Magie

Vít Kuntoš: Léčení minulými životy pro každého není

Celý svět je zaplaven všemi možnými způsoby, jak se vyrovnat sám se sebou, jak najít klíč ke štěstí, jak se odpoutat od minulosti či nešťastného dětství. Jednou z těchto terapií je i regrese - návrat do minulých životů. Člověk, který se jako jeden z mnoha touto cestou zabývá, je astrolog, kartářa terapeut Vítek Kuntoš.

vit

Nechala jsem si u něj ve zlomovém 40. roce sestavit horoskop, podle hodiny a data mého narození. Měla jsem potřebu zjistit, kdo vlastně jsem podle hvězd. Vít Kuntoš mi dokonale představil moji negativní i pozitivní stránku. 

Pokud se s ním sejdete, věřte, že hodina na povídání je málo...  

Vítku, můžete pro začátek vyjmenovat všechny aktivity, z oblasti těch zvláštních, kterým se v rámci nabízených služeb věnujete?
Nerad bych vypisoval seznam všeho, o co se zajímám a čemu se věnuji - byl by totiž zajisté trochu dlouhý. :-) Za svoje životní poslání považuji pomoc druhým a užívané metody jsou nástrojem, který mi pomáhají můj cíl naplnit. Zjistil jsem, že je v oboru terapeutické práce výhoda ovládat více různých technik. Každá bytost je totiž zcela individuální a pro každého je vhodná odlišná metoda. A každý na stejnou metodu reaguje jedinečně.

Základem mojí práce je astrologie. Dále se věnuji tarotovým kartám, které jsou těmi nejlepšími rádci. A protože cílem mojí praxe je nejen léčení duše, ale i těla, zajímám se o různé alternativní léčebné metody - pracuji s kyvadlem, energií, minulými životy a zajímám se i o homeopatickou léčbu.

Ve které metodě se cítíte nejjistěji, a která Vás nejvíce zajímá?
Určitě považuji za svůj hlavní obor astrologii - přestože tarotovým kartám a kyvadlu se věnuji déle, již od mých 12 let. Neznám totiž jinou disciplínu, která by uměla tak přesně nahlédnout do nitra člověka. Navíc tento život není první, kdy se astrologii intenzivně věnuji. Moc mě baví vyučování astrologie a zkušenosti z výuky teď zužitkovávám při chystání unikátní astrologické učebnice, která by v řádu několika měsíců měla konečně spatřit světlo světa.

V čem bude chystaná učebnice unikátní?
Většina knih o astrologii se věnuje stále dokola tomu samému - popisu znamení, planet a dalších základních prvků. Vznikají tak vlastně kuchařky, které od sebe navzájem opisují a nepřináší nic nového. Navíc zapomínají na to nejdůležitější. Neprozradí totiž, jak jednotlivé prvky horoskopu pospojovat dohromady a poskládat z nich celistvý obraz zrozence.

V tomto pojetí jde chystaná učebnice opravdu svojí vlastní cestou. Naučit se vykládat horoskop lze nejlépe od praktikujících astrologů či na kurzech. Učebnice je pojatá tak, aby absenci vedení učitele maximálně nahradila a aby si každý mohl vybudovat astrologické myšlení, bez kterého nelze horoskop uspokojivě vyložit.

Máte také nějaké odvětví, které Vás vysloveně odpuzuje, či z něj máte obavy? (Já mám třeba odpor k rodinným konstelacím.)
Protože je každý jiný, je skvělé, že je mnoho různých metod. Nemám to tak, že by mi konkrétně nějaké odvětví bylo přímo proti srsti - často totiž nejde o metody samotné, ale o to, kdo s nimi jak nakládá.

Kdo někdy viděl pořad typu „Volejte věštci“, pochopí hned, jak to myslím. Výklad horoskopu či karet vnímám jako seriózní práci, nicméně na obrazovce se z těchto vážných témat dělá šaráda. Výstupy práce v podobných pořadech jsou žalostné a esoteriku v její podstatě urážejí. Přitom na vině nejsou samotná užívaná odvětví, ale ti, kdo se nechali zaprodat komerci.

Nebo obráceně - osobně neuznávám klasickou medicínu, jejíž principy odporují mému holistickému vnímání problémů. Pokud ovšem narazíme na lékaře, který svoji práci bere skutečně jako poslání a činí tak srdcem, může i tak dosahovat velkých úspěchů v léčbě.

Pokud k Vám přijde klient třeba s prosbou o nahlédnutí do minulých životů, řeknete mu také, že to není pro každého?
Dle mého přesvědčení regresní terapie neboli léčení minulými životy pro každého není.

Přestože určitě mnoho regresních terapeutů doporučí terapii každému. A mají zajisté pravdu v tom, že všichni máme schopnost vybavit si svůj minulý život. Pro mě osobně jsou v otázce, zdali je regresní terapie pro klienta vhodná, či nikoliv, určující dva faktory.

V první řadě jde o situaci, v jaké se nachází. Chce projít minulými životy ze zvědavosti, nebo je zde skutečný problém, který lze touto cestou řešit? Regresní terapie je vážná, funkční a účinná metoda, která není exkurzí do minulých životů. Regrese nedělám pro zábavu, ale pro jejich terapeutické účinky.

Druhým faktorem jsou samotné dispozice klienta k regresi. Jak jsem uvedl, vybavit si vzpomínky může úplně každý, ale někteří jsou tomu otevření více a jiní méně. U méně otevřených klientů je zapotřebí více sezení, aby se vzpomínky na minulé existence vybavili. Ze zkušenosti vím, že trpělivost klientů může poté někdy efektivitu terapie snížit. Při pohledu do horoskopu klienta poznám, jaké jsou jeho dispozice, a na základě toho určuji další vhodný postup léčby, tedy případnou vhodnost regresní terapie.

Už jste někoho i odmítl?
Ano. Vzpomínám si na klientku, která si přála podstoupit regresi pro potvrzení vnitřního pocitu, že v minulém životě byla jednou významnou historickou osobností. Její zájem o onu osobu byl opravdu velký, měla nastudováno mnoho informací o jejím životě. V průběhu konzultace jsme zjistili, že svoje vlastní já překrývala jinou identitou z důvodu potlačovaného strachu. Na potížích se sebepřijetím jsme pracovali cíleným pěstováním lásky sama k sobě. Potřeba identifikovat se s historickou osobností postupně sama odezněla a kvalita celého života šla strmě vzhůru.

A jak se regrese ve vašem podání provádějí?
Především bych rád zdůraznil, že regrese probíhají při plném vědomí bez použití hypnózy. Nejprve se určí potíž, jakou danou regresí potřebujeme řešit. Poté postupně procházíme situace, které nastaly v minulosti a mají souvislost s řešeným problémem. Nejprve se prochází vzpomínkami v tomto životě a postupně se přes porod dostáváme až k minulým inkarnacím.

V každé vzpomínce, která způsobuje v současnosti naše problémy, je ukrytý blok, který se při regresi uvolní. Vzpomínky jsou spjaté s traumatickou zkušeností. Dochází k rozpuštění napětí v minulosti, které jsou zdrojem našich současných potíží.

Podělíte se o zajímavé momenty z minulých životů?
Co si budeme povídat, minulá staletí byla často velice drsná a krutá. Proto je běžné, že se v průběhu regresí vybavují náročné vzpomínky - násilná úmrtí, války, vězení, mučení, nehody, apod. Takové vzpomínky by čtenáře asi příliš nezaujaly. Není ovšem třeba se takových vzpomínek obávat - při regresi jsme zcela při plném vědomí, od případného utrpení máme vždy odstup. Napětí ukryté v těchto „negativních“ vzpomínkách se v průběhu terapie uvolní, a tak nevnímáme z těchto na první pohled nepříjemných vzpomínek stres, ale naopak úlevu.   

Spíše bych vzpomněl na regresi, kdy si klient vybavil život ve zcela jiné realitě, která působila mimozemským dojmem. Bylo zajímavé, že bylo pro klienta nesmírně těžké vyjádřit své vzpomínky slovy a přenést dojmy z tamní reality do té naší. Vnímal dle svých slov nepopsatelně intenzivní lásku a mír. Smál se a brečel štěstím - velice nakažlivým způsobem. Byl to pro něj nejsilnější zážitek a po regresi se začal intenzivně zajímat o duchovní témata.

Co Váš  každodenní život? Jak trávíte své obyčejné dny?
Snažím se žít tak, aby žádný den nebyl obyčejný. :-) Ale mezi obvyklé aktivity běžného dne patří určitě venčení jorkšířice Sáry, cvičení, vykládání horoskopů i vaření. Vařím moc rád - nekupuji zpracované potraviny a rád strávím čas v kuchyni při přípravě dobrého, zdravého a zejména vegetariánského jídla. Mojí další velkou láskou je včelaření, což je též velice časově náročný koníček. Včely a duchovní témata k sobě mají až překvapivě nesmírně blízko.

A na závěr se zeptám, jaký je Váš oblíbený hrdina?
Nemám žádné vzory ani hrdiny. Pokud bych i tak měl někoho uvést, napadl mě „Muž, který sázel stromy“. Je to příklad toho, jak obrovská síla se v každém z nás skrývá. A že v životě lze dosáhnout všeho. Připomíná mi, že jsme páni svého života a je na nás samotných, jak s ním nejlépe naložíme.

Máte-li zájem se dozvědět více, navštivte: www.astrolog-terapeut.cz

   
08.10.2013 - Magie - autor: Klaudie Lišková

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [37] Eva_CZ [*]

    Leena — #36 ja ti reknu tajemstvi, mam podezreni, ze mi uz narostla. Sml52 Sml57

    superkarma: 0 11.10.2013, 17:03:40
  2. [36] Leena [*]

    Eva_Fl — #25 A až ti naroste nová blána, dáš taky vědět? Sml30

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #37
    superkarma: 0 11.10.2013, 14:56:51
  3. avatar
    [35] Suzanne [*]

    Eva_Fl — #34 tak na sushi Sml24Sml58

    superkarma: 0 09.10.2013, 00:25:03
  4. avatar
    [34] Eva_CZ [*]

    Dudlajlama — #32 neeee

    1. na komentář reaguje Suzanne — #35
    superkarma: 0 09.10.2013, 00:22:41
  5. avatar
    [33] Suzanne [*]

    Dudlajlama — #32 Anoooo Sml67Sml16

    superkarma: 0 08.10.2013, 23:54:11
  6. avatar
    [32] Dudlajlama [*]

    Suzanne — #29 Sml67 asi tak nejak, velitelko. A muzeme jit v klidu a miru na vinko a vyprdnout se na tezkotonazni myslenkySml16

    1. na komentář reaguje Suzanne — #33
    2. na komentář reaguje Eva_Fl — #34
    superkarma: 0 08.10.2013, 23:50:21
  7. avatar
    [31] Suzanne [*]

    Dudlajlama — #27 S ostatním souhlas a Sml48

    superkarma: 0 08.10.2013, 23:35:25

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [30] Suzanne [*]

    Pimpa M — #26 Eva to bude odmítat, ty budeš věřit svému - v tom tkví osobní svoboda Sml67

    superkarma: 0 08.10.2013, 23:34:18
  2. avatar
    [29] Suzanne [*]

    Dudlajlama — #27 Jakmile někdo přesně ví, jakým způsobem mám já věřit, abych věřila "správně", zařazuju ho do Evina balonu hovadinSml54

    1. na komentář reaguje Dudlajlama — #32
    superkarma: 0 08.10.2013, 23:33:22
  3. avatar
    [28] Suzanne [*]

    Eva_Fl — #25 Až se narodíš, stejně budeš hovno vědět Sml57 

    Budiž ti přáno!

    Ty bláno Sml52

    superkarma: 0 08.10.2013, 23:31:41
  4. avatar
    [27] Dudlajlama [*]

    Eva_Fl — #25 Sml52, ta blana me dostala. Na svuj dalsi zivot po zivote radsi nespoleham, ale kdyz prijde, bude to prijemne prekvapeni. Nebo vlastne taky mozna neprijemneSml57.

    Janu, Lethe, Saru atd. beru a mam rada. Nejen proto, ze me nemasiruji "jejich" smerem. Nejsem totalne uzavrena, verim v prirodni rad, energii a "cosi", ale zaroven neprijimam automaticky vsechny smery a trendy, ktere ezoretici tak hojne predkladaji. Vzdyt ani u nich neni sjednocenost a pospolitost, je spousta vykladu a rozdilu v pojeti.

    Zpetne si u tehle diskuse uvedomuju neuveritelnou statecnost vedatoru v dobach temnych, kdy za kazdy novy vedecky a doktrine neodpovidajici objev platili hlavami. A taky fakt, ze dodnes ty nejchytrejsi vedatorske mozky pripousteji, ze nevi vsechno a je spousta nevysvetlitelneho. Oproti te "druhe strane", ktera vzdycky vi, jak to presne funguje, nikdy nepochybuje a na vsechno ma odpoved. Myslim, ze prave to pochybovani je hnacim motorem lidstva.

    1. na komentář reaguje Suzanne — #29
    2. na komentář reaguje Suzanne — #31
    superkarma: 0 08.10.2013, 23:23:46
  5. avatar
    [26] Pimpa M [*]

    Eva_Fl — #19 Zaráží mě Tvá jistota, že jsou to JEN pohádky. Já bych si nedovolila být tak striktní, obzvlášť, když vlastně sama přiznáváš, že o tom zase tolik nevíš. Křesťanům a jejich teorii nevěřím, oni nevěří mé teorii, prostě nejde věřit obému zároveň. K tomu si musí každý dojít nebo nedojít sám, jeho volba. Ovšem, přestože nevěřím křesťanskému nebi a peklu, nezesměšňuji to. A nikomu nic nevnucuji, ptala ses, podala jsem vysvětlení, jak k tomu lze přistupovat. Zjevně to budeš odmítat dál, Tvoje věc. Sml80

    1. na komentář reaguje Suzanne — #30
    superkarma: 0 08.10.2013, 23:15:23
  6. avatar
    [25] Eva_CZ [*]

    Suzanne — #23 no jo, to je totiz ono, mne se vsechny ty viry v neco slevaji v jedno. Sml22 Mam v sobe takovej balon ,,hovadiny" a do nej mrskam vsechno, cemu nejak nemuzu uverit. To bude vonco, ma mila .........Sml58

    Ale slibuju, ze jakmile umru a zase se narodim, ze vam dam vedet a omluvim se. I kdyz je to stejne pravdepodobny, jako ze mi naroste nova panenska blana.

    1. na komentář reaguje Dudlajlama — #27
    2. na komentář reaguje Suzanne — #28
    3. na komentář reaguje Leena — #36
    superkarma: 0 08.10.2013, 22:49:01
  7. avatar
    [24] Suzanne [*]

    Eva_Fl — #22 A nečetla jsem tvůj poslední komentář a zjišťuju, jak si tu navzájem vyznáváme city Sml30Sml30Sml30Sml30Sml48

    superkarma: 0 08.10.2013, 22:21:37
  8. avatar
    [23] Suzanne [*]

    Eva_Fl — #19 Já nikomu nic nevnucuju a jsem spokojená, když se nikdo neposmívá mně - to mi stačí. Jestli máš potřebu zesměšňovat, já ti to odpustím, víš, že tebe já miluju Sml31Sml30Sml33

    Mezery v tom nemám, ale nemůžu říct, že bych se ztotožňovala s křesťanstvím, tudíž ti nemůžu vysvětlit, proč kohokoli posílají do pekla. Já tvrdím, že nebe i peklo si vytváří každý sám.

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #25
    superkarma: 0 08.10.2013, 22:20:46
  9. avatar
    [22] Eva_CZ [*]

    Dudlajlama — #20 ja Suzku i Lethe miluju navzdory tomu, ze veri. Sml22 A 90% mych mistnich pratel jsou verici, oni jsou proste verici. Pokud mi necpou sve nabozenstvi, vychazime spolu bajecne.

    1. na komentář reaguje Suzanne — #24
    superkarma: 0 08.10.2013, 22:11:57
  10. avatar
    [21] Eva_CZ [*]

    Pimpa M — #15 a jestli si nekdo zaslouzi ci nezaslouzi zit jako kral - to fakt neni tvoje starost.Sml30Sml23 Ono je totiz vetsinou vsechno jinak. Sml58

    superkarma: 0 08.10.2013, 22:01:25
  11. avatar
    [20] Dudlajlama [*]

    Suzanne — #18 Mne prijde, ze ta demagogie jde obema smery.  Uz me ta rozskatulkovanost zacina docela s**t, to mi ver. Clovek by se mel posuzovat podle toho, jak se chova, jak je mi v jeho pritomnosti, jake ma lidske kvality a ne podle toho, v co veri nebo naopak neveri. Pokud ta jeho vira ci nevira zasahuje do prostoru druheho a ten ma potrebu korigovat ci se vysmivat, je neco spatne. A nikdo nema patent na pravdu, at uz je jakakoliv.

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #22
    superkarma: 0 08.10.2013, 21:58:50
  12. avatar
    [19] Eva_CZ [*]

    Suzanne — #18 jo? Tak proc mi porad krestane nuti myslenku, ze po smrti pujdu do pekla, kdyz uz v nem vlastne jsem? A proc se muj krestansky kamarad tesi na smrt, ze pak pujde do nebe a potka tam sveho syna? Kdepak, mate tam kurna mezery. 

    Pimpo, jen pro upresneni, budhismus neni zalozen JEN na inkarnaci. A ja navic nejsem budhista. Zivot ( pred po a mezi ) jsou pohadky. Mam rada pohadky jineho razeni.

    Ne, opravdu mi neni dano tomuto verit a doufam, ze jednou nebudu patrit mezi postizene verici. 

    A Suzko ano, hadani z kristalove koule, lektvary lasky  a pred a po zivoty mam skutecne potrebu zesmesnovat. Promin. Sml24

    1. na komentář reaguje Suzanne — #23
    2. na komentář reaguje Pimpa M — #26
    superkarma: 0 08.10.2013, 21:58:36
  13. avatar
    [18] Suzanne [*]

    Eva_Fl — #14 Nebe i peklo je tady a teď. A co z toho pro nás plyne? Že člověk ví, že se mu všechno jednou vrátí, dobré i zlé. Však si ale může žít každý podle svého.

    Dudlajlama — #16 To už tu napsalo několik lidí, jen jinými slovy, tak nevím, proč by ses měla bát. Sml58 Mně jde spíš o to, že spousta lidí má potřebu to, co sama nezná či neuznává, zesměšnit. Ale každému, co jeho jest Sml16

    Pimpa M — #15 Přibližně tak.Sml16

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #19
    2. na komentář reaguje Dudlajlama — #20
    superkarma: 0 08.10.2013, 21:45:20
  14. avatar
    [17] Léthé [*]

    Pimpa M — #15 to samé bych odpověděla Evě i jáSml22..takže jsi to udělala za mě.

    superkarma: 0 08.10.2013, 20:25:00
  15. avatar
    [16] Dudlajlama [*]

    Jsem ignorant a drze si kracim zivotem celkem spokojene i bez hlubsiho poznani, kde jsem kdy eventuelne vegetila.

    Suzanne — #7 Ja se zase bojim napsat, ze jsem vuci Vitkum Kuntosum jaksi imunniSml58.

    1. na komentář reaguje Suzanne — #18
    superkarma: 0 08.10.2013, 20:06:34
  16. avatar
    [15] Pimpa M [*]

    Eva_Fl — #14 Možná, než se začne věc zesměšňovat, by neškodilo něco si o tom přečíst - např. kniha Život mezi životy. Například buddhismus je založen pouze na reinkarnaci. Peklem je právě zdejší život, zde odčiňujeme své hříchy z předchozích životů. Mezitím žijí duše v tzv. bardu, odkud je vyšší moc posílá zpátky na svět. A protože každá duše má do dalšího života naplánovány úkoly, které má zvládnout, sama se rozhoduje, komu se narodí a co ji v životě potká tak, aby splnila právě to, co splnit má. Pokud to splní, posunuje se dál, až se jednoho krásného dne zpět na zem nevrátí, tudíž ji už žádné peklo nečeká.

    Těžko tohle vysvětlit někomu, kdo se vůči tomu vymezuje, ale mně to pomohlo mnohé pochopit, např. proč na někoho neustále dopadají rány osudu, či proč si někdo žije jak král, ač si to podle současných měřítek nezaslouží. Žádnou reinkarnaci jsem neabsolvovala, ale od doby, kdy jsem tohle pochopila, žije se mi mnohem snáz.

    1. na komentář reaguje Léthé — #17
    2. na komentář reaguje Suzanne — #18
    3. na komentář reaguje Eva_Fl — #21
    superkarma: 0 08.10.2013, 19:31:32
  17. avatar
    [14] Eva_CZ [*]

    OK, tak jsme tady vsichni uz mnohokrat byli a jeste mnohokrat budeme. To mi prijde jako uzasna kokotina, ale OK. Takze nase duse se vteluje a prevteluje? A co z toho mame? Ja si myslim, ze narozenim zivot zacina a smrti konci. Zajima me vas nazot - po smrti cloveka jde duse KAM? Se vsechny duse nekde srotej cekaji na prilezitost? A co teda nebe a peklo? Sml14

    1. na komentář reaguje Pimpa M — #15
    2. na komentář reaguje Suzanne — #18
    superkarma: 0 08.10.2013, 18:04:01
  18. avatar
    [13] Léthé [*]

    Suzanne — #7 nebojím se napsat, že mě to přijde zajímavé. Regresní terapii jsem prodělala před třemi lety, hodně mi to pomohlo vyřešit určité vnitřní bloky, které ve mě byly a pochopit to, proč se mi děje to, co mě tak ničilo. Od té doby je můj život snadnější, přesto že vím, že všech bloků v sobě se úplně nezbavím. Tedy ne těch, které jsem získala v tomto životě. Ale již umím s tím žít.

    Já dávám přednost podobné terapii před psychiatry a antidepresivy.

    superkarma: 2 08.10.2013, 17:12:17
  19. avatar
    [12] gerda [*]

    Kde se tento obor studuje? Nebo se jen rozvíjejí vrozené vlohy?

    superkarma: 0 08.10.2013, 15:01:47
  20. [11] Klára Křížová [*]

    Zajímavé to určitě je, proto s panem Kuntošem děláme rozhovor Sml67

    superkarma: 1 08.10.2013, 13:06:22
  21. [10] Pavla_b [*]

    Pimpa M — #9 no však to je pěkný, ne?Sml58

    superkarma: 0 08.10.2013, 12:54:44
  22. avatar
    [9] Pimpa M [*]

    No, ještěže jsou tu samé mladice pod 40 a mají ve všem tak krásně jasno...Sml23

    1. na komentář reaguje Pavla_b — #10
    superkarma: 0 08.10.2013, 12:39:52
  23. avatar
    [8] OlgaMarie [*]

    Suzanne — #7 Zajímavé to je a s tím, že výlet do minulých životů není pro každého, naprosto souhlasím.

    superkarma: 1 08.10.2013, 10:34:19
  24. avatar
    [7] Suzanne [*]

    Tady aby se člověk bál napsat, že mu to třeba přijde zajímavé Sml30

    1. na komentář reaguje OlgaMarie — #8
    2. na komentář reaguje Léthé — #13
    3. na komentář reaguje Dudlajlama — #16
    superkarma: 2 08.10.2013, 09:13:41
  25. [6] Pavla_b [*]

    Pán působí z rozhovoru i fotografie celkem sympatickySml16, pokecala bych s ním, ale nemám potřebu řešit něco regresemi.Sml24

    superkarma: 1 08.10.2013, 08:44:41
  26. avatar
    [5] Altamora [*]

    Už se těším na další rozhovor, třeba se čtenářkou z kávové sedlinySml57

    superkarma: 0 08.10.2013, 08:09:28
  27. avatar
    [4] datura [*]

    tjo, tak to už jsem prošvihla Sml30 a snad ani nechci vědět, co jsem byla v minulém životě

    superkarma: 0 08.10.2013, 07:50:22
  28. avatar
    [3] margot [*]

    až mi jednou bude 40 a náhodou budu mít takové touhy, tak snad radši tohohle pána než batmanwoman co tu netopýří jiné dny...

    superkarma: 1 08.10.2013, 07:34:51
  29. avatar
    [2] ToraToraTora [*]

    Až mi bude 40, doufám, že nebudu potřebovat Kuntoše s jorkšírem, abych zjistila kdo jsem a kam kráčím.

    superkarma: 1 08.10.2013, 06:07:45
  30. avatar
    [1] Eva_CZ [*]

    Sml28Sml6

    superkarma: 1 08.10.2013, 03:36:46

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa na téma osteoporóza
Anketa na téma: Zubní zdraví

Náš tip

Doporučujeme