Vztahy

Vezmu si tě, ale bez jména!

Je mladý, hezký, chytrý, vtipný, hodný a miluje ji. Ondřej je pro Ivu prostě dokonalý. Až na jednu věc. Jmenuje se Jebavý, Ondřej Jebavý…

signature

Možná by nad tím Iva dokázala mávnout rukou, vždyť její přítel Ondra byl nejúžasnější chlap, jakého kdy v životě poznala, kdyby ovšem sama až do puberty neprožívala muka kvůli svému vlastnímu rodnému příjmení – Kokotková.

V patnácti jsem si ho nechala změnit, přece teď nevyvdám jméno Jebavá!

„Celé dětství jsem trpěla kvůli svému příjmení,“ vypráví Iva. „Na základce jsem byla neustále terčem posměchu a zlých poznámek. Hlavně kluci mi to dávali pěkně sežrat! Kdo nevyrůstal s tak hanlivým jménem, nepochopí. Zvláště pak pro holku je to trauma,“ říká jinak velmi pohledná blondýnka. V pubertě se prý situace ještě vyostřila. Spolužáky, kterým se líbila, nenapadlo pochopitelně nic lepšího než si ji dobírat právě kvůli jejímu příjmení.
„Vím, že kluci shazují holku, která se jim líbí, jenže mě to tenkrát úplně ničilo,“ tvrdí Iva, která se před nástupem na gymnázium rozhodla v patnácti letech zažádat o změnu příjmení, tak aby už bylo zapsáno i v její první občance.
„Rodiče s tím zpočátku moc nesouhlasili. Táta tvrdil, že to musím brát s nadhledem, že na tom přece nic není. Je fakt, že on si sám ze sebe uměl udělat legraci. Máma příjmení vyvdala a v dospělosti už kvůli tomu člověk nemá tolik problémů, ale já jsem to prostě snášela strašně těžce,“ svěřuje se Iva, dnes již Kostková, která prý měla pocit, že s upraveným příjmením začala úplně nový život.

Věděla jsem, co prožívá

„Bylo to skvělé!“ vzpomíná. „Noví spolužáci, nová škola v novém městě, kam jsem dojížděla, úplně nový život! Když jsme se na začátku roku představovali profesorům, nemusela jsem trnout, až na mě přijde řada, a rudnout studem, že se mi při vyslovení příjmení budou ostatní pochechtávat  jako dřív.“
S Ondřejem se Iva seznámila o několik let později ve svém prvním zaměstnání.
„Když se mi poprvé představil, myslela jsem, že padnu,“ říká. „Nesmála jsem se, naopak. Bylo mi ho líto, moc dobře jsem věděla, co všechno už si asi musel kvůli tomu jménu vyslechnout, ale on byl úplně v pohodě. Když jsme se spolu začali víc bavit, dělal si z toho dokonce legraci. Prý nevidí nic špatného na tom, když je chlap „jebavý“.“  
Jenže jak šel čas, začal zamilovaný pár přemýšlet o svatbě a konflikt byl na světě.

Děti Jebaví nebudou!

„Já prostě nechci, aby můj syn nebo dcera zažívali to, co já,“ vysvětluje Iva a dodává: „Jenže Ondřej a jeho rodina se tím cítí dotčeni. Prý je to zcela běžné jméno a ohánějí se i slavnými jmenovci jako třeba hokejistou Jiřím Jebavým. Poslední dobou si utahují třeba z toho, že jsou příbuzní taky těch filmových Jebalů.“ (americká komedie Fotr je lotr, pozn. red.).
Jenže Iva trvá na tom, že pro její a Ondřejovy potomky už by to taková legrace nebyla a sám Ondřej přiznává, že i on si jako dítě užil ve škole své, přičemž mu odvážné jméno dvakrát nepomáhalo ani při prvních romantických pokusech s dívkami.
„Asi by to nebyl důvod k rozchodu, ale Ondřej nakonec ustoupil a dohodli jsme se, že si i po svatbě nechám své jméno a děti se budou jmenovat rovněž po mně. Původní návrh, že se na Kostku přejmenuje i on, jsme nakonec kvůli jeho zaměstnání a hlavně rodině zamítli,“ uzavírá spokojeně Iva, která už dnes plánuje veselku.

NOMEN OMEN

Zatímco někteří se za své nelichotivé příjmení stydí, jako například slavný básník Otokar Březina, který se taktéž původně jmenoval Václav Jebavý, jiní si z něj dokonce udělají přednost a založí si na něm živnost. Příkladem může být například známý gynekolog MUDr. Karel Šuk, bývalý náčelník horské služby Rudolf Chlad, pánové z pražského uzenářství Sup a Synové nebo pohřební služba z Třebíče Konečný a spol. či brněnská cestovní agentura Libor Zabloudil.  

   
08.02.2011 - Ona s ním - autor: Eva Dömény

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [58] black.bird.third [*]

    Na vejšce nás učil pan inženýr Jebavý. Úspěšný zahradní architekt.

    superkarma: 0 15.11.2012, 21:04:51
  2. [57] rak177 [*]

    Pohřební služba Libuše Smutná,veterinář Chlupatý,v pohřebnictví jméno Anděl,prodavač věnců a svíček Mrtvý,no někdy se to sejde.

    superkarma: 0 17.02.2011, 18:08:49
  3. avatar
    [56] danca79 [*]

    Meli jsme ve tride Starou a Malou, taky nic moc, a znam obchodnika Šoukala, byl to moc prijemny mlady muz. Kdyz jsem se vdavala, manzel rekl ze me prece nevlastni, tak co blbnu ze bych si brala jeho jmeno - odkud on pochazi, tam si zensky jmeno nechavaji. Deti pak mivaji prijmeni po otci, nebo po obou. On ma ovsem tak blby jmeno, se kterym si taky uzil svoje (prestoze tam odkud je, je to jmeno hodne casty) ze jestli budem mit deti, asi si budem muset promluvit Sml32

    superkarma: 0 15.02.2011, 21:50:34
  4. avatar
    [55] carmi [*]

    Nelíbilo se mi mé jméno za svobodna. Ráda jsem ho vyměnila za příjmení svého může, které se mi opravdu líbí. Manžel byl jedináček a měli jsme spolu dvě dcery, tak mi bylo líto, že tak pěkné příjmení z naší rodiny asi zmizí. No a jedna dcera teď žije ve Španělsku a tam si ženy nechávají své příjmení a děti mají automaticky příjmení dvě, jedno po matce a jedno po otci. Tak nám ještě chvili to naše příjmení snad vydrží.

    superkarma: 0 14.02.2011, 14:41:19
  5. avatar
    [54] Barbora10 [*]

    dneska si myslím není problém vzít si to příjmení,které je lepší(a je jedno, jestli je to jméno po manželce,nebo manželovi).Záleží na domluvě. Někdo může být na své příjmení hrdý...

    superkarma: 0 09.02.2011, 14:14:44
  6. avatar
    [53] Světýlko [*]

    Známí se jmenovali Šoustalovi. Když se měl starší syn ženit Sml25, jeho slečna se tak nechtěla Sml38jmenovat. Rodiče tedy přistoupili na změnu příjmení celé rodiny - Šeda/-ová. No a jak myslíte, že se jim dnes říká (je to tak 15 let)? Správně jsou Šoustalovi všichni!!!

    S Ivou naprosto souhlas, jen si zas zadělali na problém v budoucnu - chudáci jejich děti Sml51 Sml50 budou vysvětlovat J/jebavého tatínka...a přitom mohli mít K/kostku Sml52.

    superkarma: 0 08.02.2011, 18:43:09
  7. avatar
    [52] tomáš [*]

    Dávná kolegyně z práce se nechtěla jmenovat Semivolová, manžel si tedy vzal její jméno (krásné české).  Když se po čase rozešli, tak si ho nechal. Pěkně si s ním polepšil :-)

    Spolužák se jmenoval Umrlý (a i tak trochu vypadal).Kolegy jsme měli Křečka a Krtka - a hodně jsem si je pletla. Zajímavým jménem se též pyšnil kolega Labuť.

    No, já jsem své rodné příjmení upřímně nenáviděla a vůbec nelituji, že už ho nebudeme dále předávat, s bráškovými dcerkami "končí". Po svatbě jsem si vůbec nepolepšila, opět děs...ale pravdou je, že se mi kvůli jménu nikdo do očí neposmíval (synkové by asi mluvili jinak). Teď jsem podruhé vdaná - a konečně normální příjmení :-) To už nevyměním :-)

    Jinak i cizí jména jsou někdy drsňárny. Měli jsme klienta z Řecka a jeho zvučné jméno Hovnanianus bych teda nebrala, i kdyby to snad byl Onasis Sml23

    superkarma: 0 08.02.2011, 15:58:46
  8. [51] Ei.lin [*]

    Naprosto souhlasím s Ivou, jmenovat se můj manžel nějak hanlivě, tak si jeho jméno rozhodně neberu a trvám na tom, že děti se budou jmenovat po mně. Optimální by samo bylo, aby se jmenovali všichni stejně, ale minimálně na tom, co nakonec vymohla Iva, bych si taky trvala.

    superkarma: 0 08.02.2011, 15:34:40
  9. avatar
    [50] Introvertka [*]

    Mám hezké příjmení takže bych si ho chtěla nechat, jeden můj bývalý ho dokonce chtěl.

    superkarma: 0 08.02.2011, 15:24:53
  10. [49] Jala [*]

    Ivu naprosto chápu a vůbec se jí nedivím. Vzpomínám si, jak nám profesor na gymplu povídal o výše zmíněném básníku Otokaru Březinovi a my se mohli potrhat! Musel si se svým jménem - vesnický učitel a navíc ještě 4% - notně užít!

    Jsem ráda, že jsem takové dilema řešit nemusela. Jako svobodná jsem se jmenovala úplně normálně. Po svatbě jsem získala krásné, v našich končinách naprosto netradiční příjmení, nicméně tak neobvyklé, že jsme i v telefonním seznamu jediní, a tudíž lehce identifikovatelní. Ale nestěžuji si! S Ivou, ani s Ondřejem bych neměnila!Sml16

    superkarma: 0 08.02.2011, 15:22:06
  11. avatar
    [48] SNÍŽEK [*]

    děti by měli mít normální příjmení a stejné jako jejich rodiče,takže Ondřej by měl být Kostka Sml22

    superkarma: 0 08.02.2011, 15:10:40
  12. [47] German [*]

    Altamora — #43 Ano, dá se to brát tak, že K NĚKOMU patříme, ale ve mně to vyvolává i dojem, že NĚKOMU patříme....Sml16 

    superkarma: 0 08.02.2011, 14:42:27
  13. avatar
    [46] peknaholka [*]

    Já jsem za svobodna Pecková, jo užila jsem si, byla jsem prostě pecka!!! Ještě dnes když slyším "to byla pecka, dám ti pecku..." sebou trhnu! Děti jsou zlý!

    superkarma: 0 08.02.2011, 14:38:46
  14. avatar
    [45] Irad [*]

    Karo Líná — #26 Sml52Sml52Sml52

    superkarma: 0 08.02.2011, 14:29:42
  15. avatar
    [44] Irad [*]

    bubidani — #42 Ono by se to také dalo vyložit naprosto obráceně. Přístup Ondřeje je extrémně sobecký vůči budoucí manželce i dětem. Rodina by měla mít, pokud možno, stejné jméno - společné jméno. Vzhledem k dané situaci, kdy Ondřejovo přijmení je naprosto šílené (kdo tvrdí, že ne, tak asi není z Moravy), je logické, že by mělo být zvoleno jméno budoucí ženy (příp. jiné domluvené), ve kterém žádná vada není. Ondřej sám v mládí prožíval problémy se svým jménem a teď v podstatě nepřímo stejné problémy způsobí svým dětem a choti. Jak se budou cítit ve škole, když budou muset hlásit jména svých rodičů? Už jenom to vysvětlování, že otec se jmenuje jinak - a navíc zrovna takhle. Prostě je to od Ondřeje sobecké - vůči budoucí manželce i jeho budoucím dětem Sml32Sml57Sml57Sml57Sml57

    superkarma: 0 08.02.2011, 14:27:09
  16. avatar
    [43] Altamora [*]

    German — #39 Já si říkám, že K někomu patřím. Nelíbilo by se mi: Jana Novák šla s Petrou Dvořák za Zdenou Petrůj. Nebo jak bychom tu větu správně řekli, kdybychom -ová neměli? Sml80

    1. na komentář reaguje German — #47
    superkarma: 0 08.02.2011, 13:57:44
  17. avatar
    [42] bubidani [*]

    German — #41 byl to jejich původní návrh, který zavrhli, ale jinak jsem reagovala na stejný nápad Pajinka — #9

    na rodiče bych v tohle případě vůbec nekoukala, berou se oni dva, jde jen o to na čem se ti dva dohodnou a pro co se rozhodnou :-)

    1. na komentář reaguje Irad — #44
    superkarma: 0 08.02.2011, 13:44:40
  18. [41] German [*]

    bubidani — #25 Já jsem ale v článku nikde nenašla, že by Iva nutila Ondřeje, aby si změnil příjmení! Přece jen trvala na tom, že ona si i po svatbě nechá své příjmení a děti se budou jmenovat po ní. Na tom nevidím nic sobeckého, naopak. Sobecký se mi zdá přístup Ondrových rodičů.

    1. na komentář reaguje bubidani — #42
    superkarma: 0 08.02.2011, 13:21:24
  19. [40] German [*]

    vladka006 — #31 Já znám ředitele parfumerie Voňavku. Sml16

    superkarma: 1 08.02.2011, 13:16:48
  20. [39] German [*]

    Dante Alighieri — #33 Souhlasím!!

    Ona vůbec ta přípona -ová zdá se mi poněkud nešťastná. Tímto prostě jakoby někomu náležíš. Sml80

    1. na komentář reaguje Altamora — #43
    superkarma: 0 08.02.2011, 13:13:52
  21. avatar
    [38] fructia [*]

    Gynekolog Karel Šuk, to sedí Sml52 V okruhu svých známých se žádné hanlivé příjmení nevyskytuje. Já se ovšem na změnu přijmení těším, neboť mít moc obvyklé jméno taky není žádná výhra Sml68

    superkarma: 0 08.02.2011, 12:50:39
  22. [37] Karo Líná [*]

    Dante Alighieri — #36 Souhlas!

    superkarma: 0 08.02.2011, 11:55:31
  23. avatar
    [36] Dante Alighieri [*]

    Dočetla jsem i druhou půlku článku. Sml57 A otvírá se mi kudla v kapse při představě, že moji tchánovci možná budou mít kecy, když jejich příjmení nepřijmu. Zejména asi tchán. To si něco poslechnou teda! Ať si oni vezmou moje! No - jak by se jim to líbilo? Sml80

    1. na komentář reaguje Karo Líná — #37
    superkarma: 0 08.02.2011, 11:51:03
  24. avatar
    [35] femme [*]

    Dante Alighieri — #33  moje řeč Sml22

    superkarma: 0 08.02.2011, 11:49:14
  25. avatar
    [34] femme [*]

    OlgaMarie — #17  dobrý Sml67 Sml30

    superkarma: 0 08.02.2011, 11:48:39
  26. avatar
    [33] Dante Alighieri [*]

    Já už tu psala několikrát, že ať by se chlap jmenoval jakkoli, já si až do smrti nechám svoje příjmení. Mám ho ráda, je neobvyklé (myslím, že ve spojení s křestním jménem jsem v ČR jediná), dále je to něco, co mám po tátovi a chci si to nechat. A když už nic jinýho, tak jednoduše nechápu, proč bych se najednou měla jmenovat jinak? Blbej zvyk. Sml80

    1. na komentář reaguje femme — #35
    2. na komentář reaguje German — #39
    superkarma: 0 08.02.2011, 11:47:38
  27. avatar
    [32] vladka006 [*]

    S novým příjmením mi dělají samé překlepy. Je malinko netradiční. Po slovenských předcích mého manžela a Čechům to nějak nejde přes ústa a ani přes pero. By mě trefil šlak, když si něco objednám přes net, napíšu příjmení a stejně mi příjde balík na zkomolené příjmení. Ale aspoň, že s českou poštou přijde Sml30.

    superkarma: 0 08.02.2011, 11:42:09
  28. avatar
    [31] vladka006 [*]

    Znám veterináře Křečka Sml16

    1. na komentář reaguje German — #40
    superkarma: 0 08.02.2011, 11:40:12

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [30] bubidani [*]

    kuzle — #28 spolužačka byla Kozlová :-)

    superkarma: 0 08.02.2011, 11:36:40
  2. avatar
    [29] bubidani [*]

    Karo Líná — #27 zdá se mi že dneska se dětem všechno cpe pod nos, ochrana proti tomuhle, ochrana proti tamhletomu... a když je dítě nezvladatelné tak je holt hyperaktivní... Sml23

    superkarma: 0 08.02.2011, 11:34:34
  3. avatar
    [28] kuzle [*]

    ja byla za svobodna Kozlikova a kluci na mne celou zakladku delali meeee meeee, nebo mi rikali kozle Sml80 ac se zda, ze to jmeno by mohlo byt v pohode, nebylo Sml23 svatbou se mi prijmeni zkratilo, ale treba misto Spurna mi pisou Vzpurna ... tak nevim jak moc jsem si polepsila Sml30Sml52

    1. na komentář reaguje bubidani — #30
    superkarma: 0 08.02.2011, 11:27:34
  4. [27] Karo Líná [*]

    Některý tady píšete, že když děti chtějí, udělají si terč posměchu z kohokoliv, na jméně nezáleží. Jistě, to je pravda. Mám svoje zkušenosti. Ale proč tohle riziko ještě pojišťovat nemožným jménem a příjmením, když to není nutný? Kdepak, kdyby se můj milovaný jmenoval blbě, můžu ho milovat sebevíc, ale jeho příjmení si nevezmu a naše děti po něm taky nepojmenuju.

    1. na komentář reaguje bubidani — #29
    superkarma: 0 08.02.2011, 11:19:49
  5. [26] Karo Líná [*]

    Mně teda přijde jméno Jebavý šílený, takže Ivu z článku naprosto chápu. Nikdy bych si takový příjmení nevzala Sml23

    Připomnělo mi to ten vtip:

    Přijde chlápek s rodinou do hotelu a na recepci říká "Dobrý den, já jsem Jebal s manželkou, dcerou a synem."

    A recepční na to "Mě nezajímá, co jste za prasáka, mě zajímá jméno."

    1. na komentář reaguje Irad — #45
    superkarma: 1 08.02.2011, 11:15:39
  6. avatar
    [25] bubidani [*]

    ron — #23 nejde o rodinný majetek apod. mluvím o tom co on by chtěl...jestli mu to jméno vadilo, už by si to dávno změnil, ale teď by s tim souhlasil asi jen aby svou drahou sobeckou polovičku neztratil...ona si to jmeno vzít nemusí a děti se klidně můžou jmenovat po ni, ale nutit ho aby si taky změnil jmeno je dle mého sobecké

    1. na komentář reaguje German — #41
    superkarma: 0 08.02.2011, 11:08:35
  7. avatar
    [24] hubajda [*]

    Hezky napsano ale myslim ze jsou aj horsi prijmeni na Jebava neni nic strasneho

    superkarma: 0 08.02.2011, 11:04:55
  8. [23] ron [*]

    bubidani — #10 Sml23 Jde stále jen o jméno?! Připadá mi,že se tu dělá, že se ztrátou jména přijdeš i o nárok na rodinné sídlo,přinejmenším hrad nebo zámek. Ale dnes, v době panelákových-anonymních bytů je důležitější nezažívat muka při představování...Sml22

    1. na komentář reaguje bubidani — #25
    superkarma: 0 08.02.2011, 10:56:46
  9. avatar
    [22] borovice [*]

    OlgaMarie — #17 Ale to je moc pěkná historka Sml16Sml79

    superkarma: 0 08.02.2011, 10:55:09
  10. [21] Astřička [*]

    Tak Jebavý není tak hrozný, ale možná je to tím, že se tak nikdo z mé rodiny nemusí jmenovat. Vůbec se nedivím, když si někdo chce změnit jméno. Já naštěstí vyvdala hezké české příjmení, ale je fakt, že si ho zas každý pamatuje. :-) Hájku, háječku, hájku zelený...Sml59

    superkarma: 0 08.02.2011, 10:45:35
  11. avatar
    [20] Odemětobě [*]

    Já zase měla problém kvůli svému křestnímu jménu,staré,české,ale v mém okolí výjimečné.Vdala jsem se do kraje,kde je naopak běžné. Šokovalo mě příjmení spolužáka na VŠ-Libosvár. Pak jsem zjistila,že na Vsetínsku nic divného.Obchodujeme s panem Smrtem, sestra bydlela v domě s paní Lvovou,kamarádka je provdaná Tlachová,druhá zase Kaděrová. Ve vedlejší vesnici je časté příjmení Trhoň. Já zase při představování několikrát opakuji Š.

    Děti jsou mrchy,které i z Jany Novákové dokáží udělat něco urážlivého.

    superkarma: 0 08.02.2011, 10:18:46
  12. avatar
    [19] ToraToraTora [*]

    Manžel si těsně před svatbou vzal příjmení své matky za svobodna (dlouhá historie), takže jsme si příjmení svatbou změnili oba.

    superkarma: 0 08.02.2011, 10:11:22
  13. [18] Mendie [*]

    Málo mužů je ochotno si změnit příjmení, pokud po tom oni sami nějak zvlášť netouží. Je to asi tak nějak silnější cit pro rodovou příslušnost, pokračovatel rodu a tak.

    Já jsem celý život měla krásné příjmení, které nikdo nijak nekomolil ani nebylo nijak směšné.

    Teď jsem si vzala Nováka, kterých jsou mraky, a taky žiju Sml16

    superkarma: 0 08.02.2011, 10:09:04
  14. avatar
    [17] OlgaMarie [*]

    femme — #8 Smrt, Anděl, Pták - také znám lidi s tímto příjmením. Manželka pana Smrta je hrozně pěkná. Můj soused, když ji viděl poprvé se zasnil a pravil: "Jestli smrt vypadá takhle, může přijít hned."

    1. na komentář reaguje borovice — #22
    2. na komentář reaguje femme — #34
    superkarma: 0 08.02.2011, 10:04:28
  15. avatar
    [16] OlgaMarie [*]

    femme — #8 Smrt, Anděl, Pták - také znám lidi s tímto příjmením. Manželka pana Smrta je hrozně pěkná. Můj soused, když ji viděl poprvé se zasnil a pravil: "Jestli smrt vypadá takhle, může přijít hned."

    superkarma: 0 08.02.2011, 10:04:27
  16. avatar
    [15] femme [*]

    bubidani — #11  a nejmenuje se náhodou Drago? Sml58

    superkarma: 0 08.02.2011, 10:02:20
  17. avatar
    [14] Francaise [*]

    Také se mi v mládí smáli, ale postupem času jsem zjistila že směšnost jména je v každé lokalitě vnímána jinak. To, co je směšné a trapné např. v Ostravě, není směšné v Brně. Ideální je, když se stejně jmenuje někdo známý, lidé si zvyknou. V současnosti je v TV jedna šikovná redaktorka s mým jménem zasvobodna, myslím, že teď už bych problém neměla Sml16.

    Anime Otaku — #1 Firma Zabloudil a Netrefil je bomba!! Výborný marketingový tah, všelijakých XYZtour  jsou stovky!

    superkarma: 0 08.02.2011, 09:51:08
  18. avatar
    [13] rusalka2008 [*]

    můj tchán i manžel se jmenují "Ruský Ivan" a též si užili posměchu a vyjevených výrazů všude... našeho syna a dceru už jsme takto "nepotrestali" Sml24

    superkarma: 2 08.02.2011, 09:33:24
  19. avatar
    [12] Hanice [*]

    Mně přijde Jebavý naprosto normálníSml22, ani by mě žádný příměr nenapadl.

    superkarma: 0 08.02.2011, 09:08:33
  20. avatar
    [11] bubidani [*]

    femme — #8 taky v práci máme Ptáka Sml30

    1. na komentář reaguje femme — #15
    superkarma: 0 08.02.2011, 09:07:57
  21. avatar
    [10] bubidani [*]

    Pajinka — #9 chtít po něm aby se přejmenoval protože se JI nelibi jeho jmeno je docela sobecke nemysliš? kdyby se za své jmeno styděl, přejmenoval by se sám už dávno

    1. na komentář reaguje ron — #23
    superkarma: 0 08.02.2011, 09:07:08
  22. avatar
    [9] Pajinka [*]

    taky bych volila buď aby se Ondra přejmenoval po ní, nebo zvolit jiné společné příjmení Sml22

    1. na komentář reaguje bubidani — #10
    2. na komentář reaguje bubidani — #42
    superkarma: 0 08.02.2011, 08:59:40
  23. avatar
    [8] femme [*]

    luneta — #7 já měla kolegy jménem Smrt, Anděl a Pták Sml58 

    1. na komentář reaguje bubidani — #11
    2. na komentář reaguje OlgaMarie — #16
    3. na komentář reaguje OlgaMarie — #17
    superkarma: 0 08.02.2011, 08:57:06
  24. avatar
    [7] luneta [*]

    my jsme měly v práci dvě nejhorší:Mrtvá a Vozihnojová

    1. na komentář reaguje femme — #8
    superkarma: 0 08.02.2011, 08:42:36
  25. avatar
    [6] bubidani [*]

    *modrá — #5 přesně tak, když se dětem nějaké jiné dítko znelíbí, budou se mu smát a vždy si něco najdou...jde jen o to zda se to dítě umí ubránit...nejlépe utokem, třeba se posmívat posmívači...každý má nějaké své slabiny a ten největší drsňák jich má doma ve skříni nejvíc

    Anime Otaku — #1 Zabloudil a Netrefil Sml52

    superkarma: 0 08.02.2011, 08:39:05
  26. avatar
    [5] *modrá [*]

    Mě Jebavý zas tak hrozné nepřijde, to bych klidně nechala. Děti nebudou Jebavých ale zas budou mít třeba klapaté uši nebo velké nosy a stejně se jim budou posmívat....

    znám horší příjmení .. třeba Despíčová 

    1. na komentář reaguje bubidani — #6
    superkarma: 0 08.02.2011, 08:12:50
  27. avatar
    [4] OlgaMarie [*]

    Bébina — #2 Také to pokládám za nejvhodnější řešení.

    superkarma: 0 08.02.2011, 08:03:26
  28. avatar
    [3] OlgaMarie [*]

    Bébina — #2 Také to pokládám za nejvhodnější řešení.

    superkarma: 0 08.02.2011, 08:03:26
  29. [2] Bébina [*]

    Meli se vzit a zvolit si spolecne ale uplne jine prijmeni. I to lze.

    1. na komentář reaguje OlgaMarie — #3
    2. na komentář reaguje OlgaMarie — #4
    superkarma: 0 08.02.2011, 07:31:17
  30. [1] Anime Otaku [*]

    Jo, kdysi jsem v Itálii potkala autobus firmy Zabloudil a Netrefil. Myslela jsem, že umřu smíchy.

    Jinak co je mít blbé jméno vím až moc dobře. Sice to není hanlivé, ale zase je dlouhé a nečitelné. Takže kdykoliv se učitelé při čtení docházky zakoktali tak jsem se hned mohla hlásit, že tam jsem.

    1. na komentář reaguje bubidani — #6
    2. na komentář reaguje Francaise — #14
    superkarma: 0 08.02.2011, 07:14:08

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Dětský pokoj - zařizování, rekonstrukce

Náš tip

Doporučujeme