Cestování

Víkend v Hartmanicích

V pátek od rána pršelo. Kdyby to byl jen nějaký obyčejný pátek, tak by mi déšť nevadil. Bohužel, byl to den, kdy jsme vyjížděli na víkendový sraz čtenářek Ženy-in, takže jsme z nevlídného počasí vůbec neměli radost. Čekala nás cesta dlouhá asi 140 kilometrů.

Do penzionu v Hartmanicích jsme dorazili asi o půl čtvrté. Penzion je na první pohled velice hezký a útulný, pokojíčky byly vyhřáté, v herničce spousta hraček, a vůbec jsme se v něm od začátku cítili jako doma. Byli jsme tady první a hned po uložení věcí do pokojů jsme byli pozváni na první aqua aerobik do bazénu se slanou vodou.

Děti jsme odložili do herničky, kde je hlídala teta Lenka, která s nimi hrála taky nejrůznější hry, zpívala písničky a říkala básničky. My jsme se mezitím mohly věnovat tvoření s Týnou, Monikou Weisovou, řádění v bazénu, aqua aerobiku nebo prostě jen lenošit. Navíc s hlídáním pomáhaly také větší děti, maminky a taky tatínkové.  

Pro ty, kteří si chtěli protáhnout tělo a třeba i poznat jiný druh sportu, tady byla cvičitelka Jarka, která nás každý den "trápila" v bazénu při aqua aerobiku. Osobně jsem poměrně nesportovní typ, ale tohle poskakování ve vodě mě moc bavilo. A ostatní vypadali také spokojeně.

Tvoření s Týnou probíhalo tentokrát formou kreativní dílny, kdy jsme si  mohli zapůjčit materiál na tvoření, a uhradili jsme pouze ten. V sobotu jsme hromadně savily, malovaly a barvily trička. Všichni si navzájem radili, pomáhali a Týna nám předvedla, jak postupovat, aby barvy na tričku tvořily pěknou spirálu.

Komu textilní tvorba neseděla, ten se věnoval třeba ubrouskování nebo pletl z pedigu, pod vedením Moniky Weisové. Neúnavné pletařky tvořily podnosy, košíky, ošatky, košíčky na dochucovadla, košíčky na ubrousky nebo oplétaly keramické misky.

Po sobotní večeři jsme se sešli v jídelně při kurzu découpage trochu jinak, s využitím Twist Art provázků a hliníkových destiček na prostorové motivy. Tvořilo a povídalo se až do ranních hodin, kdy jsme se jen neradi rozcházeli (neradi, ale v polospánku).

Nedělní dopoledne bylo zasvěceno kurzu šibori, kdy jsme si pod vedením Týny vyráběli krásné hedvábné šátky a šály.

Setkání ale nebylo jen o tvoření. Sešli jsme se především proto, abychom si zase popovídali naživo, poznali osobně další ženy-in a jejich rodiny, a odpočinuli si. Znova se potvrdilo, že kolem Ženy-in vznikla velice dobrá parta, která se ráda potká nejen na internetu. Z Hartmanic jsem si tedy přivezla nejen krásné výrobky, ale především hromadu zážitků a vzpomínek na příjemné setkání s virtuálními kamarádkami. Radost nám snad nepokazilo ani chaotické ukončení pobytu, kdy jsme museli před obědem vyklidit pokoje i naši tvořící dílničku, i když nám bylo původně slíbeno, že se můžeme zdržet, jak dlouho budeme chtít.

Chtěla bych proto poděkovat všem, kteří se zúčastnili, a především Týně a Monice Weisové, které nás zase naučily spoustu nových věcí. Doufám, že se nám podaří setkání znova zopakovat.

Fotoalbum, které vytvořila oxi je ZDE

Fotoalbum, které vytvořila weisová (fotky od Evíka) je ZDE

Fotoalbum, které vytvořila Hanela je ZDE

               

       
   
21.10.2004 - Zahraničí - autor: elly

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [70] kytička [*]

    pravdy se nedopidime a myslim ze to je uz zbytecne..poucime se z chyb a zakopeme valecnou sekyru...
    Maja vse rekne a nebo napise radsi 10x...a dopredu jasne srozumitelne pravidla a ostatni to bud akceptuji a nebo maji smulu...
    nebudeme hazet vsechny do stejneho pytle ...a nebudeme cinit to, co nam na druhych vadi...co myslite? souhlas?

    ted uz padim



    superkarma: 0 25.10.2004, 23:25:55
  2. avatar
    [69] Magdaléna [*]

    sunnynka: neměla.

    superkarma: 0 25.10.2004, 22:58:52
  3. avatar
    [68] sunnynka [*]

    Magdaléna: nebudeš to rozebírat a do vzkazů? Proč nám to nenapíšeš sem? Protože měla pravdu a tys dělala sama něco, za co jsi ostatní hubovala?

    superkarma: 0 25.10.2004, 22:52:47
  4. avatar
    [67] kytička [*]

    omlouvam se za 2x

    superkarma: 0 25.10.2004, 22:48:27
  5. avatar
    [66] kytička [*]

    Magdaléna: Magdo,ale ja jsem to na minulem pobytu videla...proc bych na to mela zapomenout?
    nechtela jsem to sem vytahovat,ale pripada mi nefer ta konzumace..
    myslim ze jsem nebyla sama kdo to videl, uz se o tom zminoval i nekdo jiny tusim na jinem auditku...

    superkarma: 0 25.10.2004, 22:47:00
  6. avatar
    [65] koule [*]

    I ja jsem se tesila do Hartmanic, hlavne na spoustu lidicek a taky i proto, ze jsem v dubnu v Hartmanicich byla a bylo to skvely. Dokonce jsem strasne rada, ze jsem meli i stejny pokoj jako minule.
    Ale je pravda, ze tam byla naka spatna konzistence hvezd. Divne dusno. Ale jak pise kyticka, bylo to asi spis velke nedorozumeni. Vzdyt minule bylo vsechno OK. Vsichni odjizdeli v dobre nalade. Ale tentokrat to tak moc nevypadalo. Asi to bylo spatnou komunikaci. I my jsme se o tom, ze mame vyklidit pokoje dozvedely, jen diky Sunnynce, ktera pro nas dosla do bazenu. A pritom stacilo u vecere a nebo u snidane rict, ze maji byt pokoje vyklezeny tehdy a tehdy.
    Stalo, ale jsem rada, ze jsem jela

    superkarma: 0 25.10.2004, 22:40:49

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [64] Magdaléna [*]

    sunnynka: vysvětlila jsem kytičce do vzkazíku a opravdu už nebudu nic rozebírat.

    superkarma: 0 25.10.2004, 22:40:44
  2. avatar
    [63] kytička [*]

    Magdaléna: Magdo,ale ja jsem to na minulem pobytu videla...proc bych na to mela zapomenout?
    nechtela jsem to sem vytahovat,ale pripada mi nefer ta konzumace..
    myslim ze jsem nebyla sama kdo to videl, uz se o tom zminoval i nekdo jiny tusim na jinem auditku...

    superkarma: 0 25.10.2004, 22:38:30
  3. avatar
    [62] sunnynka [*]

    Magdaléna: taky jsem to od holek slyšela

    superkarma: 0 25.10.2004, 22:37:36
  4. avatar
    [61] kytička [*]

    Magdaléna: Magdo,ale ja jsem to na minulem pobytu videla...proc bych na to mela zapomenout?
    nechtela jsem to sem vytahovat,ale pripada mi nefer ta konzumace..
    myslim ze jsem nebyla sama kdo to videl, uz se o tom zminoval i nekdo jiny tusim na jinem auditku...

    superkarma: 0 25.10.2004, 22:36:05
  5. avatar
    [60] sunnynka [*]

    magdi, upřímně řečeno, při příjezdu jsem měla stejný pocit jako kytička. Že nejsme moc vítaní. Prostě jsem si myslela, že tím, že mezi nás chodíš sem na ženu-in a taky ráda tvoříš, tak že se na pobyt taky těšíš a budeš se s námi taky trochu "družit". Ovšem vyvedla jsi mě z omylu, když jsi hned po našem příjezdu zdůraznila, že tenhle pobyt pro tebe není žádná zábava, ale jen práce a že ti naším příjezdem končí klid Docela mě to mrzelo....

    superkarma: 0 25.10.2004, 22:29:50
  6. avatar
    [59] Magdaléna [*]

    kytička: zapoměň na to, že bychom si já a debi donesly své víno....

    superkarma: 0 25.10.2004, 22:29:35
  7. avatar
    [58] kytička [*]

    vidim ze se to tu rozjelo...
    mela jsme to stesti a byla na obou pobytech..vlastne se Svojanovem na 3...
    Minuly pobyt v Hartm byl skvely, bylo nas akorat, tvorilo se taky,batikovalo nemela jsme pocit ze by byl nejaky problem..tvorilo se naprosto stejne...
    dokonce jsme se domlouvali od kdy do kdy chceme bazen mit otevreny..chapu ze k pomuckam se kazdy nechova nejlepe,staci mnohdy upozornit a nebo dat jasny pravidla HNED na zacatku!!!
    treba i s tou veceri, dat jasne vsem co jedou do mejlu dat TO TO TO se ma a musi, to se nemuze...organizace neni jednoducha, obdivuju vsechny..o to vic se musi komunikovat..
    je fakt ze me udivilo s tou konzumaci, ze si Magda s Debi donesly svoje vino..no rikala jsem si budiz..a ted vidim ze je kvuli tomu tady zle kdyz si nekdo donesl svuj zdroj..to se mi zda docela blby a nefer ...
    co mi vadilo bylo to cekani na zidli pri jidle..
    jinak to bylo fajn ze jsme videla holky ktery jsem videt chtela..
    Cely dojem na me stejne ale pusobi docela negativni atmosferou..
    oproti predchazejicimu pobytu.Nevim o tom, ze minule mohli pokoje vyklidit jen ti kdo mel ,ale bylo receno to nam vsem...
    nikoho tu nenapadam,ale mam takovy pocit,toto nebyla premiera v tomto penzionu a tudiz se vi ze se bude tvorit..
    Proc tedy nebyly dane jasne pravidla? budete tady a tady do tolika tolika..stacilo to vyvesit na nastenku a nebo rict pri veceri..byli tam i novi navstevnici, ne jen co uz tam byli minule..
    Uz vubec se mi nelibi vzkazovani pres prostrednika napr.do kdy se maji vyklidit pokoje, ja se to dozvedela za 5min 11 od sunynky..
    vse se da domluvit..je to vse o komunikaci a celkovem pristupu navstevniku a organizatora...
    pak vznikaji dohady a neprijemnosti...
    uz pri prijezdu jsem z atmosfery mela tuseni, ze to neni to prave orechove a citila se jak nevitany host..
    nestresuju se z toho..ale lito mi to je , ze ZBYTECNE vznikly problemy a dusna atmosfera..a nasledna debata po...

    superkarma: 0 25.10.2004, 22:18:15
  8. avatar
    [57] Magdaléna [*]

    zkrátka ten systém je takový a jak už jsem napsala, pro vás to nebylo to pravé...

    superkarma: 0 25.10.2004, 21:05:47
  9. avatar
    [56] Magdaléna [*]

    sunnynka: právě to, že je to bez obsluhy, je pro mě vymoženost a klienti to oceňují. jinak by tam ve 22h zavřeli a vy byste si mohli jít povídat leda tak k vám na pokoj

    superkarma: 0 25.10.2004, 21:04:28
  10. avatar
    [55] sunnynka [*]

    oxi: taky mi ta "jídelna" nepřipadala jako typická restaurace, kam by se večer (kor když jsme tam pak byli sami, nikdo neobsluhoval) nemohlo donést třeba vlastní víno. A jak jsem pozorovala jak jste za to byly peskované , tak jsem byla ráda, že jsme si vlastní víno nakonec nevzali .
    A s tou útratou taky souhlas. My jsme tam nechali raz dva sedm stovek

    superkarma: 0 25.10.2004, 20:57:52
  11. avatar
    [54] Magdaléna [*]

    oxi: už bez komentáře

    superkarma: 0 25.10.2004, 19:34:18
  12. avatar
    [53] oxi [*]

    Tak jsem tady pár dní nebyla a nestačím se divit, jak se tady diskuze rozproudila.Nedá mi to, abych k tomu ještě svoje nenapsala.
    vanilkový úsměv:nikdo tu nepsal, že se nám nelíbilo prostředí nebo ubytování, to jsi asi špatně četla. A vůbec mi připadá úžasné, že se zapojuješ do debaty o pobytu, kde jsi vůbec nebyla.

    Magdalena: nevím, jestli jsi ještě někoho kromě mne upozornila, že se ti nelíbí, že máme vlastní pití, ale jak to tak tady čtu, tak to připadá většině normální, že se večer sedne do jídelny a pití si lidi přinášejí vlastní. Každý si dal k večeři nějaké pití u baru a pak skleničky použil na svoje. Kdybychom neudělaly útratu vůbec žádnou, tak chápu tvoje rozhořčení. Ale myslím, že každá z nás tam nechala minimálně 150,- za kávu, zákusky apod.

    superkarma: 0 25.10.2004, 13:28:02
  13. avatar
    [51] Evík [*]

    Magdaléna: v tom s tebou musím souhlasit, taky stáčíme do petek, pokud se jedná o víno, které není určené k archivaci, jinak to jde do lahví. Ale kdo to nezná, tak to asi na něj nepůsobí dobře

    superkarma: 0 23.10.2004, 20:29:36
  14. avatar
    [50] Evík [*]

    Magdaléna: já si myslím, že prostě nebyla příznivá konstalace hvězd a že se to prostě semlelo, jak se to semlelo. Máš pravdu, skončíme s rozpytváváním, stejně už se to stalo, a nejde nic vrátit. Možná to bude poučením pro nějaké příště a jelikož jsme jen lidé, máme právo dělat chyby Já, ty , my všichni....... a z každé chyby se poučit

    superkarma: 0 23.10.2004, 20:26:39
  15. avatar
    [49] Magdaléna [*]

    Sama: ještě jedno vysvětlení k vínu. Víno v Hartmanicích je vždy ze sklípku z moravy, stáčené - proto ti asi dolévali z petky. Nalévají to do litrovek ze skla (některé jsou možná i s vinětou), ale rozhodné to nevydávají za víno z litrovek (navíc víno z litrovek tam kdysi měli a nikdo to nechtěl pít). Když by tě to zajímalo, tentokrát to byl vavřinec. A myslím, že nebylo špatné.

    superkarma: 0 23.10.2004, 20:21:23
  16. avatar
    [48] Magdaléna [*]

    Zkrátka, jak to čtu, jak mi řekl můj muž - je to moje chyba...neodhadla jsem výběr objektu pro Vás. Já pracuji hlavně s dětmi (miminky a předškoláky) a jejich rodiči a s tím vybírám i objekty. Jenže, co je naprosto vyhovující pro mé akce (všichni klienti jsou z hartmanicema i systémem provozu při pobytu spokojení), není to pravé pro Vaší. Takže se ještě jednou omlouvám a už to necháme být.

    superkarma: 0 23.10.2004, 20:16:07
  17. avatar
    [47] Magdaléna [*]

    Jenny: moje zkušenost je jiná...vetšinou jídelna slouží jako restaurace (např. i Svojanov) a když mají oboje, tak většinou jídelnu po snídani, obědě a večeři zavřou a přístupná je jen restaurace. V každém případě, když si do společenské místnosti vezmeš svoje pití, tak si přineseš i svou skleničku (kelímek) a ne že po tobě bude někdo mýt tři skleničky za večer, do kterých sis nalila vlastní...

    superkarma: 0 23.10.2004, 20:14:40
  18. avatar
    [46] Evík [*]

    Jenny: souhlasím s tebou a taky mi teda dost vadilo, že nás bylo víc než byla kapacita jídelny (nebo restaurace) a tím pádem někteří chudáci museli pořád čekat, aby se najedli.

    superkarma: 0 23.10.2004, 19:15:11
  19. avatar
    [45] Jenny [*]

    Evik přesně vystihla moje dojmy...super tvoření , super baby , ale přívětivý personál si taky představuju trochu jinak
    ....a mmch: to nebyla restaurace, ale jídelna...do hospody si taky pití nenosím, ale v jiných penzionech je běžné, že jídelna slouží mimo jídelní hodiny jako společenská místnost, kam si klidně můžu přinést vlastní flašku a nikomu to nevadí....

    superkarma: 0 23.10.2004, 19:11:59
  20. avatar
    [44] Sama [*]

    Opravdu je to jen o domluvě - ta blondýna byla strašná, no coment a dolévání vína /personálem/ z plastikové láhve do láhve s vinětou další no coment. To si příště tedy nedám vůbec nic, když nemám záruku, že to co piju, je to co jsem si objednala :-(

    superkarma: 0 23.10.2004, 19:05:09
  21. avatar
    [43] weisova [*]

    Evík: já myslím, že k tomu není co dodat...

    superkarma: 0 23.10.2004, 18:13:29
  22. avatar
    [42] Evík [*]

    myslím holky že toho necháme, nikdo a nic se nemůže zavděčit všem Až na nějaké nedostatky to bylo super, prostě všude jsou nějaké muchy, prostě ve svojanově se mi líbilo víc, já ke štěstí nepotřebuji ani luxus, ani bazén, ani tenisové kurty a ani vinný sklípek. Ke štěstí mě stačí mít kde hlavu složit a být obklopena partou super lidí a to se podařilo, tak že si nestěžuji. Možná bych jen příště uvítala penzion nebo ubytovnu, kde je vše v jedné budově, jelikož tím přebíháním v hnusném počasí. jsem si uhnala silné nachlazení. Ale to není ničí vina, prostě jedno je to tak a podruhé tak. A jak to tak vypadá, žádné příště nebude Nakonec to stejně vypadá, jako že vlastně nespokojená jsem byla jen já, přitom to při odjezdu vypadalo jinak. Jen je možné, že ty ostatní jsou raději potichu, aby si to nerozházeli. ale je mi to celkem fuk. Perfektně jsem si zatvořila, pokecala a i ten personal nebyl nejhorší. Mě vlastně vadila jen ta dlouhovlasá blondýnka, ta opravdu byla dost hustá a drzá a myslím si, ža by se takto k hostům chovat neměla. Pokud se jí něco nelíbilo, tak to měla říct tomu, kdo to organizuje a ten má sjednat nápravu.

    superkarma: 0 23.10.2004, 13:43:33
  23. avatar
    [41] Andula [*]

    Magdaléna: to je fakt, pokud tam byla lahev vody za 12, je to super, protoze je treba detem dzusy na zizen nedavam.
    Pokud si vsak nekdo dospely nosi do restaurace vino nebo limonadu, je to trapne.

    superkarma: 0 23.10.2004, 11:41:27
  24. avatar
    [40] Magdaléna [*]

    Evík: není to jako s tím zavřeným bazénem v neděli???
    Do konce pobytu tam byly ty krabičkové džusíky - multivitamín a jablko - za 7,-Kč/krabička 2dcl. Jestli máš na myslí ty malinové růžové vody, tak ty jim tam ležely nějaký ten měsíc a protože je nikdo nepije.
    Jinak chápu, že děti jsou náročné a každý si to nemůže dovolit - ale při cenách 3dcl rozlévaného džusu za 15,-Kč, 1,5l petka bezbublinkové vody za 12,-Kč, 3dcl rozlévané coca coly za 14,-Kč (pro větší děti) atd. to snad není taková hrůza.
    Jenže já nemluvím o dětech, to by i personál zkousnul, já mluvím o dospělých !!! - víno, cinzano, dokonce i vlastní kola .
    Neodvolávej se na to, že něco nemají, všude narazíš na něco, co nemají... a je hloupý se na to vymlouvat

    superkarma: 0 23.10.2004, 09:23:14
  25. avatar
    [39] Andula [*]

    Evík: do restaurace bych si vlastní pití nedonesla, ovšem dětem do věku batolat jsem ho nosila
    Když někam jedeme s ubytováním, pití třeba na pokojích taky máme vlastní, protože dodržovat pitný režim jen pomocí zdrojů v restauraci by byla dost drahá legrace Nehledě na to, že někde ani nemají obyčejnou vodu
    Ovšem, pokud někdo nosí pití do restaurace, je to nevhodné

    superkarma: 0 22.10.2004, 21:57:19
  26. avatar
    [38] Evík [*]

    když už jsme u těch nápoju - levnější limonády pro děti došly už v pátek, potom byly k máni jen dražší verze. Mě osobně to bylo jedno, ale nevím, kdo z maminek na mateřské dovolené může utrácet za tak drahé pití, co bylo k máni. Vůbec bych se nedivila, kdyby si tam po takové zkušenosti lidé vozili i svoje minerálky

    superkarma: 0 22.10.2004, 21:28:52
  27. avatar
    [37] Magdaléna [*]

    Vážené dámy,
    původně jsem se zařekla, že se k poznámkám k tomuto víkendu nebudu vyjadřovat. Vůbec. Nedá mi to...
    Začnu koncem - odjezdem. Moje chyba. V letáku jsem psala, že Vás nebude z penzionu nikdo vyhazovat. Tak, jak psal vanilkový úsměv, bohužel se občas stane, že pan správce zapomene něco říct, tak se změnila skutečnost, že po nás někdo nastupuje. Dozvěděla jsem se to v sobotu večer. To, že byl v neděli zavřený bazén, není pravda. V neděli dopoledne se ještě cvičil aqua aerobik a ještě kolem 11h byli někteří z Vás v bazénu.V poledne už byl zavřený. Ale to nic nemění na tom, že by byl zavřený i když byste tam zůstali déle. To, že byla vyklizená herna (jak jste zmínili na Týnině auditku), je v pořádku. Byla i minule, stejně jako byl zavřený bazén. Tak to bývá na všech pobytech, musí se uklidit pro další pobyt a já hernu balím pro další pobyt (pro mě končí pobyt obědem). Pomůcky u bazénu jsem tentokrát omezila a poté, co jsem viděla, jak s nima zachází některé větší děti (a bohužel i dospělí), jsem je raději v sobotu večer sklidila všechny. Nestojí totiž pár korun.
    Ale zpět - prostě věta, že se v penzionu můžete zdržet do odpoledních hodin neznamená, že půjdete do bazénu, že bude k dispozici herna nebo budete ještě tvořit. Pokud si dobře pamatuji, tak tomu nebylo tak ani v dubnu, ani minulý rok na Svojanově. Na Svojanově i minule v H. si pár z vás dalo kafčo - stejně jako tentokrát (jen to nebylo tak příjemné). Rozdíl oproti minule byl ten, že jste museli dřív vyklidit pokoje - a i to jsem je minule zařizovala déle jen těm, co měli malé děti.
    Za co se OMLOUVÁM, je moje neprofesionalita v tom, že jsem se nechala unést rozladěním z různých věcí a nedotáhla to do konce.

    K věcem, které mě rozladily:
    - první večeře, na kterou dorazilo zhruba půlka lidí a docela dost lidí se neozvalo, že jsou někde na cestě (co mám potom říkat v kuchni, když mi kolem sedmé řeknou, že jim tam zbývá přes 20 talířů). Přesto v kuchyni zůstali do půl deváté a zbytek večeří jsme dali pod poklopy, abyste nezůstali bez večeře.
    - nikdo se se mnou nepřišel domluvit, kdeže se to bude tvořit (zařídila jsem pro posezení místnost s krbem a pro tvoření jídelnu). Asi řeknete, že je to moje záležitost, ale možná by to při tom množství lidí a příjezdech v rozmezí 6ti hodin chtělo trochu spolupráce.
    - v pátek večer jsem udělala kolečko kvůli aqua aerobiku, abych zjistila, kolik vás přijde. upozorňovala jsem vás, že při tomhle počtu budeme asi muset udělat 3 skupinky, což na pobytech není běžné a hlavně je to velká zátěž pro instruktorku. Říkala jsem, že pro Vás ráda 3 skupiny udělá, ale ne tehdy, když na každé bude 5 lidí. Prostě jsem nechtěla, abyste se všechny přihlásily a pak Vás přišlo půlka. Přesně tak to dopadlo.
    - opět jste zapomněli, že jste v zařízení, kde se provozuje občerstvení, a neopomněli jste své zásoby vytáhnout (mmch ta cedule, co visí na dveřích - nevnášejte do jídelny vlastní nápoje a jídlo - je tam právě po minulém pobytu s vámi - nic moc lichotivého, alespoň pro mě). Několikrát jsem se snažila na to upozornit, že to není o.k., někdo to ignoroval, někdo seděl na sucho, někdo to vyřešil po svém - nenápadně si chodil nalévat ven (do skleničky, kterou po něm pak umyli v kuchyni )
    - co mě ale opravdu dostalo, byl nepořádek, který po vás zůstával - pedig po zahradě, na parkovišti, mikrovlnka k nepoznání (kterou mám na ohřev stravy pro miminka a vy mi jí necháte s prominutím zčuněnou, že jsem to před odjezdem neměla sílu ani mýt - a to jí Týna během víkendu už jednou myla), podlaha plná fleků (doma si je důkladně umyjete, tady to vypadalo, že jste je spíš rozšmudlaly - viděla jsem to na vlastní oči a 2x upozorňovala na to, že by se to mělo umýt, nikdo to neudělal) a dokonce jste pokapaly jednu potaženou židli...

    Závěr: Naprosto souhlasím s tím, co pode mnou napsal vanilkový úsměv, ať už o personálu nebo o pořádku. Jezdím do Hartmanic víc než rok a za tu dobu jsem si tam vybudovala určité zázemí, důvěru a dobré vztahy, které pro své pobyty potřebuji. Nikdy jsem s personálem neměla problém, vždy jsme se na všem domluvili. Na jednom se už ale s nimi určitě nedomluvím - že by se tam udělal další víkend s Ženou-in.

    Mějte hezký víkend
    Magdaléna

    superkarma: 0 22.10.2004, 16:59:35
  28. avatar
    [36] sunnynka [*]

    Jinak si myslím, že žádná z holek si nestěžuje na prostředí. To je úžasné, hezké, pokoje nadstandartní, bazén neměl chybu

    superkarma: 0 22.10.2004, 15:31:45
  29. avatar
    [35] sunnynka [*]

    vanilkový úsměv: na stolech byly igelity (Týnčiny), které jsme po tvoření ještě ve 3 hodiny ráno!!! stahovaly, uklízely VŠECHNY tvořivé věci z jídelny PRYČ. Zbylo po nás pár odstřižků pedigu, které jsem uklidila hned ráno. Přesto Sama, která byla v jídelně ráno mezi prvníma říkala, jak personál nadával, jaký strašný BORDEL jsme tam nechali

    Že jsme neuklízeli v místnosti s krbem upozorňovala Monika W. hned dopředu, protože šlo o to, že se tam holky s pletením přestěhují jen když to tam budou moct nechat roztažené

    superkarma: 0 22.10.2004, 15:30:52
  30. avatar
    [33] debi [*]

    oxi: Nechci to tady rozebirat,ja jen vim,ze tento penzion vcetne personalu takoveto pobyty nedelaji. Byla to prave Magda,ktera uvolnila termin a namisto deticek tam dala zenu -in,prave pro ty vymozenosti okolo,jako je treba ten bazen a velice slusne ubytovani.Samozrejme s tim,ze vsechno bude probihat v pohode. Ono se vzdy pocita s neporadkem,ale myslim,ze slusnosti ze strany klientu je zase nenechat tam hromady...
    Me osobne se tam totiz dost libi,nenecham na tento penzion dopustit..Neda se totiz koukat jen na jednu stranu.

    superkarma: 0 22.10.2004, 14:28:37

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: Výživa v nemoci
Hledáme čtenářky, které rády čtou knihy
Anketní otázky pro čtenářky, které chtějí testovat Canesten Intim Gel
Anketa: Bolí vás záda?
Anketa pro maminky

Náš tip

Doporučujeme