Reklama

Naše čtenářka Vlaďka006 hubne do plavek. Věří, že silnou vůli si lépe udrží v týmu než sama. Proto jsme vyhlásili hubnoucí soutěž a k Vlaďce se přidalo několik čtenářek. Pojďme se společně podívat, jak jsou na tom naše ženy po měsíci hubnutí.

hubneme

Během měsíce května se do hubnoucího týmu přihlásilo celkem 9 statečných žen, během června se přihlásila ještě jedna čtenářka. Přihlásily se čtenářky s rozdílnou váhou i rozdílným věkem. Sama jsem zvědavá, jak hubnoucí soutěž dopadne. Motivaci a vůli máme všechny. To je to nejdůležitější.

Co se týče stravy, nejvíce zaujala mix dieta a stránky stob klubu. Oblíbenější než články o jídle byly články o pohybových aktivitách.

Po měsíci hubnutí jsem se ptala, jak na tom děvčátka jsou.
Všechna děvčátka mě velmi mile překvapila. Vybrala si stravu, která se jim zdála nejlépe snesitelné, upravila si jí podle svých chutí a hubnou a hubnou. I malé změny jídelníčku dokázaly změny. Příkladem je čtenářka Peetrax. Poslední dobou byla v obrovském stresu a kupila se na ní jedna povinnost za druhou. Bohužel jí na pohyb nezbývalo moc času. Peetrax věděla, že toto stresové období nastane, čekalo jí učení na státnice. Přesto neotálela, neodkládala změnu životního stylu na později a do hubnoucího týmu se přihlásila. Vyměnila perlivou vodu za neperlivou, upravila stravovací režim a i tyto drobnější věci přispěly k jejímu váhovému úbytku.

I ostatní účastnice musím pochválit. Nejčastější váhový úbytek za měsíc květen byl 2 kg. Jedna rekordmanka už zhubla 6 kg. Je na sebe tvrdá a já doufám, že i hrdá. Nikdo nebere dietu jako omezení. Všechny se ze změny životního stylu těší. Občas zhřeší nějakou sladkostí nebo kaloricky hodnotnějším jídlem. Všechny však psaly, že to ale vůbec nevadí, protože se rozhodly změnit svůj jídelníček a životný styl natrvalo. Z toho mám ohromnou radost. Změna životního stylu je cílem většiny diet. Měl by se zmenšit žaludek, měly bychom si navyknout na pitný režim a pravidelné jídlo. Naučit se porce odměřovat i podle oka, naučit se si jídlo připravit.

Je krásné zhubnout, důležitější je vědět, jak si váhu udržet

Občas zhřešit můžeme, ale musíme mít stále na paměti, kam by časté hřešení a přejídání vedlo.
Chybné je si myslet, že když zhubnu na vysněnou váhu, můžu pak jíst zase jako dřív. Např. bramborovou kaši a karbanátek, pizzu, koblihy, zase začít sladit...
Co komu vyhovuje si musí asi každý vyzkoušet sám. Já vím, že můžu jíst pouze přílohy a nebo pouze maso. Jak to s ním dohromady, váha stojí nebo roste. Snídám zakysaný mléčný výrobek, obědvám buď brambory, rýži nebo italské těstoviny se zeleninou, večeřím samotnou dušenou šunku s čerstvou zeleninou nebo sýr s bylinkami. Snažím se, abych do sebe dostala za den cukry, tuky i bílkoviny. Když mám chuť na maso, dám si ho s grilovanou nebo dušenou zeleninkou. Nejsem masová, upřednostňuji přílohy. Většina výživových poradců jde z příloh do kolen a upřednostňují maso. Já si myslím, že dieta musí chutnat. Kdyby mě někdo chtěl potrestat, dá mi za trest jíst 2x za den maso po dobu jednoho týdne. Druhý den už budu lézt po kolenou a slibovat, že budu hodná. Jednu takovou dietu od výživového poradce jsem držela a po těch dvou dnech jsem přemýšlela, čím maso nahradit. Nyní jsem spokojená a všem spoluhubnoucím přeji, aby si také našly způsob stravování, jež jim bude chutnat a vyhovovat, a byly alespoň tak spokojené jako já.

Vlaďka006

Četly jste v seriálu Hubneme s Vlaďkou: