.

Vláda odsouhlasila zákaz kouření v restauracích

Novinky

Vláda odsouhlasila zákaz kouření v restauracích

A je to tu! O čem se dlouho mluvilo, to dnes získalo podporu vlády. Se začátkem roku 2016 by měl v České republice platit úplný zákaz kouření cigaret v restauracích, ale také na koncertech a tanečních zábavách. S touto normou však mají přijít i další omezení, která zasáhnou nejen kuřáky, ale také příznivce alkoholických nápojů.

kour

Chcete na zákon vyzrát elektronickou cigaretou, nebo bylinnými náhražkami tabákových výrobků? Nepomůžete si, stejná omezení se vztahují i na ně. Na jaké změny se budeme muset podle návrhu ještě připravit?

  • Úpravy má doznat prodej tabákových výrobků a alkoholu prostřednictvím internetu.
  • V automatech bude prodej cigaret a alkoholických nápojů zakázán.
  • Na nápojových lístcích bychom měli nalézt alespoň jeden nealkoholický nápoj levnější než pivo.
  • Pokud policisté objeví například v baru či na diskotéce opilé děti, může být podnik na dva dny zavřen.

Otázkou ovšem zůstává, zda návrh zákona projde i ve sférách nejvyšších…

   
03.06.2015 - Redakční novinky - autor: Julie Hájková

Další příspěvky

Komentáře:

  1. [118] Vikitorie [*]

    ....když všeobecně nekuřákům vadí kouření, proč tedy v práci o svačině sedávali s kuřáky na kuřárně, když měli svoji denní místnost oddělenou?...., a nebylo to o jedincích, ale o většině z nich....

    superkarma: 0 17.06.2015, 13:29:18
  2. [117] bobani [*]

    kuřáci jsou největší sobci a bordeláři a stejně si najdou nějakou kličku Sml57

    superkarma: 0 15.06.2015, 22:00:51
  3. [116] Izzy [*]

    Jsem za to velice ráda, možná si někdo konečně uvědomí, jak je to příjemné dýchat v prostorách, kde se jí i čerstvý vzduch. Kuřákům bych doporučila Bicom - snižuje chuť na cigaretu.

    superkarma: 0 12.06.2015, 08:23:06
  4. avatar
    [115] Linde [*]

    jako nekuřák čisté restaurace uvítám. Ale mnoho kuřáků chodí na pivo s cigaretou jako každodenní rituál. Takže úplný zákaz asi ne, spíše bych oddělila od sebe podniky, kde se vaří, případně se dá koupit jídlo - od podniků, kde se pouze chodí chlapi po práci napít s cigárem. Takže odlišit hospody a restaurace a bylo by Sml80. Bary a podobná zařízení též nekuřácké, prostě zachovat takové ty pivní pajzly, kde si ani slušná rodina na výletě nemá potřebu sednout, protože jsou tam zažloutlé záclony a blbě tam remcají pivní chlastáci, tak tam ať se kouří.

    superkarma: 0 06.06.2015, 00:15:10
  5. avatar
    [114] Lukáš Čejka [*]

    Ono to treba pujde zase nejak obejit, treba pres privatni kluby - misto pohostinskeho zarizeni to bude privatni kuracky klub nebo neco podobneho. Jen si myslim, ze je to zbytecny zasah statu. Sml80Sml16

    superkarma: 0 04.06.2015, 17:44:00
  6. avatar
    [113] Lukáš Čejka [*]

    Eva_Fl — #112 Sml80 kdyz jednou otevres branu do pekla, tak se nemuzes divit, co vyleze Sml54

    superkarma: 0 04.06.2015, 17:08:00
  7. avatar
    [112] Eva_CZ [*]

    Mne teda jako naprosto zbytecna buzerace prijde zakaz e-cigaret. Tam neni logika. Sml23

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #113
    superkarma: 0 04.06.2015, 17:04:30
  8. avatar
    [111] Eva_CZ [*]

    Tady maji kuraci mnohem vyssi zdrav. pojistku. A lecba zavislosti tady vyjde kurna draho. Mnohdy se na ni pro pacienta sklada cela rodina.

    superkarma: 0 04.06.2015, 17:00:37
  9. avatar
    [110] Lukáš Čejka [*]

    Barbucháč — #106tak tam by to treba bylo opravnene - tam si deti vybrat nemohou

    superkarma: 0 04.06.2015, 16:54:20
  10. avatar
    [109] Lukáš Čejka [*]

    Barbucháč — #107dan z prijmu a dph je i u kuraku - spotrebni dan je navic Sml16

    superkarma: 1 04.06.2015, 16:53:41
  11. avatar
    [108] Lukáš Čejka [*]

    Barbucháč — #104Hygienicka pravidla , resp. kontrola jejich dodrzovani je nutna, protoze host nema moznost zjistit dopredu, jestli dostava nezavadne jidlo atd. a naopak muze byt klaman, proto to musi nekdo kontrolovat, protoze si host vybrat nemuze.To ze vstupuje do kurackeho/nekurackeho podniku muze videt hned u vchodu, tedy si vybrat muze a je jen na jeho rozhodnuti jestli mu to vyhovuje nebo ne.Sml16

    superkarma: 1 04.06.2015, 16:52:11
  12. avatar
    [107] Barbucháč [*]

    Lukáš Čejka — #105 jsem pro, zakažme i obezituSml22Sml57 oni sice neplatí spotřební daň, ale toho jídla nakoupí mraky a daň z příjmu a DPH taky nejsou zrovna zanedbatelnéSml16

    Tenhle zákon by se dobře prosazoval zejména v USA, odhadujuSml54

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #109
    superkarma: 1 04.06.2015, 16:51:02
  13. avatar
    [106] Barbucháč [*]

    ještě bych do toho zákona přidala paragraf se zákazem kouření v autech, ve kterých se přepravují děti. Ignorantských rodičů kuřáků, kteří dětem standardně báňají pod nos, je stále bohužel víc než dost.

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #110
    superkarma: 0 04.06.2015, 16:48:09
  14. avatar
    [105] Lukáš Čejka [*]

    Barbucháč — #97a pokud jde na naklady na lecbu, kuraci aspon navic prispivaji spotrebni dani a nizsi dobou doziti - to byste musela zakazat i napr. obezitu, tam neni ani ta spotrebni dan Sml80Sml16

    1. na komentář reaguje Barbucháč — #107
    superkarma: 1 04.06.2015, 16:47:31
  15. avatar
    [104] Barbucháč [*]

    Lukáš Čejka — #101 je to jak píše dole Rikina, jen další pravidlo pro provozování živnosti, hygienická pravidla hospody taky dodržovat musí.

    Tleskám, to je pravda. Rozčilovat se budu tehdy, když mi bude někdo chtít upřít nějaké právo nelogicky, nespravedlivě. Tenhle zákon ale nespravedlivý není.

    Nemůžu přijít na nic, co by mi mohl kdo zakázat, aby se to se dalo s kuřáky a jejich omezováním nekuřáků byť jen trochu srovnat.

    Chápu lidi, kteří dnes hudrají, že státní mocí vynucovaná pravidla nejsou to pravé ořechové. Obecně si to myslím taky a taky v tom vidím jistá nebezpečí.

    Jenže konkrétně kouření nebezpečné je a pokud se ho podaří omezit jakýmkoliv způsobem, vítám to.

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #108
    superkarma: 1 04.06.2015, 16:45:33
  16. avatar
    [103] satanBelzebub [*]

    Rikina — #99To mi vysvětlovat nemusíš, přesně tato reakce byla mnou očekávána. Jinak 17 let podnikání v potravinářství mám za sebou, čili vysvětlování norem, hygienických předpisů je bezpředmětné. Tam volit nemohu-tam musím ve svém vlastním zájmu vše akceptovat. Jiná volba je právě u té varianty s kouřením. Restaurace a např. obchod.....

    superkarma: 0 04.06.2015, 16:44:06
  17. avatar
    [102] Lukáš Čejka [*]

    Barbucháč — #100V Irsku je zaviraci hodina - 23:00. Takze tam nemusi resit postavajici kuraky pred hospodama v nocnich hodinach. Sml16

    superkarma: 0 04.06.2015, 16:44:04
  18. avatar
    [101] Lukáš Čejka [*]

    Barbucháč — #97 stejne jako alko/nealko si muzete vybrat kuracka/nekuracka Sml80

    Barbucháč — #98no vsak to je preci spravny postup - majitel se rozhod, tak si ji udelal jakou uznal za vhodne, proc to ted chcete jinym narizovat?Sml80

    Dneska tleskate, ze zametli s nekym jinym. Zitra budou zametat treba s vami, tak snad vam tyto postoje vydrzi i v pripade, ze pujde o vas. Sml24

    1. na komentář reaguje Barbucháč — #104
    superkarma: 2 04.06.2015, 16:33:19
  19. avatar
    [100] Barbucháč [*]

    satanBelzebub — #91 v Irsku se nekouří v hospodách už 11 let, takže odhaduju, že problémy s nedopalkama nejspíš už vyřešiliSml16

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #102
    superkarma: 1 04.06.2015, 15:55:28
  20. [99] Rikina [*]

    satanBelzebub — #94 Ale to přece vůbec neplatí - moje hospoda=moje svoboda. Kdo chce provozovat restauraci, musí i teď dodržet řadu norem a předpisů, najmě hygienických, aby vůbec mohl otevřít. Holt mu přibude ještě jedna. Ostatně to platí téměř ve všech oborech podnikání - všichni máme nějaké předpisy, které jest dlužno dodržovat, abychom mohli ve svém oboru podnikat. Sml80

    1. na komentář reaguje satanBelzebub — #103
    superkarma: 3 04.06.2015, 15:55:24
  21. avatar
    [98] Barbucháč [*]

    satanBelzebub — #94 vím naprosto přesně co obnáší podnikání v této zemi, k hudrání mám milion důvodů, ale zrovna tenhle tedy ne.

    Mám ve svém okolí jeden příklad hospodského, který se už před pěti lety rozhodl a udělal ze svojí hospody nekuřáckou. Co si musel vyslechnout od štamgastů by asi okomentoval nejlíp on. Žádné katastrofické scénáře, krom hudrajících dědků, se ale nekonaly. Hospoda dnes prosperuje lépe, než když byla zahuleným doupětem. Najednou tam chodí lidi, kteří tam dřív vlezli jen mimořádně, protože jim ten puch prostě vadil a hospodskej je naprosto spokojenej, že se k tomu nepopulárnímu kroku odhodlal.

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #101
    superkarma: 1 04.06.2015, 15:54:02
  22. avatar
    [97] Barbucháč [*]

    Lukáš Čejka — #93Sml16 myslím, že tady máme tu normu prostě posunutou. Já nechci, jako nekuřák pátrat po tom, jaká která hospoda je. Chci jít do hospody a neodcházet smrdutá. V hospodě mám právo zvolit si, jestli budu pít alko, nebo nealko, ale vyhnout se významnému vlivu další drogy nemůžu. Proč?

    Protože to tak bylo vždycky. To pro mně není argument.

    A ano, velice ráda bych zakázala kouření jako takové. Prokazatelně ničí zdraví, a to i těm, kteří sami nekouří a prokazatelně léčba následků kouření stojí nás všechny šílené peníze. Kdejakej hulič má zaplacenou zdravotní péči bez mrknutí oka a na vážně nemocné lidi se pořádají sbírky, protože jim péči nikdo nezaplatí. Ale to už jsem krapet jinde.

    Prostě kuřáci jsou špatně a nevidím jediný důvod, proč jim jakkoliv ulehčovat žití na úkor nekouřících.

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #101
    2. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #105
    superkarma: 4 04.06.2015, 15:48:12
  23. avatar
    [96] Lukáš Čejka [*]

    Eva_Fl — #92tady je to normalni Sml80 takze se da ocekavat, ze ted prijde na radu reseni situace, ze kuraci stojici pred hospodou jsou pro okoli obtezujici ... Sml16

    Pritom reseni je jasne - hospody kde se kourit smi a hospody kde se kourit nesmi a kazdy si sam vybere kam pujde podle toho co mu vyhovuje Sml16

    superkarma: 2 04.06.2015, 15:46:15
  24. avatar
    [95] satanBelzebub [*]

    Lukáš Čejka — #93Přesně!!!

    superkarma: 0 04.06.2015, 15:37:13
  25. avatar
    [94] satanBelzebub [*]

    Barbucháč — #90Je vidět že to chápeš......Tvá slova:Svoboda jednoho končí tam, kde začíná svoboda druhého. Proč by měli nekuřáci neustále ustupovat kuřákům?

    Tedy MOJE HOSPODA-MOJE SVOBODA!! Čili diktatura co smím a nesmím ve svém, co jsem vybudoval a provozuji? Investuj, makej od nevidím do nevidím, odváděj daně....a nech si kecat do toho co smíš a nesmíš. Pak se ozvi jak se Ti to LÍBÍ!! BUDEŠ PRVNÍ KDO HUDROVAT-TO MI VĚŘ!!!Sml24

    1. na komentář reaguje Barbucháč — #98
    2. na komentář reaguje Rikina — #99
    superkarma: 2 04.06.2015, 15:35:51
  26. avatar
    [93] Lukáš Čejka [*]

    Barbucháč — #90Vsak pri mem reseni ustupovat nikdo nikam nemusi - proste hospoda je bud kuracka nebo nekuracka a jdu tam, kde mi to vyhovuje. To je jedine svobodne reseni, kdyz uz jste vytahla tu svobodu. Proc chcete z kurackeho podniku prikazem delat nekuracky? Aby byl takovy jaky chcete vy? Kdyz chcete podnik podle sebe, tak aby vam vyhovoval, tak si takovy bud poridte, nebo si vyberte ze soucasne nabidky. Ale proc chcete nekoho nutit, aby jeho podnik vyhovoval vam?Sml80

    1. na komentář reaguje satanBelzebub — #95
    2. na komentář reaguje Barbucháč — #97
    superkarma: 3 04.06.2015, 15:35:12
  27. avatar
    [92] Eva_CZ [*]

    Lukáš Čejka — #89 to je dalsi vec : jak muze byt otevren ( schvalen ) nocni podnik nekde, kde se normalne bydli? To neni normalni! Sml23

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #96
    superkarma: 3 04.06.2015, 15:17:38
  28. avatar
    [91] satanBelzebub [*]

    Eva_Fl — #86Ano, napsala jsi to přesně:PODŘÍDILI!!! Ať je to politika na komunální úrovni, či ta nejvyšší...měla by tvořit zákony a novelizovat staré, a to na úrovni. Ne vytvářet paskvily. V Čechách či v Bruselu. Právě proto se pak musíme podřizovat hovadinám-které vymyslí někdo-jen aby něco vymyslel, či se zas podřídil nějakému vyššímu-aby se zalíbil. První kdo v Evropě zavedl nekuřácký zákon bylo Irsko. Brzy měli problém, jak vyřešit haldy nedopalků před hospodama, včetně kraválu. A přesně tak to dopadne tady. Tak to beru také tak, že když podnikám, odvádím státu daně-bude na mém rozhodnutí zda restaurace bude či nebude nekuřácká!

    1. na komentář reaguje Barbucháč — #100
    superkarma: 2 04.06.2015, 15:16:29

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [90] Barbucháč [*]

    Lukáš Čejka — #89 výrazně nesouhlasím, nikde ve světě k ničemu podobnému po zákazu kouření v hospodách nedošlo. Tohle je opravdu jen šíření hysterie, nic jinýho. Normální je nekouřit a basta. Kuřáci byli, jsou a budou, jen se jim změní pravidlaSml80 Že je to zásah do zajetých kolejí? Ano, to je, s tím souhlasím, ale není to ani nic jinýho. Jen změna pravidel ve prospěch normální nezávislé části populace.

    Proč si všichni kuřáci myslí, že mají právo sedět v hospodě a trávit všem ovzduší? Ať si vyběhnou někam ven potáhnout a vrátí se zpátky a stejně jim ještě potáhne ten kouř nepříjemně z pusy.

    Zlozvyků mají lidi tuny, nechápu proč se okolo hulení dělá takovýhle povyk.

    Svoboda jednoho končí tam, kde začíná svoboda druhého. Proč by měli nekuřáci neustále ustupovat kuřákům?

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #93
    2. na komentář reaguje satanBelzebub — #94
    superkarma: 6 04.06.2015, 15:03:17
  2. avatar
    [89] Lukáš Čejka [*]

    Kazdy podnik ma mit na dverich ceduli s informaci jestli jde o kuracky nebo nekuracky podnik. A kazdy at se rozhodne sam. Cokoli nad to je zbytecne a je to jen zpusob jak otravit lidi. Nejen samotne kuraky, ale i lidi kteri ziji v okoli podniku napr. s celonocnim provozem, protoze zabava z tech podniku se bude presouvat k cigaretce pred podnik. Takze budou nasledovat dalsi narizeni a zakazy, tak aby regulovaly nastalou situaci ...

    1. na komentář reaguje Barbucháč — #90
    2. na komentář reaguje Eva_Fl — #92
    superkarma: 1 04.06.2015, 14:09:06
  3. avatar
    [88] Eva_CZ [*]

    Mimochodem kdyz to narizeni prislo do USA, byla jsem jeste kurak, presto jsem to velmi vitala. Sml22

    superkarma: 0 04.06.2015, 13:19:36
  4. avatar
    [87] Eva_CZ [*]

    Barbucháč — #85 myslim, ze uz to ma v hlave totalne vyhuleny.

    V hospodach mimo jine pracuje obsluhujici personal. Jak ten k tomu prijde, nasavat denne davky hnusu?

    superkarma: 4 04.06.2015, 13:17:26
  5. avatar
    [86] Eva_CZ [*]

    satanBelzebub — #77 psala jsem, ze jsem byla stejnej pablb. Jen tak mimochodem. Ja nechapu jednu vec : ve svete tohle naprosto v pohode funguje a lidi to proste prijali a podridili se a nemaji s tim problem. Ovsem prtavy Cesko je poboureno!Sml28

    1. na komentář reaguje satanBelzebub — #91
    superkarma: 3 04.06.2015, 13:15:12
  6. avatar
    [85] Barbucháč [*]

    Markéta Škaldová hulí nějakej nekvalitní matroš Sml80

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #87
    superkarma: 3 04.06.2015, 12:27:01
  7. avatar
    [84] cherinka [*]

    Markéta Škaldová — #82 Opět nesrovnatelné. Sml80

    superkarma: 0 04.06.2015, 11:22:08
  8. [83] Markéta Škaldová [*]

    superkarma: 4 04.06.2015, 11:04:47
  9. [82] Markéta Škaldová [*]

    cherinka — #80My se ale bavily o tom, že tím škodím svému zdraví, proto jsem poukázala na kávu, atd...

    1. na komentář reaguje cherinka — #84
    superkarma: 0 04.06.2015, 11:01:58
  10. [81] vintage [*]

    ač nekuřák a po návštěvě restauračního zařízení mi opravdu vadí hadry a vlasy načichlé (puchem z kuchyně a) čoudem z cigaret, považuji rozhodnutí za další hřebík do rakve svobodného žití civilizovaného člověka. ovšem si to děláme sami sobě navzájem - z jakési zášti nebo prasečí radosti vlastní (politicko-úřednické) malosti, kdy můžu ovládat druhé a ještě jsem za to královsky zaplacen.

    superkarma: 3 04.06.2015, 09:39:20
  11. avatar
    [80] cherinka [*]

    Markéta Škaldová — #34 Srovnávat konzumaci kávy a čokolády s kouřením je docela zcestné. Jedině pokud by kuřák "spolknul" všechen kouř sám a neobtěžovat zápachem okolí, potom by to bylo srovnatelné. Sml80

    1. na komentář reaguje Markéta Škaldová — #82
    superkarma: 3 04.06.2015, 09:31:44
  12. [79] murat [*]

    je to dobře, jinde to funguje tak proč ne u nás. Sml67

    superkarma: 0 04.06.2015, 09:17:04
  13. [78] cilani [*]

    satanBelzebub — #77 všichni takoví nejsou. Přítel je odnaučený kuřák, ale říká, že by si to měli rozhodnout hospodští sami, s kuřáky sedává běžně a nijak ho nepohoršují, nemá potřebu je nijak poučovat, vést na správnou cestu..

    superkarma: 1 04.06.2015, 08:50:27
  14. avatar
    [77] satanBelzebub [*]

    Je životem ověřeno, že nejvíc nadávají a brojí proti kouření takzvaní "odnaučení kuřáci. Sml24 Ono říci o kuřácích že je to pakáž a pablb.....a ještě nedávno vyhulit 40 máček....tak to je síla. Sml24

    1. na komentář reaguje cilani — #78
    2. na komentář reaguje Eva_Fl — #86
    superkarma: 4 04.06.2015, 08:47:34
  15. [76] cilani [*]

    Eva_Fl — #33restaurace možná, ale minimálně u nás z hospy bude klub a kouřit se tam bude.. Sml80

    Pentlička — #35že tu někteří mají takovou péči o kuřákovu peněženku,copak mu ji plníte? Já se taky vyžraným nestarám do toho, co projí.. Sml80

    Eva_Fl — #37No, tak teď to budeš všechno čichat venku před hospou, na ulici, když se bude kouřit u oken, stejně to do té hospy naleze.. Sml80

    kosík — #62Jde jen o daně.. Kuřák nasype do státní kasy slušné peníze, když kupuje tedy ty zdaněné..

    Eva_Fl — #68Trochu rozdíl je v tom, že šíření filmů pro pedofily a heroinu jsou protizákonné, kdežto kouření nee.

    superkarma: 1 04.06.2015, 08:31:25
  16. [75] Rikina [*]

    bleblemcy — #73 Tak alkohol za volantem už zakázaný je, a nejen za volantem, ale i na pracovištích a i leckde jinde. Tresty za to stanovené jsou, na léčení alkoholiků se vydává majlant, protialkoholní léčebny jsou poměrně častým zařízením a celkem jaksi nechápu, proč by vůbec stát měl hledat kuřákům nějaké řešení - ať si hledá řešení každý sám, nikdo mu tu cigaretu do pusy násilím nestrčil, aby z něj chudáčka udělal závislého. Navíc se to nestane po jediné cigaretě. Sml80

    superkarma: 3 04.06.2015, 07:10:41
  17. avatar
    [74] PBD [*]

    já jsem naprosto proti..Je to zásah do svobody podnikání,každý majitel by se měl rozhodnout sám o kouření/nekouření ve svém zařízení a stejně tak by se měl rozhodnout i host..

    superkarma: 2 04.06.2015, 05:58:37
  18. avatar
    [73] bleblemcy [*]

    Dovolím si přidat vlastní názor. Sama po dvou letech nekouření jsem z psychických důvodů znovu začala a rozhodně na to nejsem pyšná.

    Uvědomuji si však, že kouření je hnus, smrdí, škodí a zabíjí. Jsem jako kuřák vyvrhelem společnosti a budu se muset s cigaretou schovávat, protože mě moje závislost nutí...

    Alkohol má hodně podobné účinky ač cigarety zabíjí pomalu alkohol může zabít například za volantem hned najednou několik lidí.

    Takže, když už bych chtěla něco zakazovat nezůstávala bych na půli cesty a komplet zakázala kouření i alkohol v celém státě pod pohrůžkou vysokých pokut a nucených veřejně prospěšných činností.

    Jenomže má to jeden malý tedy větší hák. Náš stát poskytuje drogově závislým, kteří se chtějí dobrovolně léčit bezplatné léčení a alkohol a cigarety jsou bezesporu drogou. Takže kde najednou vzít na léčení tolika „drogově“ závislých lidí.

    Dost neřešitelná situace. Takže zakázat něco takového ať už jen částečně a nebo úplně a nepromyslet důsledky je dost nezodpovědné jednání. Ano jsem pro zákaz a veřejné pranýřování kuřáků a alkoholiků, ale s tím, že by to taky chtělo nějaké řešení a motivaci pro ně a ne jen zákaz. Něco zakázat umí každý s prominutím blbec, ale najít řešení je už trochu složitější.

    1. na komentář reaguje Rikina — #75
    superkarma: 1 04.06.2015, 01:32:17
  19. avatar
    [72] Altamora [*]

    Eva_Fl — #70Alkohol je legální. protože prohibice se neosvědčila. Prospěla jen organizovanému zločinu. S jinými drogami je to stejné. Taky jejich zákaz prospívá jen zločineckým organizacím. Já jsem pro legalizaci drog, i když jsem v životě nevykouřila ani jednu cigaretu a drogy se ke mně nedostaly. Alkohol piju, piju ho ráda, opilá jsem byla před pětatřiceti lety poprvé a naposled. Asi nemám ty správné geny pro závislost.

    superkarma: 0 04.06.2015, 00:26:34
  20. avatar
    [71] kosík [*]

    Eva_Fl — #70Tak to se mně neptej, když jsem natvrdlá tak to přece nemohu vědět Sml8. Ty to zřejmě víš, tak to vysvětli sama.

    superkarma: 1 04.06.2015, 00:09:48
  21. avatar
    [70] Eva_CZ [*]

    kosík — #64 natvrdla jsi, to zase jo. A proc se prodava legalne tvrda droga? Alkohol? Sml80

    1. na komentář reaguje kosík — #71
    2. na komentář reaguje Altamora — #72
    superkarma: 0 03.06.2015, 23:55:28
  22. avatar
    [69] Eva_CZ [*]

    kosík — #67Sml79Sml22Sml22Sml79Sml79Sml79Sml79

    superkarma: 0 03.06.2015, 23:54:35
  23. avatar
    [68] Eva_CZ [*]

    Iwetqaa — #66 predstav si, ze v kazde spolecnosti plati urcita omezeni. Kupodivu i v demokracii, o ktere Cesko jeste nema ani poneti. Takze ani majitel hospody si nemuze delat, co chce, at se to nekomu libi, nebo ne. To by pak mohl v putyce kazdy ctvrtek promitat filmy pro pedofily, v patek delat heroinovy dychanky pro nezletile atd. A to by se ti uz mozna nelibilo. Nebo mozna jo, ja te neznam... Sml80

    1. na komentář reaguje cilani — #76
    superkarma: 1 03.06.2015, 23:54:10
  24. avatar
    [67] kosík [*]

    Až to tady převezmou muslimové, tak se nebude ani chlastat a bude Sml22 .....

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #69
    superkarma: 1 03.06.2015, 22:16:56
  25. [66] Iwetqaa [*]

    kosík — #62 Sml59 přesně jak píšete! Jak kdybyste mi brala slova. Zas akorát vymýšlejí blbosti...majitele restaurací by si měli sami určit zda kuřáky,či nekuřáky Sml16

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #68
    superkarma: 2 03.06.2015, 22:03:32
  26. avatar
    [65] Barbucháč [*]

    kosík — #64 no jasně že kvůli daním a zisku, na zdraví nikomu nesejde

    superkarma: 0 03.06.2015, 21:59:55
  27. avatar
    [64] kosík [*]

    Barbucháč — #63no asi jedině kvůli daním, ale prostě jsem nikdy nepochopila, že se něco tak škodlivého prodává, asi jsem natvrdlá Sml80

    1. na komentář reaguje Barbucháč — #65
    2. na komentář reaguje Eva_Fl — #70
    superkarma: 0 03.06.2015, 21:53:04
  28. avatar
    [63] Barbucháč [*]

    kosík — #62Sml52 a proč se tedy prodávají cigára, když ne kvůli daním?

    1. na komentář reaguje kosík — #64
    superkarma: 1 03.06.2015, 21:45:13
  29. avatar
    [62] kosík [*]

    Už xkrát jsem se snažila najít odpověď na to, jak je možné, že se vůbec cigarety mohou prodávat, když tak moc škodí zdraví. Když se v prodeji objeví výrobek, který poškozuje zdraví, tak se stahuje z prodeje.

    Hlavně mně tady nepište, že má stát z prodeje cigaret neskutečně mnoho peněz, to vím.

    Já kouřím, ne moc, ale jo. A jinak můj názor na kouření v restauracích je takový, že by se to mělo nechat na rozhodnutí majitele.

    1. na komentář reaguje Barbucháč — #63
    2. na komentář reaguje Iwetqaa — #66
    3. na komentář reaguje cilani — #76
    superkarma: 4 03.06.2015, 21:29:33
  30. avatar
    [61] Barbucháč [*]

    zákon vítám a pevně doufám, že bude platit Sml67

    superkarma: 1 03.06.2015, 21:19:30

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: Výživa v nemoci
Hledáme čtenářky, které rády čtou knihy
Anketní otázky pro čtenářky, které chtějí testovat Canesten Intim Gel
Anketa: Bolí vás záda?

Náš tip

Doporučujeme