Vztahy

Ví o vás váš partner všechno?

Co si myslíte vy – je dobré partnerovi vše otevřeně říci, nebo něco zahalit závojem tajemství?

Myslíte, že byste sama unesla, kdyby se vám partner přiznal k nevěře?

A vy byste se přiznala? Nebo platí Plzákovo – zatloukat, zatloukat?

Řekla byste, že dítě není manžela, ale třeba náhodné známosti?

 

Jedna renomovaná společnost dělala průzkum na toto téma. A výsledky?

- 7 % dotázaných přiznalo zatajení nevěry, ale stejné procento tají - drobnosti – škrábnuté auto, či rozbitý talíř

- 13 % procent mužů tají, že utratili za hobby, nebo zaplatili rundu v hospodě

- 17 % žen naopak tají, že si koupily něco na sebe

- 16 % dotázaných tají mnoho věcí kvůli klidné domácnosti, z nich 53 % z toho má špatné svědomí

- 19 % zamlčuje, že promine dětem trest či špatnou známku, aby nebylo zle

- 19 % lidí se domnívá, že maximální upřímnost unese jen málokterý vztah

- 27 % mužů, ale jen 14 % žen přiznává svým partnerům právo na tajemství

- 31 % lidí se domnívá, že některé věci by měly být utajeny

- 69 % lidí si pro sebe ze zásady nechává to, co jim sdělí přátelé či kolegové, tj. 31 % to vykecá

- 89 % se domnívá, že partneři by k sobě měli být maximálně upřímní 

 

 

Moje kamarádka Jana se manželovi přiznala. Měla krátký románek v lázních, který po návratu domů odumřel. Ale manžel to neustál,  vztah se zcela zhroutil, došlo k rozvodu. Pochyboval dokonce o svých dětech, i když nevěra byla o hodně později. Odmítal se s dětmi stýkat a  ty tím velice trpěly. Nemohly pochopit, co se mezi rodiči stalo, proč už je tatínek nemá rád. Myslím si, že zde mělo platit - mlčeti zlato.

 

A jak byste přijala zprávu o nemanželském dítěti, právě když se marně snažíte otěhotnět?

Řekla byste předem partnerovi, že jste se přihlásila do konkurzu a v případě výhry byste pracovala daleko od domova, nebo dokonce v cizině?

Co si myslíte o větě – co oči nevidí, to srdce nebolí?

Tajila jste něco, a když se to prozradilo, byl to průšvih?

 

             
   
11.11.2004 - Láska a vztahy - autor: Jitka Kubíková

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [205] *Kotě* [*]

    Karel K.: Ne, já pracuju DO tak brzkého rána .

    Pokud se na svém postoji s partnerkou shodnete, není co řešit. Horší by bylo, kdyby tvůj názor nesdílela...

    Mně připadá zbytečné to takhle řešit... pravděpodobně máš na mysli jakési sexuálno, protože jinak se vztah dvou bývalých partnerů neliší v ničem od vztahu dvou kamarádů - také mají společné vzpomínky a prožitky... ovšem z vlastní zkušenosti mohu říct, že když se setkám se svým bývalým přítelem (nijak plánovitě, ale občas přijede do ČR a zajdeme na čaj), nic takového mezi námi dávno není, žádný sex mezi námi "nevisí". Nebo snad máš představu, že dva expartneři se spolu na každé schůzce vyspí?

    Mimochodem, a jak bys řešil (teoreticky), kdyby tvá partnerka například měla bývalého manžela a s ním měla dítě, tedy se s ním nutně musela vídat, například při předávání potomka nebo při řešení záležitostí ohledně jeho výchovy? Taky bys zakazoval?

    superkarma: 0 18.11.2004, 01:43:15
  2. avatar
    [203] *Kotě* [*]

    Karel K.: Můj muž jde občas s jednou svou bývalkou na kafe, zůstali kamarádi, a mě to nijak nepohoršuje ani nežárlím. Nechápu, když se nijak neznepřátelili, proč by nemohli zůstat kamarádi a proč bych mu měla bránit, aby si s ní jednou za půl roku pokecal v kavárně.

    superkarma: 0 17.11.2004, 05:30:42
  3. avatar
    [201] *Kotě* [*]

    X-Bella: To je přesně ono. Ty můžeš jít v klidu spát a tvůj manžel se bude trápit. Tomu říkám vrchol sobectví.

    superkarma: 0 15.11.2004, 02:34:24
  4. avatar
    [200] Audrey [*]

    alko: Hmm,tak jsem se ho zeptala,co by dělal na mém místě a prý by mi dovolil nechat u sebe přespávat kamaráda.Nojo,ale přece by neodpověděl"Tak to v žádném případě!"a byl tím proti sobě.Ach jo

    superkarma: 0 14.11.2004, 22:10:10
  5. avatar
    [199] Vivian [*]

    Ťapina: to je vono já nejsem zvyklá prohlížet kapsy ani sobě, natož jemu, a nejednou už jsem měla v prádle fašírku z rozemletejch jízdenek z tramvaje nebo papírovýho kapesníku

    superkarma: 0 14.11.2004, 18:09:17
  6. avatar
    [198] pohodova [*]

    Ťapina:
    mas recht;Ja to vytaham z kapes a hodim na stranu. VAZNE me nezajima,co tam ma. Neberu mangelovi mobila,nedivam se na e-maily,nectu postu. Proste prive je prive. Pidit se je hnusne...
    Je' lepsi zit v sladke nevedomosti a lasce

    superkarma: 0 14.11.2004, 13:34:33
  7. avatar
    [197] Ťapina [*]

    Jak jste tu řešily to prohlížení kapes před praním, ono se nedá vytahat z kapes papírky a bez koukání do nich je položit bokem? Tak to dělám já, fakt mě nezajímá, co má chlap v kapsách, ale já to na tričkách mít nechci.

    superkarma: 0 14.11.2004, 12:38:36
  8. avatar
    [194] pohodova [*]

    Vsechno rikat se nema...... pri prvni hadce vam to vase laska omlati "o hubu". Moc uprimnosti se nevyplaci.

    superkarma: 0 13.11.2004, 09:08:08
  9. avatar
    [192] *Kotě* [*]

    gryzli: My vyděláváme oba řádově stejně, rozdíl maximálně pár tisíc. Jelikož jsme oba na volné noze (ne jako společníci), musíme mít každý svůj účet. Pak máme ještě společný a na ten posíláme z každého honoráře přesně stanovenou poměrnou část. Dřív to byla třetina, teď je to víc, protože bude víc vydání. Musí nám každému zůstat peníze na placení pojistného, daní a podobně - a ten zbytek je "kapesné".

    Zatím se nám to skvěle osvědčuje, ušetříme tak i dost peněz a tak není důvod to měnit. Pokud nebudu moci s dítětem tolik pracovat a budu vydělávat málo, asi to nějak přeorganizujeme.

    superkarma: 0 12.11.2004, 16:58:45
  10. avatar
    [189] alko [*]

    Audrey: Nebo se ho rovnou zeptej, jestli by nový kolega z práce nemohl přes týden, kdy není doma, u tebe přespávat? A byl by to dvojí příspěvek do vašeho rozpočtu! Zajímalo by mě, jak by na to reagoval
    Matiee: Kdy se ten pořad vysílá? Už jsem o něm slyšela a docela ráda bych si udělqla vlastní názor. Jak se znám, jednou mi to bude stačit

    superkarma: 0 12.11.2004, 13:01:04
  11. avatar
    [183] Kadla [*]

    Audrey: Já bych se ho zeptala, jestli - kdybyste si vyměnili situace a tys chtěla bydlet s nějakým mužem - by to nevadilo jemu. Ať se zkusí vžít do tvé situace. Jsem si jistá, že on by ti to nedovolil... Muži často očekávají od ženy podstatně větší toleranci než jsou sami ochotni nabídnout. Na tvém místě bych do toho "nešla"...

    superkarma: 0 12.11.2004, 11:08:27
  12. avatar
    [182] Audrey [*]

    Můj studuje v jiném městě než já,včera se mě zeptal ,jestli by mi vadilo,kdyby s ním příští semestr na privátě bydlela kamarádka,protože by mu platila polovinu nájmu,a tak jako tak by tam nebyl déle než dvě noci týdně(potom by jel za mnou).Moc se mi to nelíbí,bojím se,doufám,že zbytečně,že by si spolu mohli něco začít,když spolu budou pořád a rozumí si.Do 14 dnů mu mám říct,co si o tom myslím.Důvěřuji mu,ale stejně z toho radost nemám.Mohli byste mi nějak poradit?Máte nějaké zkušenosti?

    superkarma: 0 12.11.2004, 10:53:23
  13. avatar
    [180] *Kotě* [*]

    Vivian: Já to taky nechápu, ale opravdu jsem se dozvěděla, že jsou muži, kteří jsou schopni vyčíst manželce každé tričko. No, to by si mohl kterýkoli můj partner zkusit. Vyděláváme oba, oba dáváme stejný díl do společného rozpočtu, a co si udělám s tím zbytkem, do toho mi nemá nikdo co mluvit. Můj to rozhodně nedělá a já mu nemluvím do toho, co si za své peníze pořizuje on.

    superkarma: 0 12.11.2004, 00:31:49
  14. avatar
    [179] femme [*]

    pod "co oči nevidí, srdce nebolí" se plně podepisuju nezkoumám, nepátrám, nešmíruju a totéž očekávám od partnera a funguje to

    superkarma: 0 11.11.2004, 22:56:17
  15. avatar
    [178] Vivian [*]

    Mně stejně připadá zvláštní, proč ženy tají před muži svoje účty, to, kolik utratí... Prostě to nechápu. Pokud jsou oba výdělečně činní a oba přispívají adekvátním dílem do rozpočtu, proč se by měli stydět za to, když si pro sebe něco koupí?

    superkarma: 0 11.11.2004, 22:43:56
  16. avatar
    [177] páťa [*]

    Hezký večer všem. Podle mého si myslím,že chlapi opravdu nemusí všechno vědět. Oni nám taky určitě všechno neříkají . A ty co tady píšou o upřímnosti mezi nimy a smými miláčky by mohly být nemile překvapeny a nebo že by ne?! A nevěra? Nemám se čím chlubit,ale mým vztahem již proběhla. Bylo mi odpuštěno a ani jediné slovo výčitek. Nevím jak bych to ustála já a jestli bych odpustit dokázala. Doufám,že mě to nepotká.

    superkarma: 0 11.11.2004, 22:41:09

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [176] Hannah01 [*]

    kubikm: , máme v těsném okolí základku, gympl a OA - občas se na zastávce tramvaje dozvím takové věci, že se ani nestačím divit - ty holky by měly jít učit na vysokou ekonomickou , nebo možná rovnou připravovat státní rozpočet

    superkarma: 0 11.11.2004, 22:31:27
  2. avatar
    [175] kubikm [*]

    naproti našeho domu je škola, základka, 2 holčiny se bavily o tom, jak si vybírají starší muže a mají, na co si vzpomenou...pánové jsou pochopitelně ženáči....

    superkarma: 0 11.11.2004, 22:27:22
  3. avatar
    [174] kubikm [*]

    Hannah01:

    superkarma: 0 11.11.2004, 22:24:25
  4. avatar
    [173] Hannah01 [*]

    katchabinka161: A to si představ, kdyby se něco usekávalo, jako ruce ve středověku za krádež

    superkarma: 0 11.11.2004, 22:09:15
  5. avatar
    [172] Dudlajlama [*]

    Nyotaimori: Taky me napadl ten tajny agent

    superkarma: 0 11.11.2004, 22:07:06
  6. avatar
    [170] kubikm [*]

    janinkab: já mám zkušenost, jak prodávám avon, tak holky a dámy obvykle nechtějí do dodávky účet, jen na to mrknou a já to vyhazuju...prostě taky to chlapům nedávají na nos...stejně s penězma na do mácnost musejí vyjít, tak proč ho zbytečně dráždit....

    superkarma: 0 11.11.2004, 21:30:45
  7. avatar
    [169] janinkab [*]

    Ráda si nechám některé věci pro sebe a to samé dopřeju i . Je spousta věcí, co chlap nemusí vědět- třeba to, že nová podprda, která se mu móóc líbí nestála 400,-, ale skoro 2x tolik...Mě taky nezajímá, kolik vyžahnul v neděli na fotbale. A ohledně nevěry- nevím jak bych rozdýchala jeho nevěru, ale každopádně vím, že vlastní bych nerozdýchala...Byla by to rána do vlastní branky! A navíc, když by zahnul on, můžu se tvářit uraženě, můžu mlátit dveřma a házet talíře...Ale co mohu dělat, když to samé udělám já? Můžu mít výčitky svědomí, brečet, slibovat, skočit z mostu...ale už nikdy to nebude takové jako před TÍM...důvěra je pryč a už na stálo bude mít ON navrch. A to by se mi vůbec nezamlouvalo- mám ráda rovnoprávnost!

    superkarma: 0 11.11.2004, 18:35:18
  8. avatar
    [167] Vivian [*]

    Já jinak v podstatě souhlasím s tím, co kdesi na začátku diskuse napsala *Kotě*. Nejsem zastáncem té tzv. absolutní upřímnosti, jisté soukromí by si měl každý z partnerů ponechat a druhým partnerem by mělo být respektováno.

    K otázce nevěry se nevyjadřuju, nemám potřebné zkušenosti a nechce se mi ani spekulovat na téma "co by, kdyby"...

    superkarma: 0 11.11.2004, 17:57:35
  9. avatar
    [166] *daisy* [*]

    vladka: jeste tam bylo, to me taky pobavilo, protoze ona fakt byla pipka (preposlal mi to kamarad podobne nadseny z jeho reakce, ja to proste neuznavam, ten porad ), ze se vsadil s kamosema, ze ona nic takovyho neudela, ze nezavola do toho poradu. On byl fakt solidne rozcileny (urcite tam mate nekde tu princeznu, tak mi ji dejte na telefon) A uplny zaver: no, takze super, nemam dva litry ani pritelkyni...

    Jinak si myslim, ze kazdy ma mit svuj kousek, a ne vsechno chci vedet. At uz je to nevera nebo to, ze utratil o par korun navic (hernajs, a pokud bych mela prehled o vsech jeho financich, za co by mi asi tak mohl nenapadne kupovat darky? )

    superkarma: 0 11.11.2004, 17:54:50
  10. avatar
    [162] Vivian [*]

    Já myslela, že ten článek není (jen) o nevěře ... ale koukám, že většinu zdepřítomných to téma tak nějak... oslovuje

    superkarma: 0 11.11.2004, 17:14:12
  11. avatar
    [161] k@tchabinka [*]

    docela by stacilo, kdyby se nevernici a nevernice znackovali. to by bylo poznamenanejch :)))))

    superkarma: 0 11.11.2004, 17:12:11
  12. avatar
    [160] Pala [*]

    Doma jsme se o tom bavili a řekla jsem , že pokud bude nějaký úlet, tak to nechci vědět. Zatloukat, zatloukat. Ale vím, že kdybych něco tušila, tak bych po tom pátrala a pak by bylo zle.
    Souhlasím s tím, že nějaký tajemství být musí. To, že tančil na večírku třeba s prsatou blondýnou vědět nechci, a stejně tak já mu něco podobnýho říkat nebudu. Stejně tak jsem nikdy neviděla jeho výplatní pásku a on mou. O náklady se dělíme a co jinak, je naše věc.

    superkarma: 0 11.11.2004, 16:50:49
  13. avatar
    [156] sylva.k [*]

    je to divný, ale i když jsem ženská, razím teorii, že o nevěře nechci vědět a ani já ji nevyzradím. Kdyby se mi miláček přiznal k nevěře, dost bych to neustála. A já jemu svoji případnou nevěru taky neřeknu. Pro mně to bude větší trest, než odlehčit svému svědomí a všechno mu říct. Otázkou taky je, co si pod nevěrou představit. Já teda mám ráda pocit, že ještě o mně to "kolo i cizí opře".

    superkarma: 0 11.11.2004, 16:17:28
  14. avatar
    [154] sylva.k [*]

    je to divný, ale i když jsem ženská, razím teorii, že o nevěře nechci vědět a ani já ji nevyzradím. Kdyby se mi miláček přiznal k nevěře, dost bych to neustála. A já jemu svoji případnou nevěru taky neřeknu. Pro mně to bude větší trest, než odlehčit svému svědomí a všechno mu říct. Otázkou taky je, co si pod nevěrou představit. Já teda mám ráda pocit, že ještě o mně to "kolo i cizí opře".

    superkarma: 0 11.11.2004, 16:14:06
  15. avatar
    [150] gufca [*]

    petruška 2, gryzli: Já měla na mysli ty případy, kdy přiznají přítelkyni a Simona je vyloženě ukecá. Někdy mi připadá, že jí na to kývnou, jen aby měli pokoj. A místo ocenění se jim dostane hysterický scény... Ale zas to přeju těm holkám, když se na ně rozčílí protějšek, že si vůbec dovolí je takhle prověřovat. To by určitě byla moje reakce.

    superkarma: 0 11.11.2004, 15:31:10
  16. avatar
    [148] Olina [*]

    Korálek: to já taky, a ještě narozeninový a k svátku

    Taky všechno hned neříkám, nač ho zahrnovat spoustou zbytečnejch informací, co jsem celej den dělala, že jsem byla v tomhle obchodě a tam koupila tohle apod. Ale když se zeptá, tak si nevymýšlím. Jednou jsem byla pro dárek k svátku a když mi volal, protože jsme se měli sejít a ptal se kde jsem, tak jsem to popravdě řekla, jenže to bylo místo, kudy normálně z práce nechodím a ještě jsem ten den šla o chvíli dřív, abych to stihla. A když se divil co tam dělám, tak jsem se to snažila zamluvit, ale bylo to ještě horší. Tak jsem mu řekla, že jsem mu šla pro dárek k svátku a bylo to v pohodě. Jak říkám, na mě je strašně vidět, když neříkám pravdu.

    superkarma: 0 11.11.2004, 15:06:22
  17. avatar
    [147] Olina [*]

    gufca 121: to je pravda, to taky znám. Když jsou problémy jinde, promítne se to i doma. I já sama, když mě něco v práci žere, nejsem doma taková jako, když jsem vpohodě

    superkarma: 0 11.11.2004, 14:55:10
  18. avatar
    [145] Olina [*]

    Kamisa: 42: s tím lezením do věcí s tebou naprosto souhlasím. A co se týká ceny, tak to můj se většinou ptá, ale ne proto, aby mi to vyčetl, protože ví, že jsem taková, že si to dokážu ohlídat a když jednou koupím něco dražšího, jinde to ušetřím.

    superkarma: 0 11.11.2004, 14:41:19
  19. avatar
    [144] Olina [*]

    ono opravdu záleží na každým, někdo odpustí spíš, když se mu ten druhej přizná, než když se to náhodou někde nějak dozví. Otázkou je, jaká je pravděpodobnost toho a jaká onoho. Ale jak bych zareagovala fakt nevím.

    superkarma: 0 11.11.2004, 14:33:01
  20. [142] Jana 01 [*]

    MonaLisa24:
    Souhlasím s Tebou v tom,že důležitější pro dítě je ten, kdo ho vychovává, než ten, kdo ho zplodí (ikdyž bez něj by nebyl a má většinou jeho geny)!!! Je skvělé, že Tvá máma našla toho pravého a je také skvělé, že Tě netahala za nos a víš kdo je Tvůj biologický otec a podle zkušeností, které mají někteří známíje to někdy fakt důležité. např. v pěti letech se musí dělat testy na cholesterol, triglyceridy,... u dětí, jejichž rodič nebo babička s dědou trpí onemocněním kardiovaskulárního rázu. U ostatních se to nedělá. A co když třeba jeho pravá babička má nějaký problém a dítě se vůbec nebude sledovat a nebude se ani předcházet žádným problémům. Totéž různé alergie na látky, se kterými se často nepřichází do styku, ale můžou vyvolat třeba anafylaktický šok a pak smrt? Dále dárcovství krve nebo orgánů - to pak bude překvapení! A bohužel taky zbytečná ztráta životzachraňujícího času... Dítě snad může vědět, že jeho otec není biologický, o to více si může vážit jeho péče. S těmi vnoučaty jsem to myslela tak, že nepřeji svému synovi, aby třeba někde ujel s holkou, ta by ho pak např. nutila k sňatku s tím, že on je otcem a nebyla by to pravda. Nebo nedejbože jeho manželka mu byla nevěrná... Děti bych měla samozřejmě ráda všechny, ale mrzelo by mne to vůči mému synovi.Ppokud by se mu manželka přiznala a on by jí odpustil, je to něco jiného, než podvod.
    K tomu mám ještě příběh:
    Ptala jsem se jednoho muže na to, proč se rozvedl. Prý si přáli druhé dítě a jeho žena si ho pořídila, ale s jiným. Na podnikovém večírku se prý prostě opila.... manželovi se přiznala. Byl zklamaný, ale vyrovnal se s tím. Jenže žena mu řekla, že musí odejít a bude radši sama, že se cítí provinile. Vzala si i jejich první dítě. Našel jí bydlení. Tak žili osaměle asi 3 roky a nakonec se stejně dali dohromady. Muž oceňoval, že není taková mrcha. Prostě se opila, ale byla si vědomá svého prohřešku, nic manželovi nenalhávala. Kdyby mu nic neřekla, nevím, jestli by se mu mohla podívat do očí, kdyby se radoval z těhotenství, když celé osazenstvo podnikového večírku vědělo min. to, že mu zahnula. Musel by být před nimi za blbce a možná by se mu to stejně doneslo. To by pak byla asi strašná rána.

    superkarma: 0 11.11.2004, 14:24:38
  21. avatar
    [141] gufca [*]

    gryzli: Nevím, čemu říkáš "ustojí". Já nemám nic proti tomu, když můj si vyjde s někým na kávu. A nebývá to zřídka. Vím, že jde jen o to kafe. A nechápu ty hysterky, které to řeší jako děsnou zradu. Spíš hledají důvod pro rozchod - alespoň tak to mě celé působí. Jo, horší je, když v testu přijmou pozvání do bytu...

    superkarma: 0 11.11.2004, 14:12:07
  22. avatar
    [134] Audrey [*]

    ***Popelka***: Jé já s tím ještě neumím zacházet,zaregistrovala jsem se nedávno a poslala jsem Ti odpověď jako vzkaz.

    superkarma: 0 11.11.2004, 13:58:25
  23. avatar
    [133] gufca [*]

    Danuna: Na to nejde nic napsat. To je v naprostém pořádku. Koukám, že to u vás chodí jako u nás. A na tom chlapovi je poznat, že se tulí s láskou a že z něho všechny ty denní starosti, zrovna na tom mém rameni,spadnou -( i když je to samozřejmě 100% chlap, kterého jen tak něco přece nerozhodí )

    superkarma: 0 11.11.2004, 13:51:28
  24. avatar
    [128] Danuna [*]

    mam dojem,ze chlap nemuze mit rad dve zensky najednou stejne.Jednu min a jednu vic a ta jedna to vzdycky pozna a da mu vybrat.Nemuze stejnou lasku davam dvoum zenam to by nezvladl.Jedine,ze by to byl pan mistr.Takze si rikam,ze chlap kterej se vraci porad domu,stara se o rodinu a normalne funguje v posteli a stale financuje chod domacnosti asi mozna nekdy uleti ale stejne pro nej manzelka bude ta prvni a milenka muze jen skripat zubama pokud se to casem nestoci jinym smerem.Ja bych tedy nemohla furt lhat a nekde se schovavat.Taky se mi honi takove veci hlavou pri jeho zamestnani kdy je pryc celou noc ale kdyz se vrati a citite dotek a prijemne prituleni a mozna i neco vic.Delal by tohle chlap,kterej jde prave od milenky a je vycerpan sexem?Napiste mi na tohle svuj nazor.

    superkarma: 0 11.11.2004, 13:38:30
  25. avatar
    [127] Vivian [*]

    petruška 2: proč jsi, prosímtě, tak útočná?

    superkarma: 0 11.11.2004, 13:35:30
  26. avatar
    [124] gufca [*]

    ***Popelka***: Chápu, že tě to zraňuje a bolí tě to. Ale čím víc to budeš rozebírat, tím protivnější bude. A měla bych obavu, že pokud ho budeš vinit z nevěry neprávem, řekne si nakonec, že pokud to má poslouchat, tak ať tedy má proč. Neznám ho, tak nevím, jestli by bylo lepší na něj jít stejným způsobem - předstírat nezájem a chlad a nebo naopak ho zahrnovat pozorností a láskou.

    superkarma: 0 11.11.2004, 13:23:31
  27. avatar
    [121] gufca [*]

    kubikm: Ta to mám doma světlou výjimku. Ráno ani náhodou!!
    ***Popelka***: A když to vezmu podle svého , tak jak má v práci problém, tak s ním doma absolutně nic není. To se s ním nedá ani mluvit. Neřeš to. Je to jen chlap.

    superkarma: 0 11.11.2004, 13:17:43
  28. avatar
    [120] kubikm [*]

    Monalisa24: přesně tak...na ten přiblblej úsměv jsem zapomněla

    superkarma: 0 11.11.2004, 13:17:33
  29. avatar
    [118] kubikm [*]

    ***Popelka***: a potom bych zkusila s ním promluvit - že ho mám ráda, že mi moc chybí naše něžnosti a jestli něco proti mě má...pozor, neudělat žárlivou scénu, vůbec jako nepředpokládat, že jiný vztah...a uvidíš, nějak reagovat musí...

    superkarma: 0 11.11.2004, 13:16:25
  30. avatar
    [114] kubikm [*]

    ***Popelka***: a jak se chová? ucukává, říká co blázníš nebo tak, když se přiblížíš? zkus to třeba v neděli ráno...podle biologických hodin jsou mužáí nejpohotovější po ránu....třeba má nějaký problém?

    superkarma: 0 11.11.2004, 13:12:58

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Hledáme čtenářky, které rády čtou knihy
Anketní otázky pro čtenářky, které chtějí testovat Canesten Intim Gel
Anketa: Bolí vás záda?

Náš tip

Doporučujeme