Také je vám značka Dove sympatická svými reklamami? Také si říkáte, že konečně někdo dokáže ocenit a veřejně propagovat krásu „normálních" žen? Žen, které mají do obecně propagovaných norem daleko, které mají jako většina z nás celulitidu, zadek a boky do tvaru hrušky, kulaté břicho a ne zrovna pevná ňadra?

Myslíte si, že je to jen kapka v moři? Že by se mělo zapojit víc firem, módních značek, návrhářů i médií a pomoci změnit pohled na to, co je skutečně krásné?
Dove se o to snaží svou Kampaní Za Skutečnou Krásu. Žena-in se v ní angažovala také. 
Vzpomínáte? Svou troškou do mlýna přispěla tím, že zakoupila figurínu, moje maličkost ji oblékla" a poprvé ji s ostatními figurínami představila 24. května na Dni Skutečné Krásy.

Ale už dost řečí, pojďme se mrknout na galavečer, který byl vlastně takovým slavnostním vyvrcholením celé kampaně.

Dostala jsem pozvánku a docela jsem se těšila.
Koneckonců, byla jsem zvědavá, jak vypadá ta skutečná krása, chtěla jsem vidět živou" Halinu Pawlowskou, modely Liběny Rochové jen tak na ulici nepotkáte, na dražbě jsem také ještě nebyla a slibovaná hudební vložka v podobě úryvků z muzikálu Bídníci mi doslova vehnala slzu do oka...
Takže spousta lákadel.

Halina je opravdu impozantní zjev a organizátoři si nemohli vybrat lepší moderátorku. Když se zeptáte, která ženská v českém šoubyznysu je největší kus, spousta lidí asi bez váhání určí právě Halinu. Je to ženská, která beze sporu umí svoje kila nosit s grácií a dá se o ní bez nadsázky říct, že je krásná.
Nesouhlasíte? Ať, já si stejně budu myslet své.

A co by to byl galavečer určený kráse bez módní přehlídky?
Všichni netrpělivě očekávali (včetně mě), jak si s modely pro normální a skutečné" ženy poradí návrhářka Liběna Rochová.
Přece jenom módní návrháři jsou zvyklí tvořit na věšáky (tak se říká standardním modelkám), ale Liběna to vymyslela fikaně. Šaty byly šikmo střižené a mohly by si je obléknout jak zmíněné věšáky, tak holky krev a mlíko.
Modely velice prosté, postavené na materiálu. Nemohla jsem si na něj sáhnout, takže nemohu blíže specifikovat, ale z dálky působil jako jemně šupinatý povrch rybího těla. A jako ledový kapkopád" jim okolo krku prýštila" efektní křehká bižuterie.
Krásné.

Ale to zdaleka nebylo vše.
Pominu-li nádherné melodie z Bídníků, které jsem si mohla pobrukovat (znám je totiž nazpaměť, neboť jsem k první verzi Bídníků dělala kostýmy, heč :-)), dalším zážitkem byla dražba kalendáře.

Škoda, že jsem s sebou měla jen pár drobných.

Kalendář Skutečné ženy 2008 totiž není jen tak obyčejným trhacím diářem, na jaké jsme zvyklí. Jeho aktérkami nejsou nereálně dokonalé modelky, ale jak už sám jeho název napovídá, skutečné ženy.
Goran Tačevski, fotograf kalendáře, si své modelky vybíral přímo mezi zaměstnankyněmi společnosti. Tyto odvážné a přirozeně krásné ženy pak pro kalendář pózovaly tak, jak je stvořila sama příroda. Decentní nahota zde symbolizovala přístup ke skutečné kráse, kterou nechce zakrývat, a ani retušovat její rozličnosti a výjimečnost.

Tak a odcházela jsem moudřejší, sebevědomější a snad i bohatší a poznání, v čem je skutečná krása.

V čem ji vidíte vy, milé ženy-in?
Myslíte, že takové akce jsou jen kapkami v moři a nemají smysl?
Myslíte, že je to jen reklamní tah?
Jak se vám líbí reklamy Dove?
Posilují vám sebevědomí?
Přesvědčí vás snáze ke koupi?

Reklama