Magie

Vaše vědma uhodla nemoc, o které jsem nevěděla.

Čtenářka Kaylie zjistila, že má rakovinu. O tom, že ji čeká nemoc, se dověděla na našem magazínu, a dodnes ji z toho mrazí.

Jo horoskopy? Tak o těch fakt nevím co si myslet.
Nikdy jsem na ně nevěřila,  leda snad astrologům a tam jsem nikdy nešla. Ráda je čtu a z legrace. Navíc jsem se narodila 23.8., takže jednou jsem Panna, jindy Lev, tak si vyberu vždy ten lepší a mám vystaráno.
A beru je ze srandy, ač někdy něco vyjde, aby taky ne, z každého se na mne něco hodí...

Tak dlouho jsem se jim smála, až jsem na to dojela! Kde? Právě na Vašich stránkách! Jednou předpovídaly kartářky zdarma od 12 -16 hodin na dotazy. Tak jsem se rozhodla, že to zkusím. Mezitím jsem něco drápala na zahrádce, tu jsem zjistila že je 13.30, motyčka letěla jak šíp a já taky. K počítači. Honem jsem zadala dotaz, zda v dohledné době najdu práci - jsem momentálně nezaměstnaná, hořela zvědavostí a dostalo se mi odpovědi...

„Na práci ani nemyslete, myslete spíš na invalidní důchod, to běhání po vyšetřeních Vám ale nezávidím.“ Konec. Tečka!

Zuřila jsem celý večer,  nic mi není,  nemarodím a tohle? Jo, je to zadarmo, plácla - mladá holčina, co ji  napadlo. Ani jsem s z toho nevyspala, nadávala jsem ještě ráno.
Ale ouvej. Do tří dnů mi nastaly zdravotní problémy...14 dní jsem to nějak přecházela, pak nebylo vyhnutí a k lékař a hned šupem do nemocnice. Tam jsem prodělala menší zákrok. Vše bylo dobré. Trochu mne to tedy zaskočilo, pravda a myslela jsem, že tím to končí.

Než jsem se dostala na kontrolu k lékaři, přišel z  nemocnice dopis, ať se tam ihned dostavím !!!
Nevěděla jsem co se děje, volala svému lékaři, ten byl udiven taky a řekl ať přijdu. Zavolal tam, pokyvoval hlavou a mně oznámil, že mám histologický nález - zhoubný nádor, ale podchycený včas, ovšem hned na operaci.
Ještě cestou k němu jsem manželovi tvrdila, že je to nějaká jejich válka lékařů - Jihlava po těch výpovědích byla taková nějaká všelijaká...a  kdyby něco, nikdo mne pod kudlu nedostane.
Dostal. A nemusel mne ani moc přesvědčovat. Chvilku mluvil a bryskně jsem se rozhodla sama. Ano, půjdu na operaci.

A tak po mnoha lítáních po různých vyšetřeních, prosezených dnech v čekárnách lékařů, jsem na svůj svátek podstoupila operaci.
Nyní se cítím dobře, čekají mne ještě nějaká vyšetření a dál ukáže čas.
Ani nemám chuť to zkoušet zas u kartářky a pořád trvám na tom, že na podzim půjdu do práce, teď ještě nejde.

No a teď mi řekněte, co si o té kartářce, jejích pár laxních větách, co se splnily, ač jsem nezastonala, mám myslet??? Běhá mi mráz po zádech. Ani mne nikdy neviděla, nezná, je daleko...

Kaylie

Pozn. red.: Text nebyl redakčně upraven.


Děkuji Vám Kaylie za příspěvek. Ani vy jste mne nepřesvědčila. A víte proč? I kdybych přistoupil na to, že hvězdy nám mohou ukázat, jaký bude náš další osud, vy jste nesplnila ani základní požadavek na to, aby předpověď mohla být učiněna. Pokud nevíte, jakého jste znamení, tedy předpokládám, že jste neposílala svůj čas narození, tak vám nemohla žádná věštkyně nic tak konkrétního určit. Takže buď je to náhoda, nebo mne bulíkujete. :) Věřím, že se neurazíte, že jsem upřímný a píši, co si myslím, ale po přečtení vašeho textu mne nic jiného nenapadlo.

A pokud můžu radit, věřte, že se uzdravíte, a uzdravíte se. Věř a víra tvá tě uzdraví funguje. To říkají i lékaři!

Dnes je tématem dne váš vztah k horoskopům.

  • Věříte v horoskopy?
  • Splnila se vám nějaká předpověď?
  • Narazila jste na šarlatána?
  • Máte nějakou historku s věštbou, nebo horoskopem?

 

Napište nám to do redakčního mailu když se mi Váš příspěvek zalíbí, dostanete šišku uheráku!

redakce@zena-in.cz

Dnešní soutěž:

13. Jedna z teorií o těchto tvorech říká, že je staří Řekové nazvali hledaným výrazem, protože si spletli lebku trpasličích malých slonů s lidskou. Ta sloní lebka byla 2x větší než lidská a měla charakteristiku, která vedla staré Řeky k zajímavé teorii o zvláštním uspořádání smyslových orgánů na hlavě těch tvorů. Jak se v řecké mytologii oni tvorové nazývají?

A kdo napíše správnou odpověď pod diskusi, dostane zákaz diskusí na týden …

Pravidla naleznete zde: PRAVIDLA SOUTĚŽE

   
20.07.2011 - Příběhy - autor: Radek Kříž

Další příspěvky

Komentáře:

  1. [55] Danyl [*]

    maje — #54 Tak promiň, neznám Tě. A myslela jsem , že je to Tvé foto.

    superkarma: 0 21.07.2011, 16:06:18
  2. avatar
    [54] maje [*]

    Danyl — #53 každého napadám? omyl. jen jsem s někým nesouhlasila. to je celé. a ta moje ikona není moje fotka.

    1. na komentář reaguje Danyl — #55
    superkarma: 0 21.07.2011, 14:36:57
  3. [53] Danyl [*]

    maje — #52 No dovol, jsem střízlivá, jen že mi připadá, že pořád každého napadáš a jsi tak  - podle fotky v mém věku.

    Já Ti taky přeju krásný den, i když jsem plavala v metru a stojí to za něco, ale počasí za nás nemůže, spíš my za něj. A to mám mít dovolenouSml80

    1. na komentář reaguje maje — #54
    superkarma: 0 21.07.2011, 14:35:33
  4. avatar
    [52] maje [*]

    Danyl — #50 co to? Sml80Sml80Sml80 vůbec nevíš, co píšešSml24Sml24 krásný denSml54Sml54

    1. na komentář reaguje Danyl — #53
    superkarma: 0 21.07.2011, 13:56:37
  5. [51] Danyl [*]

    Utekla jsem z Nadoma a moc jsem si asi nepomohla, budu hledat dál, kdo hledá najde.

    superkarma: 0 21.07.2011, 13:49:22
  6. [50] Danyl [*]

    maje — #46 Tobě asi někdo ublížil, nemáš pro nikoho vlídné slovo.

    I to se stane.Sml79

    1. na komentář reaguje maje — #52
    superkarma: 0 21.07.2011, 13:47:45
  7. avatar
    [49] Alka1 [*]

    maje — #46 Všimla jsem si, že taktní je tady poslední dobou kdekdo...Sml24

    superkarma: 0 21.07.2011, 13:30:06
  8. [48] Danyl [*]

    Tady platí - za dobrotu, na žebrotu ? Proč jsou na sebe všichni teď tak zlí? Já se nemocí bojím,  není mi ani 30 let a co jsem již vše prodělala. Říká se, že stále mladší lidi stůňou nemocema starších ročníků. Asi to tak je, mám revma, nevím z čeho.

    A moje kamarádky  mají taky rakovinu, to se ale moc předpokládat snad nedá, že budou mít nádor na mozku, nevím, jestli by to vědma taky nepsala či ne.

    Zrak se mii zhoršil už teď, vždy jsem dobře viděla a mám brýle, prý z počítače, no ale co mám dělat? Mám VŠ, pracuji celý den na počítači. To se taky nedalo předvídat, když mi dětská lékařka řekla, že pokud se nezraním, budu mít oči dobré celý život a mám 2 dioptrie už teď.

    Myslím si, že je jen pár chorob, které se dají čekat v určitém věku, třeba v sedmdesáti nebudu mít spalničky a v deseti sklerózu.

    superkarma: 0 21.07.2011, 13:24:54
  9. avatar
    [47] maje [*]

    isida — #36 můžeš mi říct, kde jsem srovnávala rakovinu na úroveň zhoršení zraku?Sml80Sml80Sml80 možná by to chtělo příště lépe číst. když už kritizuješ, tak aspoň to, co skutečně někdo napsal nebo řeklSml24Sml24Sml24

    superkarma: 0 21.07.2011, 12:16:28
  10. avatar
    [46] maje [*]

    Alka1 — #45 to ne. jen je to taktní naznačení toho, že jedna nesmyslná debata a osočování každého každým je u konce.Sml57Sml24Sml24

    1. na komentář reaguje Alka1 — #49
    2. na komentář reaguje Danyl — #50
    superkarma: 0 21.07.2011, 08:45:19
  11. avatar
    [45] Alka1 [*]

    maje — #44 Ta přání krásných rán, dnů a nocí je snad epidemie...Sml57

    1. na komentář reaguje maje — #46
    superkarma: 0 21.07.2011, 07:54:17
  12. avatar
    [44] maje [*]

    kebulkaevulka — #37 a mezi námi: teď jsi soudila ty mě a pokud se nepletu, tak ani ty o mně nic nevíš a vynášíš soudy.Sml80 jo a moc se ti ten tvůj soud nepovedl. ale příště se určitě trefíš.

    a pokud jde o to, že jsou tady 2 osoby, které jsou tak striktní, svět a životy je podle nich jen bílé nebo černé, pak věř, že jde o můj názor, který se ti sice líbit nemusí, ale měla bys ho respektovat. stejně jako respektuji já tvůj názor na mě. krásný den.Sml16

    1. na komentář reaguje Alka1 — #45
    superkarma: 0 21.07.2011, 07:01:36
  13. avatar
    [43] maje [*]

    kebulkaevulka — #37 kebulko, ale já Kaylie neurážela. jen jsem napsala, že určité nemoci jsou od určitého věku předvídatelné. a pokud čtu dobře, rakovinu jsem mezi ně neuvedla. dotklo se tě snad tohle? Sml80Sml80Sml80

    superkarma: 0 21.07.2011, 06:47:47
  14. avatar
    [42] phoebe24 [*]

    isida — #41 bavme se o tématu: o horoskopech, věštění atp..... k vyšetření jí donutily zdravotní problémy, jak čtu. Nebo je tam psáno něco jiného mezi řádky? Prostě si taky myslím, že je to náhoda, co jí kartářka odpověděla.

    Když vidím ty úděsné pořady v televizi, kde věštkyně předpovídají na telefony 0609.... tak se mi otevírá kudla v kapse a napadá mě spolu se Šimkem a Grossmannem jediné: "Tuto vilu postavila lidská hloupost."

    superkarma: 0 20.07.2011, 22:22:12
  15. avatar
    [41] isida [*]

    phoebe24 — #40 1.gratuluji ke zvladnuti lecby, mamince preji jen to nejlepsi. 2.pisu naprosto klidne, bez hysterie.3.ode me nemas ani jeden kos.4.Kaylie nepotrebuje advokata, ani  mluvciho, vysvetlim muj dojem: napsala clanek s velkym elanem, dostala pres usta, a odchazela jako spraskany pes, precti si JEJI reakce. At ji k vysetreni dotlacila vedma, predpoved pocasi nebo Anca od vedle, dulezite je, ze se jeji stav zlepsil. MNE vadila prezirava jistota pana Krize, s jakou Kaylie "utrel". A posledni dobou nejen ji. JA bych ocenila, kdyby se prestal stavet do role vseznalka, ale vzhledem k tomu, ze jsem tady jednou za uherskej rok, je mi jeho chovani celkem ukradene.

    1. na komentář reaguje phoebe24 — #42
    superkarma: 8 20.07.2011, 20:31:01
  16. avatar
    [40] phoebe24 [*]

    isida — #35 Nevím jakou pachuť a smutek může tenhle komentář zanechat v autorce příspěvku. Já osobně jsem prošla chemoterapií trvající 3/4 roku, moje maminka má rakovinu již déle jak 10 let, děda na rakovinu zemřel a s názorem pana Kříže 100% souhlasím. Nakonec - on nekomentuje nemoc, ale téma horoskopů. A o tom, že víra uzdravuje, snad nepochybuje nikdo. Tak o co Vám jde, že ho musíte urážet? Trochu hysterická reakce, ne?

    1. na komentář reaguje isida — #41
    superkarma: 0 20.07.2011, 20:04:56
  17. avatar
    [39] kobližka [*]

    Jednou jsem už psala do jiné diskuze,že mám pocit,že někteří zdější redaktoři jakoby si osvojovali právo na veškerou moudrost.Jiný názor lehce shodí,zešměšní,protože ono je to takové "módní",tenhle lehce ironický tón.Hlavně,nic nebrat vážně....

    Kaylie bude zřejmě veliká bojovnice,už jen tu odvahu napsat svůj příběh,mluvit o své nemoci.Já jí držím palce,ona to dokáže.Myslím,že takových,co jí přejeme uzdravení je plno.A to už je veliká síla.....

    superkarma: 5 20.07.2011, 20:02:22
  18. avatar
    [38] kebulkaevulka [*]

    KaylieSml79Přeji ti at ti vše dobře dopadne,musíš bojovat,já vím nebude to lehké,ale nevzdávej se,bojuj a tu svini poražSml79to ti ze srdce přeji já

    superkarma: 0 20.07.2011, 18:56:13
  19. avatar
    [37] kebulkaevulka [*]

    isida — #36 Myslím,že na špičku nosu si tu nevidí více lidí,maje má tu schopnost urážet lidi a soudit je,přitom je vůbec nezná,asi další z jejích schopnostíSml80

    1. na komentář reaguje maje — #43
    2. na komentář reaguje maje — #44
    superkarma: 0 20.07.2011, 18:48:55
  20. avatar
    [36] isida [*]

    maje — #32 Kdyz mas tak vyjimecne schopnosti, co se diagnostiky tyka, nechapu, proc jeste sedis v kancelari, a nespolupracujes s nejakym lekarskym konsiliem. Srovnavat zhorseni zraku s prodelanym onkologickym onemocnenim, a se vsim, co s nim souvisi, je trochu silny kafe, ne?

    1. na komentář reaguje kebulkaevulka — #37
    2. na komentář reaguje maje — #47
    superkarma: 4 20.07.2011, 18:38:41
  21. avatar
    [35] isida [*]

    Pane Kriz, pracovala jsem s onkologickymi pacienty. O tomto onemocneni se sice hodne mluvi i pise, ale kdo si tu hruzu osobne neprozil, nikdy nepochopi. Zasahne nejen pacienta, ale i jeho rodinu a blizke. Vas komentar, at byl myslen jakkoliv, zanecha v Kaylie pachut a smutek hezky dlouho. I kdybyste ji poslal bednu uheraku, nic to nezmeni. Mozna by bylo dobre se nekdy podivat dal, nez na spicku sveho uspesneho, profeisonalniho nosu. 

    1. na komentář reaguje phoebe24 — #40
    superkarma: 8 20.07.2011, 18:29:19
  22. avatar
    [34] SNÍŽEK [*]

    Kaylie — #21 cítím s Tebou a přeji úplné uzdravení Sml79

    superkarma: 0 20.07.2011, 17:26:15
  23. avatar
    [33] Alka1 [*]

    Rikina — #27 Nesouhlasím. Tady se naopak "trestá", když některá čtenářka nesouhlasí s názorem redakce. Dočká se pak zesměšňování, ironického až drzého komentáře, většinou zakončeného přáním hezkého dne...Sml3

    superkarma: 6 20.07.2011, 16:31:31
  24. avatar
    [32] maje [*]

    Kaylie — #30 např. zhoršení zraku, zavodňování, problémy s klouby,... i proto jsem dala příklad, že dobrá kartářka řekne a "vidí" problémy, které nejsou moc předvídatelné. např. problematický porod, v tvém případě rakovina, osiření,... a nebuď už nafučená. vsadím se s tebou o co chceš, že Radek se tě vůbec nechtěl dotknout. už se ti i omluvil. horší jsou ty reakce, kdy ti někdo chce ublížit nebo zesměšnit úmyslně. a to se (pokud vím) nestalo.Sml79

    1. na komentář reaguje isida — #36
    superkarma: 0 20.07.2011, 15:17:46
  25. avatar
    [31] ToraToraTora [*]

    Kaylie — #30 To neřeš, sytý hladovému nevěří. Sml16

    superkarma: 0 20.07.2011, 15:15:07

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [30] Kaylie [*]

    maje — #29 Mohu vědět které nemoci a od jakého věku?

    1. na komentář reaguje ToraToraTora — #31
    2. na komentář reaguje maje — #32
    superkarma: 0 20.07.2011, 15:09:31
  2. avatar
    [29] maje [*]

    Rikina — #27 nemoci jsou od určitého věku předvídatelné. ale mně kartářka dokonce v kartách i řekla, že budu mít blbý porod s následnými komplikacemi (a měla pravdu, předsedo). dokonce mi i zpětně řekla, že mi kolem 15. roku žemřel otec a spoustu věcí, které prostě vědět nemohla. věřím, že cca 1 - 2% všech kartářek, vědem, astrologů,... jsou dobří a jejich práce stojí za ocenění. zbytek jsou podvodníci, zakládající svoji práci na lidské povaze a hlavně touze po svém obohacení

    1. na komentář reaguje Kaylie — #30
    superkarma: 0 20.07.2011, 14:43:12
  3. avatar
    [28] Věrulinka [*]

    maje — #26 ne, že on to napíše, ale jaký slova použije Sml15.V tomto případě to opravdu vyznělo blbě Sml80

    Výraz,, bulíkujete"=,, lžete "

    superkarma: 3 20.07.2011, 14:23:11
  4. [27] Rikina [*]

    maje — #26 souhlas. Prostě si drze dovoluje nesouhlasit s většinou čtenářek, a to se tady trestá. Sml57 

    Jo, možná bych nemíchala kartářky a horoskopy - přece jen vycházejí jaksi z jiných premis. Ale v konečném důsledku je to asi jedno, ono to zas tak velká náhoda není, předpovědět někomu nemoc. Sml80 Od určitého věku pravděpodobnost nějaké choroby není zase tak statisticky bezvýznamná.

    1. na komentář reaguje maje — #29
    2. na komentář reaguje Alka1 — #33
    superkarma: -1 20.07.2011, 14:18:27
  5. avatar
    [26] maje [*]

    ToraToraTora — #23 ale já si nemyslím, že Radek "útočil" vůči Kaylie.  vlastně to i sám vysvětloval. jen někdo "vyjede" a ostatní se toho hned chytnou.

    secret — #24 já mám pocit, že je jedno, co Radek napíše. jde v podstatě o to, že to napíše on. Sml80Sml80

    1. na komentář reaguje Rikina — #27
    2. na komentář reaguje Věrulinka — #28
    superkarma: -2 20.07.2011, 14:10:15
  6. avatar
    [25] Radek Kříž [*]

    Kaylie — #21 Proboha,jestli jste nabyla dojmu, že si myslím, že si vymýšlíte s chorobou, tak to jsem vážně nechtěl. O tom jsem nepochyboval ani chvíli. na tohle téma se nežertuje.

    to co mne zarazilo byla ta věštba. A protože jsem nevěděl, že ke kartám o vás kartářka nic vědět nemusí, přišlo mi to divné. Pokud se tak skutečně stalo, pak se přikláním, že to byla náhoda... blbá náhoda.

    samozřejmě, že vám přeji hodně zdraví a jak píši pod článkem - hlavní je víra, že to dobře dopadne.

    Shrnu to - omlouvám se, za to, že se dal ten text vyložit tak, že vám nevěřím chorobu. A přeji brzké uzdravení.

    superkarma: 1 20.07.2011, 14:06:30
  7. [24] murat [*]

    není to poprvé co p. Kříž nevhodně komentuje příspěvky čtenářek Sml68 

    1. na komentář reaguje maje — #26
    superkarma: 5 20.07.2011, 14:00:53
  8. avatar
    [23] ToraToraTora [*]

    maje — #18 I za hranici slušnosti? Ale to snad ne. Sml80

    1. na komentář reaguje maje — #26
    superkarma: 3 20.07.2011, 13:56:12
  9. avatar
    [22] ToraToraTora [*]

    Kaylie — #21 Názor je názor a slušnost je slušnost. Moc mě mrzí, co se stalo. To bylo nešťastně vyřčeno. Sml15 A tohle by se pod příspěvky čtenářek odehrávat nemělo. Není to zapotřebí.

    superkarma: 1 20.07.2011, 13:55:33
  10. avatar
    [21] Kaylie [*]

    Děkuji moc vám všem za vlídná slova, nebojím se smrti, nebála před operací, bojím se jen bolesti. Tu mám teď na duši. Pobrečela jsem si a tento článek se vším všudy vytiskla. Bylo to poprvé, co od doby co to vím jsem brečela.....nad lidským přístupem. To bolí a dost.

    Dám toto přečíst všem, kdo o této věci vědí od začátku.

    Vím, že někdy přichází nemoc plíživě, někdy ze dne na den. Jen se to tedy opravdu "sešlo. Já lítala po výběrových řízeních do práce a toto!

    Já šla ale k lékaři s něčím jiným...jen jsem se o tu "náhodu" chtěla podělit někým jiným. A téma mi nahrálo. Ale už sem nevkročím, kde vládně samolibost a neprofesionálové, kteří poučují a nařknou ze lži, to je moc.

    Půjdu své "pohádky" vykládat jinam. Naštěstí je kam, Myslím, že dneškem jsem se poučila, vše zlé je k něčemu dobré.Sml16Sml22

    1. na komentář reaguje ToraToraTora — #22
    2. na komentář reaguje Radek Kříž — #25
    3. na komentář reaguje SNÍŽEK — #34
    superkarma: 6 20.07.2011, 13:48:41
  11. avatar
    [20] Lukáš Čejka [*]

    maje — #18 Je to rebel! Při zatýkání tři vojáky těžce zranil, dva zhmoždil, a jednoho zesměšnil! Sml32Sml54

    superkarma: 0 20.07.2011, 13:37:08
  12. avatar
    [19] Jindriska8 [*]

    Kaylie -nesmíte na to myslet a bojovat,já jsem sice v té invalidce skončila,ale zase jsem našla jiné aktivity,(rodina,děti, manžel,koníčky) co mě drží a žene pořád dál.Nedám dopustit na červenou řepu,jezte ji a pijte z ní šťávu každý den.Sml22držte se a přeji zdravíčko!!

    superkarma: 0 20.07.2011, 13:31:50
  13. avatar
    [18] maje [*]

    enka1 — #17 nemyslím, že Radel v tématu uťáp. jen stojí proti většině a jde proti proudu (nebo snad skoro proti všem?Sml58). je to jeho názor, postoj a to by měl každý respektovat. stejně jako on, já tak i ostatní mají právo říct nahlas vlastní názor

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #20
    2. na komentář reaguje ToraToraTora — #23
    superkarma: 0 20.07.2011, 13:30:04
  14. avatar
    [17] enka1 [*]

    Kaylie — #12 Jo, tady Radek trochu uťápSml22.

    1. na komentář reaguje maje — #18
    superkarma: 2 20.07.2011, 13:25:47
  15. avatar
    [16] Věrulinka [*]

    Kaylie — #12 Sml79 hlavně se uklidni, ty máš být v klidu Sml79, čím dál více docházím k názoru, že dnešní téma měl vést někdo jiný, žena Sml67

    superkarma: 0 20.07.2011, 13:25:35
  16. avatar
    [15] ToraToraTora [*]

    Kaylie — #12 Cítím s tebou. Rakovina není vyrážka. Hodně štěstí. Sml67

    superkarma: 3 20.07.2011, 13:24:47
  17. [14] jastura [*]

     Kaylie - přeji hodně sil, štěstí a hlavně, aby čas přinesl dobré zprávy.  Sml79

    Věrulinka — #9 Nejsem si jistá, jestli se jedná o ironii nebo ne - u tvé reakce na 1(neslyším hlas, tak nevím). K tvé reakci na 8. - nechci sdělovat svůj názor někomu, kdo o něj vlastně ani nestojí (aspoň tak to na mě působí). Raději budu tam, kde mě to nabije pozitivně. Sml80

    maje — #11 Nezlob se na mě, ale co napsal pod tenhle příspěvek mi přijde dost hnusné.

    superkarma: 1 20.07.2011, 13:23:17
  18. avatar
    [13] Kaylie [*]

    Ještě něco, jakého znamení jsem - vím! Už jsem to zkoušela u několika astrologů. Panna, ale jelikož jsem se novinovými horoskopy bavila, tak jsem si vybírala ten lepší...vím i hodinu narození, ale kartářky toto nechtějí, to astrologové, myslela  jsem, že Vás to bude zajímat a ne se mi vysmívat.

    Ale Váš přístup, ať mi věříte či ne, je neprofesionální a jsem pro zbytek dne trochu rozčarovaná a smutná, nepřála bych Vám to prožívat, co mám za sebou (možná před sebou).

    A rouhat se  a vymýšlet si takovou nemoc, tak z toho já bych měla strach!!!!!!!!

    Ano lepší pravda do očí, taky se tím řídím, ale je mnoho způsobů jak ji říci. Takt Vám chybí. Nezlobím se, ale jsem z toho všeho smutná - obrázek naší společnosti.

    Nevím co by mi napsala před měsícem, dnes, jak to mám vědět, já jen opravdu vypsala co se přihodilo. A lituji toho.

    superkarma: 9 20.07.2011, 13:22:54
  19. avatar
    [12] Kaylie [*]

    Napsala jsem sem příběh, který ještě neskončil, ještě mohu v ID skončit já, což bych velmi nerada, či ještě hůře....

    Nelhala jsem ani slovo, mohu to vše dokázat, ta vyšetření  nikomu nepřeji také, o ostatním nemluvě, doufám, že bude dobře a půjdu zas do práce. Nikdy jsem nemarodila.

    Nikoho nechci přesvědčovat, to mne urazilo, ví to tu více lidí....co se mi stalo. Jako já, i Vy máte právo na svůj názor a já Vám ho neberu. Říci ano, vnucovat ne, to mne naučil jeden moudrý člověk.

    Radit jen, jsem-li o to požádána...

    Váš postoj mne zarazil, ale nepřekvapil a podezírat mne ze lži v tak vážné věci, tak to jste mne ze psaní asi vyléčil a svěřovat se, to si už rozmyslím...

    Vy byste měl být nestranný, což nejste. Špatné...je mi teď všelijak, nezlobím se, určitě jste mi  nechtěl ublížit ale tahle nemoc není rýma.....Sml68

    Ještě mne čeká další spousta kontrol a vyšetření, to bych si vůbec nedovolila zlehčovat či, proboha, vymýšlet!!!!!

    1. na komentář reaguje ToraToraTora — #15
    2. na komentář reaguje Věrulinka — #16
    3. na komentář reaguje enka1 — #17
    superkarma: 14 20.07.2011, 13:13:24
  20. avatar
    [11] maje [*]

    jastura — #8 a víš, že já mám radši takovýhle přístup než mazání medu kolem pusy s falešným přátelstvím?Sml22Sml22

    1. na komentář reaguje jastura — #14
    superkarma: 0 20.07.2011, 13:12:14
  21. avatar
    [10] Jindriska8 [*]

    Tora- taky vše přišlo najednou,ale věřím ,že budu v pohodě a vše skončiloSml22

    superkarma: 0 20.07.2011, 13:10:31
  22. avatar
    [9] Věrulinka [*]

    jastura — #8 proč by jsi odcházela, jen napiš co si myslíš, jako to neznamená že musíš ty couvat Sml23 a odcházet Sml23

    jastura — #1 i na dálku jak vidno umějí zjistit, jen tak si nic z prstu nevycucá, že?

    Přeji to hodně a hodně moc zdravíčka, aby jsi byla FIT Sml79Sml67

    1. na komentář reaguje jastura — #14
    superkarma: 0 20.07.2011, 13:09:13
  23. [8] jastura [*]

    Radek Kříž — #2 o tvrzení, že nesnesu jiný názor než svůj trochu pochybuji a trochu je pravdivé. Hodně záleží na způsobu podání. Váš způsob se mi nelíbí. Proto mi přijde lepší, když půjdu tam, kde je přístup ke čtenářům vstřícnější. Některé Vaše sdělení mi prostě trhají žíly a nechci si huntovat nervy.

    1. na komentář reaguje Věrulinka — #9
    2. na komentář reaguje maje — #11
    superkarma: 4 20.07.2011, 13:02:26
  24. avatar
    [7] ToraToraTora [*]

    Jindriska8 — #6 Manžel také takhle přišel k zhoubnému nádoru na ledvině. Nikde nic, pak myslel, že má chřipku a začalo ho to bolet a už byl na chirurgii s nádorem. Ani jsme se nestačili rozkoukat Sml15

    superkarma: 0 20.07.2011, 13:01:09
  25. avatar
    [6] Jindriska8 [*]

    Sml23Taky mě to nepřesvědčilo,já též onemocněla ze dne na den,člověk si to nosí v sobě,nic se neděje a najednou to přijde a pak teprve začíná přemýšlet,že asi sám něco zanedbal.

    1. na komentář reaguje ToraToraTora — #7
    superkarma: 0 20.07.2011, 12:59:53
  26. avatar
    [5] Radek Kříž [*]

    Dante Alighieri — #3 To já nevěděl.. tak to se omlouvám...

    superkarma: 0 20.07.2011, 12:55:48
  27. avatar
    [4] ToraToraTora [*]

    Horoskopy v časopisech jsou mi pro pobavení. O to horší je dokázat popsat a přiblížit intimitu a hloubku  okamžiku setkání s pohledem do budoucna. Nač někoho přesvědčovat. Kylie něco prožila a to jí nikdo nevezme a nevymluví.

    superkarma: 3 20.07.2011, 12:54:43
  28. avatar
    [3] Dante Alighieri [*]

    Radku, Kaylie píše, že jí odpovídala kartářka a ta k výkladu datum narození ani znamení většinou nepotřebuje.

    1. na komentář reaguje Radek Kříž — #5
    superkarma: 5 20.07.2011, 12:53:14
  29. avatar
    [2] Radek Kříž [*]

    jastura — #1 Proč nesnesete jiný názor než svůj...

    tohle téma jsem vybral pro sebe, právě proto, že zde nebude většinový. vy máte možnost oponovat nesouhlasit. Ale uraženě odcházet?

    1. na komentář reaguje jastura — #8
    superkarma: 0 20.07.2011, 12:45:48
  30. [1] jastura [*]

    Já myslela, že zde máme posílat příspěvky k tématu a né přesvědčovat skeptika. Pryč odtud.

    1. na komentář reaguje Radek Kříž — #2
    2. na komentář reaguje Věrulinka — #9
    superkarma: 2 20.07.2011, 12:41:23

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: Výživa v nemoci
Hledáme čtenářky, které rády čtou knihy
Anketní otázky pro čtenářky, které chtějí testovat Canesten Intim Gel
Anketa: Bolí vás záda?
Anketa pro maminky

Náš tip

Doporučujeme