Bulvár

Veikost doby! Věči neni počeba! Akorat!

Co kazí radost z nakupování čtenářce Karinečce? Přečtěte si její vtipný příspěvek a podiskutujte si pod ním.

Veikost doby! Věči neni počeba! Akorat! To jsou přesně ty věty, které mě dokážou neskutečně vytočit. Asi jako většina obyvatelstva také občas nakupuji oblečení u našich vietnamských spoluobčanů a naprosto mě dokáže rozložit, když si zkouším něco, v čem vypadám jako velryba, sádýlko leze tam, kde nemá a najednou za sebou slyším:"šuší". V tu ránu mám rudo před očima a i kdybych našla zrovna tento vyhlídnutý kousek ve větší velikosti, tak mám po chuti si ho dopřát a odcházím s nepořízenou.

Měla jsem tu čest si přivydělávat při mateřské prodejem ve vietnamském obchůdku, osůbky to byly příjemné, mají naprosto odlišnou mentalitu, jsou to obrovští dříči, jenom jaksi nepochopili, že zákazník má právo si zboží vybrat sám.

Ale abych neublížila menšinám, tak musím podotknout, že v našem malebném městečku máme takový pěkný malý obchůdek s příjemnou  paní prodavačkou, která je tak strašně ochotná pomoci s výběrem zboží, že já osobně /a pokud vím, tak další spousta lidí/, tento obchod obchází obloukem, i když by bylo z čeho vybírat.

V momentě, kdy vkročím do tohoto obchůdku, už mi tato sympatická žena stojí za zadkem a než se nadechnu, abych jí řekla, co že to vlastně sháním, tak zjišťuji, že to vlastně sháním úplně zbytečně, protože tato milá osůbka mě okamžitě přesvědčuje o něčem jiném a to já moooc nemám ráda.

Abych nezůstala jen u prodavačů a prodavaček, máme my to doma poměrně velké štěstí na kvalitu zakoupeného zboží.

Moje dítko si velice přálo na vánoce chodícího koníka jedné nejmenované značky a ač mi skřípaly zuby, Ježíšek ho nakonec přinesl.

I byla radost veliká na Štědrý den, bohužel jenom do doby, než se milý koník dostal z krabice ven. Po vložení baterií chudák zvíře zatřepalo nožkama, spadlo na bok a doslova umřelo. Resuscitace byla neúspěšná, kůň se již neprobral. Skončil na reklamaci.

My s manželem jsme si pořídili pod stromeček satelit a novou televizi. Radost jsme také měli velikou, ale jen do okamžiku, kdy se nám satelit zbláznil a začal nám předvádět věci nevídané. I ten tedy skončil na reklamaci.

Zůstala inu ještě nová televize. Krásná, radost pohledět. Po týdnu provozu si najednou televize usmyslela, že se ještě spát nejde a ejhle, zjistili jsme, že nepotřebujeme ani dálkové ovládání, protože ona dokáže vypínat a zapínat sama bez nás, šikulka. Kdepak asi skončila? Nu přeci na reklamaci.

Buď neumíme nakupovat, nebo kvalita prodávaných výrobků klesá.Přestože jsem vždy vyrážela na nákupy ráda, poslední dobou mě ta chuť tak nějak přechází, ani nevím, čím to je.

Karinečka

Pozn. red.: text nebyl redakčně upraven.

Děkuji za příspěvek. Nechci nikterák hájit výrobce, ale vy máte asi opravdu pech.

Co si o tom myslíte, milé ženy-in? Máte také takovou smůlu? Už jste něco reklamovaly? S jakým úspěchem?

Napište nám o tom na: redakce@zena-in.cz

   
26.01.2010 - Blog redakce - autor: Dana Haklová

Komentáře:

  1. avatar
    [21] Eva_CZ [*]

    Ja od mobilu vyzaduju, aby me otravoval co mozna nejmene a pouzivam ho jen k telefonovani. SMS nepisu. Na foceni ho taky nepouzivam.

    Holky, prala bych vam reklamace, jako mame tady, vezmou vsechno, na nic se neptaji, penize vratej okamzite. Malokdo vraci, protoze koupil smejd. Spis se vraci, protoze pani nakoupi a pak si to doma rozmysli, tak vrati.

    superkarma: 0 27.01.2010, 04:08:17
  2. [20] samsonek11 [*]

    To vnucování  není jen u vietnamců. Znám víc takových krámů.Radši tam ani nechodím.Hlavně ne s mým mužem.Pak mě přesvědčují dva že mi to ohromně sluší,nebo že ta drahá věc je vynikající,protože je značková.

    superkarma: 0 26.01.2010, 17:14:25
  3. [19] Roland [*]

    Souhlasím s názorem, že vietnamští prodavači rádi vnucují zboží a jejich velkosti vůbec nesedí.

    superkarma: 0 26.01.2010, 15:07:37
  4. avatar
    [18] Juana [*]

    Od mobilu vyžaduju jen, aby uměl telefonovat, psát sms, budit a aby měl kalkulačku. Nic jiného nevyužívám.

    superkarma: 0 26.01.2010, 14:33:14
  5. avatar
    [17] Bambulka1 [*]

    Sunny.B — #11 asi potřebuješ dost drahý telefon ted mám obyčejný od T.mobile není tam ani foták ,nic z toho co mají drahé telefony ,a jsem spokojená ,telefon druhý který má Mp3,foták ,a vše možné stejně neužijí  potřebuju se dovolat ,a poslat zprávu ,a to mi stačí ,ale každý máme jiné nároky

    superkarma: 0 26.01.2010, 14:12:16
  6. avatar
    [16] Altamora [*]

    Sunny.B — #11 Opravdu využíváš všechny funkce těch dražších modelů? Já bych klidně okleštila některé funkce i ze svého levného modelu. Potřebuji volání, SMS, budík, upomínky, občas diktafon a foťák. Stačí mi, když vydrží nabitý týden. Proč bych za tohle měla platit víc?

    superkarma: 0 26.01.2010, 13:24:51
  7. [15] jija [*]

    Tak to je vážně pech, tři výrobky k reklamaci pod jedním vánočním stromkem...

    superkarma: 0 26.01.2010, 13:06:28
  8. avatar
    [14] Japina [*]

    Nápisy u vietnamských prodejců by měly vyjít knižně. Jednou měli na tabuli napsáno "teplá štrample Kč 20,-", mít v kapse křídu, dopíšu tam na začátek 0,5 dcl.

    superkarma: 0 26.01.2010, 12:57:28
  9. avatar
    [13] LudPa [*]

    Značkové boty nebo neznačkové, všechno jedno. Z burzy manželovi vydržely měsíc a mi kožené značkové 3 týdny.

    superkarma: 0 26.01.2010, 12:26:30
  10. avatar
    [12] RenataP [*]

    Sunny.B — #11 mám jeden dost slušnej za 900,-Kč. Vzhledem k tomu, že jen volám a smskuju, úúúplně a bohatě stačí.

    superkarma: 1 26.01.2010, 12:13:23
  11. [11] Sunny.B [*]

    Bambulka1 — #9 Telefon za 3tis. je drahý? Za slušnej mobil je to cena myslím velmi nízká. Levněji se snad prodávají už jen nějaké předpotopní modely. :-)

    1. na komentář reaguje RenataP — #12
    2. na komentář reaguje Altamora — #16
    3. na komentář reaguje Bambulka1 — #17
    superkarma: 0 26.01.2010, 12:09:44
  12. avatar
    [10] delfi.na [*]

    tak to znám ... šuší Sml52, taky by mě šlak trefil

    superkarma: 0 26.01.2010, 11:58:34
  13. avatar
    [9] Bambulka1 [*]

    reklamovala jsem několikrát ,hlavně telefony to už asi 3 jen jeden byl opravdu naší vinnou znehodnocen ,ale ani jeden z těch 2 nebyl nikdy vystaven nějaké vlhkosti ani vodě do 2 měsíců bylo po dvou telefonech Sonny Ericson vždy po příchodu z opravny zoxidováno oprava dražší než telefon nový .Chtěla jsem to hnát dál náklady byli vysoké a já měla dokázat ,že mě se tam voda nedostala .Dodnes jsem to nepochopila jak se voda do telefonů dostala.Dnes se již telefon bojím koupit ,raději mám obyčejný bez ničeho za pár korun ,než koupit zase telefon za 3000 a do 2 měsíců nemít nic

    1. na komentář reaguje Sunny.B — #11
    superkarma: 0 26.01.2010, 11:51:37
  14. avatar
    [8] enka1 [*]

    Ťukám,zatím až na značkovou varnou konvici máme docela štěstí.

    superkarma: 0 26.01.2010, 11:34:16
  15. [7] dadma [*]

    Je pravda,že nyní se vyrábí kvanta věcí a kvalita je až na nevím ,kolikátém místě.Dříve vechny výrobky potravinářské i spotřební musely projít Státní zkušebnou.Nyní si každý doveze do republiky a prodává co chce.Mělo by to být nějak ošetřeno.Navíc ceny jsou u nás neúměrně vysoké.To se dávají slevy třeba i 75%,když předtím si dám přirážku třeba200%.

    superkarma: 0 26.01.2010, 11:28:32
  16. avatar
    [6] OlgaMarie [*]

    Syn za jednu zimu 3x reklamoval boty. Vždy si vybral jiné a po týdnu tam byl znovu.

    superkarma: 0 26.01.2010, 11:28:04
  17. avatar
    [5] Tulinka [*]

    Moc krásný článek-ze života Sml52

    To jsem si tak vzpomněla,že mám podobnou zkušenost.Taky mám smůlu na výrobky,ale mě začínají stávkovat většinou tak pár týdnů před uplynutím dvouleté záruční doby Sml80 Celé léto s přestávkama a to i přes noc mě upozorňoval alarm,že klesla teplota v lednici.Když jsem se konečně dokopala,že si na ní pozvu někoho kdo tomu rozumí,tak šla bez problému a tak to bylo celé léto.

    Americkou lednici jsem objednávala přes net a dalo poměrně velkou práci než jsme těch 120kg. se sousedem vytáhla po schodech do druhého patra. Sml57

    superkarma: 0 26.01.2010, 11:28:03
  18. [4] adriana.rigova [*]

    Taky jsem měla velkou smůlu při nákupu. Koupila jsem si u kvalitní značkové prodejny hodinky jako radost k svátku, ale taky nevydržely to co jsem od nich očekávala. Hodinky byly na pevném náramku který se pomocí pružinek obepínal kolem zápěstí, ale ejhle, jednou při práci v kanceláři u počítače se mi na stůl hodinky rozsypaly. Vypadly pružinky jen tak z ničeho nic, tak jsem je šla reklamovat. Vzali mi je v pořádku, a také v pořádku vyreklamovali. Když už se mi to samé ale stalo podruhé tak s tím měli plno řečí, vzali je na reklamaci, ale poté co mi je předávali řekli, že je to jen jejich dobrá vůle že mi je spravili bezplatně, že se to stalo špatnou manipulací atd. atd. No když se mi opět rozbil náramek, tak jsem myslela že je vyhodím do koše, ale zanesla jsem je do opravny ve městě a slouží do teď. Takže firmy ve velkých městech s centrálou v Praze jsou opravdu chuťovkou...Sml68

    superkarma: 0 26.01.2010, 11:20:37
  19. avatar
    [3] malvina [*]

    Sml16tak  to známe asi každá, příjdeš do   vietnamského ochůdku a už   tě přesvědčují o něčem  co vůbec nechceš. Ale mně  docela  vadí  zas  pravý opak u našich prodavaček, když si neco zkoušís  a pak si  to nekoupíš, tak  jsou na.....né   že ,  . Nevím  PROČ????.

    superkarma: 0 26.01.2010, 11:14:00
  20. avatar
    [2] tlustoprdka [*]

    To se tak někdy sejde.

    Bylo toho do třetice, tak teď už vás určitě čekají jen příjemné chvíle a samé úspěšné nákupy.

    superkarma: 0 26.01.2010, 11:06:56
  21. avatar
    [1] Věrulinka [*]

    Sml79 jj kliku na výrobky znám, reklamovali jsme 3x jeden a týž výrobek Sml15, ohřívač vody, elektrickou karmu, bylo to o nervy.Nakonec jsem se obrátili na jinou prodejnu a dobrý, ale dostat peníze od předešlé prodejny, hrůza, no nakonce je vrátili.Sml15Museli jsme mít od elektrikářů papír o špatném výrobku, hrůza Sml15Sml68

    superkarma: 0 26.01.2010, 11:06:16

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: Výživa v nemoci
Hledáme čtenářky, které rády čtou knihy
Anketní otázky pro čtenářky, které chtějí testovat Canesten Intim Gel
Anketa: Bolí vás záda?

Náš tip

Doporučujeme