Bulvár

Vendula Svobodová se tajně vdala!

Vdávala se na zřícenině hradu Buben nedaleko Plzně. Super utajená svatba proběhla jen v kruhu nejbližších přátel. Dlouholetý přítel Patrik Auš požádal Vendulu o ruku v červenci, když spolu trávili dovolenou v Itálii.

„To, že jsem nikomu neřekla, že se vdávám, je jedna z největších věcí, kterou jsem v životě dokázala,“ svěřila se nevěsta časopisu Story.

Vendula nepozvala dokonce ani maminku! „Strašně to od ní slíznu. Je to už druhá svatba, o které jsem jí neřekla,“přiznala na obřadu. I v médiích mlžila do poslední chvíle. Před necelými 14 dny v rozhovoru pro časopis Glanc řekla, že se chce vdávat na Maledivách. Z romantického souostroví ale byl nakonec Buben. Obřad na Maledivách by ji ale na buben určitě nepřivedl, po předchozím slavném manželovi zdědila skoro miliardu korun.

A jaký je Patrik tatínkem? „Kuba si s Patrikem moc rozumí. Blbnou spolu, hrají fotbal, jezdí spolu na kole,“ prozrazuje Vendula. Ta má sice z jejich vzájemné symbiózy radost, ale cítí se kvůli tomu i zvláštně. „Pro mě je to strašně těžké. Jako matka se cítím věčně povinována být za to vděčná, protože Kuba není Patrikův syn,“přiznává. Nedávno proběhla médii informace, že Patrik Auš trpí depresemi. „Každý z nás občas navštíví nějakého psychiatra, psychoterapeuta. Patrik je člověk, který je workholik, nesmírně pracuje, je toho na něj moc,“ vysvětlila Svobodová.

A jak se tyhle hrdličky seznámily? „Seznámili jsme se tak, že Vendula přišla ke mně do obchodu, chtěla půjčit nábytek, protože čekala na dědictví, takže bylo zbytečné, aby si něco kupovala. Tam jsem ji uviděl poprvé. Můj první dojem byl, že je živelná, spontánní, a to mi bylo sympatické,“ prozradil šťastný Patrik.

Jelikož byl obřad tajný, fotografie ještě do médií nestačily uniknout. Určitě se tak brzy stane a my vás budeme informovat.

   
21.09.2009 - Společnost - autor: Simona Škodáková

Další příspěvky

Komentáře:

  1. [98] magdulali [*]

    Ať se vdala, vždyť jí už všichni potrápili až dost. Má taky nárok na nový život. Bulvár bych zakázala, nejednomu velice ublížil. Nikdo nepochopí co je to za bolest, když Vám zemře někdo blízký. Pozná a pocítí, až když se ho to bude týkat osobně. Tak ať jí už dají pokoj.

    superkarma: 0 29.09.2009, 14:17:33
  2. [97] babrdlinka [*]

    No...pod hradem Buben jsem kdysi davno byla na pionyrskem tabore...krasne okoli...pod troskami hradu

    Takze...celebrita v troskach oprasila zajem o sebe na jinych troskach. Trochu cizopasnictvi,ne? Sml80

    superkarma: 0 29.09.2009, 14:11:14
  3. avatar
    [96] kareta [*]

    Eva_Fl — #93 wow, to zní báječně, nedivím se, že když ukážou lidem, jak se hýčkat, k chlastu se nevrátí!Sml67

    superkarma: 0 25.09.2009, 14:06:21
  4. avatar
    [95] OlgaMarie [*]

    Eva_Fl — #94 Tady je za alkoholika pokládán jen ten, kdo se válí někde v pangejtu a pak při vyslovení, jsem alkoholik, tě vídí někde se válet poblitou, pochcanou... je to špatné, protože zde a dál na východ je velmi vysoká tolerance k alkoholu. Spousta lidí, kteří neznají míru a blbě opilecky žvatlají, nepůjde hledat pomoc. Klidně si naflákají opilí ostudu, ale být alkoholikem uznaným je pro ně větší ostudou! Stačí přejet hranice a jakmile na benziku přijede český autobus, hned je fronta u řidiče na plechovku piva a to zas já vidím autobus plný alkoholiků. A oni to pokládají za normální.

    superkarma: 0 24.09.2009, 13:43:06
  5. avatar
    [94] Eva_CZ [*]

    OlgaMarie — #92 jenze tady verejnost VI. Neni zadna ostuda, kdyz nekde odmitnes alkohol s tim, ze jsi alkoholik. Vetsinou se k tobe nekdo prida. To jen naprosti debilove ( Citlivapokozka a nejaka trepka Martina jim podobne ) maji o zavislosti naprosto zkreslene predstavy a povazuji ji za neco, pred cim je dobry si poradne odplivnout.

    1. na komentář reaguje OlgaMarie — #95
    superkarma: 0 24.09.2009, 12:50:26
  6. avatar
    [93] Eva_CZ [*]

    OlgaMarie — #92 ono to asi v dicipline, ponizovani, sacovani, odtrzeni od rodiny, ani v delce lecby ( Lojovice - zakladni lecba 4 mesice ) nebude.

    Tady jsou ,,rehaby" na par tydnu, jeden z nich mam kousek, tak jsem se jela podivat : na plazi, vlastni bazen, spousta terapie, spousta svobody, kazdej ma svuj pokoj s koupelnou, joga, masaze, kosmetika, kadernik, cviceni, jidlo se objednava podle jidelniho listku a co ja vim, jaky vsechny ostatni vymozenosti - a ti lidi pak abstinuji. Samozrejme ze ne vsichni, ale % uspesnosti hodne vysoke.

    1. na komentář reaguje kareta — #96
    superkarma: 0 24.09.2009, 12:47:21
  7. avatar
    [92] OlgaMarie [*]

    Eva_Fl — #91 Tak tam jsem byla na návštěvě a šacovali tam jak na čáře (1974) a v té době tam jeli podle Skály. A měli také vysoké % recidivy.

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #93
    2. na komentář reaguje Eva_Fl — #94
    superkarma: 0 24.09.2009, 12:42:19
  8. avatar
    [91] Eva_CZ [*]

    OlgaMarie — #88 nooooo - on Nespor toho ze Skaly nepraktikuje tolik. Hm, takovy Lojovice, to byl panecku lagr... Sml31

    1. na komentář reaguje OlgaMarie — #92
    superkarma: 0 24.09.2009, 11:56:21

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [90] Eva_CZ [*]

    Alka1 — #89 Ne. Ta hudba neni spatna, a o Martinu se fakt neda rict, ze by psal na kseft. Ani neni primitivni. Jen - moznost vyberu.

    Kdezto libive odrhovacky, psane vylozene na kseft, nejsou umeni. Jsou to takove ,,Vecery pod lampou".

    Prosim!!!!!! Prispevek jsem  psala JA za sebe, vyjadruji jim SVUJ nazor.

    superkarma: 0 24.09.2009, 11:55:06
  2. avatar
    [89] Alka1 [*]

    Eva_Fl — #84 No - ja nemam rada ani Martinu, ani Smetanu, holt jsem takovej konzervativni posluchac pana Bacha...

    Znamená to tedy, že podle tebe jejich hudba stála taky za hovno? Sml24

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #90
    superkarma: 0 24.09.2009, 08:31:05
  3. avatar
    [88] OlgaMarie [*]

    Eva_Fl — #83 Já vím... Já mám výhrady k metodám léčení podle Dr. Skály, což praktikuje i Dr. Nešpor. Chtěla jsem uvést, že jsou i jiné formy terapie. Obecně jsou závislosti strašné svinstvo pro svobodu člověka. Jsou závislosti i nezjevné např. na partnerovi (nemyslím ekonomické), na rodině nebo dětech, na práci (opět nemyslím ekonomické), na uznání...Každá závislost má přímou souvislost na celé řadě okolností a zkušeností, kterými člověk v životě prošel, kdy hledal, co mu dělá dobře, byť jen na chvíli.

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #91
    superkarma: 0 24.09.2009, 07:01:33
  4. avatar
    [87] mandzarik [*]

    Dimsy — #74 Náš národ a kvalita jsou naprosté antagonismy. Budiž tedy naším trestem konzum nejen v éteru. Sml68

    superkarma: 0 24.09.2009, 06:51:50
  5. avatar
    [86] mandzarik [*]

    Eva_Fl — #73 Evi, tady už má Slavíka každej v paži. Podle MÉHO názoru je teď zredukovanej počet hlasů tvořenej rodinnými příslušníky a partou dobrých přátel, co se rádi svezou s případným úspěchem. Je to fuk ! Každému, co jeho jest.

    superkarma: 0 24.09.2009, 06:48:31
  6. avatar
    [85] mandzarik [*]

    OlgaMarie — #79 Ano, s tím v podstatě souhlasím. Já si naopak myslím, že v době překonávání je přesun do jiné země jen přenesení problému jinam a do ztížených podmínek. Musím za sebe (můj názor Sml30) říct, že i roky čistá jako voda bych netušila, zda najdu odvahu změnit tak radikálně život a taky to ustát.

    superkarma: 0 24.09.2009, 06:36:49
  7. avatar
    [84] Eva_CZ [*]

    Dimsy — #82 taky ses casto vyskytovala na Apollo Beach? Sml52Sml52Sml52

    ____________________________________________

    OK, holky, vyslovila jsem zde SVUJ nazor, ze pan Svoboda stal jako skladatel za hovno, jelikoz hudba, kterou produkoval, neni muj salek caje. Protoze zjevne neci salek caje je, omlouvam se vsem se spatnym hudebnim vkusem, za urazku.Sml52Sml52Sml52Sml52Sml52Sml52Sml52Sml52Sml52

    1. na komentář reaguje Alka1 — #89
    superkarma: 0 23.09.2009, 22:31:20
  8. avatar
    [83] Eva_CZ [*]

    OlgaMarie — #79 ja jsem sem neutekla pred zavislosti, Oli. Ja jsem abstinovala uz dlouhy cas v Cesku a dala do poradku predevsim zivot tam. Odjela jsem sem, az uz jsem mela hotovo.

    Tu Martinu ci co to je, nereste. Nestoji za to. Podle ni, kdyz o nekom reknu, ze je totlane vypatlanej idiot, mela bych dodat : dle meho nazoru... Sml30Sml30Sml30Sml30Sml30Sml30Sml30Sml30

    Takze ona, kdyz vyslovila prani, aby takovou kreaturu ( jako mne ) nepotkala na Apollo Beach (Sml52Sml52Sml52Sml52 ), mela dodat, ze kreatura jsem podle ni! Ze je to JEJI osobni nazor. Sml52Sml52Sml52Sml52Sml52Sml52

    Ja nevim, jak casto ta blbka jezdi na Apollo Beach, ale nemusi se bat, ja vyhledavam pouze soukrome plaze. Sml57

    1. na komentář reaguje OlgaMarie — #88
    superkarma: 0 23.09.2009, 22:29:17
  9. avatar
    [82] Dimsy [*]

    Eva Hliníková — #81 Když ono to k mládí patří. Asi jsme nebyli jiní. Všechno jsme znali, všude byli, od všeho jsme měli klíč. Teprve zkušenostmi a věkem člověk přijde na to, že ví často úplné ... houby. Že věci, na které jsme tenkrát měli zaručený návod, nejsou tak jednoduché, jak se zdálo.

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #84
    superkarma: -3 23.09.2009, 19:21:42
  10. avatar
    [81] Eva Hliníková [*]

    Dimsy — #80 K blbosti mládí by měla být alespoň elementární pokora před věcmi, kterým rozumím jako kozel petrželi. Ne někam vtrhnout jako mistryně světa.

    1. na komentář reaguje Dimsy — #82
    superkarma: -1 23.09.2009, 18:37:06
  11. avatar
    [80] Dimsy [*]

    Děvčata, já bych se nerozčilovala. Kdo se nikdy s žádnou takovou závislostí nesetkal, neví jak dlouhá a strastiplná cesta je zpátky. Jak těžké je zůstat střízlivý. A jak obdivuhodný je člověk, který to dokáže. Možná je Martina ještě mladá a plná ideálů. Budeme ji přát, aby ji tohle trápení minulo, nikdy se s ním nesetkala a nepostihlo ani nikoho z jejích blízkých.

    1. na komentář reaguje Eva Hliníková — #81
    superkarma: 0 23.09.2009, 18:16:05
  12. avatar
    [79] OlgaMarie [*]

    mandzarik — #78 MUDr. J. Drtil Csc, také specialista na závislosti, hlavně drogy a alkohol uvádí, že se s problémem závislosti musí takto nemocný naučit žít právě v prostředí, kde se běžně pohybuje. Kamarádi z mokré čtvrti musí odpadnout sami. Samozřejmě, že jisté změny ve zvycích jsou nutné, např. zvolit jinou cestu z práce...

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #83
    2. na komentář reaguje mandzarik — #85
    superkarma: 0 23.09.2009, 17:35:49
  13. avatar
    [78] mandzarik [*]

    Martina V. — #47 Debata zde hodně pokročila, dovolím si však ke starému příspěvku ocitovat Dr. Nešpora, světovou kapacitu pro léčbu závislostí - zásadní změna prostředí je vhodná zejména tam, kde by se jinak člověk obtížně odpoutával od nevhodné společnosti. O užitečnosti takové změny existují vědecké důkazy. Změna prostředí (zejména odstěhování se do jiné země), je ale psychicky náročná. Znamená to např. vytvořit si zcela nový okruh přátel a známých, zorientovat se v místních poměrech, zvládat nezvyklé situace. Autor není NOBODY, ale člověk, který doslova zachránil lidské životy. A ten, kdo v této změně obstojí, zaslouží respekt. Je nutný být vidět jako Ivana Trumpová ?

    Jinak Karel Svoboda byl přece prokazatelně sám duševně nemocnej. Do hlavy mu nikdo neviděl. Kdo ví, co mu ty deprese přivodilo. Třeba cítil, že se zpronevěřuje sám sobě. Můj názor, ok ? A Vendula Svobodová - ať je, jaká chce, její nadace měla, má a bude mít smysl. Její osobní život v jiných souvislostech je mi srdečně fuk.

    1. na komentář reaguje OlgaMarie — #79
    superkarma: 0 23.09.2009, 17:27:30
  14. avatar
    [77] OlgaMarie [*]

    Mě tedy baví poznámky o 70 letých důchodcích a dechovce. Ti sedmdesátníci byli v době Beatles 25letí a dechovku tedy asi nemuseli. Eva a Vašek upravili aranžmá do tóniny, kterou uzpívá i ten, kdo zpívat neumí. Když jedu na kole, zpívám si "V mládí jsem se učil hrobařem..."Sml52.

    superkarma: 0 23.09.2009, 17:22:36
  15. avatar
    [76] Eva_CZ [*]

    Dimsy — #75 Sml30Sml30Sml30Sml30Sml30

    superkarma: 0 23.09.2009, 15:07:46
  16. avatar
    [75] Dimsy [*]

    Eva_Fl — #73 Vyjmečně s tebou souhlasím.Sml59

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #76
    superkarma: 0 23.09.2009, 14:53:25
  17. avatar
    [74] Dimsy [*]

    Eva_Fl — #71  Nemyslím si, že by národ nechtěl kvalitu. Jen to, co do nás neustále hustí rádia s kvalitou nemá moc společného. Mám známého, který se rádii a muzikou jimi vysílanou zabývá a tak trochu vím, jak to tam chodí.

    Ať si každý poslouchá, to co se mu líbí, třeba Evu a Vaška, nebo Včelku Máju, hlavně když to nemusím poslouchat já. A nechci se přít, která hudba je lepší. Buď se mi to líbí, nebo nelíbí.

    1. na komentář reaguje mandzarik — #87
    superkarma: 0 23.09.2009, 14:52:32
  18. avatar
    [73] Eva_CZ [*]

    V uplynulém roce zvítězil v kategorii zpěvák roku již po 34. Karel Gott. Zpěvák tak potvrdil svou popularitu, která mu zaručuje neotřesitelnou pozici v domácím hudebním showbyznysu. Skupinou roku byla zvolena rocková sestava Kabát. Kategorii zpěvaček opět ovládla Lucie Bílá a objevem roku se stal Marek Ztracený. Skokany roku v jednotlivých kategoriích byli zvoleni zpěvák Jarek Filgas, zpěvačka Iveta Bartošová a skupina Gipsy.cz. Slovenská skupina No Name byla oceněna v kategorii Slavíci bez hranic.

    Rekla bych, ze tohle mluvi za vsechno. Sml15Sml15Sml15Sml15

    1. na komentář reaguje Dimsy — #75
    2. na komentář reaguje mandzarik — #86
    superkarma: 0 23.09.2009, 14:23:19
  19. avatar
    [72] Dimsy [*]

    OlgaMarie — #69 Když ony to nejsou písně Evy a Vaška. Jen dechovka, lidové, trampské a jim podobné písničky, které se zpívají v hospodách od nepaměti. Oni to jen kapánek upravili.

    superkarma: 0 23.09.2009, 14:22:53
  20. avatar
    [71] Eva_CZ [*]

    Dimsy — #65 to prece neni o vypalenym CD. Ja mam muziku natolik rada, ze CD kupuju. Vypaluju jen tak 1-2 rocne, delam si vybery do auta, ale doma mam fakt rada originaly.

    Cesi jsou na PC velice sikovni a verim tomu, ze pokud si sedmdesatnik neumi vypalit CD, ma syna, dceru, vnoucata apod. Tam problem neni. Fakt si myslim, ze Cesko ma mraky vynikajicich muzikantu, ovsem narod nechce kvalitu. Tak ti dobri muzikanti, aby se vubec uzivili, hraji sracky. A ti nejlepsi nehraji nic a z muziky odejdou. Z muziky odesel muj EX, jeden z nejlepsich jazzovych hudebniku, odesel z ni muj soucasny pritel a spousty a spousty dalsich. VON si radeji zahraje pro radost, nez aby se prostituoval hranim nejakyho popicku tlustejm Amikum k hamburgeru.... Sml80

    1. na komentář reaguje Dimsy — #74
    superkarma: 0 23.09.2009, 14:21:35
  21. avatar
    [70] Eva_CZ [*]

    OlgaMarie — #69 to je, o cem mluvim.

    K te kachne Martine se snad uz ani nebudu vyjadrovat.Sml23 Tupa, omezena chudera.

    superkarma: -1 23.09.2009, 14:16:02
  22. avatar
    [69] OlgaMarie [*]

    Eva_Fl — #64 Kdekdo se jim pošklebuje, ale když jdeš kolem hospody plné veselých opilců, jsou tam slyšet hlavně písně Evy a Vaška.

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #70
    2. na komentář reaguje Dimsy — #72
    superkarma: 0 23.09.2009, 13:50:13
  23. avatar
    [68] kuty [*]

    Martina V. — #67 mě se hrozně líbí jak si tady vystačíš sama se sebou,tenhle tvůj monolog je fakt super slátanina.Sml79Sml52

    superkarma: -2 23.09.2009, 13:40:47
  24. avatar
    [67] Myskdalen [*]

    Eva_Fl — #51 A mimochodem co se týká MI , nic nového, ale jsi teprve druhá v životě, která mě na toto upozorňuje.

    První byl jeden chlap a to byl tedy fajnšmekr na češtinu, když si všiml toho, že to běžně používám v hovorové češtině, přestože se mi pojí jen se 3.pádem a ne se 4.

    Tak je to bohužel jen stříbrná medaile, protože se našli jiní, kteří si všimli. Tedy vlastně jen jinej, jeden.

    Lepší byla moje kamarádka, která mně kdysi na pohlednici opravila chybu červenou tužkou, ale proč ne, člověk nechce být za idiota.

    Aspoň ví, že chyby dělá vědomě...

    1. na komentář reaguje kuty — #68
    superkarma: 0 23.09.2009, 13:32:31
  25. avatar
    [66] Myskdalen [*]

    Eva_Fl — #60 Tobě bych doporučila se naučit vyjadřovat. Místo slov - mizernej skladatel ( to jako mluvíš za všechny?) používat výrazy sama ze sebe - domnívám se, myslím si, dle mého názoru atd.

    Přesně jako jako mluví advokáti, kteří musí velmi volit slova.

    Nikdy ne stylem - já říkám, já tvrdím a když to říkám já, je to pravda, dup, dup, dup.

    Jinými slovy - jakási Eva Fl říká za celý národ - vemte na vědomí, že Karel Svoboda byl mizerný skladatel!

    Doufám, že až dorazím na Apollo beach takovou kreaturu nepotkám.

    superkarma: 0 23.09.2009, 13:24:15
  26. avatar
    [65] Dimsy [*]

    Eva_Fl — #64 Abych pravdu řekla, tolik je zase nesleduju. Jen ty jejich reklamy nás neustále bombardujou a to rychle přepínám. A jestli měli někde vyprodaný koncert opravdu nevím. A když jsi to viděla, přišlo ti možné, že ti lidi tam by dokázali vypálit cédéčko?Sml80

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #71
    superkarma: 0 23.09.2009, 13:08:06
  27. avatar
    [64] Eva_CZ [*]

    Dimsy — #63 ja jsem teda hodne daleko  a nevim, ale videla jsem bohuzel jejich vyprodanej koncert a lidi nad 70 tam veru nebyli.

    1. na komentář reaguje Dimsy — #65
    2. na komentář reaguje OlgaMarie — #69
    superkarma: 0 23.09.2009, 12:47:22
  28. avatar
    [63] Dimsy [*]

    Eva_Fl — #60 Na to je jednoduché vysvětlení. Je to hudba oblíbená povětšinou důchodci nad 70 a ti si to neumějí stáhnout z netu!Sml52

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #64
    superkarma: 2 23.09.2009, 12:45:38
  29. avatar
    [62] OlgaMarie [*]

    OlgaMarie — #61 V mezích možností přispívám na FOD, protože posílají list s vyúčtováním, co za vybrané peníze udělali a na Zdravotního klauna, protože jeden z nich byl v TV a moc se mi líbil, jak mluvil a choval se. na charitu se má přispívat, nikdo z nás netuší, kdy se bude muset na ni sám obrátit. Ale jak dopadne, je ve hvězdách.

    superkarma: 0 23.09.2009, 12:41:20
  30. avatar
    [61] OlgaMarie [*]

    Eva_Fl — #60 Jak ji cupoval bulvár, ubližoval nejen jí, ale hlavně celé Nadaci Kapka naděje. To, jak byla a stále je štvána, je až hrůzné. Ona musí mít opravdu nervy ze železa nepodléhajícímu rzi.

    1. na komentář reaguje OlgaMarie — #62
    superkarma: 0 23.09.2009, 12:36:44

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: intimní kosmetika
Testování intimní kosmetiky pro ženy z ČR a Slovenska
Anketa: Pečete bábovky?
Jaké hračky kupujete svým vnoučatům?
Anketa pro maminky: Jaké kupujete hračky svým dětem?
Výzkum na téma kašel
Průzkum na téma finanční zajištění

Náš tip

Doporučujeme