Vztahy

Vím, že spí s jinou


Jak se zachovat, když manžel nejlepší kamarádky spí s jinou? Měla byste nevěrného chlapa prásknout? Tak se ptá čtenářka spokojena, která nám poslala svůj příběh. Dozvěděla se, že manžel její kamarádky Alice spí s jinou. Teď váhá: Má to říct Alici, nebo ne?

Posílejte
nám své příběhy
na e-mailovou adresu:

redakce@zena-in.cz

Přišla jsem na to náhodou, na Palačáku na tramvajové zastávce. Michal, manžel Alice, se tam loučil s nějakou jinou. Nic světoborného, letmá pusa a zamávání. Říkala jsem si, že to je třeba nějaká příbuzná, ale… Začalo to ve mně hlodat.

Michal vůbec nevěděl, že jsem změnila práci, takže neměl ani ponětí, že ho může někdo na Palačáku načapat. Párkrát jsem si udělala polední pauzu dřív a zjistila, že jejich schůzky jsou vlastně na každodenním pořádku. Dalo mi to trochu stopování, ale nakonec jsem našla i ten barák v Podskalské, ve kterém se schází. Strávili tam tak půl hodiny a loučili se většinou až na zastávce. Venku to ale hráli dost dobře – normálně by každý řekl, že jde o kamarády.

Bylo mi jasné, odkud Michal na Palačák jezdí, tak jsem si ho prostě jednou vyhmátla. V tom baráku není nic jiného než byty. Žádná firma, nic. Je jasné, že tam někdo dělá krátkodobé pronájmy… něco jako milenecký azyl.

Měla jsem skoro jistotu, ale zase Michala znám stejně dlouho jako Alici, tak jsem nechtěla dělat unáhlené závěry. Sešla jsem se s Michalem a zeptala se ho přímo. Chvíli zapíral, pak se ale rozpovídal o tom, jak jim to neklape, že mají problémy a ona že taky určitě někoho má… a hlavně, ať to Alici neříkám, že si to musí srovnat sami.

Jenže já vím, že ho Alice miluje. Chtěla jsem jí to říct už několikrát, ale prostě to nešlo… Nedokázala jsem jí to udělat. Vždycky o Michalovi tak pěkně mluví. Teď jí aspoň říkám, že nikdo není svatej, ale ona vždycky odpoví: „Tak to jsem měla kliku.“

Je mi jasné, že by Alici pomohlo, kdyby se to dozvěděla a poslala Michala k ledu, jenže já ji nechci zranit.

Stalo se vám někdy něco podobného? Řekla byste kamarádce, že jí manžel zahýbá?

   
13.03.2008 - Láska a vztahy - autor: Jakub D. Kočí

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [68] Irad [*]

    Hodně z vás tady odsuzuje dotyčnou, že šmírovala, dokonce se tu objevují takové názory, že je to vlastně horší než daná nevěra. Mě to tak nepřijde. Zvědavost je lidská vlastnost, a když nám něco nepasuje, tak je asi logické, že se tomu snažíme přijít na kloub. A srovnávat to s danou nevěrou - tak asi jak pro koho. Chápu, že někomu nevěra nevadí, sám jí provozuje a považuje jí za naprosto normální součást života..Já osobně si myslím, že dotyčná nic špatného neudělala. Nevěru však odsuzuji. Ale neřešila bych jí, to už je na podváděné, jak se s tím popere, jestli ju vůbec bude řešit, nebo se "bude dívat jinam".

    superkarma: 0 19.03.2008, 13:08:18
  2. avatar
    [67] Irad [*]

    myslím, že většina z vás si nevšimla slovíčka NEJLEPŠÍ..

    pod tímto pojmem si nepředstavuji kamarádku, co mi lže do očí, co mi neřekne, co si ve skutečnosti myslí, či co se kolem mě děje, když já jsem zrovna "slepá"/zaslepená

    zachovala bych se stejně jako Jupíí (25.) - tedy všechny tzv. kamarádky, které myslely na moje dobro, a tedy mě nechaly v nevědomosti, bych poslala do háje a našla si jiné - skutečné kamarádky..

    vím, že nikdy se nezavděčíš všem, některé ženy to prostě nechtějí vidět, nechtějí řešit, jsou spokojené s tím, co mají, i když je to individuum podvádí, lže jim, a snad právě proto si myslí, že i všechny ostatní to tak cítí - lepší vrabec v hrsti, než holub na střeše.. je prostě fakt, že u toho můžeš o danou kamarádku přijít, že ti jen těžko odpustí, že se s tím musí "poprat", že to musí řešit, ale ona nemusí, to už je přece na ní, jak se zachová.. ale měla by to vědět.. ten zbytek už je jenom na ní..

    já bych prostě neváhala a řekla bych jí to.. chovám se k druhým tak, jak chci, aby se oni chovali ke mně..

    superkarma: 0 19.03.2008, 13:01:48
  3. avatar
    [66] Irad [*]

    ano, řekla bycj jí to

    superkarma: 0 19.03.2008, 12:40:56
  4. avatar
    [65] april [*]

    Dotyčná je blbá. Když chci šmírovat a něco zjišťovat, tak musím především vědět, jak s tím, co zjistím, naložím. Když to nevím, tak se do toho raději nepletu. Tečka. Navíc to pohnojila tím, že se s dotyčným sešla a řekla mu, že "ona ví". Kdyby před kamarádkou nahodila s útrpným výrazem, že viděla jejího manžela s jinou, dalo by se to ještě okecat a odejít se ctí; teď je z ní jen husa, co strká nos někam, kam nemá, a bude z toho mít ledatak žaludeční vředy a zničenej vztah s kamarádkou. Šmírování na straně jedné a zatajování pravdy na straně druhé už neokecá. Rada - bejt ticho, Michalovi jít z cesty, a doufat, že až to praskne, on pomlčí o tom, že ona to celou dobu věděla.

    superkarma: 0 14.03.2008, 18:18:44
  5. avatar
    [64] catcat [*]

    To je tedy ale ptákovina...

    superkarma: 0 14.03.2008, 11:52:48
  6. avatar
    [63] risina [*]

    Radka27: A jak asi pozná, že to ukončil? Jen si bude dávat větší pozor...

    superkarma: 0 13.03.2008, 23:34:04

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [62] sanvean [*]

    risina: I s mytím

    superkarma: 0 13.03.2008, 22:04:51
  2. avatar
    [61] Radka27 [*]

    Ale manželovi dát ultimátum.. "Ukončíš to, jinak to řeknu."

    superkarma: 0 13.03.2008, 21:29:12
  3. avatar
    [60] Radka27 [*]

    Neříkat kurniki šopa.

    superkarma: 0 13.03.2008, 21:28:30
  4. avatar
    [58] *Lefff* [*]

    To nemá dotyčná co na práci, že šmíruje druhé?! To mi připadá o dost horší než nevěra dotyčného A hlásit? Tohle nikdy nikomu nic dobrého nepřineslo. Až ta nevěra bude na prasknutí, tak praskne prostě sama. A motat se "v dobré víře" do partnerského vztahu jiných skončí bolestí, rozhořčením a zhnusením na všech zůčastněných stranách.
    Především bych nechtěla takovou rádobykamarádku-detektiva. Jestliže šmíruje mého manžela, brzy může taky čenichat u mě samotné. Děkuji, nechci.

    superkarma: 0 13.03.2008, 19:59:13
  5. avatar
    [57] risina [*]

    Ale jsou rychlí, když to stíhají za půl hodiny .

    superkarma: 0 13.03.2008, 19:48:44
  6. avatar
    [56] Lorain [*]

    Nejsem úchyl a nešmíruju. Přesto jsem se musela dozvědět, že moje hodně blízká kamarádka spává s mým velmi dobrým kamarádem, partnerem jiné blízké kamarádky Bylo by mi líp, kdybych to nevěděla, protože jsem zřejmě jediná, kdo si s tím neumí poradit Hlásit jsem to nehodlala, ale když se mnou ta podváděná nedávno chtěla mluvit o tom, jak to má fajn, že "tomu svýmu" může v tomhle skutečně věřit, dobře mi nebylo.

    superkarma: 0 13.03.2008, 17:51:27
  7. avatar
    [55] venclikovaj [*]

    řekni jí to,at ho pošle do háje děvkaře

    superkarma: 0 13.03.2008, 17:39:27
  8. avatar
    [54] sanvean [*]

    Paní je trošku úchyl, ne? Špehování je fuj.

    superkarma: 0 13.03.2008, 16:11:38
  9. [53] Mialau [*]

    Jak kouká na tý první fotce napravo kousek toho bílýho baráku, tak tam jsem bydlela dokud barák nezprivatizovala nějaká bábrle a neprodala ho... Jinak nudnej příběh. Jestli má blíž ke kamarádce, tak ať jí to řekne (teda jestli není kamarádka typ co to vědět ani nechce - taky takovou jednu mám, co se netají,že by to ani vědět nechtěla...).

    superkarma: 0 13.03.2008, 15:29:40
  10. avatar
    [52] mi-ki [*]

    no kamoska si evidentne o svem manzelovi mysli, ze je svaty. Kdyby ji to chtela rozmlouvat, tak by stoprocentne kamaradstvi skoncilo a nejhorsi by byla stejne ctenarka. Montovat se do cizich veci neni slusne. At si to vyridi mezi sebou.

    superkarma: 0 13.03.2008, 14:55:22
  11. avatar
    [51] Solei [*]

    lilithheta: ne počítám, že dřív nebo později se to manželství stejně začne rozpadat, v tu chvíli může k váhající manželce přijít kamarádka a zasadit poslední ránu - jde o správné načasování

    superkarma: 0 13.03.2008, 14:50:27
  12. avatar
    [50] fialinka [*]

    nevím, co bych udělala, taky dost záleží, jaká je kamarádka, jaký on... jak je moc znám, jaký mají vztah... prostě nevím. A jestli je článek vymyšlený - možná, stejně to nezjistíme, protože redakce očividně nekomunikuje, ale stát se to může, to jo...

    superkarma: 0 13.03.2008, 14:46:02
  13. [49] gentiana [*]

    (1) Nestalo. Já totiž lidi nešmíruju.
    (2) Nejsem estébák. Nemusím nikomu nic hlásit.

    superkarma: 0 13.03.2008, 13:56:21
  14. avatar
    [48] lilithheta [*]

    valinkaa58: A i kdyby byly vymyšlené ... Tohle se stát může a my sdělujeme pouze své názory a stanoviska. Pán prstenů je taky fikce a bylo o něm vedeno spousty diskusí

    superkarma: 0 13.03.2008, 13:27:26
  15. avatar
    [47] lilithheta [*]

    Solei: A až ji bude chtít zranit? Má pak dotyčná právo o tom vědět dopředu nebo jako blbka poslední? Já jsem proto, jen ať to ví a ať se podle toho taky může zařídit. Třeba si např. najít zrovna toho milence nebo se začít víc rozmazlovat. Jinak s takovým hajzlíčkem ubohým, který háže svoji zodpovědnost na druhé (neklape nám to, má milence) bych hnala z baráku svinským krokem. Proč nepřizná na rovinu, že si chtěl zakopulovat i jinde než doma?

    superkarma: 0 13.03.2008, 13:25:37
  16. avatar
    [46] Lesana [*]

    valinkaa58: a co bychom tu potom četly, kdyby tu nebyly reakce pod články?

    superkarma: 0 13.03.2008, 12:40:27
  17. [44] wrtoshiwa [*]

    jejda, tak ji hod do schranky anonym. bez odhaleni identity ji spolehlive zadelas na zaludecni vredy. jo a hlavne nezapomen pridat i fotky, to vetsinou fakt zabira!!!

    superkarma: 0 13.03.2008, 12:30:45
  18. [43] Pavla_b [*]

    tak krátké vyprávění a třikrát slovo Palačák hned v úvodu

    superkarma: 0 13.03.2008, 11:10:36
  19. avatar
    [42] Solei [*]

    Vždyť je to jedno, manžel ženě viditelně zatím nechce ublížit. Pouze si zpestruje polední pauzu. Bůh ví jestli ta kráska taky není vdaná.
    Ať to holka nechá plavat. A jde si číst pěknou knížku. A doporučuju se oběma nějakou dobu vyhýbat. Ani peklo neřádí tak, jako zhrzená žena.

    superkarma: 0 13.03.2008, 10:49:36
  20. avatar
    [41] SENSITIVESKIN [*]

    Lesana: ...a nemusela nás tady votravovat svým dotazem

    superkarma: 0 13.03.2008, 10:45:29
  21. avatar
    [40] OlgaMarie [*]

    Lesana: Ono ji to šmírování evidentně vzrušuje. Kámoška by měla vyhledat psychiatra nebo nějaký salón s "kukandou."

    superkarma: 0 13.03.2008, 10:44:13
  22. avatar
    [39] Lesana [*]

    Bóže, takhle nešmíruju ani vlastního manžela, a to po večerech objíždí zákazníky a navíc jediným firemním autem, které není napojené na sledování pohybu Kdybych takhle měla šmírovat kamarády či jejich partnery, musela bych se ze sebe poblejt. Konečně, kdyby autorka příběhu nestrkala nos, kam nemá, tak teĎ nemusela řešit dilema

    superkarma: 0 13.03.2008, 10:36:51
  23. avatar
    [38] Evikus [*]

    Z_U_Z_U: Svatá pravda

    superkarma: 0 13.03.2008, 10:32:52
  24. avatar
    [37] *modrá [*]

    vztahy si musí každej řešit sám, do toho nemají jiní co kecat, to co je mezi dvěma lidma v soukromí vědí jen oni dva

    superkarma: 0 13.03.2008, 10:20:14
  25. avatar
    [36] Z_U_Z_U [*]

    Šmírující kamarádka by měla dělat něco pořádného, nebo si taky najít chlapa, aby neměla čas na takové kraviny, jako stopovat manžela svých známých Ať udělá cokoli, bude to nakonec blbě, ale nemontovala bych se do toho.
    V souvislosti s tímhle článkem mě ale napadá jiná věc... kde se proboha pořád v ženských bere ta šílená blbost, že skáčou na staré, otřepané kecy? nedávno známá líčila svou novou lásku, ženatého pána, otce od dvou malých dětí, tomu menšímu jsou tři měsíce. Když mě ujišťovala, že mu to v manželství už léta neklape, napadlo mě, jak a proč tedy vyrobili to mimino. Když ale přišla s tím, že jeho manželku už chlap nezajímá, je jí jedno kde je a co dělá, ale zároveň kvokala o tom, jak musí být opatrní, jak on k ní chodí s taškou s věcma na cvičení a přesně na čas se pakuje domů, skoro jsem se styděla za to, že jsem ženská Ta zaslepenost hraničící s tupostí a umění dělat ze sebe blbku, jen aby si znuděnej chlap, kterej od manželky nikdy neodejde, vytřepal pytlík a ulevil si, to fakt nepochopím

    superkarma: 0 13.03.2008, 09:53:39
  26. [35] jitka2 [*]

    Ja bych pozvala kamarádku na oběd na Palačák a jakoby náhodou bychom je potkaly. ale na druhou stranu kamaradka co smiruje meho manzela - nema co ho smirovat. Ted ji akorat bude hryzat svedomi jestli to rict nebo ne. Kdyby nebyla zvedava mela by klid. Co oci nevidi srdce neboli

    superkarma: 0 13.03.2008, 09:40:19
  27. [34] Zaffira [*]

    jo, neklape jim to a ona určitě taky někoho má - ti chlapi jsou takoví zbabělci
    Delenka:
    Předně kamarádka ho neměla sledovat, ale říct kamarádce, že potkala jejího manžela tam a tam, a on tam poblíž pracuje? změnil práci? .... když v tom nic není, o nic nejde, když je, tak už si to kamarádka zjistí sama.
    V tomto případě bych teda nechtěla být za blbku, co jediná nic neví, a o chlapa, co řeší nějakej svůj problém zaséváním jinde, nestojím.

    superkarma: 0 13.03.2008, 09:33:07
  28. avatar
    [33] veet [*]

    no já bych raději kamarádku "šmíráka" (neřekla bych že jde o šmírování, když to člověk na začátku vidí náhodou), která mi otevře oči než partnera hajzla co mě podvádí a ještě je takový slaboch a zbabělec , že to neumí sám říci

    superkarma: 0 13.03.2008, 09:27:46
  29. [32] vopičková [*]

    ach ty kamarádky,vysledovala jsem manžela že se zamiloval do manželky svýho jakoby kamaráda,byla to láska jako zamlada je nám 50 let/druhá míza/ jí sem to řekla ona to usekla,ale manžel třičtvrtě roku za ní dolejzal a ona mi lecos řekla.Nevím co tím chtěla dokázat,ale já jí nenávidím k smrti,že ted aby získala mě tak kydá špínu na něj.Její manžel o ničem neví a já se trápím už 3 roky.Není to ona bude to jiná.A víte proč-protože se NUDÍ. Numí si najít zábavu a kurva mu jí poskytne.Já bych to opatrně svý nej. kamarádce řekla,mám štěstí a takovou mám 15 let a vím že ten její svatý taky bebyl a ona by to vzala

    superkarma: 0 13.03.2008, 09:24:08
  30. avatar
    [31] SENSITIVESKIN [*]

    velmi unavující téma

    superkarma: 0 13.03.2008, 09:18:44

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Testování intimní kosmetiky pro ženy z ČR a Slovenska
Anketa: Pečete bábovky?
Jaké hračky kupujete svým vnoučatům?
Anketa pro maminky: Jaké kupujete hračky svým dětem?
Výzkum na téma kašel
Průzkum na téma finanční zajištění

Náš tip

Doporučujeme