Zdraví

Vlaďčin hubnoucí klub: seznámení s dietami I.

Redakci oslovila čtenářka s nickem Vlaďka 006, že jí u nás na magazínu chybí jarní hubnutí do plavek. A protože je to záležitost navýsost aktuální, dali jsme Vlaďce prostor. Hubnutí už se slibně rozjelo a Vlaďka vám teď postupně představí diety, které sama vyzkoušela. Jaké má s nimi zkušenosti?

Mléčná dieta Rajko Dolečka

vladkaU mléčné diety, jak už název vypovídá, je hlavní potravou mléko a mléčné výrobky. Porce jsou opravdu jako pro vrabečka. Za 14 dní byste měli zhubnout kolem 8 kg. No neberte to. Po hlavě jsem se vrhla do držení diety. 3x týdně jsem sportovala, dietu poctivě držela a výsledek? Za 8 dní jsem zhubla jediné kilo a byla jsem velmi nervózní a protivná, spíš až agresivní a dostavovaly se žaludeční a svalové křeče. Také se při dietě objevovaly potraviny, které prostě nesním ani za zlaté prase. Třeba k snídani dvě vejce natvrdo. Ani suchar k tomu nemůžete. Dieta je opravdu velmi přísná. Přesto si našla hodně stoupenců, jež si ji nemůžou vynachválit. Moje tchyně tuto dietu držela a byla moc spokojená.

Jí se v pravidelných intervalech: v 7:00, v 10:00, 13:00, 16:00, 19:00. Je nutné denně vypít alespoň 2 litry vody.

1. den - 250 ml mléka, 250 ml mléka, 250 ml mléka, 250 ml mléka, 250 ml mléka
2. den - bílý jogurt, 150 g tvarohu, 150 g vař. masa, 250 g tvarohu, 2 vejce a čaj
3. den - 100 g ovoce, 100 g zeleniny, 100 g salámu, 250 ml mléka, 150 g vařeného masa
4. den - bílý jogurt, 250 ml mléka, 100 g zeleniny, 100 g zeleniny, 100 g salámu a čaj
5. den - 100 g zeleniny + 2 vejce, 100 g ovoce, 100 g tvarohu, 100 g ovoce, 100 g zeleniny + kyselé mléko,
6. den - 100 g šunky, 100 g ovoce, 100 g tvarohu, 100 g vařeného masa, 250 ml kyselého mléka,
7. den - 2 vejce, 100 g ovoce, 100 g tvarohu, 100 g vařeného masa, 250 ml mléka
8. den - 200 g ovoce, 200 g zeleniny, 200 g ovoce, 200 g zeleniny, 200 g ovoce,
9. den - 250 ml mléka, 250 ml mléka, 250 ml mléka, 250 ml mléka, 250 ml mléka
10. den - bílý jogurt, 150 g tvarohu, 100 g salámu, 250 ml mléka, 150 g vařeného masa,
11. den - 100 g ovoce, 100 g zeleniny, 100 g salámu, 250 ml mléka, 150 g vařeného masa
12. den - bílý jogurt, 250 ml mléka, 100 g zeleniny, 100 g zeleniny, 100 g salámu a čaj,
13. den - 100 g zeleniny + 2 vejce, 100 g ovoce, 100 g tvarohu, 100 g ovoce, 100 g zeleniny + kyselé mléko

Princip diety se mi nějak nepodařilo zjistit. Myslím, že je to tím, že dostáváte do těla pouze jednodruhové potraviny a zeleninu.
Faktem ale je, že si ji dost lidí chválí i na internetových diskuzích. Proto jsem se také rozhodla tuto dietu zkusit. Jenže jak už jsem psala, bolel mě žaludek a prostě mi nesedla.

Dělená strava podle Lenky Kořínkové

Kdysi mi kamarádka věnovala několik knih a kuchařek od Lenky Kořínkové. Série knih nese název „Dieta, já vím.“ Knihy jsem konečně otevřela. Přečetla jsem je jedním dechem, z diety jsem byla nadšená. Dietu jsem držela tři týdny. Bylo mi fajn, cítila jsem se vyrovnaná, najedená, optimistická. Jenže po 3 týdnech diety ani kilo dole. Sice paní Kořínková píše, že se dieta musí držet dlouhodoběji, že jsou případy, kdy se hubnutí nastartovalo až za měsíc, někdy i za dva. Ale moje psychika potřebovala povzbudit a potřebovala jsem vidět alespoň jedno kilo dole.

Principem diety je dělit stravu na zvířátka a kytičky.
Do zvířátek patří: mléčné výrobky, vejce, libové maso
Do kytiček: rýže, tmavý chléb, brambory, luštěniny, sója, bezvaječné těstoviny nebo italské těstoviny (nejsou vyrobeny z mouky, ale něčeho, co je podobné krupici), vločky, med
Neutrální skupina: zelenina a houby
Speciální skupina: ořechy, ovoce

Zvířátka nesmíte kombinovat s kytičkami a ani se speciální skupinou. Můžete ale kombinovat s neutrální skupinou.
Kytičky nesmíte kombinovat se zvířaty.
Výjimkou je bramborový knedlík v prášku. Prý sušená vejce a sušené mléko společně s brambory nevadí. Můžete si tedy udělat i šišky z bramborového sušeného těsta a posypat mákem.

Přechod mezi jednotlivými skupinami musí být delší než 8 hod.
Při kytičkových dnech si do kávy nemůžete dát mléko, leda sójové nebo sušenou smetanu na rostlinné bázi.

Výhodou je, že můžete jíst do sytosti. Nepočítají se kalorie a ani počet porcí za den.

Dieta celkově byla pestrá a chutná.
Její princip tkví v tom, že tělo lépe tráví jednodruhovou stravu, a tím pádem nic neukládá do zásoby.
Také je dobrá pro ty z vás, které nechtějí vařit zvlášť rodině a zvlášť sobě. Můžete udělat i řízek. Sobě si ho obalíte ve vejci a pak v sezamových semínkách. Jako přílohu si můžete dát restovanou zeleninu.

Koho dieta zaujala, nechť pohledá na internetu. Je několik druhů dělené stravy s různou přísností dělení. Nejznámější je u nás Lenka Kořínková, ale její dělení není jediné na světe. Samy si najděte a vyzkoušejte, co bude nejvíce vyhovovat vám.

Vlaďka006

PŘÍŠTĚ se můžete těšit na hubnutí pomocí akupunktury a na Mix dietu.

Četly jste:

   
10.05.2012 - Hubněte - autor: (red)

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [50] Vetinari [*]

    vladka006 — #46 Údajně ze všeho nejzdravější na smažení je vepřové sádlo. Z olejů apod. vznikají karcinogení látky, také by se měli oleje používat až na hotové a připravené pokrmy. 

    K polykání olejů mám také odpor. Ale takový konopný olej má docela příjemnou oříškovou chuť a nechá se i spolknout.

    superkarma: 1 16.05.2012, 15:33:21
  2. avatar
    [49] cibulicka [*]

    zkouším to ,ale moc mi to nejdeSml80

    superkarma: 0 15.05.2012, 20:41:23
  3. [48] Eliz87 [*]

    Nejlepší je hejbat se, hejbat se, hejbat seSml58

    superkarma: 0 14.05.2012, 19:50:42
  4. avatar
    [47] Eva_CZ [*]

    vladka006 — #46 vidis, to je dalsi kokotina, vsechny ty ocisty a vyplachy strev a ,,procistovani" jater a ledvin a ja nevim, co vsechno. Blbost na entou. Telo si fakt vystaci samo.Sml22

    superkarma: 0 11.05.2012, 04:17:16
  5. avatar
    [46] vladka006 [*]

    Eva_Fl — #45 Tak je asi oliv. oleje nadbytek a potřebuje dlouhodobou reklamu Sml54.

    Ty bláho, informace o sádle by mohla povzbudit české zemědělce Sml30.

    Mám nejradši na smažení máslo. Nebo maso "smažím" na másle v pekáčku přikrytým alobalem.

    S tím olejem si mi připomněla jaterní očistu.

    Tu jsem nezkusila, ale ten recept sám o sobě byl dost humáč.

    Den předem pít jen jablečný džus a druhý den 3x vypít sklenici oleje širokým brčkem, a aby se to líp polykalo.

    Bylo mi na blití už z toho, že bych měla polykat samotnej olej.

    Holt musej játra přežít, ale olej teda ne Sml23

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #47
    2. na komentář reaguje Vetinari — #50
    superkarma: 0 10.05.2012, 21:56:26
  6. avatar
    [45] Eva_CZ [*]

    Vladko, polevkova lzice sadla ma 115 kalorii, polevkova lzice olivoveho oleje 119. Sml22 Do salatu apod. dam jen kapku panenskeho, nekdy jen light formy ( bez chuti ). Ale ja do ,,sopaku" pridavam trosku olov i tak, mam to proste rada a neresim, vetsi paseku tam nadela syr, pokud je tucnej. P:ri hubnoucich dietach, kdy clovek pocita kalorie a ma jich snist okolo 1000/den ( cca 4200 kJ ), by mohl snist 19 lzic oleje a nic vic. Sml15Sml22Sml30 Ale proc by to delal, ze jo? Sml54

    Jo - ale na panenskem klidne restuju maso, staci par kapek a flaknu na to treba kureci prsa. Ta pachut zmizi.Sml22

    1. na komentář reaguje vladka006 — #46
    superkarma: 0 10.05.2012, 21:35:06
  7. avatar
    [44] tajnostii [*]

    Mám svou dietu-zahradu a psaSml30

    superkarma: 0 10.05.2012, 20:55:27
  8. avatar
    [43] femme.fatale [*]

    vladka006 — #34 Děkuju za podrobný popis. Já teda hubnout nepotřebuju, jsem spokojená (173/59), spíš se snažím trochu zpevňovat. 

    To rozložení dne mě zajímá ze zvědavosti, protože se sice snažím stravovat zdravě, ale pak mám úlety jako tabulka čokolády večer... Což teda logicky vím, že to asi není to pravé. 

    ***

    Dante Alighieri — #35 Ale jo, já věřím, že to jde. Ale zase se asi jinak hubne 20 kilo nadváhy a třeba 5 kilo do vysněné váhy (kdy i ta současná je v normě). Ale jak píšeš - úprava jídelníčku - menší příjem energie...protože kdybys měla vyšší příjem než výdej, asi bys nehubla, ne?

    superkarma: 0 10.05.2012, 20:35:54
  9. [42] Trefa [*]

    Trefa:to bych umrela hlady,radeji jim malo i vecer,protoze chodim pozde spat.behat nemuzu,tak chodim dene na dlouhe prochazky.svoji vahu si drzim.

    superkarma: 0 10.05.2012, 20:15:43
  10. [41] menhet [*]

    Tu první vidím poprvé a rozhodně se nedivím, žes měla zažívací potíže, asi je to na principu: "pos*at se co nejvíc a tím zhubnout".

    Ani jedna dieta, a to asi žádná, není použitelná pro normální život, když chodí člověk do práce, cvičit a vaří pro víc lidí, než jen pro sebe :)

    superkarma: 0 10.05.2012, 19:30:52
  11. [40] jithule [*]

    já mám svoji dietu.. sním na co přijdu

    superkarma: 0 10.05.2012, 18:19:47
  12. avatar
    [39] vladka006 [*]

    Eva_Fl — #37 No vidíš, to jsem ani netušila tohle. A tolik poradců na zdravou výživu tvrdí, že oliv. olej musíš sežrat denně.

    Já ho moc ráda nemám. Leda trochu do salátu. Znám lidi, co z něj i pečou v domnění, že je to zdravé. Jednou jsem takovou buchtu ochutnala Sml43. Mi ten olej hrozně smrdí a má takovou divnou chuť. I švagrová nepoužívá jinej. Hlavně nevěřím, že tady v ČR je někde k sehnání kvalitní olivový olej.

    superkarma: 0 10.05.2012, 17:35:40
  13. [38] thyme [*]

    Mně pro začátek pomohla rýžová dieta, pak jsem přidala zeleninu, zeleninovou polévku s rýží, apod. Pak teprve dělená strava. Shodila jsem celkem rychle 5 kilo, další dvě kila už šla dolů hůř, a to nejezdím výtahem, takže denně vyjdu nejméně 450 schodů, jezdím na kole, a nežeru. Pravda, občas na cykloakcích hřeším, ale nepřibírám.

    superkarma: 0 10.05.2012, 16:58:39
  14. avatar
    [37] Eva_CZ [*]

    Vladko, ja teda nevim, ale VSECHNY oleje maji stejnou kalorickou hodnotu. Reklamy na olivovej vyvolavaji klamnou predstavu, ze cim vic, tim lip. Neni to samozrejme pravda.

    1. na komentář reaguje vladka006 — #39
    superkarma: 0 10.05.2012, 16:22:20
  15. avatar
    [36] Altamora [*]

    Dietu podobnou té mléčné jsem dostala od kamarádky, které ji sepsala dietní sestra z Luhačovic. Je to již drahně let. Držela se týden, další týden byla normální strava, ale člověk se nesměl přejídat, a pak zase týden dieta a týden normální strava na střídačku až do dosažení cíle. Za čtyři měsíce jsem zhubla 13 kilo a vydrželo mi to několik let, než jsem se dostala do stresu v posledním semestru a zase jsem se vyžrala k nadváze. Velkou nevýhodou bylo to, že mi v dietním týdnu hrozně chyběl chleba a brambory. A taky jsem po tom zhubnutí byla hrozně nervózní. Vzpamatovala jsem se až po pár měsících. Tenkrát mi ten útlý pas za to stál. Dnes k tomu marně sbírám odvahu. Šedesát v pase už asi nikdy mít nebudu.Sml16

    superkarma: 0 10.05.2012, 15:41:34
  16. avatar
    [35] Dante Alighieri [*]

    femme.fatale — #23 Já i moje máma jsme živými důkazy, že bez cvičení to jde. Když jsem hubla, necvičila jsem, navíc mám sedavé zaměstnání, takže pohyb fakt nula. Je to hlavně ve stravě, i když je fakt, že sportem se to urychlí. Teď už cvičím každý den, ale spíš pro tvarování postavy. Jídlo jsem upravila jen minimálně a taky proto hubnu jen minimálně.

    1. na komentář reaguje femme.fatale — #43
    superkarma: 0 10.05.2012, 15:18:59
  17. avatar
    [34] vladka006 [*]

    femme.fatale — #30 To bude příště.

    Ale všeobecně jíst cukry jen dopoledne a to v přírodní formě jako ovoce. Při redukčních dietách se všeobecně nedoporučují hrozny, banány, sušené ovoce, hrušky, sladká jablka (ty goldeny asi, moc se v odrůdách nevyznám, já mám ráda kyselá jablíčka z naší zahrady Sml16).

    Ale zase já si čas od času udělám hroznový den. Jednak pěstujeme vinnou révu a jednak jsou bobulky pročisťující. A někdy mě fakt chytne absák na hrozno. Prý takhle jedí i modelky, takže asi nic moc zdravého to nebude, aby se jedlo hrozno například celý týden v kuse. Opravdu si takový den udělám třeba jen 1x za 3 měsíce. K snídani hrozno k tomu suchar s pomazánkovým máslem, ke svačině mošt z vína, k obědu hrozen vína s balkánem a melounem, ke sváče zase mošt a k večeři jen hrst hrozna.

    Ty tuky a bílkoviny bych řekla, že to záleží také na váze. Já potřebovala shodit 20 kg, teď už mi zbývá posledních 5 do zdravé váhy, já bych chtěla ještě jít za hranici zdravé váhy. Mě se prostě na mojí vejšku 158 cm zdá 55 kg hodně. Myslím, že optimálních by bylo 50. Teď mám 60 rovnejch.

    A když jsem si chodila do hubnoucího centra pro rady, tak jsem při těch 20 kg nadváhy měla povoleno sníst max. 10 dkg tuku za den a nejdéle do 15:00. Výjimkou byl olivový olej. Toho jsem měla sníst 2 pol. lžičky denně bez ohledu na skonzumované tuky. Kamarádka, co chodila do stejného fitka, tak měla nadváhu 50 kg a tuky měla 5 dkg max. za den a po třech měsících směla 7 dkg.

    Naopak zase měla jíst více bílkovin než já a dostala ještě jako doporučení zvýšit dávky vitaminu B. Napomáhá metabolismu, musí se zvýšit dávky B, pokud se zvyšují bílkoviny.

    Nevím jak ona, ale já jsem měla bílkoviny rozloženy na 3 velké dávky, k snídani, k obědu, k večeři.

    Pak jsem měla ještě dávky vlákniny. Ke svačině a večer.

    1. na komentář reaguje femme.fatale — #43
    superkarma: 0 10.05.2012, 15:10:49
  18. [33] step1 [*]

    Říká se, že se má jíst vše, v malých porcích a častěji. K tomu pohyb. Když se příliš nekonzumuje cukr, bílá mouka a tučná jídla, tak by měl být člověk v pořádku. Pokud nemá nějaký zdravotní problém. Vidím to na sobě. Když moc mlsám, začínám přibírat.

    superkarma: 0 10.05.2012, 14:58:42
  19. avatar
    [32] vladka006 [*]

    Winnie the Pooh — #16 Ano, měla to být dieta pro pacienty s poruchou štítné žlázy. Ale dost lidí si jí oblíbilo, protože má docela dost turbo efekt.

    superkarma: 0 10.05.2012, 14:55:48
  20. avatar
    [31] vladka006 [*]

    femme.fatale — #8 Ale já jí nedoporučuji.

    superkarma: 0 10.05.2012, 14:54:11

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [30] femme.fatale [*]

    Ale když tak nad tím přemýšlím, tak abych jen nekritizovala, mám na Vlaďku dotaz nebo námět na jeden příspěvek. 

    Docela by mě zajímalo, jak správně rozložit jídelníček - kdy se mají jíst cukry, kdy tuky a kdy bílkoviny a proč.

    1. na komentář reaguje vladka006 — #34
    superkarma: 0 10.05.2012, 13:54:58
  2. avatar
    [29] blesksoft [*]

    každému vyhovuje něco jiného a Vlaďka se dělí o zkušenosti já taky už vyzkoušela kde co, ale štítná žláza je potvora takže stále hledám

    superkarma: 0 10.05.2012, 13:44:12
  3. avatar
    [28] Věrulinka [*]

    Sml5210 dkg-20dkg atd., považuji za zbytečný, jím vše a 5x denně v laých porcích, do 18.00, hodně čisté vody bez bublin a výsledek je Ok Sml67

    Toto vážení a vše okolo a mléčný výrobky, ne to není nic pro mně Sml23Sml30

    superkarma: 0 10.05.2012, 13:17:35
  4. avatar
    [27] ekleinovka [*]

    Mléčnou dietu bych asi nezvládla ,dělena mi pripada lepsi

    superkarma: 0 10.05.2012, 12:57:57
  5. avatar
    [26] pajda [*]

    femme.fatale — #25 Sml22Sml22jj, máš pravdu. Dokud jsem shazovala pět nebo šest kilo, tak jsem prostě jen hlídala, co sním...

    superkarma: 0 10.05.2012, 12:55:43
  6. avatar
    [25] femme.fatale [*]

    pajda — #24 Ano, pokud ti ji doporučí odborník, samozřejmě. Ale jak se tahle dieta šíří internetem a zkouší ji skoro každý (v posledních asi 2 měsících jsem se s ní setkala už ve třetí diskusi), to mi v pořádku nepřijde...jak jsem psala, pokud mám pár špíčků, co chci shodit do léta, mnesáhnu po téhle dietě. Tak to bylo myšleno.

    Uznávám, že jsme to napsala blbě, nehctěla jsem se nikoho dotknout. Já jsem to brala tak, že tenhe hubnoucí klub má radit těm, co právě mají těch pár kilo navíc a chtějí vypadat líp. Ani mě nenapadlo sem zahrnovat někoho, kdo má vážnější zdravotní problémy. 

    A jak říkáš, vymysleli ji odborníci a odborníci ji doporučují. Jo. A odborníci taky vymysleli antibiotika a taky je doporučují..a taky si je nikdo nenaordinuje sám. Snad jsem to trochu vysvětlila :)

    1. na komentář reaguje pajda — #26
    superkarma: 0 10.05.2012, 12:27:19
  7. avatar
    [24] pajda [*]

    femme.fatale — #23 problém je, že právě tuhle dietu odborník vymyslel a taky ji odborníci dporučují, i já ji měla od odborníka.

    Proto mi nepřipadá výrok o "normálně uvažujících jedincích" tak docela v pořádku.

    Prostě v situaci, kdy nemůžeš přidat na pohybu a přitom zhubnout musíš, se používají právě tyhle diety, samozřejmě ne všechny. Máš ale pravdu v tom, že není určená k běžným pokusům o hubnutí.

    1. na komentář reaguje femme.fatale — #25
    superkarma: 1 10.05.2012, 12:15:46
  8. avatar
    [23] femme.fatale [*]

    pajda — #21  Winnie the Pooh — #16 Tak jinak :) Vlaďka ji nedoporučuje jako něco úžasného, ale mluví o ní vcelku pozitivně. Samozřejěmě pokud něco takového doporučé lékař, asi ví proč to dělá. Na druhou stranu, pokud nemůžu zhubnout, asi to má nějakou příčinu, kterou je třeba odhalit. A s tím bych já osobně šla k odborníkovi, než bych do sebe začala lít litry mléka. A pokud mám 5 kilo navíc, tak tohle dle mého taky není ta správná cesta.

    Mně často přijde, že lidi chtějí zhubnout "zadarmo" - nemuset cvičit, hýbat se. Ale bez pohybu to (u zdravých lidí) nejde, ani když příjem snížím na minimum. Existuje odvěká rovnice - výdej musí být větší než příjem. Pokud to nefunguje, někde je asi problém, který se ovšem zázračně nevyřeší tím, že najedu na nějakou zaručenou dietu.

    1. na komentář reaguje pajda — #24
    2. na komentář reaguje Dante Alighieri — #35
    superkarma: 0 10.05.2012, 12:10:48
  9. avatar
    [22] Deta [*]

    Vyzkoušela jsem obě zmíněné diety, při mléčné jsem zhubla asi 4 kg a fakt se necítíte přecpaní Sml52

    superkarma: 0 10.05.2012, 11:44:44
  10. avatar
    [21] pajda [*]

    Winnie the Pooh — #16 mléčná dieta není míněna jako dieta na trvalé zhubunutí...je myšlena jako "startovací" v případech, kdy z nějakého důvodu zhubnout nejde. Já ji měla od lékaře v situaci, kdy jsme kvůli rozsáhlému zánětu v noze nemohla chodit a přitom jsem potřebovala zhubnout cca 12 kilo. Opravdu jsem zhubla asi 5 kilo i s tím, že jsem se nemohla nějak moc hýbatSml22

    1. na komentář reaguje femme.fatale — #23
    superkarma: 0 10.05.2012, 11:41:42
  11. avatar
    [20] Lukáš Čejka [*]

    vejce bez slaniny  Sml23Sml57

    superkarma: 0 10.05.2012, 11:06:41
  12. [19] FAXÍK [*]

    ta mléčná dieta je strašná a hlavně dost divná, dieta od Lenky Kořínkové stojí za to vyzkoušet, slyšela jsem na ní samou chválu

    superkarma: 0 10.05.2012, 09:57:47
  13. avatar
    [18] ladouch [*]

    Já hubnout nebudu, ale všem co se snaží shodit plár kilo moc držím palce.Sml67

    superkarma: 0 10.05.2012, 09:42:52
  14. [17] karym [*]

    Za 5 let studií na VŠ jsem přibrala 15 kg. Byla ze mě pěkná bečka. Pak jsem nastoupila do nového zaměstnání a během tří měsíců zhubla 25 kg. A to mí podřízení připravují denně úžasné dobroty! Jen prostě nemám čas se najíst. Nejprostší dieta je nepřecpávat se a nenudit se, pořád něco dělat, aby člověk neměl čas myslet na jídlo. Dříve jsem to měla tak, že jen jsem uslyšela slovo "dieta", už mi kručelo v břiše Sml16.

    superkarma: 0 10.05.2012, 09:42:43
  15. avatar
    [16] Winnie the Pooh [*]

    femme.fatale — #8 Mně rozhodně nepřijde, že by ji Vlaďka doporučovala. Píše jen, že ji vyzkoušela a neuspěla s ní. Rajko Doleček byl svého času uznávaný dietolog. Pokud je ta dieta skutečně "jeho", určitě vycházela z nějakého vědeckého základu a někomu mohla pomoci. Ale zcela určtitě je už překonaná.

    1. na komentář reaguje pajda — #21
    2. na komentář reaguje femme.fatale — #23
    3. na komentář reaguje vladka006 — #32
    superkarma: 0 10.05.2012, 09:33:28
  16. avatar
    [15] Hanyna [*]

    Já jsem zatím vyřadila sladkosti, a naopak jsem znásobila porce zeleniny. Myslím, že do žádné speciální diety nepůjduSml23. Za prvé bych to asi nevydržela a za druhé se po jejím skončení 100% ztracená kila zase ukážou...Sml80

    superkarma: 0 10.05.2012, 09:33:12
  17. avatar
    [14] carmi [*]

    Držím si svou vlastní dietu, jezdím na rotopedu a už jsem zhubla osm kilo. Pravda, trvalo mi to tři měsíce, ale já nejsem pro rychlý úbytek, to je to pak taky rychle nazpátek.

    superkarma: 0 10.05.2012, 09:32:24
  18. avatar
    [13] margot [*]

    myslím, že to celé není vůbec o takovýchto dietách, ale o zdravém způsobu života - kvalitních potravinách a pestrém, vyváženém jídelníčku, pohybu a taky času na regeneraci. o takovém způsobu, kdy není třeba se doživotně trýznit a pořád zvažovat, jestli je tohle např. kytička či zvířátko.

    "diety" mají leda krátkodobý efekt, zato krásně rozjedou jojo

    superkarma: 0 10.05.2012, 09:24:28
  19. avatar
    [12] vmarta [*]

    potřebovala bych dát taky pár kilo dolů...ale s mlekem asi ee

    superkarma: 0 10.05.2012, 09:19:38
  20. [11] magic11 [*]

    Tohle nemůže fungovat dlouhodobě s udržením zhubnuté váhy, takhle to fakt není. Jíst se musí, často menší porce, ale téměř všechno, tohle ne-e. Mám za sebou x diet před hodně roky, teď jsem se do toho dala řádně, nechala jsem si poradit a funguje to - a hlavně, nejde to zpátky nahoru Sml67

    superkarma: 0 10.05.2012, 09:16:47
  21. avatar
    [10] gaba23 [*]

    přiznám se, že na tohle nemám, jsem lajdák Sml30

    superkarma: 0 10.05.2012, 08:57:13
  22. avatar
    [9] Dante Alighieri [*]

    Ta první dieta se zřejmě jmenuje proteinová. Kdo doteď šidil přísun proteinů, tomu by to asi mohlo pomoct, ale měl by si vzít dovolenou, páč kvůli absenci sacharidů bude nejspíš unavenej. Sml80 Ale já jsem jednoznačně pro pozvolné změny životního stylu - ty, které budeme schopny plus mínus dodržovat až do smrti. Pak nebudou drasťárny typu 5x 250ml mléka potřeba. Sml30

    superkarma: 0 10.05.2012, 08:53:42
  23. avatar
    [8] femme.fatale [*]

    Tu mléčnou dietu snad žádný normálně uvažující jedinec nemůže praktikovat.

    Jsem docela překvapená, Vlaďko, že se tady snažíš vést nějaký "hubnoucí klub" a tuhle dietu tady v podstatě doporučuješ, místo abys ji uvíděla jako odstrašující příklad, že takhle tedy ne Sml3.

    1. na komentář reaguje Winnie the Pooh — #16
    2. na komentář reaguje vladka006 — #31
    superkarma: 0 10.05.2012, 08:53:10
  24. avatar
    [7] Jindriska8 [*]

    Je to dřina a všem držím palce!

    superkarma: 0 10.05.2012, 08:45:52
  25. avatar
    [6] Hanula [*]

    Sml15tak mléčnou ne

    superkarma: 0 10.05.2012, 08:14:25
  26. [5] Roland [*]

    lidicka — #2 Souhlas, ale málokdo to zvládne.Sml16

    superkarma: 0 10.05.2012, 08:06:03
  27. [4] murat [*]

    Sml24 jedu podle sebe a už útočím na 16. kilo Sml67

    superkarma: 0 10.05.2012, 07:51:38
  28. [3] Miroslava Gregorová [*]

    Já bych tolik mléka a tvarohu asi nedokázala sníst, souhlasím méně jíst víc se hýbatSml22

    superkarma: 0 10.05.2012, 06:59:39
  29. [2] lidicka [*]

    Nejlepší "dieta" - málo jíst a hodně se hýbatSml52Sml30

    1. na komentář reaguje Roland — #5
    superkarma: 0 10.05.2012, 06:52:42
  30. avatar
    [1] Eva_CZ [*]

    Sml6Sml6Sml6Sml30Sml30Sml30Sml30

    superkarma: 0 10.05.2012, 00:48:55

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: intimní kosmetika
Testování intimní kosmetiky pro ženy z ČR a Slovenska
Anketa: Pečete bábovky?
Jaké hračky kupujete svým vnoučatům?
Anketa pro maminky: Jaké kupujete hračky svým dětem?
Výzkum na téma kašel
Průzkum na téma finanční zajištění

Náš tip

Doporučujeme