Vztahy

Včera mi poslal SMS, že je konec. Jsem na dně...

 

Pátek sice je, ale mně to na náladě nepřidá.

Včera mi totiž přišla sms od přítele, se kterým chodím tři roky a se kterým jsme na srpen plánovali svatbu, že je mezi námi konec.

 

SMS zněla: Ahoj Petruš, píšu ti, protože bych ti to nedokázal říct do očí. Chci se rozejít. Už delší dobu, jenom jsem se k tomu nedokázal odhodlat. Když si o tom budeš chtít promluvit, někde se sejdeme. Ale rozhodnul jsem se definitivně a rozhodnutí nezměním.

 

Ještě teď to nechápu, nerozumím tomu a nevěřím tomu. Volala jsem mu hned nazpátek, ale nebere mi to.

Cítím se jako v nějakém snu, realita jde mimo mě, všechno se mi zhroutilo.

 

Nemůžu uvěřit, že je to pravda.

Včera jsem chtěla jít za ním domů, ale nenašla jsem k tomu odvahu. Pořád si totiž říkám, že je to třeba jenom vtip? Blbá sranda... A nechci mít jistotu, že je to skutečně tak, že se se mnou po třech letech rozešel ze dne na den a ještě tak, že mi poslal jednu pitomou esemesku.

 

Sice jsme se v poslední době dost hádali, ale já to nebrala nijak tragicky! Copak není normální, že to občas ve vztahu dvou lidí zaskřípe? Nikdy by mě nenapadlo, že pomýšlí na rozchod! Vždyť jsme si ještě před měsícem plánovali svatbu!

 

Myslím, že to může být jen hloupý vtip! Modlím se za to. Celou noc jsem nespala a probrečela a dneska jsem ani nešla do práce. Zvracím, je mi zle a jen si pořád dokola čtu, co mi napsal, a pořád dokola mu volám. Nebere mi to.

 

Našel si jinou? Prostě tohle mi k němu nesedí! On takový nikdy nebyl! Byl tak milý, hodný a ohleduplný! Proboha, vždyť ho znám 3 roky! Tohle nebyla chvilková známost!

 

Vůbec nevím, jak se mám chovat. Chci se rozeběhnout za ním do práce, ale strach mi svazuje nohy. Co když mi to řekne do očí? Co když to myslel vážně?

 

Miluju ho. Opravdu moc ho miluju a neumím si vůbec představit život bez něj. Děsím se toho. Plánovali jsme si budoucnost a najednou je všechno jinak. Nemůžu tomu uvěřit.

 

Poradíte mi? Mám za ním jít domů? Mám to risknout? Nebo mu mám zkoušet dál volat? Nebo mu mám napsat dopis?

 

Řvu tady jak želva a fakt už nevím jak dál a co s tím....

 

 

 

   
20.05.2005 - Láska a vztahy - autor: Čtenářský příběh

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [102] Kekka [*]

    To je teda pěknej zbabělec, když ti to nedokáže říct do očí. Kašli na něj. (Já vím ,ono se to kecá, ale nebuď smutná).

    superkarma: 0 20.05.2005, 23:08:49
  2. avatar
    [101] Blueberry [*]

    Nevolat, neponizovat, nezjistovat - vsak ono mu to taky bude vrtat v hlave, zes to tak klidne prijala. Skoda ze za mych mladych let nebyla Zena-in a ja jsem se nemohla zeptat na to same - mohla jsem se vyvarovat peknych trapasu. Americani maji jedno skvele prislovi, ktere plati na muj zivot jako ulite: Every cloud has a silver lining, v Cesku Vsechno zle pro neco dobre. Bude lip, ver tomu! Ted se jen priprav na truchleni, protoze tim projit musis! Ja jsem byla jen nastvana, ze musim tak trpet, zatimco on si uzival s jinou! Jiste zadostiucineni bylo, kdyz me po dvaceti letech nasel a bedoval, ze jsem byla nejlepsi zenska jeho zivota a jak si ten svuj zivot prosvih.

    superkarma: 0 20.05.2005, 21:23:30
  3. avatar
    [100] Susina [*]

    zazzou: Eva_Fl:
    stalo sem iněco podobného - nebyly SMS, napsal mi dopis, bylo mi 18. Usoudila jsem (abych se nějak uklidnila), že když je to takový blb a nepoznal mé kvality ( ), tak nemá smysl pro něj řvát. docela mi to psychicky pomohlo.. neozvala jsem se. Potkala jsem ho pak asi za půl roku, a přiznal se, že choval jak schizofrenik.. v té době už mi to bylo fuk...ale jsme celkem kamarádi... te´d je ošetřující doktor mojí maminky, operoval ji, a vždycky, když k němu jde, se navzájem necháváme pozdravovat...

    takže Pe´to, vydrž, přebolí to. možná dřív, než si myslíš... já bych se mu už neozvala...

    superkarma: 0 20.05.2005, 18:22:24
  4. avatar
    [99] Eva_CZ [*]

    Petro - nemam cas cist reakce - ale neponizuj se. Nijak. Prosim... Je to srab, nestoji ti za to - ale skemrani ti ho nevrati, vazne ne. Mozna na cas.
    A neco konciva proto, aby mohlo neco zacit a ja ti preju, aby to, co zacne, bylo nadherny a abys mela vic stesti.

    superkarma: 0 20.05.2005, 17:51:22
  5. avatar
    [93] megrin [*]

    Audrey: no tak to je hustý Tak to bych se předsi jenom nakonec sním chtěla vidět. Je to sice malá pravděpodobnost, ale stát se to mohlo :(

    superkarma: 0 20.05.2005, 14:28:20
  6. avatar
    [92] megrin [*]

    Péťo, přeji ti hodně síly, aby si to zvládla. Je to drsné, ale já bych radila přijmout to jako fakt. Pobrečet si, smutnit, truchlit podle libosti, ale snažit se dívat dopředu a neohlížeet se
    Skoro bych řekla - nedráždit chřestýše bosou nohou. Pokud je nějaká naděje, že se mu to rozleží v hlavě, určite se ti ozve sám. Ale co když nemá čisté svědomí? Co když se dovíš něco, co raději nechceš vůbec vědět?

    superkarma: 0 20.05.2005, 14:17:09
  7. avatar
    [91] Audrey [*]

    koza roza: Bohužel je .A musel to navíc být někdo z jejích známých protože věděl,že nebydlí s taťkou.Klukovi od jiné mé kamarádky zase vzali spolužáci mobil a poslali jí ze srandy SMSku,jako že on se spletl a psal jiné,že ji miluje.Nštěstí se to během chvilky vyjasnilo.Podle reakcí ale bohužel vidím,že není zas tak absurdní,že se někdo po x letech rozejde s partnerem SMSkou .

    superkarma: 0 20.05.2005, 14:09:25
  8. avatar
    [89] Pajinka [*]

    Audrey: To by mě ani nenapadlo.

    superkarma: 0 20.05.2005, 13:51:24
  9. avatar
    [87] koza roza [*]

    Audrey: je možné,že takovou věc někdo udělá?

    superkarma: 0 20.05.2005, 13:47:36
  10. avatar
    [86] Anedz [*]

    Petruško, vím, že to moc bolí. Přečti si co napsala *Kotě*. Svatá pravda. Plně s ní souhlasím. Chlapi nechtěj nic řešit, nechtěj žádný filosofický rozbory. Prostě jsou jiní než my. Když budeš vědět proč, nepomůže ti to. Musíš se s tím smířit. Buď hrdá, nedolejzej za ním, nevolej. Kdyby tě chtěl, ozve se sám. Když tohle chlap udělá z devadesáti procent je za tím jiná. Neponižuj se a uvědom si: To není konec, ale začátek něčeho novýho a věř, že krásnějšího, určitě to přijde. Dokud dýchám doufám.
    Přeji ti hodně síly, pevné nervy a

    Holky víte co říkala moje babička:
    No bav se s chlapem, když nemáš v ruce klacek !!!

    No neměla pravdu??????????

    superkarma: 0 20.05.2005, 13:46:51
  11. avatar
    [85] koza roza [*]

    Pamatuj:pro jedno kvítí slunce nesvítí
    pro jednoho osla tráva nevyrostla
    Pouze čas vše vyléčí,teď je každá rada drahá,stejně uděláš co ti poručí tvé emoce.Ale jinak přeji hodně moc,moc

    superkarma: 0 20.05.2005, 13:45:33
  12. avatar
    [84] Audrey [*]

    hnusné SMSky

    superkarma: 0 20.05.2005, 13:42:08
  13. avatar
    [83] Audrey [*]

    Nechci Ti dávat nějaké naděje,ale napíšu Ti,co se stalo kámošce.V hospodě jí někdo ukradl mobil.Její rodiče jsou rozvedení a ona bydlí s mamkou.Pár dní na to,co jí ukradli ten mobil,zjistila,že její otec je na ni hrozně naštvaný.Trvalo jim asi 14dní,než si to vysvětlili osobně.Ten člověk,co ukradl ten mobil se škodolibě bavil tím,že jejímu otci posílal hnusná SMSky jejím jménem.Možná je to podobný případ,někdo Tě nemá rád a chce tě potrápit.Nejlepší je vyřešit vše osobně,sama říkáš,že tohle není jeho styl jednání.Hodně štěstí .

    superkarma: 0 20.05.2005, 13:41:06
  14. avatar
    [77] *Kotě* [*]

    Binder:

    superkarma: 0 20.05.2005, 13:16:46
  15. avatar
    [75] Pajinka [*]

    alko: Stejný důvod rozchodu jsem taky zažila - to je ale hloupá výmluva, že? Teď už se tomu jen smějeme a tehdy nám bylo stejně jako Petře - tak vidíš, Peťko, bude fajn.

    superkarma: 0 20.05.2005, 13:11:18
  16. avatar
    [70] Kacule [*]

    Jak říká Vlaďka Něgrešová v Románu pro ženy: "Všechny chlapy by měli vykastrovat..."
    Vyříkej si to s ním - ale buď před ním nad věcí - řekni, že jsi ráda, že ti to řekl před svatbou a ne až po - zbytečně vyhozené peníze za svatbu s takovým debilem, který namá ani na to,aby se zachoval dospěle a řekl to narovinu. Tohle mu řekni, s úsměvem mu popřej štěstí v životě a odkráčej s hlavou "vztyčenou". Cestou domů si kup flašku vína, balík papírových kapesníků. Ožer se, vybreč se - a věř, že časem bude hůř...
    Mimochodem mě to můj bývalý řekl po pěti letech a to už jiní věděli dávno přede mnou, že má jinou. Tři roky jsem byla sama a užívala si - teď jsem šťastně vdaná za nejlepšího chlapa na světě. Tehdy jsem si taky myslela, že pro mě všechno skončilo, brečela jsem, prosila ho ať se ke mě vrátí..teď se za to stydím a vím, že už bych to nikdy v životě takhle neudělala. Chce to, tak to má, ať si vysere oko...

    superkarma: 0 20.05.2005, 12:38:49
  17. avatar
    [68] Janulina [*]

    Zachoval se jako malý fracek. Mě by sice zajímalo proč se se mnou rozešel, ale chlapi někdy sami nevědí, takže nevím, jestli se ti podaří něco zjistit. Věřím, že si brzy najdeš nového partnera a že s ním budeš šťastná jak . Hodně

    superkarma: 0 20.05.2005, 12:21:39
  18. avatar
    [66] Vivian [*]

    Když mě po 4 letech opustila moje velká láska, taky jsem prořvala dlouhé noci, nejedla jsem, nepila, chřadla, pomýšlela na sebevraždu - zhroutil se mi celý svět, tolik jsem ho milovala, nedokázala jsem si bez něj představit svůj život...
    Když mi kamarádka říkala, ať toho nelituju, že je dobře, že to tak dopadlo a že to brzy přebolí a já budu jednou šťastnější, než si teď dokážu představit, nevěřila jsem jí . Jak bych mohla být šťastnější bez Něho?
    Ale brzy jsem jí musela dát plně za pravdu... Byla jsem slepá.

    Petruško , dovedu si dost živě představit, jak ti je, jak to bolí... tak ať to přebolí co nejdřív. Věř tomu, že i ty budeš šťastná

    superkarma: 0 20.05.2005, 12:14:25
  19. avatar
    [63] alko [*]

    Vědět PROČ tvoji bolest nezmenší. Tak se zbytečně nevnucuj, aby ses to dozvěděla.
    Mě kdysi jedna oooobrovská láska řekla, že se se mnou rozchází, protože jsem pro něho moc dobrá. Je fakt, že to byl hajzlík, ale k čemu mi to zdůvodnění bylo?

    superkarma: 0 20.05.2005, 11:57:29
  20. avatar
    [62] Amálie [*]

    No já teda nechápu, co to bylo za kvalitního chlapa, kterej před měsícem plánoval svatbu a najednou napsal dokonce smskou, že už delší dobu chtěl rozchod... Petro vzpamatuj se a neřvi. Takovej "kvalitní člověk" za to přece nestojí!

    a teď jdu na vaše reakce

    superkarma: 0 20.05.2005, 11:50:00
  21. [56] Angel79 [*]

    Věřím, že i Ty budeš jednou šťastnější, než se Ti kdy zdálo!!!

    superkarma: 0 20.05.2005, 11:35:03
  22. [55] Angel79 [*]

    Tak tohle přesně jsem udělala bývalýmu já. Měli jsme měsíc před svatbou, chodili spolu dva roky. Prostě jsem se večer sbalila a odjela. Zkrátka pohár mé trpělivosti přetekl a já ve vteřině věděla, že si ho vzít prostě nechci. Měla jsem příšerný výčitky, měla jsem ho dost ráda, ale intuice šeptala něco jiného. Myslela jsem, že se z toho nevyhrabu. Jenže teď mám partnera, který jako by byl ze sna. Je to nádhera. Kdybych od bývalého neodešla, nikdy bych si nepomyslela, že něco takového existuje.

    superkarma: 0 20.05.2005, 11:33:47
  23. avatar
    [54] Lilinka [*]

    *Kotě*: ono je dost dulezite vedet PROC. Protoze se to pak da jeste napravovat. vim, o cem mluvim. Taky jsem priteli vysvetlila, proc se chci rozejit, dali jsme si apuzu a ted to zkousime znova. A je to . Partneri spolu musi co nejvice mluvit, jinak dochazi k nedorozumenim a k takovymto nahlym odchodum. Kdyby Petra vedela, co pritele trapi, urcite by to nenechala zajit takhle daleko.

    superkarma: 0 20.05.2005, 11:31:42

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [51] Vera1 [*]

    taky jsem jednou mermomoci chtela vedet PROC- odpoved znela PROTO!

    superkarma: 0 20.05.2005, 11:19:43
  2. avatar
    [50] *Kotě* [*]

    Monikas: a k čemu to bude, že to bude vědět?

    superkarma: 0 20.05.2005, 11:15:13
  3. avatar
    [42] *Kotě* [*]

    Milá Petro, muži jsou takoví, prostě chtějí utnout vztah rázným krokem a rozhodně nechtějí nic "řešit". Tady totiž řešit není co, on se chce rozejít a vysvětlovat si proč a nač je to poslední, oč by chlap stál.

    Taky jsem byla takhle rozejita - tehdy teda ještě mobily nebyly běžné, takže to bylo dopisem. Věř mi, že nemá cenu reagovat a snažit se zkoumat jeho důvody. Byla by z toho jenom nedůstojná scéna, po níž by ses mu rozhodně neuchovala v paměti nijak kladně

    Přeju ti, ať tě srdíčko brzo přebolí

    superkarma: 0 20.05.2005, 10:36:54
  4. [41] bručoun [*]

    Peťko drž se. Klidně se vybreč, ale nedoprošuj se. Myslím, že rozhovor je na místě, ale až po pár dnech. Jinak budeš brečet a žebrat, aby se k tobě vrátil. Ty musíš být milá a hlavně klidná. Držím palce.

    superkarma: 0 20.05.2005, 10:36:18
  5. [39] xenie [*]

    btw píše "Když si o tom budeš chtít promluvit, někde se sejdeme" - takže snad se to vysvětlí...

    superkarma: 0 20.05.2005, 10:31:30
  6. avatar
    [38] NANYNKA [*]

    Peťulko, broučku... ...držím Ti palečky, sluníčko se na Tebe za okny směje...Hold, to je život! Ale podle mne, ještě to bude mít dohru, ozve se Ti...musíš s pak i s námi podělit o průběhu.

    superkarma: 0 20.05.2005, 10:27:29
  7. avatar
    [33] bednaroi [*]

    No, dalo by se taky předpokládat, že tím třeba zkouší, jestli o něj budeš bojovat, když se chcete brát, ael když nebere telefony ani nic jinýho, tak to asi nebude ono, takže je to asi v tahu.
    je mi to moc líto, rozchodů jsem zažila taky dost, ale nikdy přes sms. U jednoho bývalýho jsem pořád chtěla odcházet já, protože jsme se hrozně hádali a on se před ostatníma choval, jako by mě vůbec neznal, ale když jsem opravdu odešla, a jela k rodičům, tak jak to zjistil, tak si pro mě do hodiny přijel, že prý už se tak chovat nebude, já husa jsem mu odpustila, ale za 3 měsíce sjem odcházela znovu, ale už definitivně, protže on měl jinou a neměl odvahu na to, aby to ukončil, a já, i když to hrozně bolelo, a myslela jsem že žalem umřu, jsem mu řekla, at už mi konečně řekne, že je konec, at není zbabělec, a on to udělal, ale jen to dořekl, tak utekl z bytu, aby už nemusel nic vysvětlovat apod.Byla jsem opravdu zoufalá, ale dva měsíce na to jsem potkala nejúžasnějšího chlapa na světě, a jsem už 3 roky tak štastná, že si to člověk ani nedokáže představit, takže neházej flintu do žita, i když to hrozně bolí, tak jak se říká, všechno zlé je k něčemu dobré. A mimochodem, ten můj bejvalí se nedávno oženil, s holkou co má 6 leté dítě a doma nehne ani prstem, za 3 měsíce stresem zhubnul 40 kg, a má to doma docela hustý. je mi ho trochu líto, ale může si za to sám.

    superkarma: 0 20.05.2005, 10:13:30
  8. avatar
    [32] Aja [*]

    Petro, asi je to pěkný slaboch, když napsal jen SMS. I kdyby se chtěl vracet, tak ty už nechtěj. Nikdy nebudeš mít důvěru, že to neudělá znovu.

    superkarma: 0 20.05.2005, 10:13:27
  9. avatar
    [31] Lenika [*]

    Milá Petro, vím, jak Ti je. Něco podobného jsem prožila a to v člověku ten pocit bezmoci zanechá navždy . Hodně Ti pomůže, kdž zjistíš proč se tak stalo. A tak Ti doporučuju - už mu nevolej, když Ti to zvedne, tak stejně nebudeš schopná mluvit a bulet mu do telefonu není to pravé, co bys měla udělat. Takže, odlož někam daleko mobil. Jdi si dát sprchu, vanu, třeba na dvě hodiny, to je fuk. Vybreč se v ní, uklidni se. Pak si dej něco teplého k pití (nej je voňavý sladký ovocný čaj). Tak a ted promysli, jakou sms mu napíšeš, aby Ti odpověděl, proč.. ALE nenaléhej! nenut ho k ničemu! to se chlap stáhne do ulity. V klidu mu napiš třeba: "Ahoj XY, aspon kvuli tem 3letem, co jsme spolu byli mi napis, proc? nebo co bylo spatne? Aby se mi to neopakovalo v dalsim vztahu.. Dekuji. P." . Drž se, ten pravý ON někde je .

    superkarma: 0 20.05.2005, 10:12:27
  10. avatar
    [30] Markýza [*]

    hele, upřímně, plánovali jste svatbu oba, nebo jsi si ji plánovala ty a on jen kýval, aby měl pokoj?

    superkarma: 0 20.05.2005, 10:10:57
  11. avatar
    [28] Motty [*]

    Petro, těžko radit, sama jsem něco podobnýho nezažila. Ale vím určitě, že by mi hrdost nedovolila jakkoli za ním dolízat, snažit se ho přimět k tomu, aby to vzal zpátky. Musí to být teď hrozně těžká situace, navíc jste plánovali svatbu a na tu se asi každá holka připravuje v duchu od tý doby, co to slovo padne. Ale přenes se přes to, tyhle věci se lidem stávají a určitě nejsi jediná. Pokud se s tebou nezkontaktuje sám, vykašli se na něj. Jistý je, že je to zbabělec a asi mu to bude vyhovovat, když se mu neozveš, ale možná se mu to časem v hlavě rozleží a jednou ti to vysvětlí. Hlavně se tím nenechej zlomit a neponižuj se před ním

    superkarma: 0 20.05.2005, 10:06:29
  12. [27] xenie [*]

    rozchod po 3 letech pomoci SMS ? hodně drsné...i kdyby to myslel jako "vtip", stojí Ti takový člověk za to ?

    superkarma: 0 20.05.2005, 10:05:27
  13. [25] Anai [*]

    A znovu: Ten poslední se skutečně přišel "rozloučit" ke mně domů s květinama. Nostalgicky prohlásil: "Udělej mě ještě naposled ten svůj skvělý karamelový pohár..." No, bylo to na Jestli si myslíš, že to bylo snesitelnější, než rozchod po mobilu nebo sms, nebo mailu, tak se krutě mýlíš!!!!

    superkarma: 0 20.05.2005, 10:00:54
  14. [24] Anai [*]

    Nebo další "memotechnická", i když poněkud debilní pomůcka: s jedním jsem se utěšovala stylem: miluji ho, proto bych mu měla přát to nejlepší a se mnou šťastný nebyl... nebo u druhého jsem zas nabyla dojmu, že mě opustil proto, že mě tolik miloval, ale nechtěl se ženit a rozchodem mi vlastně "pomohl" najít jiného, který by si mě vzal! Pěkně ujeté teorie - jsou to všechno hajzlíci, ti chlapi , ale taky to pomáhá, v ty první dny a týdny, kdy se nám chce jen brečet a nejíme a nespíme a tak...

    superkarma: 0 20.05.2005, 09:59:01
  15. [23] janina01 [*]

    Po 3 letech to ukončit SMS? To snad ne! Určitě bych za ním šla a chtěla si s ním promluvit... držím palečky

    superkarma: 0 20.05.2005, 09:57:30
  16. avatar
    [22] tortora [*]

    je to zbabělec řešit tohle smskou,správnej chlap ti to řekne i když to není příjemný jen by mě zajímalo,proč ti nebere telefon,když ti nepíše,že se můžete sejít a probrat to???tohle nechápu chodila jsem s přítelem 7 let,taky jsme ledacos plánovali,ale rozchod jsme si vyříkali mezi 4 očima a věř,mi,že to strašně bolelo,ale dnes už to mám dávno překonaný,mám svýho a se svým ex,i když to zní asi divně,stále kamarádi,dokonce mám pocit,že na mýho dnes i žárlí,ale to už je jeho problém,protože ten rozchod chtěl on...dnes lituje,ale já už ne přeji ti hodně abys to blbý období překonala a v žádným případě se do sebe neuzavírej,najdi si nějaký zájmy,ať jsi neustále mezi lidmi,směj se a nedej se!!!

    superkarma: 0 20.05.2005, 09:56:03
  17. [20] Anai [*]

    Jo a ještě: jeden můj partner se se mnou po 2 letech taky rozešel po sms. Já mu volala a plakala, on to vzal zpět a pak za půl roku to udělal telefonem a to už jsem rezignovala a věděla, že to musím akceptovat! A po něm, když se rozcházelo těch xy dalších, už mi ani slza nikdy neukápla!

    superkarma: 0 20.05.2005, 09:54:15
  18. [19] Anai [*]

    Verka.6: Nesouhlasím - jen to ne, proboha!!! Když už se někdo takhle rozejde, není naděje! Se mnou se rozešlo asi 6 chlapů, vím, o čem mluvím! Nikdy jsem nedolejzala a bylo to to jediné dobré, co jsem mohla udělat, takže jsme dodnes kamarády a ti chlapi si mě váží! Mysli jen na to, že za pár měsíců bude ta hrozná bolest pryč, že začneš znovu, někoho potkáš. Na 100% je v tom jiná ženská a když se dva hádaj, jak píšeš, nic jiného jsi ani očekávat nemohla! Když je místo hádek dusno, dtto!!! Nesouhlasím ani s nalepovacími vztahy (jakože by ho opustila tamta a on přilez za Tebou), protože to, co nefungovalo kdysi, nebude fungovat ani poté, ten problémy nezmizí! Prostě se věnuj koníčkům, pokud žádné nemáš tak si je vytvoř, hodně času se snaž trávit s kamarády, změň image a hlavně nebubuď sama. Většího "experta" na opouštění chlapama, než jsem já, ve svých 50 letech nenajdeš!

    superkarma: 0 20.05.2005, 09:52:31
  19. avatar
    [18] Fripa [*]

    když nebere telefon, tak bych mu taky napsala SMS: Srabe, tak kdy se sejdem, abychom si to vyříkali?Držim palečky

    superkarma: 0 20.05.2005, 09:49:55
  20. avatar
    [14] 1567 [*]

    Petro, tady je těžká rada. Když ti nebere telefon, tak s tebou nechce mluvit a jít za ním domů, no nevím, může to pro tebe skončit tak, že se nervově zhroutíš. Já vím, že je ti moc špatně a nerozumíš tomu a nechceš tomu věřit, ale asi je to tak, že to myslí vážně a dokonce je to i srab, že s tebou nechce mluvit. Já bych byla tou radou, abys nic neřešila v afektu a pár dnů počkala a pak se sním sejdi a v klidu si vše vyříkejte, až si rozmyslíš co mu řekneš bez výčitek a v klidu. držím palečky.

    superkarma: 0 20.05.2005, 09:43:46
  21. avatar
    [12] *modrá [*]

    Chudinko Peťulo, vypadá to že to myslí vážně, tohle není vtipnej fórek. Když dospěl až k tomuhle rozhodnutí asi mu něco už dlouho vadilo, ale co je dneska ideální že? Možná má i jinou jak píšeš. Chápu že tě to musí hodně bolet. uvidíš až s ním promluvíš.
    Držím ti pěsti ať jsi šťastná .. s ním nebo bez něho

    superkarma: 0 20.05.2005, 09:41:59
  22. avatar
    [11] Channah [*]

    Milá Petro, taky to znám, zažila jsem si něco podobného - když mi můj milý oznámil, že mluvil den předtím se svou bývalkou a najednou zjistil, že ji stále miluje Prožívala jsem to samé Chtěla jsem s ním pořád něco řešit, ale až po půl roce jsem pochopila, že už dávno není co Je to od něj opravdu zbabělé, ta sms. Chápu, že s ním chceš mluvit, na nějaké vysvětlení (nebo alespoň na to, aby ti rozchod oznámil do očí) máš myslím po třech letech právo. Sice to asi k ničemu nebude, ale snáž to potom přijmeš Neboj, i když je to teď všechno moc bolestivé, život nekončí! Horší by bylo, kdyby s tím vyrukoval až po svatbě Bude to ještě nějaký čas bolet, ale pak určitě najdeš někoho, kdo si tě bude vážit víc

    superkarma: 0 20.05.2005, 09:41:24
  23. avatar
    [10] Lotka [*]

    Zřejmě nemá čisté svědomí, když to nedokáže říct do očí

    superkarma: 0 20.05.2005, 09:41:19
  24. avatar
    [8] marcellina* [*]

    Petro, je to smutny, ale bude to asi tak a ne zadnej sen, ze ktereho se probudis.. Nabidl Ti v te SMSce, ze to s Tebou probere, tak jestli na to budes mit odvahu (a samozrejme i on), tak se s nim sejdi a proberte to. Ale v tomto pripade bych nepocitala s tim,ze svoje rozhodnuti zmeni...
    Jinak ja si nemyslim, ze ve vztahu je normalni se porad hadat... podle mne uz je to alarmujici,ze neco neni v poradku. Ja se teda s partnerem hadat ve vztahu nechci a kdyby to tak bylo, tak bych to nebrala tak, jako ze je to normalni a hada se kazdej

    superkarma: 0 20.05.2005, 09:39:50
  25. avatar
    [7] vagnerova [*]

    vim jak si clovek pripada zraneny, kdyz dostane kopacky od cloveka , se kterym si planoval budoucnost, ale ja verim, ze vse ma svuj duvod. Predstav si, ze by Ti to udelal, az by byly deti
    ! To je teprve svinstvo . Zamluv si nejaky vikendovy pobyt s kamoskou v laznich , udelejte si damskou jizdu a pokus se odreagovat! Je to hodne tezke, tak preji

    superkarma: 0 20.05.2005, 09:38:55
  26. avatar
    [6] Májík [*]

    A do prdele, to tedy dnešek není zrovna šťastný den. Holka, je těžko radit, ty nejlíp víš, jakou má povahu a jak by se tvářil, dkyby ses objevila třeba u něj v práci. Já bych za ním asi nešla, ale vysvětlit bych to od něj chtěla, chtěla bych vědět, proč????? Jen nevím, píše, že se kdyžtak sejdete, aby jste si o tom promluvili, ale zároveň ti nebere telefon, takže se těžko můžete domluvit. Holka, tuhle situaci ti nezávidím, ale neboj, čas je nejlepší lék na všechny bolístky a i tohle, co vnímáš jako neskutečnou bolest a zradu, časem přebolí, i když to bude trvat dlouho. Buď statečná a v duchu si říkej, že za takový trápení nestojí žádnej chlap na celým širým světě, i kdyby byl nejlepší ze všech. Přeju moc, moc štěstíčka

    superkarma: 0 20.05.2005, 09:36:26
  27. avatar
    [5] Lilinka [*]

    Souhlasim Vyresit rozchod jedinou smskou je zbabele, i kdyz se dotycny ospravedlnuje, ze nema silu rict ti to do oci. Pred mesicem jsem se rozchazela s pritelem po dvouletem vztahu a nikdy by me nenapadlo, vyresit to timto zpusobem Rekla jsem mu vsechno, co citim, proc to delam, hodne jsme o tom mluvili, rekli jsme si spoustu veci, ktere jsme si meli rict uz davno...
    Preju ti hodne stesti, abys to prekonala a musim rict, ze zpusob, jakym se s tebou rozesel o nem taky neco vypovida...

    superkarma: 0 20.05.2005, 09:36:07
  28. avatar
    [4] sara.l [*]

    neblázni proč...konec...ted tě teprve čeká něco nového a určitě krásnějšího.Bolest časem nebude tak silná a je lepší když ti to napsal ted kdy jste svobodní a bezdětní...Vím,že to bolí,ale věř mi,nestál za to...Držím palečky at se Tvá bolavá dušička brzy uzdraví přeju hodně štěstí ...hlavně mu už nevolej nechej ho odejít...stejně ti telefon nezvedne a ty se budeš jen trápit

    superkarma: 0 20.05.2005, 09:35:24
  29. avatar
    [3] Haňulinka [*]

    Tohle se nedělá, určitě ti to měl říci do očí a né ti to posílát smskou. Nezdá se mi to od něho férové, prožili jste spolu přeci 3 roky.
    Já bych za ním zašla a zeptala se. Jinak držím palečky ať ti to dopadne dobře

    superkarma: 0 20.05.2005, 09:35:15
  30. avatar
    [2] Pajinka [*]

    Ahoj Petro, ptáš se, zda to myslel vážně? Asi tě zklamu, ale myslím, že bohužel ano. Je mi jasné, že jsi teď mimo a nevěříš tomu, ale tak už to někdy dopadne. Nejsi první ani poslední. Jen je od něj nefér, že ti to oznámil touto cestou, to mi přijde velice nedospělé. Hlavu vzhůru, teď to tak nevypadá, ale věř mi, že časem to přebolí a bude zase hej . Hlavně se neponižuj a nechtěj vysvětlení, jen by ses dál trápila. Je to jeho rozhodnutí, s tím nic nenaděláš. Musíš být silná. Přeju hodně .

    superkarma: 0 20.05.2005, 09:32:16

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Náš tip

Doporučujeme