dny mi obvykle utíkají velmi rychle. Často bilancuji, co se mi povedlo, co ne. Tento rok byl pro mě různý. Povedlo se mi konečně najít práci. Začala jsem více bojovat za práva zvířat. A tento boj mi přinesl na jednu stranu dost fajn přátel, na stranu druhou se stydím za to, že jsem člověk.

bilance

A to vážně. Žádný jiný tvor nepáchá toliko zla. Žádný jiný tvor nezabíjí pro potěšení nebo kvůli módním výstřelkům. Denně na mě televize chrlí informace o obětech násilí, devastované přírodě, týraných zvířatech. Po Vánocích jsou pravidelně viděny situace v útulcích poté, co se lidé začnou zbavovat vánočních dárků a zjistí, že o dárek se musí starat i po dnech volna. Kvůli dárku vstát o hodinu dřív, krmit jej, a najednou je den nějaký kratší. Kvůli dárku. Šup s ním pryč.

Nedivím se, že lidé postrádají úctu ke zvířatům, když postrádají úctu k ostatním lidem

Nedávno jsem četla názor studenta gymnázia, který se domnívá, že důchodci jsou zbytečnou zátěží pro stát. Mají důchod dvacet tisíc, leckdy více. Nepracují, státu nepřispívají. Jezdí MHD, jsou všude, smrdí a jediné štěstí je, že tatínek tomu studentu koupil auto a on už nemusí do školy jezdit ohavnou MHD plnou ohavnějších důchodců. Až student bude pracovat, hodlá dělat co největší daňové úniky, aby na těm darmožroutským důchodcům nepřišla ani koruna z jeho výplaty.
Co na to říct? Snad jen: „Proboha!“ Student evidentně neví nic o státním rozpočtu, přerozdělování a systému sociálního a zdravotního pojištění, školy studuje od základky zřejmě soukromé a nikdy nepotřeboval mzdy nynějších důchodců. Žije v jakési bublině, nemá informace a s největší pravděpodobností ho ani nic nezajímá. Ignorace. Ano, ignorace vystihuje dnešní lidstvo. Ujistila jsem se tím po zhlédnutí videa, kde se prováděl sociální průzkum. Mladík ve výtahu slovně a fyzicky napadal svou přítelkyni. Přítelkyně měla muší váhu, a ani mladík nebyl žádná vazba. Do výtahu nastoupilo během průzkumu 53 lidí různého věku a pohlaví. Dívali se do displejů svých mobilních telefonů, zastavili výtah a vystoupili, ačkoliv by nad mladíkem měli jasnou převahu. Z těch 53 lidí se našla jediná osoba, a byla to žena, která mladíka ve jeho běsnění zastavila a řekla: „Ještě jednou se té slečny dotknete a zavolám policii.“ Jedna jediná paní z 53 lidí. Hodně smutná bilance.

Video, bohužel bez českých titulků, můžete vidět zde. Myslím, že titulky ani nejsou třeba.

Pár dní před zhlédnutím videa jsem prohlížela fotky člověka, který si říká Fotograf bez talentu. Fotil oběť domácího násilí - ženu. Pod fotkou se diskutovalo o tom, jak by tomu chlapovi ukázali, jak by ho hnali, chlap, který sáhne na ženu, není chlap a nezaslouží si žít. Za monitorem je každý silný, ale ve skutečnosti zlo většina lidí přehlédne.

Možná většina z nás žije v bublině jako student gymnázia. Ve svých vlastních představách, v pavučině sociálních sítích, internetu, nereálného života, a když jsme nuceni odtrhnout oči od svých mobilů, monitorů, jsme vrženi do reality, nedokážeme v ní žít.

Rozhodla jsem se žít jinak. Naplno

Už nějakou dobu pomáhám zvířatům a snažím se informovat veřejnost o tom, co se v realitě děje o ignoraci státu, úřadů, bezmoci obětí lidských i zvířecích. Často se setkávám s urážkami, nepochopením, věty typu: „Stejně nic nezměníš.“ Jsem označována za magora, zpátečního člověka, poděsa. Dost lidí mi tvrdí, že brzy zemřu, protože je vždy lepší držet hubu a krok. Poukazování na nespravedlnost se těm nahoře nikdy nelíbilo, nelíbí a líbit nebude. Krom toho hřbitovy jsou plné hrdinů. Já však raději zemřu jako magor než jako ovce ve stádě. Je mi jedno, jak dlouhý bude můj život. Ale chci umírat s tím, že jsem se snažila změnit svět k lepšímu svými činy, ne machrováním na sociálních sítích.

Pevně věřím, že vaše bilance bude veselejší a moje příští rok také!

   
30.12.2014 - Společnost - autor: Vlaďka Husárová

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [35] Eva_CZ [*]

    Vlaďka Husárová — #34Sml67Sml16 Ja jsem driv vozila na charitu, jenze ta charita to prodava. Za par supu, ale prodava. Tak davam primo a rovnou, vetsinou Mexikum, co se nam staraji o zelen. Ted ode me dostali kolo a nejaky obleceni, tuhle zase vysavac, kousky nabytku, co jsme obmenovali, postele i s matracemi atd. Ti jsou vdecni a ja z toho mam radost, ze jsem jim udelala radost. Sml54 Bezdomovci tady byt NESMI. Ale obcas potkam. Pro ne vozim par dolarku v hotovosti. Kdykoliv nejakeho potkam, vzdycky dam. Sml22

    Kdysi jsem to sem psala a uz si nepamatuji, ktery stat a mesto, ale to neni podstatne. Podstatne je, ze to mesto dalo bezdomovcum sanci. Kazdy dostal bytecek s kuchynkou. Za velmi prisneho rezimu a opatreni. Dostavali jidlo. Zadarmo, platilo se to z charity. Alkoholici dostavali i svou davku piva, ale museli si pro ni dojit dolu do recepce a jejich pivo bylo odmerovano casem a poctem. Kleslo % alkoholiku! Spousta jich prestala pit. Sml22 Ze uz nemaji duvod, meli strechu nad hlavou a jidlo! Moc se to osvedcilo a ja bych byla stastna, kdyby se treba v Praze takovy projekt mohl uskutecnit. Kurna, to bych ale byla MOC stastna. A hodlam tam obrazet magistrat a organizace a hledat pomoc a podporu. Tak to je jeden z mych planu tam...

    superkarma: 0 31.12.2014, 00:12:34
  2. [34] Vlaďka Husárová [*]

    Eva_Fl — #33 Nezapomínám Sml16. Ale i tam, stejně jako uzvířat, volím případy, kde pomůžu. A raději pomůžu tomu, koho alespoň trochu znám a nezneužije to. Dost rozdávám věci po holce a po sobě, co už nechceme nosit. S přáteli pořádáme sbírky. Sice to nové není, ale i tak to pomohlo už dost lidem. Občas i poradenství, věštění, amulety - všechno pro bono. Možná je to jen malá pomoc, občas ale potřebují lidé naději víc než hmotné věci.

    Pouštím sednout starší, pomůžu slepci přes ulici. Snažím se chovat slušně a žít tak, abych neměla výčitky svědomí. Myslím, že už tím, když jsou lidé ohleduplní, tak je na světě líp.

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #35
    superkarma: 0 30.12.2014, 23:36:46
  3. avatar
    [33] Eva_CZ [*]

    Vladenko, jen nezapominat i na LIDI!

    1. na komentář reaguje Vlaďka Husárová — #34
    superkarma: 0 30.12.2014, 22:23:58
  4. avatar
    [32] peetrax [*]

    Vlaďka Husárová — #31 jsi rozumná ženská a máš můj obdiv. Hodně štěstí nejen v boji za zvířata v novém roce. Pro tebe i tvou dcerku. Sml72 A vlastně i ségry. Sml16

    superkarma: 0 30.12.2014, 19:47:22
  5. [31] Vlaďka Husárová [*]

    Rikina — #18Ale jinak jo. Zase jak se píše níže. Musela jsem se naučit si to tak nebrat a smířit se s tím, že budu vidět i hnusný věci a nezmůžu nic. A na fanatismus si dávám taky majzla. Když kopnu do vlastních řad, tak spousta záchranářů sem tahá psy z Rumunska, ještě nejlíp ochrnutý a tady se jim vyberou prachy na vozíček. Protože v Rumunsku by umřeli. Je to sice hezký, ale každý takový pes snižuje šanci na umístění českému psu. Sami jich tady máme habaděj a můj názor je ten, že zachraňovat za každou cenu je nesmysl.

    1. na komentář reaguje peetrax — #32
    superkarma: 0 30.12.2014, 19:24:19

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [30] OlgaMarie [*]

    Rikina — #28 Tady stačilo udělat 1 smlouvu o tom, že jim budeš dělat účetnictví za odměnu 0,-Kč a 2. smlouvu, že oni ti budou zajišťovat reklamu také za 0,-Kč. Ta účetní na dohodu o provedení práce je někdo, koho chtějí podporovat? To by mě tedy také dost popudilo.

    superkarma: 0 30.12.2014, 18:11:11
  2. avatar
    [29] Eva_CZ [*]

    Rikina — #28Sml67

    superkarma: 0 30.12.2014, 17:42:25
  3. [28] Rikina [*]

    Z vlastní zkušenosti - nejmenovaný spolek na ochranu přírody, který podporuju již dlouho jak finančními příspěvky, tak účastí na akcích, a byla jsem léta aktivním členem. Čili to nejsou neznámí lidi, co by mě v životě neviděli. Nabízela jsem jim "barter" - já vám účetnictví, vy mně reklamu. Rozdáváte letáčky, přidejte k nim i ty moje, a já za to budu dělat vaše účetnictví, zdarma, včetně daňového přiznání. Ne, my nechceme, radši si zaplatíme účetní na dohodu o provedení práce. No tak nechcete, přátelé, ale tím pádem já končím s finanční podporou, protože tu nedávám na to, abyste platili účetní, ale na tu ochranu přírody. Sml57 A jestliže je vůle ke spolupráci nulová, tak bude nulová oboustranně. Sml80

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #29
    2. na komentář reaguje OlgaMarie — #30
    superkarma: 1 30.12.2014, 17:20:55
  4. avatar
    [27] enka1 [*]

    Rikina — #26 Sml22 no právě

    superkarma: 0 30.12.2014, 16:59:48
  5. [26] Rikina [*]

    enka1 — #24 Nicméně máš pravdu v tom, že, jak se říká - v množství je síla - kdyby ty různé spolky dokázaly spolupracovat a vzájemně se podporovat, alespoň část z těch, co mají společný zájem, mohlo by to být přínosem. Pro všechny zúčastněné. Jenže tam se právě často projevuje ten přístup "my to děláme takhle a všechno ostatní je špatně". Sml80

    1. na komentář reaguje enka1 — #27
    superkarma: 0 30.12.2014, 16:52:08
  6. [25] Rikina [*]

    enka1 — #24 Sml80 například zde:

    http://bezplatnapravniporadna.cz/online-zdarma/

    Obdobně existuje i účetní poradna a jiné podobné.

    superkarma: 0 30.12.2014, 16:46:31
  7. avatar
    [24] enka1 [*]

    Rikina — #22 Sml22 V podstatě máš pravdu, měla jsem na mysli spíš něco jako právní poradenství a tak.

    1. na komentář reaguje Rikina — #25
    2. na komentář reaguje Rikina — #26
    superkarma: 0 30.12.2014, 16:42:01
  8. [23] Rikina [*]

    enka1 — #21 A ještě bych dodala - ukázkou, kam vede sjednocení, je například Greenpeace. To je dneska nadnárodní moloch. Obří organizace, administrativou oplývající, ze které si leckdo už dělá legraci, a řada jejich akcí je spíš odsuzována, než podporována. Nevím, jestli to prospělo tomu, za co se berou. Neřekla bych. Sml80

    superkarma: 0 30.12.2014, 16:38:10
  9. [22] Rikina [*]

    enka1 — #21 Administrativě se nevyhneš, ať děláš cokoli. Sml80 Žijeme v době, kdy se prostě papíruje a razítkuje a potvrzuje a všechno dokládá. Co se týká nejrůznějších spolků a nadací - proč bojují a nesvěří tuto práci někomu, kdo to umí? Jeden z důvodů může být i ten, že by jim bylo příliš vidět do karet, že nechtějí, aby někdo cizí zvenku věděl, jak a na co se vynakládají příspěvky a dary. Kolik z toho jde na něco skutečně prospěšného a kolik se "rozpustí" na jiné výdaje dotyčného spolku. To by ovšem žádné sjednocování nezachránilo, to stejně musí každá taková organizace dělat sama za sebe. No a ty kočičí spolky - tam existuje taková rivalita, že si doslova jdou po krku a pomlouvají se navzájem, i žalovatelnými způsoby. Není žádný problém najít na internetu vášnivé diskuze zastánců a odpůrců některých konkrétních kočičích útulků. Tam najdeš tolik vájemné zášti, že si říkáš, jak je to možné - pro kočky by se "rozkrájeli" a s lidma jednají... nepěkně. A ty bys sjednocovala. Už vidím to nadšení. Sml80

    1. na komentář reaguje enka1 — #24
    superkarma: 0 30.12.2014, 16:34:29
  10. avatar
    [21] enka1 [*]

    Rikina — #20 Takovou reakci jsem čekalaSml22, nejen od tebeSml54, ale snad jsme od nástěnkářů o krok dál. Nemluvím o centrálním ale jistém nebo jak to nazvatSml80, prostě vím, že dost spolků o ochraně např. koček, i když pro ně zákohodně dělají, bojuje se svou vlastní administrativou....přiznávám, moc se v tom nevyznám a vzdávám hold jedincům, kteří si jedou po svém, jen jedna známá mé neteře, už je na pokraji svých sil a možností.......hlavně níž zmíněné zákony, či spíš statusy obcí jí podrážejí nohySml80

    1. na komentář reaguje Rikina — #22
    2. na komentář reaguje Rikina — #23
    superkarma: 0 30.12.2014, 16:13:37
  11. [20] Rikina [*]

    enka1 — #19 Nooo, sjednocení - to už tady bylo. Věci se dělaly centrálně, federálně, celostátně, a šéfovala tomu jednotná Národní fronta. Jak něco neschválilo ústředí svazu zahrádkářů, včelařů, či chovatelů kanárků, tak si řadový člen neškrtnul, a ještě ho dali pro výstrahu na nástěnku. Sml57 Kromě toho existuje přirozený lidský pud hrát si na svém písečku a nenechat si do toho kafrat lidma z opačného konce republiky, protože jsou neznalí místních poměrů. Ono to není zas tak na škodu, nemít všechno pod centrálním velením. Sml80

    1. na komentář reaguje enka1 — #21
    superkarma: 0 30.12.2014, 15:24:10
  12. avatar
    [19] enka1 [*]

    Rikina — #18 Sml22Taky Vlaďku uznávám, ale problém bude v jisté roztříštěnosti - spousta malých "organizací", jednotlivců, kterým jde o stejnou věc, ať už jsou to zvířata, postižení, týraní, různé druhy rakovin atd atd - jisté sjednocení by nebylo na škoduSml80

    1. na komentář reaguje Rikina — #20
    superkarma: 0 30.12.2014, 14:50:32
  13. [18] Rikina [*]

    Vlaďka Husárová — #10 Sml22 Však já vím, co děláš. Jsme ze stejného kraje a přes ta zvířata máme asi i nějaké společné známé... klobouk dolů, před tím nasazením, to zas jo. Sml67 A tvoje články tady chválím jednoznačně, v tom bulváru kolem je to světlý bod, a něco, co přináší informace a není to jen tak na zabití času. Jen ten závěr tohohle článku vyzněl na můj vkus trošku moc tragicky a pateticky, možná to dělá ta nálada na konci roku. Podle mě ta bilance není zas tak nejhorší, a lidí, co nejsou sběř, je fakt hodně.

    1. na komentář reaguje enka1 — #19
    2. na komentář reaguje Vlaďka Husárová — #31
    superkarma: 1 30.12.2014, 14:35:03
  14. avatar
    [17] OlgaMarie [*]

    http://youtu.be/tC9nKbx1vUk

    superkarma: 0 30.12.2014, 14:34:49
  15. [16] Rikina [*]

    Suzanne — #11 Sml22 jo, taky se mi to v minulosti stalo. Někdy si lidi nepřejí, aby někdo třetí zasahoval, i když to na první pohled vypadá, že je ubližováno slabšímu - a pak ten zdánlivě utiskovaný je první, kdo "zachránce" zpucuje, aby se do toho nemíchal. Sml80

    superkarma: 0 30.12.2014, 14:26:17
  16. avatar
    [15] enka1 [*]

    Vlaďka Husárová — #10 gerda — #9 Netvrdím, že se o něco nepokusím byť jen tím zavoláním, jen chci říct že tyhle"pokusy" jsou podle mě až neetickéSml80

    superkarma: 2 30.12.2014, 14:20:40
  17. [14] Vlaďka Husárová [*]

    Eva_Fl — #13Ano, přesně. O nedodržování a ignoraci. Pak ti lidi řeknou: "Je demokracie, si můžu dělat, co chci, ne?"

    Mě pak svědí ruka...

    superkarma: 0 30.12.2014, 13:44:13
  18. avatar
    [13] Eva_CZ [*]

    Vlaďka Husárová — #10ja myslim, ze zakonu tam mate az nad hlavu, to neni o nedostatku, to je o nedodrzovani.

    1. na komentář reaguje Vlaďka Husárová — #14
    superkarma: 2 30.12.2014, 13:41:59
  19. [12] Vlaďka Husárová [*]

    gerda — #5Jo je. Bohužel ho znám. Je arogantní a žije v nereálné bublině.

    Jeho otec je na něj hrdej. Matka na prášky, protože jí synáček pošle v pohodě do řitě. Ale on je holt takovej, no. On z toho vyroste přece. Si říkají už 19 let...

    superkarma: 0 30.12.2014, 13:41:20
  20. avatar
    [11] Suzanne [*]

    Rikina — #7 Díky.Sml67

    enka1 — #8 Mě to taky rozčiluje. Tohleto testování druhých a ukazování na všechny okolo se mi vysloveně příčí. Dneska ať se děje cokoli, aby se člověk rozhlížel, kde ho někdo šmíruje se skrytou kamerou.

    Mimochodem, když už jsme u toho, jednou jsem zasáhla do vyhrocené hádky, kde muž bil ženu. Ta vypadala velmi submisivně. Dostala jsem takových jmen a málem taky pár facek - ne od něho, ale od ní. To měla najednou síly, evidentně jsem jim překazila hru.

    1. na komentář reaguje Rikina — #16
    superkarma: 3 30.12.2014, 13:40:32
  21. [10] Vlaďka Husárová [*]

    gerda — #9Když by alespoň tohle -zavolali pomoc. Nevím, jestli pohromy přitahuji, ale už několikrát se mi stalo, že chlap napadl ženu/dítě. Naposledy jsem zasahovala já a jedna holčina, co byla tenká jak proutek. Kolem plno chlapů a nezvedli ani zadek. Nebudu popisovat, jak to bylo od začátku. Ale chlap byl prostě surový a napadl ženu. Poté, co se napadenou podařilo dostat do bezpečí, zavolala policajty a řešilo se to. Dodnes mi chlap chodí vyhrožovat, ať změním výpověď nebo to odskáču stejně jako napadená.

    Raději budu 5 minut za debila a pak vzteky rozkopu skrytou kameru třeba, než se dozvědět, že napadený člověk zranění podlehl nebo má doživotní následky.

    Rikina — #7 Nehraju si na spasitele, nechci jím být a vím, že zachránit vše není v mých silách ani silách všech sdružení dohromady.

    Taky si nemyslím, že realita je vyrovnaná. Jo, jsou i hezká videa. Víš, hodně dlouho už se snažím s právy zvířat něco udělat. Ani tak velký problém není díra v zákonech. Hodně lidí prostě ani nemá šajn, co se tady děje. Když pak chce člověk cokoliv řešit, naráží na problém č. 1 neochota úřadů a neschopnost úředníků. To je hodně velký průšvich. Nejde jen o zvířata. Ale třeba o vymáhání práva. To bych tady taky mohla psát až do alelúja. Ale až po novým roce, ať si nekazíme poslední dva dny Sml22

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #13
    2. na komentář reaguje enka1 — #15
    3. na komentář reaguje Rikina — #18
    superkarma: 0 30.12.2014, 13:39:30
  22. avatar
    [9] gerda [*]

    enka1 — #8já bych zasáhnout přímo nedokázala. Ale jelikož mám (jako většina) u sebe mobil, nic mi neudělá, když pomoc odborníků přivolám. Samozřejmě, kdybych viděla někoho krvácejícího ležet na zemi, nečekala bych až odborníci přifrčí, ale snažila bych se zabránit nejhoršímu, to snad zvládnu.

    1. na komentář reaguje Vlaďka Husárová — #10
    2. na komentář reaguje enka1 — #15
    superkarma: 0 30.12.2014, 12:16:25
  23. avatar
    [8] enka1 [*]

    gerda — #3 Rikina — #7 gerda — #5 Sml22

    Jinak nemám podobné průzkumy ráda, dost jich v poslední době prezentoval J. Klíma ve svém pořadu. Nevadí mi příběhy, co udělá člověk s nalezenou peněženkou, ale ty, kdo pomůže v určité situaci, mě rozčilují. A to proto, že následně při obdobné a skutečné si může plno lidí říct - co když se zas jen něco natáčí, zkoumá; a jdou nevšímavě kolemSml80

    1. na komentář reaguje gerda — #9
    2. na komentář reaguje Suzanne — #11
    superkarma: 4 30.12.2014, 11:40:08
  24. [7] Rikina [*]

    Když budu chtít, najdu desítky zcela opačných příkladů, videí, příběhů dokladujících, že tento svět není ztracen a neřítí se do propasti. Řekla bych, že realita je celkem vyrovnaná. To, že se na člověka valí spíš ty smutné a tragické věci, je způsobeno hodně tím, že tyto zprávy a příběhy se prodávají. A prodávají to médium, které je přináší. Takže pak logicky převažují, a vypadá to, že toho, co dobře dopadlo, není tolik. Ale je to jen otický klam. Sml80

    K tomu "žít naplno" - je třeba najít nějakou hranici, kdy se člověk zastaví a v zájmu sebezáchovy a svých bližních už nepůjde dál. Nikdo nemůže být spasitel a vyřešit všechny problémy světa. Zachránit všechna zvířata, ztrestat všechny lumpy, a zajistit, aby se rozhostil všude mír a duha se klenula nad vodami - to nedokázal ani biblický Ježíš. Taky dopadl špatně, jen tak mimochodem. Hezky to píše Gerda - aby měl člověk sílu změnit aspoň to málo, co může a co je v jeho silách, nesmí sám podlehnout a musí si udržet určitý nadhled, a myslet taky na sebe a svou rodinu, protože pokud se obětuje, byť ušlechtilé myšlence, může nakonec jediný výsledek jeho činnosti být ten pomníček na hřbitově. Fanatismus v každé podobě je škodlivý a neprospívá ani jeho nositeli, ani věci samé, pro kterou je horováno.

    1. na komentář reaguje enka1 — #8
    2. na komentář reaguje Vlaďka Husárová — #10
    3. na komentář reaguje Suzanne — #11
    superkarma: 5 30.12.2014, 10:30:55
  25. avatar
    [6] Jandywoman [*]

    Video znám, hodně jsme o tom doma s rodinou mluvili. Je to děsivá statistika, 1 člověk zareaguje. Na druhou stranu, když je v dnešní době tak běžné, že kdekdo (a někdy i zfetovaní) nosí po kapsách nože, boxery, zbraně, ...lze trochu chápat obavu z vměšování. Zřejmě tady trochu zafungoval i pud sebezáchovy.

    superkarma: 0 30.12.2014, 09:54:21
  26. avatar
    [5] gerda [*]

    OlgaMarie — #4taky mi napadlo, že TAK MOC blbej a arogantní snad ani nikdo být nemůže.Sml30

    1. na komentář reaguje enka1 — #8
    2. na komentář reaguje Vlaďka Husárová — #12
    superkarma: 0 30.12.2014, 08:58:07
  27. avatar
    [4] OlgaMarie [*]

    Tak mě napadlo, zda onen student gymnázia také jen netestoval, co a kdo jeho názoru na důchodce řekne a kolik lidí mu to odtaká...

    1. na komentář reaguje gerda — #5
    superkarma: 1 30.12.2014, 07:51:25
  28. avatar
    [3] gerda [*]

    Vlaďko, díky lidem, jako jsi ty, se může něco zvrátit. Není možné sám sebe chlácholit slovy "co zmůžu, jsem na to sám" - sama vidíš, že jakýkoliv článek od tebe má širokou odezvu. V době sdílených zpráv se nedaří tutlat tolik, jako před lety. A to je dobře. I kolem vánoc se nacházela vyhozená štěňata, určitě se ani u páníků nemají všechna zvířata dobře. Já jsem viděla na obrazovce televize zásah hasičů na Prostějovsku. Hasili hořící domek a hlavně se všude psalo, že zachránili promočené kotě. To se stalo hvězdou a hrdinou dne, lidi v diskusích hasičům tleskali. Takže není všecko jenom špatné. U tebe se, Vlaďko, malinko bojím. Stejně jako chirurg při operaci pacienta, i ty by ses měla naučit odstupu. Jen tak si síly udržíš. Myslím, že tohle kdysi někde povídala i Marta Kubišová - aby mohla pokračovat, nesměla se do toho vkládat beze zbytku.

    1. na komentář reaguje enka1 — #8
    superkarma: 5 30.12.2014, 05:54:45
  29. avatar
    [2] vladka321 [*]

    Co k tomu napsat? Opravdu mnozí žijí v bublině přeludu a jiní jsou jak stádo bez hlav. Je až s podivem, že tací se mezi námi pohybují a kdybych sama nezažila a neslyšela, jak se dnešní mládež o svých moudrých předcích vyjadřuje - nevěřila bych. Je to ostuda nás všech!!!

    superkarma: 0 30.12.2014, 05:43:27
  30. avatar
    [1] Eva_CZ [*]

    Drzim palce, Vladko. A tomu blbeckovi - asi nema babicku a dedu. Mrazi me z toho, jak ho rodice ,,vychovali", smrada jednoho!

    superkarma: 5 30.12.2014, 03:14:18

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: intimní kosmetika
Anketa: Pečete bábovky?
Jaké hračky kupujete svým vnoučatům?
Anketa pro maminky: Jaké kupujete hračky svým dětem?
Průzkum na téma finanční zajištění

Náš tip

Doporučujeme