.

Ve filmech pro dospělé se mu to líbilo. Realita byla ale jiná...

Vztahy

Ve filmech pro dospělé se mu to líbilo. Realita byla ale jiná...

Také se snažíte čas od času splnit svému partnerovi jeho přání? Některá upečeme oblíbený koláč, jiná se obětujeme a trávíme svůj čas společně u fotbalu. Přítelkyně Standy to však vzala pěkně od podlahy a nechala si propíchnout svůj klitoris. Standa se totiž jednou zmínil, že se mu to líbí, ovšem zapomněl dodat, že pouze na pornoherečkách.

piercingTo je přesně ono, my ženy totiž některé věci bereme až moc vážně. Zářným příkladem je Standova přítelkyně. Ta si myslela, jakou velkou radost mu udělá, když si nechá propíchnout klitoris

U společného sledování porna Standa prohlásil, že se mu to líbí, jak moc sexy a rajcovní to pro něj je. „Vážně by mě nenapadlo, že by sis něco takového nechala udělat. Vždyť jsem jen řekl, že je to hezký. Myslím, že spoustě chlapům se to líbí, ale ne na jejich přítelkyních, ale na holkách z těchto filmů.“ Místo toho, aby Standa byl potěšen, což byl bezpochyby její záměr, byl znechucený, když mu to přítelkyně s velkou slávou předvedla.

„K celému tomu představení její nové náušnice už chyběl snad jen velkolepý ohňostroj a trubači, tak moc byla nadšená. Já už méně, nebo spíše vůbec. To, že se mi to líbí ve filmech pro dospělé, neznamená, že to musím mít doma. Nechci! Chci mít neustále tu něžnou blondýnku a ne rajdu z péčka. Což jsem jí i vysvětlil. To, že bylo doma pořádně dusno, není třeba ani zmiňovat. Měl jsem na talíři, jak moc to bolelo, jak jí to bylo trapné a jak jí kámošky řekly, že je to super. Mé argumenty, že jsem ji o to nežádal, byly marné. Kdyby raději místo toho piercingu udělala dobrou večeři s pořádným flákem masa, to bych byl šťastný.“ Uzavírá vyprávění Standa a dodává: „Pak, že my neposloucháme, jenže vy ženský posloucháte až moc. Bohužel slyšíte jen to, co chcete.“.

Když muž nemá rozum, musí být žena vynalézavá. Když žena není vynalézavá, musí mít muž rozum.
Jan Werich

Čtěte také:

   
05.02.2016 - Láska a vztahy - autor: Markéta Škaldová

Další příspěvky

Komentáře:

  1. [56] mulzik [*]

    co to je za blbečka?

    superkarma: 0 08.02.2016, 16:11:48
  2. avatar
    [55] Davidek [*]

    Co Standu asi nejvíce zamrzelo že je taková troškařka .. ani jazyk ani obočí ani nos .. jen tam dole Sml52

    superkarma: 0 08.02.2016, 10:09:26
  3. avatar
    [54] RenataMor [*]

    chtěla mu udělat radost, no

    superkarma: 0 08.02.2016, 09:37:03
  4. avatar
    [53] AmeA [*]

    ,, Bohužel slyšíte co chcete...Sml30 to je oboupohlavní přeci Sml30

    Werichuv citát to vystihl Sml58

    superkarma: 0 07.02.2016, 20:58:59
  5. [52] Rikina [*]

    Pavla_b — #40 Je možné, že to slovo přímo nevyslovil, ale píše se, že "jí to vysvětlil". A že pak bylo dusno. Asi to vysvětlování mládenec uchopil za špatný konec. Sml57 Slečna to ovšem taky špatně odhadla. Sml80

    Ale ještě nemusí být vše ztraceno, jestli oba mají špetku smyslu pro humor, může z toho být po čase zábavná vzpomínka, kterou bych ovšem nevyprávěla všem u stolu na rodinných setkáních. Sml57

    superkarma: 0 07.02.2016, 09:51:45
  6. avatar
    [51] SNÍŽEK [*]

    Dudlajlama — #48 Standa by teda zíral,úplně si představuju jeho šok Sml30 Sml52

    superkarma: 0 06.02.2016, 16:23:13
  7. avatar
    [50] Dudlajlama [*]

    Davidek — #49 Nevim, cemu se tak divis, ta tohle tema uz bylo napsano od odborniku xy clanku.

    superkarma: 0 06.02.2016, 00:43:29
  8. avatar
    [49] Davidek [*]

    Dudlajlama — #48.. zajímavá teorie " pornem zhýčkaný" ?! Sml32

    1. na komentář reaguje Dudlajlama — #50
    superkarma: 0 05.02.2016, 23:38:16
  9. avatar
    [48] Dudlajlama [*]

    linde — #47Zadne cerne leskle, poridila bych si poctive bavlnene bombardaky s gumickama. Treba by pornem zhyckany Standa zrovna zabral.

    1. na komentář reaguje Davidek — #49
    2. na komentář reaguje SNÍŽEK — #51
    superkarma: 1 05.02.2016, 20:22:27
  10. avatar
    [47] Linde [*]

    já docela rozumím tomu, že se Standovi chtěla přítelkyně zavděčit a také líbit....Pokud čuměl na porno s vyplazeným jazykem a rajcoval ho pohled na ten kus železa mezi masem, tak si prostě chtěla ukrást kousek jeho vzrušení i pro sebe, tedy chtěla alespoň trochu upoutat jeho pozornost, aby ho více vzrušovala i ona, nejen ty rajdy z filmu Sml80.

    Vyženu to do krajnosti - pokud by chlap doma koukal na pornokur*y v černém koženém prádlu a pak se doma marně snažil předstírat nadšení a vzrušení nad vaším červeným krajkovým prádlem, žádná byste nezkusila pořídit si něco černého a alespoň trochu hladkého, abyste zkusily trošku odvést pozornost na sebe? Sml80..abyste ho vzrušovaly TAKY? Možná to jeho přítelkyně udělala i trochu ze zoufalství, aby ho zajímala více, kdo ví...a on ji prostě má zařazenou jinde, na ní ho to nevzrušuje, je to prostě přítelkyně, inventář, kuchařka...žádná sexuální bohyně z jeho fantazií, akorát ten piercing "zneuctila" svým použitím Sml15. Jeho přítelkyni rozumím Sml15

    1. na komentář reaguje Dudlajlama — #48
    superkarma: 1 05.02.2016, 19:43:51
  11. avatar
    [46] *Lefff* [*]

    gerda — #43 Šušeň Sml52 To slovo jsem léta letoucí neslyšela. Když jsem byla malá, používala ho moje máma. Od té doby jsem na to slovo nenarazila.

    superkarma: 0 05.02.2016, 18:34:41
  12. [45] bobani [*]

    typické - dobrou večeři s pořádným flákem masa

    superkarma: 0 05.02.2016, 18:29:12
  13. avatar
    [44] SNÍŽEK [*]

    to bylo zbrklé jednání a chyba komunikace.Sml80

    superkarma: 0 05.02.2016, 15:33:10
  14. avatar
    [43] gerda [*]

    Eva_Fl — #41no fakt, já opravdu nechci provokovat otázkou, ale vůbec mi není jasné, proč se lidi takhle hyzdí? Jela jsem v tramvaji a byl tam mladý páreček. Ona...vcelku normální holka. On, jakýsi neduživý zakrslý mládeneček, odstáté uši, na hlavě cosi nagelovaného do špice. No, dejme tomu. Stál vedle mě tak, že jsem ho viděla z profilu. Z nosu mu cosi viselo. Trošku se mi z toho pohledu zhoupl žaludek. Ale pak jsem se opovážila podívat znovu a on to byl piercing v nose!! Vypadalo to jak visící šušeň, nemůžu to nazvat jinak. Tož jestli toto je krása, pak už opravdu ničemu nerozumím.Sml15

    1. na komentář reaguje *Lefff* — #46
    superkarma: 6 05.02.2016, 14:29:54
  15. [42] Ferdicek [*]

    Tak do toho bych určitě nešla.

    superkarma: 0 05.02.2016, 14:19:03
  16. avatar
    [41] Eva_CZ [*]

    gerda — #39 no prece vsichnitomaj!Sml52

    1. na komentář reaguje gerda — #43
    superkarma: 2 05.02.2016, 14:12:47
  17. [40] Pavla_b [*]

    Rikina — #37 Já myslím, že ta "rajda" před slečnou nezazněla, to "říká" Standa jen nám tady...Sml57

    1. na komentář reaguje Rikina — #52
    superkarma: 0 05.02.2016, 13:52:32
  18. avatar
    [39] gerda [*]

    Markéta Škaldová — #14a k čemu je to vlastně dobré?

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #41
    superkarma: 0 05.02.2016, 13:35:37
  19. [38] Rikina [*]

    Což o to, piercing se dá vyndat. Ale aby pán celé nedorozumění hodil jen na slečnu a ještě ji pomlouval před cizíma ( jak jinak by se ten příběh octnul tady? Sml57 ), to určitě není pro další vývoj situace šťastné. Sml80

    superkarma: 1 05.02.2016, 13:33:23
  20. [37] Rikina [*]

    Pavla_b — #35 Ale taky se tam píše, že napřed byla nadšená. Teprve až on jí zkazil radost a pak padly ty argumenty, že to bolelo atd. Neřekla bych, že si to nechala udělat vysloveně jen kvůli němu, tipuju, že to i sama za sebe pokládala za dobrý nápad, a když od něj slyšela, že se mu to líbí, už nepátrala po detailech (chyba, to uznávám) a šla to realizovat. No a potom to zklamání a ještě slyšet, že je rajda. To naštve. Sml80

    1. na komentář reaguje Pavla_b — #40
    superkarma: 1 05.02.2016, 13:29:20
  21. [36] Pavla_b [*]

    Pavla_b — #35 vypadlo mi "si" v poslední větě...

    superkarma: 0 05.02.2016, 12:55:53
  22. [35] Pavla_b [*]

    cilani — #33 Asi se shodneme na tom, že článek je prostě špatně a příliš zkratkovitě napsaný.

    Dle vyjádření "Měl jsem na talíři, jak moc to bolelo, jak jí to bylo trapné a jak jí kámošky řekly, že je to super." usuzuji , že slečna o to teda příliš nestála.

    Navíc o slečně, která si nechá piercing intimních partií schválit kámoškama, myslím své...

    1. na komentář reaguje Pavla_b — #36
    2. na komentář reaguje Rikina — #37
    superkarma: 2 05.02.2016, 12:54:33
  23. [34] cilani [*]

    Kadla — #31já si piercing vyndávám, než jdu k zubaři, kdyby dělal rentgen, ale pravdou je, že mi ho nedělá každý rok, to mi přijde zbytečné a ohradila bych se, když nemám (zatím) problémy se zuby.

    superkarma: 0 05.02.2016, 12:54:14
  24. [33] cilani [*]

    Pavla_b — #29když z tohohle článku je jasný jen postoj toho chlapa, ta ženská je tam jen zmíněna, není tam uveden její postoj, její názor na piercing nic, jen pohled toho chlapa. Proto si myslím, že se jí to líbilo (jinak by na to nešla) a když on prohlásil, že i jemu se to líbí, brala to prostě tak ,že si to nechá udělat a bude to příjemné překvapení. Mně třeba přítel řekl, že se mu piercingy na těchto místech nelíbí, ani v pupku nebo na obličeji, zato v jazyku je to fajn...

    1. na komentář reaguje Pavla_b — #35
    superkarma: 0 05.02.2016, 12:49:15
  25. avatar
    [32] kobližka [*]

    Rikina — #26 Tys to vzala moc doslova.Já tam měla dát uvozovky,aby to bylo jasné.

    superkarma: 0 05.02.2016, 12:44:43
  26. avatar
    [31] Kadla [*]

    Markéta Škaldová — #18Mě by zajímalo, jak je to s piercingem při zubním rentgenu.... Mně dělá zubař rentgen při každé pravidelné prohlídce... To se musí ten piercing vyndat?

    1. na komentář reaguje cilani — #34
    superkarma: 0 05.02.2016, 12:39:55

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. [30] Pavla_b [*]

    Mickey Mouse — #23 Ale ona neudělala partnerovi radost..chytla se jednoho jeho prohlášení u porna a hrr pro piercing. Kdyby mu chtěla udělat radost, tak nejdřív zjistí, jestli by zrovna o takovou radost stál. A jak vidno, Standa by radši steak.Sml57 Sml30

    superkarma: 0 05.02.2016, 12:19:22
  2. [29] Pavla_b [*]

    cilani — #24 Z toho, jak je to napsáno, to působí, že slečna o to moc nestála a spíš to udělala kvůli Standovi. Sml80

    1. na komentář reaguje cilani — #33
    superkarma: 0 05.02.2016, 12:14:04
  3. avatar
    [28] hyenka [*]

    Rikina — #27 Ale jo, jenže ona si přece nenechala uříznout nohu, aby se zavděčila. pokud myslela, že to bude příjemné překvápko, a on pronesl cosi o rajdách, jediné, co bych mu vložila do úst by nebyl steak (pán je asi celkem skrblík, a vše přepočítává na žrádlo), ale moje vlastní pěst. A ještě bych se zeptala, jestli ví, kdy jsme souložili naposled- odpověď zní "Minule, zlato"

    superkarma: 1 05.02.2016, 12:08:31
  4. [27] Rikina [*]

    K článku - to bych se teda napřed zeptala, jestli se to pánovi opravdu bude líbit, když si takový piercing zařídím. A zeptala bych se ho i v případě, že by se to líbilo mně a chtěla bych to pro sebe, ne pro něj. Protože některé věci nejsou vhodné jako překvapení, a zejména takové choulostivé. Sml57 Ovšem kdyby pán pronesl cosi o rajdách z péčka, tak to by si za rámeček nedal, a na večeři s flákem masa by se musel obtěžovat do restaurace, protože doma by dostal maximálně suchou vodu. Sml32

    1. na komentář reaguje hyenka — #28
    superkarma: 1 05.02.2016, 11:57:20
  5. [26] Rikina [*]

    kobližka — #25 To by tě fakt potěšilo, číst, že někdo dělá něco, co mu je nepříjemné, jen aby se zavděčil? Ty bys chtěla, aby pro tebe muž dělal věci, které se mu příčí, aby se ti zavděčil? Proboha. No, to zas žasnu já. Doufám, že tak moc nikdy neklesnu, abych nutila někoho dělat cokoli proti jeho přesvědčení, aby se mi tím zavděčil... a ještě z toho měla potěšení. Z toho, že on kvůli mně zažívá něco nepříjemného. Sml15 Sml68

    1. na komentář reaguje kobližka — #32
    superkarma: 1 05.02.2016, 11:50:27
  6. avatar
    [25] kobližka [*]

    Mickey Mouse — #23 Ne,neděláme si co chceme jen my a nejsme ani tvrďačky.Ale dělat něco pro partnera,co třeba osobně sama nechci,nebo se mi nelíbí,či dokonce příčí,v tom nevidím nic sobeckého.Mě by třeba potěšilo,kdybych tu občas četla,co všechno udělá chlap pro ženskou,aby se jí kupříkladu zavděčil a přitom mu to bylo bytostně nepříjemné,či by se mu to protivilo.

    cilani — #24 No,tak samo,že jestli se to líbí i jí,tak prosím,ale tady jsem měla dojem,že to udělala jen proto,že se to patrnetovi líbilo.Nicméně jí o to ani náznakem nepožádal.Třeba se ho mohla v nějaké příhodné chvíli zeptat,co by říkal na to,kdyby si takový piercing taky nechala udělat.

    1. na komentář reaguje Rikina — #26
    superkarma: 3 05.02.2016, 11:42:42
  7. [24] cilani [*]

    kobližka — #21 Pavla_b — #13 tak nemyslím si, že by to holka udělala jen proto, že se to líbí jemu. Předpokládám, že jí se to také líbilo a když on projevil vstřícný postoj, využila situace s tím, že on bude také nadšený.. no a nakonec to dopadlo, že synek dopřeje některé věci jen někomu.. tedy pornoherečky ano, jeho baba ani náhodou.. Sml80

    1. na komentář reaguje kobližka — #25
    2. na komentář reaguje Pavla_b — #29
    superkarma: 2 05.02.2016, 10:57:03
  8. avatar
    [23] Mickey Mouse [*]

    Ty vole! Já čumím! Ne na článek, ale na tuhle diskuzi. Jestli je piercing tak strašlivě fuj, tak by stejně fuj byly i náušnice v uších, nebo dokonce i makeup.

    A jestli udělat radost partnerovi je známka blbosti? Pak ale nechápu, na čem dámy stavíte svůj vztah k mužům - na tom, že na jeho přání a názory kašlete? Je pro vás jen zdrojem, který využíváte? Některá z vás mu každý den koupí pivo do lednice, jiná pro něj nosí nepraktické prádlo, další se kvůli němu naučí hrát kuličky...

    Nevěřím, že jste všechny takové tvrďačky, že si děláte jen to, co chcete, a ještě si pečlivě hlídáte, zda je to všeobecně považováno za rozumné.

    1. na komentář reaguje kobližka — #25
    2. na komentář reaguje Pavla_b — #30
    superkarma: 4 05.02.2016, 10:52:11
  9. avatar
    [22] Babca.p [*]

    Tak ten citát nakonec sedí :-) Ale je to tak, prostě ženy a muží mluví každý jinou řečí a proto dochází ke konfliktům. Narážíme, tak jak muži naráží. Ale, kdyby to tak nebylo, byl by život nuda:-)

    superkarma: 0 05.02.2016, 10:36:07
  10. avatar
    [21] kobližka [*]

    Ano - kdyby Standa prohlásil,že u sledování akčních filmů se mu líbila scéna,kdy jakýsi silák uřízl grázlovi hlavu,slečna půjde a udělá to taky,aby měl Standa radost Sml80Sml80Sml80Ach,ty ženy....používat více mozek,ale ten vlastní Sml32

    1. na komentář reaguje cilani — #24
    superkarma: 1 05.02.2016, 10:22:07
  11. [20] Pavla_b [*]

    Markéta Škaldová — #19 To netuším, proč zubařce vadí piercing v nose...Sml80

    superkarma: 0 05.02.2016, 09:38:06
  12. [19] Markéta Škaldová [*]

    Pavla_b — #15Ano, to máte pravdu, ale v nose?

    1. na komentář reaguje Pavla_b — #20
    superkarma: 0 05.02.2016, 09:33:30
  13. [18] Markéta Škaldová [*]

    murat — #17 Pavla_b — #16 Já samozřejmě rizika znám, ale nemám piercing moc vpředu, právě z důvodu poničení chrupu. Navíc, zubařka mi říká, že vůbec nemám omlácenou sklovinu, atd. Mám to už x let a zatím nemám se zuby žádný problém.

    1. na komentář reaguje Kadla — #31
    superkarma: 0 05.02.2016, 09:30:36
  14. [17] murat [*]

    Markéta Škaldová — #14 mojí dceři zubař jasně vysvětlil v čem je riziko pro zuby u piercingu v jazyku. vyndala si ho.

    1. na komentář reaguje Markéta Škaldová — #18
    superkarma: 0 05.02.2016, 09:27:29
  15. [16] Pavla_b [*]

    Markéta Škaldová — #14 např. zde pěkný názor stomatologa:

    http://www.vitalia.cz/clanky/jak-s-piercingem-o-zuby-prisel/

    1. na komentář reaguje Markéta Škaldová — #18
    superkarma: 2 05.02.2016, 09:23:06
  16. [15] Pavla_b [*]

    Markéta Škaldová — #14 Brada má dost společného s chrupem, druhý konec piercingu je v ústech, kde může poškodit dáseň u spodních řezáků, případně krčky.

    1. na komentář reaguje Markéta Škaldová — #19
    superkarma: 0 05.02.2016, 09:21:27
  17. [14] Markéta Škaldová [*]

    OlgaMarie — #4Vážně? To mi přijde hodně zvláštní, zvláště, když se jedná o nos nebo bradu, když to nemá nic společného s chrupem. Já mám piercing v jazyku a nesetkala jsem se s tím, že by mě někdo moralizoval nebo odmítl ošetřit...

    1. na komentář reaguje Pavla_b — #15
    2. na komentář reaguje Pavla_b — #16
    3. na komentář reaguje murat — #17
    4. na komentář reaguje gerda — #39
    superkarma: 0 05.02.2016, 09:14:02
  18. [13] Pavla_b [*]

    hyenka — #12 Ani ne..kde kdo má piercing, jako spíš z jakých důvodů si ho nechá udělat.

    Souhlas ..diskuze je na podobné úrovni jako článek vycucaný z prstu. Sml57

    1. na komentář reaguje cilani — #24
    superkarma: 2 05.02.2016, 09:08:35
  19. avatar
    [12] hyenka [*]

    Pavla_b — #11 No, pokud je to, kdo má kde piercing známka (ne)inteligence, pak může být to, že se někomu líbí očumovat na obrazovce okované přirození známkou (ne)zhýralosti.

    To je zase diskuze...

    1. na komentář reaguje Pavla_b — #13
    superkarma: 1 05.02.2016, 09:04:10
  20. [11] Pavla_b [*]

    hyenka — #9 Proč zhýralec ???

    Slečna asi moc chytrá nebude, chlapec se jednou zmíní, že je něco sexy a ona hned hurá, nechá si udělat piercing. Příště prohodí, že se mu na někom líbí krátké vlasy a slečna se nechá ostříhat?

    1. na komentář reaguje hyenka — #12
    superkarma: 2 05.02.2016, 09:00:49
  21. [10] Pavla_b [*]

    Technická ... slečna si určitě nenechala propíchnout přímo klitoris.

    superkarma: 1 05.02.2016, 08:55:35
  22. avatar
    [9] hyenka [*]

    Ale, no tak, proč hned blbka? Chtěla udělat partnerovi radost, to zase chápu. Proč nenapíšete, že je "autor" zhýralec, když se mu takové věci - byť na pornu- líbí?

    1. na komentář reaguje Pavla_b — #11
    superkarma: 2 05.02.2016, 08:39:43
  23. [8] cilani [*]

    Bože, on se najde exemplář, který se takovým piercingem chlubí kámoškám? On tedy taky nebude zrovna výhra, když je schopný to vykládat na potkání kdejaké osobě..Sml79Nedhápu, proč je tu z toho taková kovbojka - tak to vyndám, nebo jí to tam nalepili??

    superkarma: 3 05.02.2016, 08:21:04
  24. avatar
    [7] hyenka [*]

    Bóže, kdyby se nestalo nic horšího! Vždyť piercing se dá vyndat Sml79.

    superkarma: 3 05.02.2016, 08:08:12
  25. [6] Darmovzalova [*]

    Tak to bych teda neudělala ,a navíc se mu to ani nelíbí a ještě mu vykládá ,že jí to bolelo .Tak co na to lezla blbka jedna .Nikdo jí to nenařizoval.

    superkarma: 1 05.02.2016, 07:17:53
  26. avatar
    [5] Davidek [*]

    .. propíchnout klitoris ? .. to asi těžko .. to by se slečnou asi šlehlo o zem .. jinak blbka to teda je

    superkarma: 1 05.02.2016, 07:09:57
  27. avatar
    [4] OlgaMarie [*]

    Znám zubařku, která odmítá ošetři chrup, pokud jí přijde někdo s piercingem v nose nebo na bradě.

    1. na komentář reaguje Markéta Škaldová — #14
    superkarma: 1 05.02.2016, 06:54:07
  28. avatar
    [3] gerda [*]

    Gloria — #1Budeš se divit, tyhle blbiny dělají i lékaři, pro peníze. Moje lékařka z chirurgie odmítá i piercing nosu, z principu. Ví totiž, s jakými zraněními a problémy k ní běžně pacienti chodí, tedy si zdravého těla velice váží.

    superkarma: 0 05.02.2016, 05:53:32
  29. avatar
    [2] gerda [*]

    Já si navíc představuju, JAK to předváděla přítelkyním a vlastně i jemu, to je teda póvl...Sml28 Vybavuju si pohádku Kdo je hloupější....

    superkarma: 2 05.02.2016, 05:52:15
  30. avatar
    [1] Gloria [*]

    Nechce se mi verit ze je to pravda, ne, tohle prece zadna rozumna zenska neudela, myslim ze ani ne na zadost pritele! Kdyby si to nechala udelat v uchu nebo v nose prosimSml30, kdopak tu "operaci" provadel, doctor asi neSml30

    1. na komentář reaguje gerda — #3
    superkarma: 3 05.02.2016, 04:52:25

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: intimní kosmetika
Testování intimní kosmetiky pro ženy z ČR a Slovenska
Anketa: Pečete bábovky?
Jaké hračky kupujete svým vnoučatům?
Anketa pro maminky: Jaké kupujete hračky svým dětem?
Výzkum na téma kašel
Průzkum na téma finanční zajištění

Náš tip

Doporučujeme