Bulvár

Ve čtvrtek má být stávka. Souhlasíte s ní?

Se stávkou odborů z principu nesouhlasím. Pokud chtějí kecat do politiky, mají se s vládnoucími stranami utkat na politickém poli ve volbách. Nikým nevoleni, vydírají a chystají se nám všem způsobit škody.

Zde co odbory požadují:Proč ČMKOS odmítá tzv. vládní reformy

Právo zaměstnanců na zakládání odborů, nikomu neberu a právo na stávku, také ne. Sympatie k současné vládní garnituře klesají z opatrného nadšení po volbách, k zoufalé nule. Ale NECHCI aby nám nikým nevoleni, vládly odbory. Jejich vydírání, které dle mého překračuje rámec stávky, považuji za nechutné, odporné a hnusné.

My všichni jsme povinní dodržovat zákony této země a v případě, že se dovíme o chystaném páchání trestného činu, jsme povinni ho nahlásit, popřípadě mu zabránit. Odboroví předáci s pácháním přestupků počítají a dokonce s tím sympatizují.

Podle dnešního vydání MF Dnes odborářští bossové říkají, že pokud policie ve čtvrtek zasáhne proti blokádám silnic, že nechtějí nepokoje.  Dlouho jsem přemýšlel, jak to odborářští bossové myslí.

Dle mého říkají, nechte nás páchat prohřešky proti zákonu, jinak se nedivte, že budeme dělat bordel, zapalovat auta, výlohy apod.

Odborářští bossové se tváří, že s tím nemají nic společného. Že jen ví, že jejich sympatizanti, ne oni, se chystají na blokády, že ne oni, ale jejich sympatizanti by mohli vytloukat okna a zapalovat auta.

Já tvrdím, že podobné věci dělá lůza, ne normální lidé. My normální lidé neničíme cizí majetek, ani se na to nechystáme. my nechceme způsobit svými blokádami třeba smrt někoho, kdekterému se včas nedostane sanitka.

My máme volby, ve kterých si volíme politické strany, ne odbory. A pokud jsme si zvolili špatně, nemůžeme na pomoc volat odbory, ale zvolit nové politiky, kteří dají do pořádku to, co ti před nimi zvorali.

Můžeme podepisovat petice, můžeme zakládat vlastní politické strany, můžeme demonstrovat dle zákona. Ale nesmíme si brát jako rukojmí cizí majetek a životy.

Souhlasíte s požadavky odborářů?

Možnost%
Ano59,5
Ne40,5

Souhlasíte s blokádou silnic

Možnost%
Ano30,4
Ne69,6

Souhlasíte s tím, aby sympatizanti odborářů v případě zásahu policistů proti páchání přestupků přešli do aktivního odporu a zapalovali auta a vybíjeli výlohy?

Možnost%
Ano8,3
Ne91,7

 

   
14.06.2011 - Společnost - autor: Radek Kříž

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [155] kebulkaevulka [*]

    Lukáš Čejka — #153 Hovno,nepochopím

    superkarma: 1 15.06.2011, 23:42:06
  2. avatar
    [154] Eva_CZ [*]

    Lukáš Čejka — #153 Sml52Sml52Sml52

    superkarma: 0 15.06.2011, 22:25:14
  3. avatar
    [153] Lukáš Čejka [*]

    kebulkaevulka — #152 hmm soudruzi rikali, ze to jiste pochopis Sml54Sml80

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #154
    2. na komentář reaguje kebulkaevulka — #155
    superkarma: 0 15.06.2011, 21:47:22
  4. avatar
    [152] kebulkaevulka [*]

    Já se kvůli těm sráčům nedostanu do školky na Milouškův táborák a šerpování,mám sto chutí vzít škorpík a pěkně je tam pokropit SMEJDYSml32

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #153
    superkarma: 0 15.06.2011, 19:40:41
  5. avatar
    [151] Eva_CZ [*]

    Alka1 — #130 zajimalo by me, kohos teda volila, ze se nemusis stydet. Protoze tam je to prast jako uhod.

    superkarma: 0 15.06.2011, 19:00:38

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [150] Eva_CZ [*]

    Lukáš Čejka — #149 k tomu, abys TADY dostal kosem, uplne staci, kdyz mas v hlave mozek. Sml30

    superkarma: 0 15.06.2011, 18:59:05
  2. avatar
    [149] Lukáš Čejka [*]

    Lukáš Čejka — #145 Sml52Sml52 vsak to vidis - jen se u nas zminis o snizeni prerozdelovani a uz dostanes kosem Sml52Sml52

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #150
    superkarma: 0 15.06.2011, 17:41:11
  3. avatar
    [148] Lukáš Čejka [*]

    Eva_Fl — #146 Lukáš Čejka — #147 ale ono je to stejne jedno, kdyz slysis nazory nekterych lidi, tak ti by stejne prd poznali, jestli dela co ma apod. a zkuseny politik v CR bohate vystaci s tim, kdyz jednou za cas prihodi nejakou tu zlatku do nastavenych pracek, pak je lid spokojeny.

    superkarma: 0 15.06.2011, 17:18:57
  4. avatar
    [147] Lukáš Čejka [*]

    Eva_Fl — #146 tady na CT24 - to je zpravodajsky kanal CT - davaj po pulnoci zaznam ze schuzi parlamentu - lidi co nemuzou v tu dobu z nejakeho duvodu spat, se na to divaj misto poradu Komik a jeho svet Sml54

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #148
    superkarma: 0 15.06.2011, 17:01:49
  5. avatar
    [146] Eva_CZ [*]

    Lukáš Čejka — #145 nevim, jestli to je v Cesku je, ale tady jede na 2 programech denne online prace politiku. Kazdy vi a vidi, jak se jeho zvolenej chova, jak pro nej prosazuje, co slibil. Amerika udelala moc chyb a doufam, ze se z nich kurna poucila. 

    Jo - a taky jede mistni program, kde muzu sledovat praci tech, kteri kopou za nas, za Floridany. Sml22

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #147
    2. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #148
    superkarma: 0 15.06.2011, 16:54:27
  6. avatar
    [145] Lukáš Čejka [*]

    Eva_Fl — #144 jeSml22, az zanikne tento model evropskeho socialniho statu, pak se lidi skutecne budou starat o to co bude s jejich zivoty a ne o to jak velke prispevky dostanou

    nemuze krast ten kdo nema z ceho - takze az klesne nejake prerozdelovani na minimalni vysi, tak ten zbytek, ktery je nutny pro fungovani statu se uz bude dat ohlidat

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #146
    2. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #149
    superkarma: 0 15.06.2011, 16:42:37
  7. avatar
    [144] Eva_CZ [*]

    Lukáš Čejka — #142 to je, co rikam, jedni grazlove proti.... atd. A ze je otazka, jestli FAKT proti, protoze je to jeden smejd vedle druheho. 

    Luky, rekni mi, jestli je nejaka ( a jaka ) sance na zmenu k lepsimu. Sml15Sml15Sml15

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #145
    superkarma: 0 15.06.2011, 16:36:40
  8. avatar
    [143] Lukáš Čejka [*]

    Ostatne dneska jim to rekl i byvaly predseda Cssd Zeman - odbory prosazuji ze neco nechteji, ale nemaji zadne reseni, nevedi co chteji. Tak jak tohle muze normalne uvazujici covek podporovat?Sml80

    superkarma: 0 15.06.2011, 16:31:31
  9. avatar
    [142] Lukáš Čejka [*]

    Eva_Fl — #141 vsak o tom co vysvetlujes se nepru - ze se u nas "krade" (v uvozovkach proto, protoze se pod tim schovava nejenom samotna kradez, ale ruzne formy korupce, protekcionismu atd.), ale tvrdim, ze ti co proti tomu ted vystupuji, jsou uplne totez (ostatne se podivej kdo je treba sef senatu), ne nadarmo o nich Paroubek mluvil jako o jakesi pripravce Cssd

    To je stejne jako me dojali vcera policiste s tim ze se pridavaji ke stavce - samozrejme jen podporou, podle zakona - vim ze mezi nima jsou slusni a dobri, ale je to prave policie, ktera tu korupci, rozkradani atd. nevysetrila, neresila celych 20 let, jedine co jsme videli byly neustale uniky ze spisu Sml80

    Tak proc bych ted mel podporovat jakousi organizaci, ktere absolutne neduveruju, jen proto, ze tvrdi, ze haji me zajmy. Muj zajem je napr. abych jednou pobiral duchod  - oni rikaji ze se nic menit nema, prestoze uz i za vlad cssd hledali reseni co s tim, ze uz ted vedi ze nebudou penize. Az ja pujdu do duchodu, tak tihle hrdinove lidove fronty budou prinejlepsim v takovem stavu, ze uz jim nebudu moc dat ani par facek. Tak co si na nich pak vemu Sml80

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #144
    superkarma: 0 15.06.2011, 16:27:37
  10. avatar
    [141] Eva_CZ [*]

    Lukáš Čejka — #140 jedni grazlove proti jinym grazlum.... Sml15

    Otazka je, jestli FAKT proti. 

    Ad reformy : jasne, Cesko je potrebuje jako sul. Fajn. Utahnete si opet opasky. Pokolikate uz?

    Ale - ted se muj postoj k tomuto budu snazit vysvetlit hodne srozumitelne : pokud budu zamestnana kupr. v bance a  uvidim, ze cele vedeni a muj sef a vsichni nadrizeni i kolegove drou jak bili a prijde za mnou sef a rekne mi, ze mi musi sahnout na plat a vzit odmeny a uz mi neda prispevek na dopravu, reknu JO. Jasne. Dokonce mu nabidnu, ze jestli to pomuze, klido odpracuju jeden den v tydnu zadarmo.

    Ale pokud za mnou prijde grazl, at mu dam svy penize, protoze on uz prosral penize vsech a ted je na mne, abych mu platila zivotni nadstandart a totez platila celymu vedeni, protoze kdyz mi neskrouhne plat, nebude moct travit 3 mesice v roce na Havaji atd., poslu ho do prdele. 

    Vas tam odiraji jak svine a sami delaji prusery svetoveho formatu a vy jim to zerete. 

    P.S.Ja uz ani nevim, jestli je k smichu nebo k placi, ze se opet provalilo, ze starosta mesta X vzal ctyricetimilionovy uplatek. Byl potrestan. Pokutou peti milionu. No to je boj proti korupci jak stehno! Sml80

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #142
    superkarma: 2 15.06.2011, 16:10:18
  11. avatar
    [140] Lukáš Čejka [*]

    OlgaMarie — #139 ony ty odbory nebudou o moc lepsi http://zpravy.idnes.cz/odbory-dostaly-od-eu-80-milionu-na-socialni-dialog-vlada-to-prosetri-1d6-/domaci.aspx?c=A110615_102404_domaci_jw

    Sml80 jak je videt , stejne je dotujeme vsichni

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #141
    superkarma: 0 15.06.2011, 12:27:04
  12. avatar
    [139] OlgaMarie [*]

    OlgaMarie — #136 P.S. A když ten kámoš podepíše lukrativní smlouvu, která byla před ním rozjeta, tak o provizi, která se prý pohybuje mezi 10% - 16% z celkové částky, mají vejvar oba. A když je kámoš sviňka zlatá štětinka a o vejvar se nerozdělí, tak ho nabonzuje za korupci a zase se do funkce vrátí atd do kolečka dokola. Hele, nevymyslela jsem perpetum mobile na prachy, prachy, prachy - malá domů?

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #140
    superkarma: 0 15.06.2011, 11:38:34
  13. avatar
    [138] Lukáš Čejka [*]

    OlgaMarie — #136 nj asi jsou ty pozice tak lukrativni, nejenom primo financne, ze se pro urcitz klid musi prostridat

    a prochazi to i proto, ze to lidem vlastne tak moc nevadi, protoze porad tak nejak ocekavaji, ze kazda zmena je nutne zmena k lepsimu Sml16

    superkarma: 0 15.06.2011, 11:36:07
  14. avatar
    [137] kebulkaevulka [*]

    OlgaMarie — #136 Sml67

    superkarma: 0 15.06.2011, 11:35:13
  15. avatar
    [136] OlgaMarie [*]

    Lukáš Čejka — #135 Sml22Pár měsíců slušný plat, pak odstupné za neprovedení žádné práce...To je fakt dost dobrý job!Sml22 Možná to vyvolávání předčasných voleb nebo odvolávání ministrů je cíl některých, jak dobrému kámošovi pomoci ke slušnému výdělku.Sml22

    1. na komentář reaguje kebulkaevulka — #137
    2. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #138
    3. na komentář reaguje OlgaMarie — #139
    superkarma: 0 15.06.2011, 11:33:03
  16. avatar
    [135] Lukáš Čejka [*]

    OlgaMarie — #134 kdyz je to pro dobro naroda, tak se na nejaky ten zlatak nesmi hledet Sml23Sml57Sml54

    1. na komentář reaguje OlgaMarie — #136
    superkarma: 0 15.06.2011, 11:24:53
  17. avatar
    [134] OlgaMarie [*]

    Lukáš Čejka — #133 Aby se do vrcholové politiky dostávalo stále víc lidí alespoň na čas, stačí často vyvolávat předčasné volby. A koho zajímá, co ty  volby stojí?

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #135
    superkarma: 0 15.06.2011, 11:19:34
  18. avatar
    [133] Lukáš Čejka [*]

    Alka1 — #129 technicky je to velice jednoduche, problem nastava s tim, co by tam vetsina lidi delala Sml80

    1. na komentář reaguje OlgaMarie — #134
    superkarma: 0 15.06.2011, 11:10:33
  19. avatar
    [132] Gwendylon [*]

    Nesouhlasím se stávkou. Kdyby byla hodinu nebo dvě, tak to ještě nějak zkousnu, ale 24 hodin je moc. Já si odkroutím 24 hodin v práci, a ráno mám na výběr. Buď zůstat v práci ještě 24 hodin zadarmo, nebo jít pěšky na dálkový bus a od něj domů, bratru třicet kilometrů, a nebo jet čtyřicet pět kilometrů domů na kole. Vzala jsem si do práce to kolo...

    superkarma: 0 15.06.2011, 10:31:56
  20. avatar
    [131] Radek Kříž [*]

    Alka1 — #130 Znám lidi, co chtěli rozjet výrobu a dali na pracák v místech s velkou nezaměstnaností požadavek na pracovní sílu.

    Z pracáku přišli lidi, kteří jen chtěli razítko, že je nepřijmou. Zaměstnance sehnali přes agentury - Mongolce a Ukrajince...

    A svět není černobílý.

    Jako jsou lidi, co opravdu chtějí dělat, tak se najdou i šmejdi podnikatelé. Je otázkou zda systém vede lidi k tomu aby chtěli pracovat, a podnikatelé poctivě podnikat.

    A to co chtějí odboráři v čele s ČSSD dle mého vede do toho aby podnikatelé krachovali a lidi byli na sociálních dávkách a tenhle stát zkrachoval...

    superkarma: 1 15.06.2011, 08:22:39
  21. avatar
    [130] Alka1 [*]

    Sapita — #103 Tak pozor, teď také mluvíte za všechny. Já jsem to Bratrstvo kočičí pracky nevolila, musela bych se teď stydět...Sml24

    Radek Kříž — #100 Zaměstnávat cizince je přece pro podnikatele mnohem výhodnější, jelikož tak často činí načerno a za menší plat než obvykle. Zákoník práce jde stranou a za takové zaměstnance se samozřejmě neplatí sociální a zdravotní pojištění. Navíc zaniklo mnoho učilišť (proč asi?), takže bývá obtížné sehnat odborníky v oboru. Ne každý nezaměstnaný může takovou (i když fyzickou práci) vykonávat...Sml80

    1. na komentář reaguje Radek Kříž — #131
    2. na komentář reaguje Eva_Fl — #151
    superkarma: 1 14.06.2011, 22:27:27
  22. avatar
    [129] Alka1 [*]

    Radek Kříž — #97 Vstoupit do politiky není tak jednoduché, ale to přece sám víte. A že odboráři bojují jen za své platy jsem taky slyšela v televizi a četla v novinách, ostatně jako mnoho dalších nesmyslů...Sml58

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #133
    superkarma: 0 14.06.2011, 22:19:58
  23. avatar
    [128] kebulkaevulka [*]

    kobližka — #127 Né že bych mezi ně patřit nechtěla,to jo,ale jaksi mi nikdo práci nedáSml15

    superkarma: 0 14.06.2011, 21:55:49
  24. avatar
    [127] kobližka [*]

    kebulkaevulka — #126 Já už za necelý měsíc a půl taky NE!!!!!!Ale mladých je mi líto....

    1. na komentář reaguje kebulkaevulka — #128
    superkarma: 0 14.06.2011, 21:52:08
  25. avatar
    [126] kebulkaevulka [*]

    kobližka — #123 Ještě že nepatřím mezi pracujícíSml30

    1. na komentář reaguje kobližka — #127
    superkarma: 0 14.06.2011, 21:49:34
  26. avatar
    [125] kebulkaevulka [*]

    Eva_Fl — #122 No jo tobě se to kecáSml54

    superkarma: 0 14.06.2011, 21:48:59
  27. avatar
    [124] Lukáš Čejka [*]

    tak jeste jedno odlehceni

    misto stavky bezte na golf  

    Sml54Sml57

    superkarma: 0 14.06.2011, 21:26:34
  28. avatar
    [123] kobližka [*]

    Eva_Fl — #110 Nestačila jsem přečíst všechny příspěvky,ale pravdu máš v tom,že někdy žasnu,co holek (ženských) tady klábosí v pracovní době....není to ode mě závist,ale udivuje mě benevolence jejich zaměstnavatelů.

    Jinak se stávkou nesouhlasím.Sice máme na stávku právo všichni,ale v praxi to je jinak.Ať si zkusí stávkovat třeba takové prodavačky v marketech,dělnice na výrobní lince atd.To železničáři,učitelé,zdravotníci to je něco jiného,ti mohou....

    1. na komentář reaguje kebulkaevulka — #126
    superkarma: 0 14.06.2011, 21:00:57
  29. avatar
    [122] Eva_CZ [*]

    femme — #121 fajn, ale o tom melete jen na strankach deniku a v hospodach. Sml15 A uz dlouho. Nikomu se nechce zacit, co?

    1. na komentář reaguje kebulkaevulka — #125
    superkarma: 0 14.06.2011, 20:21:23
  30. avatar
    [121] femme [*]

    co stávka, defenestraci na ně Sml57

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #122
    superkarma: 0 14.06.2011, 20:10:45

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa na téma osteoporóza
Anketa na téma: Zubní zdraví

Náš tip

Doporučujeme