Značka Bohemia se stala oficiálním partnerem České hokejové reprezentace

Značka Bohemia se od letošního roku stává oficiálním partnerem České hokejové reprezentace. Spolupráce potrvá 3 roky. Celková marketingová investice na podporu partnerství se v prvním roce bude pohybovat okolo 10 milionů korun. „Hlavní myšlenka komunikace vychází ze skutečnosti, že Češi jsou milovníci hokeje. Láska k hokeji v nás probouzí sounáležitost, silné emoce i národní hrdost. Hodnoty, které jsou charakteristické i pro značku Bohemia,” přibližuje důvody uzavření partnerství Ondřej Široký, Marketing manager pro Českou a Slovenskou republiku společnosti Intersnack.

Během dubna a května bude nasazený tematický televizní spot, ve kterém již tradičně u značky Bohemia hrají Jiří Mádl a Kristýna Svarinská. Za jeho výrobou a scénářem stojí agentura AdHackers. „Ve spotu je v hokejovém fandění vidět unikátní emoce Česka, ke které patří brambůrky jako puk do branky,” přiblížil podstatu spotu Jan Dufek, Creative Director agentury AdHackers.

Do hokeje firma zabalí i brambůrky. U příležitosti mistrovství vyjde limitovaná edice obalů s produkty Bohemia, na kterých najdou fanoušci fotky deseti hráčů z české hokejové reprezentace. Mezi nimi například Pavla Francouze, Martina Erata nebo Tomáše Kundrátka.

Co stačí pro výhru udělat?

  • Abyste mohly soutěžit o tuto výhru, stačí utratit 4 červená srdce, 3 modré srdce a 2 zlatá srdce z vašeho účtu.
  • O tento dárek můžete soutěžit kliknutím na tlačítko u této výhry. Tato možnost označení a utracení srdcí končí v úterý 1. 5. ve 12 hodin.
  • Balíček MIX produktů Bohemia Chips spolu se dvěma tričky získá PĚT z vás.
  • Více o Věrnostním klubu se můžete dočíst ZDE.

Uložit

Uložit

Reklama