vino

Pozor na záměnu. V českém vinařství existují dva subjekty s podobným jménem a přesto naprosto odlišnou filozofií a kvalitou vín. Společnost Vinařství Kovacs s.r.o. vznikla v roce 1997 s cílem pěstovat kvalitní révu a vyrábět nadprůměrná vína. Zakladatel společnosti ing. Miroslav Kovács si jako hlavní hesla vytyčil vysokou kvalitu, originalitu a poctivou práci. Miroslav Kovács vycházel při zakládání vinařství jednak ze své zkušenosti. Jako fyzická osoba začal s výrobou vína v roce 1994 a rovněž tak využil zkušenosti svých předků, je představitelem třetí vinařské generace svého vinařském rodu.

Značka Vinařství Kovacs se tak dlouhodobě profiluje jako významný výrobce vysoce kvalitních vín vyrobených z plně dozrálých moravských hroznů. Slogan „Umění ve víně" názorně vystihuje jeho přístup k vínu a vinařství: „Vinař víno maluje, skládá jím své verše." Již od svého vzniku získávala společnost Vinařství Kovacs úspěchy se svými víny na odborných soutěžích a festivalech vín, čímž stvrzovala kvalitu své práce. A také zákazník vnímal firmu Vinařství Kovacs s.r.o. jako obchodní známku, kterou nazýval jednoduše Kovacs. A jen málokdo si uvědomil, že na trhu existuje i jiná společnost s podobným názvem, tedy Víno Kovacs s.r.o., která dobře vybudované jméno „Kovacs“ zneužívá.

vino

Společnost Víno Kovacs s.r.o. vznikla v roce 2000. Její koncepce je postavena na levných vínech, která prodává jako vína sudová, stáčená. Standardně vychází z dovozových vín nevalné kvality. Prokazatelně špatná kvalita vín společnosti Víno Kovacs vrhá špatné světlo na značku Kovacs obecně. Běžný zákazník totiž většinou nerozlišuje, zda jde o Vinařství Kovacs či Víno Kovacs, prostě je to Kovacs.

Špatnou kvalitu vín stvrzují problémy společnosti Víno Kovacs se Státní zemědělskou a potravinářskou inspekcí, ať již při odhalení falšování burčáku a jeho dolévání vodou, či při záměrné záměně moravského vína se zahraničním. Intenzita problémů se záměnami značky Kovacs se vyhrotila v loňském roce, kdy společnost Víno Kovacs s.r.o. zahájila lahvování vín a jejich uvádění na trh. I tato lahvová vína jsou velmi špatné kvality a způsobují rozčarování zákazníka nad značkou Kovacs.

vino

logoZ těchto důvodů se společnost Vinařství Kovacs s.r.o. rozhodla používat ochrannou známku originality v podobě loga v níže znázorněné podobě. Tento ochranný prvek bude používán na všech propagačních materiálech a obchodních obalech. Tímto krokem se Vinařství Kovacs s.r.o. pokusí usnadnit zákazníkovi cestu ke kvalitní značce Kovacs produkující vysoce kvalitní vína z Jižní Moravy.

Více na www.vinarstvi-kovacs.cz

Reklama