Reklama

 

5. ročník mezinárodní soutěže o nejlepší změnu image uvádí Bomton studia a Viaderm.

 

Hledáme obyčejné dívky a ženy jako modelky pro změnu image.

Je-li vám 18–35 let, hlaste se na www.bomtoncup.cz do 15. 5. 2007.

 

Snad každý člověk se čas od času dostává do situace, kdy není spokojen s tím, jak vypadá. Šancí může být právě Bomton Cup.

Soutěžní týmy kadeřníků a vizážistů předvádí své umění nikoliv na profesionálních modelkách, nýbrž na obyčejných ženách. Stejně jako v běžné praxi se i v této soutěži soupeřící týmy snaží o vyladění image tak, aby především slušela, byla slučitelná s každodenním životem a líbila se přísné porotě.

„Tato soutěž je skvělá v tom, že dává volnost kreativitě a zručnosti šikovných lidí, namísto čistě řemeslné rutiny. Je to povznášející pocit sledovat, jak vám pod rukama krásní žena, kterou byste donedávna na ulici ještě bez povšimnutí minuli,“ říká kadeřnice Petra Urbánková, vítězka Bomton Cup 2006.

 

Generální partner: Viaderm

Hlavní partneři: Hotel Angelo, Pytlík, L ´Oréal Professionnel, Vrtný a geologický průzkum, Stavby Kühn, Vokapo, Pohner

Partneři: MK Floria, Šperky Jitka Kudláčková, GKR Holding, Kadeřnický servis, Steilmann, Seos CZ, Bema CZ, Zopas

Hlavní mediální partneři: Expresradio a Glanc

Mediální partneři: Dieta, Juicy, Moje Psychologie, Hair and Beauty, Žena-in a Houser