.

Věřte/nevěřte - rodiče se nechávají zvěčnit se svými mrtvými dětmi

Novinky

Věřte/nevěřte - rodiče se nechávají zvěčnit se svými mrtvými dětmi

Prý nejhorší, co může rodiče dětí potkat, je to, když potomek zamře dříve než oni sami. Ano, je to hodně smutná představa, ale bohužel se jedná o tvrdou realitu, kterou žádný rodič nechce zažít. Pokud však zasáhne tato tvrdá rána osudu, každý se s tím vyrovnává po svém, někteří dokonce i takovým způsobem, že se nechají zvěčnit se svým mrtvým dítětem.

Možná si právě teď říkáte, že to nemůže být ani pravda, kdo by chtěl takto bolestivou vzpomínku, ale divili byste se. Rodiny v USA, která postihla tato tragédie, si nechávají dělat právě takové fotografie, kde jsou naposledy zachyceni s jejich potomkem, který svůj boj o život prohrál. Sama za sebe musím říct, že z fotek mi naskočila husí kůži a bylo mi hodně smutno, sama nevím, jestli bych do něčeho takového šla, přijde mi to dost morbidní, nač se rýpat v něčem, co nikdy nepřebolí?!

sd

sd

sd

sd
Zdroj foto: https://www.facebook.com/nilmdts

A co vy? Nechali byste si udělat takovou fotografii?

Možnost%
Ano, ač je to velmi smutné16,5
Nevím, těžko říct38,8
Rozhodně ne44,7
Jiná odpověď (napište do diskuze)0

   
17.02.2015 - Redakční novinky - autor: Markéta Škaldová

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [37] Eva_CZ [*]

    No jo, jen nas nejvic, podle ankety. Sml22

    superkarma: 0 18.02.2015, 22:12:02
  2. avatar
    [36] Suzanne [*]

    Eva_Fl — #29 Tak já si myslím, že nejsme samy, ale málokdo se to tu odváží napsat. Nedivím se.

    superkarma: 0 18.02.2015, 21:18:43
  3. [35] Pavla_b [*]

    Pavla_b — #34 myslím....

    superkarma: 0 18.02.2015, 13:46:28
  4. [34] Pavla_b [*]

    Markéta Škaldová — #13 myslíš, že už Vám dostatečně odpověděla Rikina (17) Sml80

    1. na komentář reaguje Pavla_b — #35
    superkarma: 0 18.02.2015, 13:45:34
  5. avatar
    [33] datura [*]

    Mojí sestře taky zemřela holčička, nevyfotila se s ní, tehdy se to nedělalo a stejně na ni pořád vzpomíná. Mně naštěstí nic podobného nepotkalo, nevím, jestli bych měla sílu si mrtvé dítě fotit, nejspíš bych skončila na psychiatrii.Sml15

    superkarma: 0 18.02.2015, 11:01:24
  6. [32] mamkaJa [*]

    taky mě překvapuje, že to někoho vůbec napadneSml80

    superkarma: 0 18.02.2015, 09:26:25
  7. [31] cilani [*]

    Eva_Fl — #30 To jako, že když s ní souhlasíš, tak máme kopat do tebe a když ne, tak můžem zas do ní? Sml52

    Podle mě svůj názor, jakožto redaktorka, podala nevhodně. Lépe to vyjádřily holky pode mnou, tak to nebudu dále prznit..

    superkarma: 5 18.02.2015, 07:22:05

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [30] Eva_CZ [*]

    Do Markety jste si uz koply dostatecnekrat, ted si kopnete do me. Klido. Sml24

    1. na komentář reaguje cilani — #31
    superkarma: 0 18.02.2015, 04:38:53
  2. avatar
    [29] Eva_CZ [*]

    Ja s Marketou souhlasim. Nezazila jsem na vlastni kuzi a myslim, ze bych si MOZNA vyfotila to miminko, ale prijde mi morbidni delat si selficko s mrtvolkou. Nefotila jsem se ani se svym mrtvym dedeckem, ani s nikym, kdo mi zemrel.

    1. na komentář reaguje Suzanne — #36
    superkarma: 1 18.02.2015, 04:37:26
  3. avatar
    [28] vladka321 [*]

    Nechci se rouhat, je to to nejhorší, co rodiče může potkat. Přišla jsem o dítě a dodnes si počítám její roky, představuji si, jak by vypadala, přemýšlím o ní a moc se mi stýská. Mám ji v srdci, mám ji v hlavě a to i přes to, že je to více než čtvrstoletí a také mi tam navěky zůstane!!!

    superkarma: 4 17.02.2015, 22:51:23
  4. avatar
    [27] kobližka [*]

    *Lefff* — #26 To rozhodně!

    superkarma: 0 17.02.2015, 22:10:57
  5. avatar
    [26] *Lefff* [*]

    Toto téma by si zasloužilo lepší zpracování. A podstatně citlivější přístup.

    1. na komentář reaguje kobližka — #27
    superkarma: 4 17.02.2015, 22:09:38
  6. [25] theplana [*]

    Je to smutné, těžko říci, co kdyby....většinou se zachováme úpně jinak, než bychom předpokládali.

    superkarma: 0 17.02.2015, 21:25:58
  7. avatar
    [24] phoebe24 [*]

    Markéta Škaldová — #13 Ale jasně, že máte právo na názor. Tristní ovšem je, že tyto své názory můžete prezentovat zde, jako (přepokládám) placená redaktorka. Ono totiž stanovisko redaktora jakéhokoliv plátku může být bráno určitou skupinou populace jako norma (norma morální, etická, odborná.... - dosaďte si podle zaměření článku).

    Zajímavé je, že pod dnešním článkem: "Má dítě, manžela i milence a žije šťastným životem" jste schopna projevit více empatie než u tohoto tématu. Kopíruji: ... já jsem v té situaci nebyla, nemůžu soudit, navíc mi ani napatří právo někoho moralizovat nebo soudit, pokud je někdo takto šťastný, budiž, jeho volba...Sml80

    superkarma: 6 17.02.2015, 20:24:11
  8. avatar
    [23] peetrax [*]

    Markéta Škaldová — #13 a proto to "věřte - nevěřte"? A stylem "podívejte se, co v té Americe zase vymysleli"? Tohle se neděje jen v Americe. Ale to ve svém omezeném jednoduchém rozhledu zjistíte až za nějakou dobu a zas z toho budete mít senzaci. Kdyby vám bylo patnáct, váš údiv chápu. Ale tohle? Ale nač se rýpat ve vaší blbosti, když zřejmě nikdy nepomine - navážu-li volně na vaše vyjadřování... Sml14

    superkarma: 4 17.02.2015, 19:36:19
  9. avatar
    [22] peetrax [*]

    Nedokážu se vžít do této situace. Ale už jen proto, že v populaci je žen, které toto potkalo, víc, než si myslíme, neprezentovala bych na ženském magazínu opovržlivě tento kačení názor. Sml68 Vy snad nemáte mozek. Sml3

    superkarma: 4 17.02.2015, 19:32:53
  10. avatar
    [21] Jandywoman [*]

    Řídím se příslovím: "nesuď toho, jehož život jsi nežil", ... takže proč ne. Mimochodem, první větu tohoto článku mohu bohužel potvrdit.

    superkarma: 6 17.02.2015, 18:17:10
  11. avatar
    [20] Suzanne [*]

    Rikina — #17 Mně článek nevkusný nepřijde, ba ani titulek mi nepřijde divný. Tentokrát se musím slečny Škaldové zastat. Nikoho nehaní, jen jí ten akt focení přijde nezvyklý. A skutečně to prezentuje jako svůj názor. Přiznám se, že mě předmět článku taky nejdřív hodně překvapil a až po přečtení diskuse překvapeně připouštím, že druhým to přijde normální. To je život. Máme různé zkušenosti a pohledy na svět. U nás doma není smrt tabuizovaná, často se setkávám s umírajícími. Přesto mě možnost uvedená v článku nikdy nenapadla. Ale já nemám ani fotky živých.

    superkarma: 4 17.02.2015, 17:43:29
  12. avatar
    [19] ToraToraTora [*]

    Markéta Škaldová — #13 To není názor, to je chyba softwaru Sml24

    superkarma: 5 17.02.2015, 17:12:50
  13. avatar
    [18] Kahomar [*]

    Je to hodně smutné a bolestivé, když se něco takového stane. Ale veřím (mám pro to své důvody), že pokud se už něco takového stane a pokud je možno mít fotografie takové úrovně, jako tu prezentované, je to jen a jen dobře.

    Nejhorší, co může rodiče potkat je, když nemají šanci se se svým dítětem rozloučit, když nikdy nespatří jeho tvář.

    Pokud tedy dítě není nějak geneticky znetvořené, tam bych byla opatrnější.

    superkarma: 1 17.02.2015, 17:11:04
  14. [17] Rikina [*]

    Markéta Škaldová — #13 jedna věc je mít názor, to vám nikdo nebere, ale udělat z něj nevkusný článek s bulvárním nadpisem, to jste nemusela. Sml80

    1. na komentář reaguje Suzanne — #20
    superkarma: 8 17.02.2015, 15:54:58
  15. avatar
    [16] Claire [*]

    Markéta Škaldová — #13 Sml67Sml67Sml67

    superkarma: 2 17.02.2015, 15:54:57
  16. avatar
    [15] Claire [*]

    Není to morbidní, je to naopak krásné mít vzpomínku alespoň zachycenou na snímku, přišli o část sebe, o své dítě.

    superkarma: 0 17.02.2015, 15:53:37
  17. avatar
    [14] Hanula [*]

    Markéta Škaldová — #13já bych do toho také nešla - co jsem doma našla po rodičích fotky mých blízkých - kdysi se fotilo v rakvi - hlavně to chtěli babičky a dědečkové - všechno jsem roztrhala a vyhodila... nemám sílu se na takové fotky dívat...

    superkarma: 0 17.02.2015, 15:45:59
  18. [13] Markéta Škaldová [*]

    Pavla_b — #8Ona totiž slečna Škaldová nemá právo na svůj momentální názor...

    1. na komentář reaguje Hanula — #14
    2. na komentář reaguje Claire — #16
    3. na komentář reaguje Rikina — #17
    4. na komentář reaguje ToraToraTora — #19
    5. na komentář reaguje peetrax — #23
    6. na komentář reaguje phoebe24 — #24
    7. na komentář reaguje Pavla_b — #34
    superkarma: 3 17.02.2015, 15:41:10
  19. avatar
    [12] ToraToraTora [*]

    Pavla_b — #8 No nedivím. Měla jsem však do poslední chvíle za to, že kde chybí talent, naleznu alespoň empatii. Nestalo se.

    superkarma: 5 17.02.2015, 15:39:27
  20. [11] falipe [*]

    Nevim,zda bych se nechala vyfotit,respektive zda bych nechala vyfotit sve mrtve dite.Co vim,ze by mi zrejme puklo srdce zalem.... Je mi z tech fotek opravdu do place,i presto,ze vypadaji jako fotky zivych spicich miminek

    superkarma: 1 17.02.2015, 15:34:51
  21. avatar
    [10] Tanzi [*]

    muj prvni syn zemrel pred 26 lety dva dny po porodu

    donosene miminko, míry, váhy jak podle predpisu

    stacila ruptura pupecni snury a chlapecek behem porodu vykrvacel

    doktori na nej cekali az vyjde ven (vedeli jen, ze uz nedychá, nevedeli proc) a utikali ho ozivovat.

    ani jsem ho nezahlednula :(

    nasledoval okamzitý prevoz do vedlejsiho mesta, ze je tam lepsí jipka.

    tam chlapecek zemrel.

    presne jak pise TTT , devet mesicu byl soucasti mě a najednou NIC, jen jedna velka bolest.

    za podobnou fotografii bych dala cokoliv..

    Bohuzel nemám :'(

    superkarma: 7 17.02.2015, 15:23:14
  22. avatar
    [9] lalica [*]

    Velmi smutná fota, nepřijdou mi morbidní, spíše bude mít ta bolest po jejich ztrátě "hmatatelnou" podobu.Žádná z nás neví, jak by reagovala a zda by si takovou fotku se svým zemřelým miminkem chtěla pořídit, soudit tedy nelze.

    superkarma: 1 17.02.2015, 15:22:50
  23. [8] Pavla_b [*]

    ToraToraTora — #7 Ty se divíš? Psala to slečna ŠkaldováSml80

    1. na komentář reaguje ToraToraTora — #12
    2. na komentář reaguje Markéta Škaldová — #13
    superkarma: 0 17.02.2015, 15:11:22
  24. avatar
    [7] ToraToraTora [*]

    Není to morbidní. Děti byly očekávané, chtěné,výsledkem lásky. Žena nosila dítě několik měsíců v sobě, cítila jeho pohyby. . .

    Co na tom kuwa nechápete !!!!

    1. na komentář reaguje Pavla_b — #8
    superkarma: 10 17.02.2015, 15:08:09
  25. avatar
    [6] kobližka [*]

    Mě na tom nepřijde nic morbidního,pokud teda ta fotka není jen směs hadiček a přístrojů na nebohém těličku.Proč by rodiče neměli mít vzpomínku na zemřelé dítě v podobě fotky? Mě naopak přijde spíš trochu divné,že někdo chce všechno smazat,vytěsnat,nezanechat nic,co by ten předčasně ukončený život připomínalo.

    superkarma: 4 17.02.2015, 14:51:44
  26. avatar
    [5] kuzle [*]

    ani by se mi nechtelo uverit, ze ty mrnousci jsou mrtvi ... pro mne proste jen spinkaji Sml80

    superkarma: 4 17.02.2015, 14:48:52
  27. [4] Pavla_b [*]

    cilani — #2 Souhlas, lidé se snaží smrt vytlačit a tváří se, že neexistuje. Také je to tím, že lidé neumírají doma v rodině a mrtvého člověka většina lidí ani neviděla.Sml80

    Já si myslím, že je to pro ty rodiče možnost, jak mít vzpomínku "hmatatelně" podpořenou a možná, jak píše fialinka, lépe se s tou ztrátou smiřují. Sml22

    Určitě to nevidím jako rýpání v něčem nebo bych nepoužila termín "dokonce".Sml23

    superkarma: 1 17.02.2015, 14:34:21
  28. avatar
    [3] delfi.na [*]

    vůbec si to nedokážu představit, takže nevím, jak bych se v dané situaci zachovala

    superkarma: 3 17.02.2015, 14:25:58
  29. [2] cilani [*]

    Mně nepřijde ani trochu morbidní vzpomínat na mrtvé a mít jejich obrázek. Toto bylo běžné už dávno. Dneska lidi vytěsňují smrt ze svých životů, jako by nebyla.. Sml80

    Není to žádná novinka, fota s mrtvými si lidé pořizovali co tyto možnosti jsou. Je o tom hafo článků na netu.

    1. na komentář reaguje Pavla_b — #4
    superkarma: 4 17.02.2015, 14:25:29
  30. avatar
    [1] fialinka [*]

    Bolest už odezněla, ale co je mi líto, je právě to, že fotografii svého syna nemám... byť bych na ní teda asi nechtěla být já. Ona právě ta hmatatelná vzpomínka v podobně fotky prý pomáhá se s celou situací dřív smířit...

    superkarma: 5 17.02.2015, 14:11:16

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa na téma osteoporóza
Anketa na téma: Zubní zdraví

Náš tip

Doporučujeme