Bulvár

Václav Havel má svou školu, bude mít i letiště?

Pojmenovávání míst po významných osobnostech je věc, která je časově i světově zcela normální. Až čas ale ukáže, zda jméno osobnosti té či oné instituci, ulici či dokonce městu vydrží. Nedávno zesnulý první český prezident Václav Havel již ozdobil svým jménem školu v Poděbradech.

havel

Jedním z projevů úcty význačným kulturním a politickým osobnostem je vzpomínka na jejich jméno. Ta má různé formy a jednou z nich je i pojmenovávání míst a institucí právě jejich jménem. Snad nejlepší a nejslavnější příklad je hlavní město Spojených států amerických, které nese jméno prvního amerického prezidenta. Proč o tom ale píšu?

První Český prezident Václav Havel zemřel 18. prosince 2011. Neříkám, že bychom hned měli přejmenovat naše hlavní město, ale padly různé návrhy na instituce, které by po Václavu Havlovi mohly být pojmenované.

Včera v 10.00 hodin dopoledne byla po Havlovi pojmenována základní škola v Poděbradech v ulici Na Valech, kam Havel tři roky docházel. Ředitel školy Vlastimil Špinka nám k tomuto aktu řekl: „Akce proběhla velice zdařile. Mělo to být důstojné i emotivní. Do budoucna je to pro nás velká výzva, hlavně v naplnění jeho odkazu. Doufám, že jeho duch bude v naší škole přítomen. Do učebního plánu to žádné změny nepřinese, ale vedlejší aktivity školy se na Václava Havla jistě zaměří, týká se to třeba projektového den Výchova demokratického občana.“

Další místa, která by mohla nést, nebo ponesou Havlovo jméno

  • Děčín - knihovna, která by měla být otevřena veřejnosti v červnu 2013.
  • Hradec Králové - náměstí Svobody (jednání o přejmenování právě probíhají).
  • Hradec Králové - nová městská knihovna, která vzniká přestavbou továrny Vertex.
  • Kadaň - ulice Fučíkova bude po rekonstrukci přejmenována na Havlovu. Rekonstrukce skončí letos v červenci.
  • Karlovy Vary - ulice Moskevská. K přejmenování této ulice po bývalém prezidentovi vznikla petice, která bude odevzdána zastupitelům.
  • Litoměřice - nově zrekonstruovaný park. Rada města bude o této věci jednat 26. Ledna.
  • Ostrava - ulice nebo náměstí v nově vznikající čtvrti Nová Karolina
  • Paříž - nově vznikající knihovna ve čtvrti Pajol. Dokončena bude v roce 2013 a o její pojmenování se zasadil starosta města Bertrand Delanoë.
  • Plzeň - divadlo. Stavět by se mělo začít letos a dokončení je plánované na rok 2014.
  • Štrasburk - místopředseda Evropského parlamentu (EP) Libor Rouček se zasadil o pojmenování nové budovy EP, případně nových prostor, které EP v budoucnu otevře. Tento návrh byl předsednictvem EP všeobecně podpořen.

Bude mít Havel své letiště?

havel

Snad nejvýraznější aktivitou okolo pojmenovávání míst a institucí po Václavu Havlovi, je návrh na překřtění pražského letiště v Ruzyni. S tímto návrhem přišel režisér Fero Fenič. Výzvu doposud podpořilo přes 81 tisíc lidí (podepisovat ji můžete na internetu zde: Petice za Havlovo letiště), a to i další známé osobnosti, jakými jsou například Helena Třeštíková, Olga Sommerová, Marta Kubišova, Hana Hegerová, Jiří Bartoška, Jiří Lábus, Marek Eben, Zdeněk Svěrák a další...

Chtěla byste, aby ve vašem okolí bylo nějaké místo pojmenováno Havlovým jménem?

Možnost%
Ano.14,3
Ne.57,1
Je mi to jedno.28,6

Pokud jste na anketní otázku odpověděla kladně, pište do diskuze pod tímto článkem, jaké místo (či instituci) byste po Havlovi viděla ráda pojmenované.

Kam dál?

   
19.01.2012 - Společnost - autor: Jakub D. Kočí

Další příspěvky

Komentáře:

  1. [57] Astrud [*]

    Přejmenovat letiště mi přijde jako výborný nápad. Apropó, malvina — #46 s tou miliardou za přejmenování je to pěkná blbost! Kalousek mluvil asi o 30 milionech, což se jistě všem odpůrcům V.H. bude zdát jako bohapusté plýtvání, ale ve státním rozpočtu se jedná o kapku v moři.

    Václav Havel byl uznávanou autoritou už pěkných pár let před revolucí, ale to ví jen ten, kdo to chce vědět a ne ten, kdo chce jen plivat. A kromě toho si myslím, že Dáša Havlová se postupem let vypacovala na naprosto skvělou dámu se vším všudy. Dámu, která nejenže reprezentovala svého muže, ale dokázala se o něj taky láskyplně postarat.

    superkarma: 0 31.01.2012, 11:47:16
  2. avatar
    [56] Suzanne [*]

    peetrax — #55 Audience obzvlášť s Landovským a Abrhámem je naprosto kouzelnáSml30

    superkarma: 1 21.01.2012, 18:50:40
  3. avatar
    [55] peetrax [*]

    LadyZa — #49 a já zase Audienci a královsky jsem se bavila - a tak by to myslím bylo, i kdybych nevěděla, kdo byl autorem...

    1. na komentář reaguje Suzanne — #56
    superkarma: 1 20.01.2012, 20:03:33
  4. avatar
    [54] LadyZa [*]

    kobližka — #53 že jo, mě se takové zkomoleniny moc líbí.Sml16

    superkarma: 0 20.01.2012, 14:22:13
  5. avatar
    [53] kobližka [*]

    LadyZa — #52 Prosím tě,nechytej mě za slovo,taková blbost - tak jsem chtěla napsat z pozice člověka,kterému někdo umřel,ty ses asi nikdy nepřeťukla...

    a když už,tak výraz "umřenej" je taky moc krásnej.....Sml68

    1. na komentář reaguje LadyZa — #54
    superkarma: 1 20.01.2012, 14:18:56
  6. avatar
    [52] LadyZa [*]

    kobližka — #51 "Z pozice člověka který umřel" - umřenej člověk už jaksi pozici ke koukání nezaujímá.

    Ale nevadí, každej jsme nějakej.Sml15

    1. na komentář reaguje kobližka — #53
    superkarma: 0 20.01.2012, 14:04:48
  7. avatar
    [51] kobližka [*]

    LadyZa — #48 Vnucuji snad tobě,nebo ostatním něco,připadalo ti,že ho svým příspěvkem idealizuju?Ne,já jen řekla,že v době jeho smrti byly ohlasy na něj většinou velmi kladné a každý si hrál na to,jak ho velmi miloval.Někdo opravdu.Chci jen říct,že tohle prostě máme v povaze.Nejdřív vynášení do nebes a potom pomluvy.Neboj se,že jsem takový omezenec,že bych si myslela,že ke čtení je pouze Žena-in.....Já nejsem jeho příznivec,dívala jsem se na to z pozice člověka,který umřel....

    1. na komentář reaguje LadyZa — #52
    superkarma: 1 20.01.2012, 12:37:07
  8. avatar
    [50] LadyZa [*]

    lidicka — #4 Skvělý názor, tleskám vám.

    superkarma: 0 20.01.2012, 11:55:47
  9. avatar
    [49] LadyZa [*]

    aiša — #16 Přidávám se - k jeho hrám. Skoukla jsem, když dávali v tom úmrtním týdnu to jeho "odcházení".  Asi můj intelekt na to nestačí. Když jsem se dotazovala kolegů v práci, jestli jsem blbá jenom já, tak jsem se dověděla, že nejspíš půlka národa, ale nikdo to nepřizná. Gloriola je šílená věc, něco jako "císařovy nové šaty". Ale je to fakt věc názoru.

    1. na komentář reaguje peetrax — #55
    superkarma: 0 20.01.2012, 11:52:10
  10. avatar
    [48] LadyZa [*]

    kobližka — #38 Asi člověče kromě "ŽENY IN" nečtete nic jiného. Na mnoha blog-ách byly po tom, kdy přestal být presidentem dost kritické články i osobní zpovědi lidí, kteří s ním přišli za disentu do styku. Byl to jenom člověk - chybující jako všichni my, ale když si ho chcete idealizovat, tak prosím, jen to nevnucujte ostatním a nepohoršujte se nad názorem jiných, kteří ví víc.Sml15

    1. na komentář reaguje kobližka — #51
    superkarma: 0 20.01.2012, 11:45:41
  11. avatar
    [47] LadyZa [*]

    Gabka — #44 Já netruchlila -kdo truchlit a pojmenovávat chce ať truchlí a pojmenovává, ale ať si to taky zaplatí.

    superkarma: 0 20.01.2012, 11:40:14
  12. avatar
    [46] malvina [*]

    wich — #33 dle propočtu MF  by přejmenování Letiště Praha, mělo stát  něco málo k jedné miliardě kaček.....A to se vyplatí...

    1. na komentář reaguje Astrud — #57
    superkarma: 0 20.01.2012, 11:24:51
  13. avatar
    [45] femme [*]

    myslím, že není nutné po Havlovi přejmenovávat letiště v Ruzyni Sml23 

    superkarma: 0 19.01.2012, 20:08:59
  14. [44] Gabka [*]

    Letiště ano. Sml22

    Jsem rozhodně pro. Byl to miláček národa, truchlil po něm celý svět.

    1. na komentář reaguje LadyZa — #47
    superkarma: 2 19.01.2012, 17:09:03
  15. avatar
    [43] Věrulinka [*]

    Knihovnu, školu, divadlo, ano, beru, ale letiště? NeSml23

    superkarma: 1 19.01.2012, 16:05:34
  16. avatar
    [42] kobližka [*]

    Draco — #41 Na netu si tykám se všemi,názor-nenázor.

    superkarma: 0 19.01.2012, 13:42:53
  17. [41] Draco [*]

    Díky, já radši nejdříve vvykám, abych se někoho nedotkla. Samozřejmě mi můžeš taky tykat Sml53 

    1. na komentář reaguje kobližka — #42
    superkarma: 0 19.01.2012, 13:40:43
  18. avatar
    [40] kobližka [*]

    Draco — #39 Já se nezlobím a klidně mi můžeš tykat.

    superkarma: 1 19.01.2012, 13:34:42
  19. [39] Draco [*]

    kobližka — #38 Nezlobte se, ale je to diskuze a každý může napsat svůj názor i "kdejaká taková". Za sebe můžu říct, že můj názor na V. a D. Havlovy byl stejný i před jeho smrtí a nestydím se za to. Osobně bych jen chtěla, aby se lidi uklidnili a našli rozumný střed. Zatím je pouze vidět extrémy na obou stranách.

    1. na komentář reaguje kobližka — #40
    superkarma: 0 19.01.2012, 13:26:20
  20. avatar
    [38] kobližka [*]

    A co jsem říkala před měsícem?Když V.Havel zemřel a pak  i při pohřbu by se skoro nikdo neodvážil říci o něm jedno špatné,skoro ho všichni zasazovali do zlata a ejhle,stačilo pár dnů a už se o něm mluví jinak.To,co by v prosinci sotva kdo napsal,o tom dneska "zasvěceně" mluví kdejaká taková......Raději mlčte a nepropírejte tady jeho druhou ženu,byť byla a je jakákoliv a zachovejte si svojí důstojnost.Vám by se líbilo,kdyby se o vás,jako o vdově,někdo takhle vyjadřoval?t

    1. na komentář reaguje Draco — #39
    2. na komentář reaguje LadyZa — #48
    superkarma: 4 19.01.2012, 13:00:27
  21. avatar
    [37] wich [*]

    Suzanne — #35 Taky si myslím, že je to hrocení až moc předčasné. Chudák ještě nebyl v hrobě a už se kolem toho dělala taková kovbojka, že tak jak jsem ho vždycky vnímala jako skromného člověka, by si to představení po smrti sám ani nepřál Sml14 A mluvíš mi úplně z duše - nové instituce, ulice atd. proč ne Sml33

    superkarma: 2 19.01.2012, 12:58:09
  22. avatar
    [36] Suzanne [*]

    Draco — #31 to je o zvykuSml80

    ajko — #29 máš pravdu - jiné národy si svoje hrdiny, představitele či reprezentanty asi tak hromadně neshazují. Jo, vždycky se najde někdo, kdo to satiricky zesměšní. Ale takhle hromadně? Asi to je pozůstatek dob, kdyby byli hrdinové "nařízení".Sml80

    wich — #30 no všakSml30

    superkarma: 1 19.01.2012, 12:53:49
  23. avatar
    [35] Suzanne [*]

    wich — #33 ano, taky bych to posuzovala spíš z tohoto hlediska, tedy z hladiska praktičnosti a jestli se to může uchytit. Jinak proti Václavu Havlovi a pojmenovávání po něm nic nemám, ovšem zdá se mi zbytečné měnit zavedené názvy. Nové školy, nová náměstí, nové domy - proč neSml67 A taky se mi zdá zbytečné hrotit to takhle brzy, nechala bych jeho  situaci trochu vychladnout.

    1. na komentář reaguje wich — #37
    superkarma: 2 19.01.2012, 12:49:31
  24. [34] Draco [*]

    wich — #33 Teď se nechci dotknout Pražáků, ale stalo se mi v Ruzyni, že když jsem se ptala odkud letí letadlo do Mošnova, tak na mě pán vyvalil oči a řekl: "myslíte letiště Ostrava?" Sml52 Každopádně jsem pro jednoslovné názvy letišť.

    superkarma: 2 19.01.2012, 12:36:10
  25. avatar
    [33] wich [*]

    Ad přejmenování - nevím Sml80 Jednak to bude stát hrozné prachy, není to jen o výměně názvu, což v době šetření není moc ok a co vím, tak letiště Mošnov je pořád Mošnov a když se řekne Letiště Leoše Janáčka, spíš každý překvapeně hledí Sml80

    1. na komentář reaguje Draco — #34
    2. na komentář reaguje Suzanne — #35
    3. na komentář reaguje malvina — #46
    superkarma: 2 19.01.2012, 12:30:57
  26. avatar
    [32] hubajda [*]

    letiste Vaclava Havla je pekna blbost proc neudelaji divadlo to nemu bylo mnohem blize a urcite to aj lepe zni nez letiste

    superkarma: 3 19.01.2012, 12:24:07
  27. [31] Draco [*]

    ajko — #29 Ale vezměte si třeba praktičnost. Je jednodušší říct Ruzyně, Orly, Heathrow než "l'aéroport de faslaf 'avel" Sml57

    1. na komentář reaguje Suzanne — #36
    superkarma: 2 19.01.2012, 12:23:38

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [30] wich [*]

    Suzanne — #24 Sml67Sml52Sml52

    1. na komentář reaguje Suzanne — #36
    superkarma: 0 19.01.2012, 12:15:23
  2. avatar
    [29] ajko [*]

    enka1 — #6 je fakt, že když se to říká takto, nezní to dobře. Je snad až zarážející, jak my, Češi hned všechno dokážeme shodit. jestlipak také  ve Francii nebo Americe letiště Charlese de Gaulle a J. Kennedyho hanlivě nazývají ?

    1. na komentář reaguje Draco — #31
    2. na komentář reaguje Suzanne — #36
    superkarma: 1 19.01.2012, 12:14:26
  3. avatar
    [28] Suzanne [*]

    řinka — #27 Ale to, že ty ji neuznáváš jako manželku, je úplně irelevantníSml30 Prostě to jeho manželka byla.Sml24 Mám názor úplně opačný než ty. Naprosto. Ale chápu, že tady je to pro vyjadřování názorů, chtěl to tak, má to mítSml16

    superkarma: 3 19.01.2012, 12:08:33
  4. avatar
    [27] řinka [*]

    Suzanne — #24 Nee od počátku to byla jedna velká komedie a podle mě vyčůranostSml22

    Podle mě největší role v životě,zvládnutá na výbornou.

    Přiznávám,že ji nemám ráda a .Sml23že ji nemusím

    1. na komentář reaguje Suzanne — #28
    superkarma: 0 19.01.2012, 11:58:32
  5. avatar
    [26] Lukáš Čejka [*]

    Ja bych letiste neprejmenovaval, ja bych rovnou postavil nove letiste, hezci,vetsi, modernejsi a ta dve letiste by pak mezi s sebou soutezila o cestujici a na to vse by dohlizelo nejake obcanske sdruzeni. Sml32

    superkarma: 1 19.01.2012, 11:54:59
  6. avatar
    [25] Suzanne [*]

    enka1 — #22 To mi povídejSml58

    superkarma: 0 19.01.2012, 11:38:03
  7. avatar
    [24] Suzanne [*]

    řinka — #21 Neuznáváš druhou ženu jako manželku?Sml52

    1. na komentář reaguje řinka — #27
    2. na komentář reaguje wich — #30
    superkarma: 1 19.01.2012, 11:37:10
  8. [23] Draco [*]

    řinka — #21 Manželky jsem napsala pro přesnost, aby mě nikdo nechytal za slovíčko. Olga byla dáma každým coulem a v pozici manželky prezidenta ji s Dášenou nelze v žádném případě srovnat. Tu jsem mívala ráda jako herečku, to v co zmutovala po svatbě s Havlem byla fraška. 

    superkarma: 0 19.01.2012, 11:15:49
  9. avatar
    [22] enka1 [*]

    Suzanne — #19 Sml16

    Dnes žasnuSml80

    1. na komentář reaguje Suzanne — #25
    superkarma: 0 19.01.2012, 11:12:45
  10. avatar
    [21] řinka [*]

    Draco — #20 Naprostý souhlas už toho bylo dost...nechte ho spát

    Co se týče manželek uznávám je Olgu.Sml24

    1. na komentář reaguje Draco — #23
    2. na komentář reaguje Suzanne — #24
    superkarma: 0 19.01.2012, 11:05:33
  11. [20] Draco [*]

    aiša — #18 Díky Sml16 Taky s Vámi naprosto souhlasím Sml67. Vadí mi ta zaslepenost, protože na revoluci se podílely spousty lidí, bez nichž by Havel zůstal jen obyčejným člověkem a určitě by sám tu revoluci neudělal, ti jsou "zapomenuti" a určitě jim na pohřeb nepůjde celá republika a nikdo po nich nic nepojmenuje. Koneckonců i jeho manželky se dost nadřely, aby se neuchlastal Sml57 

    Neupírám mrtvému úctu, kterou si jako člověk zaslouží, jsem jen proti vytváření nového boha. Proto jsem psala, že by lidé měli počkat s tím pojmenováváním a čas vše ukáže.

    1. na komentář reaguje řinka — #21
    superkarma: 2 19.01.2012, 10:57:03
  12. avatar
    [19] Suzanne [*]

    To je krása demokracie, o kterou se VH zasazoval. Že se k tomu může vyjádřit každej, kdo má do prdele díruSml57Sml30

    1. na komentář reaguje enka1 — #22
    superkarma: 2 19.01.2012, 10:49:44
  13. avatar
    [18] aiša [*]

    Draco — #15 naprostej souhlasSml67Sml67Sml67Sml79

    1. na komentář reaguje Draco — #20
    superkarma: 2 19.01.2012, 10:32:50
  14. [17] Jasmína [*]

    Draco — #15 To je věc názoru.

    Já si to nemyslím a už vůbec nemám pocit, že by měl být loutkou.

    superkarma: 2 19.01.2012, 10:32:06
  15. avatar
    [16] aiša [*]

    připadá mě to už jako mánie , zase takovej super nebyl , vzpamatujte se už , vždyť pouze na jednom člověku vše nebylo , do sametové revoluce se zapojil až když se vaspal z opičky , a i když byl párkrát zavřenej nedostatkem netrpěl nikdy , jestli si musel někdy šáhnout na práci - kolik z vás musí pořádně makat celej život ????? No a ty jeho hry - kolik by na ně koukalo lidí kdyby pod nima nebylo jeho jméno . Prosím moc už se vzpamatujte !!!!!!!!!!!!!!!!!Sml31Sml31Sml31Sml31

    1. na komentář reaguje LadyZa — #49
    superkarma: 3 19.01.2012, 10:31:49
  16. [15] Draco [*]

    Jasmína — #14 "Zač" v tom smyslu, co opravdu pro lidi vykonal dobrého. Co jsem o něm četla, tak to zas takový hrdina nebyl a žil si dost dobře narozdíl od ostatních disidentů a lidí pronásledovaných režimem. Měl akorát štěstí v tom, že se stal ikonou sametovky a byl lidem sympatický svým "pravda a láska..." Nemůžu si pomoct, pro mě zůstane pořád jen loutkou. Sml57

    1. na komentář reaguje Jasmína — #17
    2. na komentář reaguje aiša — #18
    superkarma: 3 19.01.2012, 10:19:23
  17. [14] Jasmína [*]

    Letiště - mě to přijde jako dobrý nápad, jsem rozhodně pro Sml67 

    Draco - co by jako měl být zač??? Sml58

    1. na komentář reaguje Draco — #15
    superkarma: 2 19.01.2012, 10:15:16
  18. [13] Draco [*]

    S přejmenováním letiště rozhodně nesouhlasím, proto jsem podepsala i petici. Jak už bylo v článku napsáno, teprve čas ukáže co byl Havel zač. Já o něm nemám valné mínění už teď. Co se týče budov, ulic apod. je to na čistě na jejich vlastnících.

    Za ten humbuk kolem svého pohřbu Havel samozřejmě nemůže, ale bylo mi z té frašky úplně zle. Organizátorům šlo jen o to udělat pořádné divadýlko a odvrátit pozornost lidí od důležitějších věcí. Komu bude Havel chybět, ten mohl v klidu zapálit svíčku, postát, zavzpomínat apod. ale 3 denní smutek, vystavování a převážení rakve po celé Praze (ne, že bych si myslela, že v ní byl) za kterou se táhly davy "truchlících", posílání kytek lodí a lití srdce z vosku vyhořelých svíček... to bylo víc než přehnané Sml80 

    superkarma: 3 19.01.2012, 10:07:28
  19. [12] Saritka [*]

    Myslím , že nic se nemá přehánět.  Na co ještě přejmenovávat letiště, totální blbost.Sml15

    superkarma: 0 19.01.2012, 09:55:25
  20. avatar
    [11] PBD [*]

    Abych byla upřímná,tak přemenovávání ulic či náměsti mi nepřijde vůbec jako dobrý nápad..Sama jsme jedno přejmenovávání zažila..sice mi to tenkrát spíš "bodlo" protože jsem akorát žádala o první občanku..ale vím co s tím měly naši lítaní a nervů :/ Pojmenovaní knihovny,divadla..proč ne..Ale zas na druhou stranu nic se nemá přehánět,ono už to smutnění bylo pro můj vkus přehnané..Třidení státní smutek s doporučením zrušení toho či onoho..Kolik zřizovatelů různých akcí to udělalo z piety a kolik proto,aby se o nich neřeklo,že jsou neuctiví???Kdo si chce zapálit svíčku,držet chvilku ticha a podoně,udělá to i bez státem řízeného smutnění a kdo nechce,neudělá to ani tak..každého věc.Pro mě to smutnění vůbec nebylo o uctení památky,ale spíš fraška.Fraška plná pozérů...kteří se na tom snažily nahlat plusové body. Napadlo mě,že je to podobné jak bývávaly,a možná ješte jsou,takové ty "profi plačky"..

    superkarma: 3 19.01.2012, 09:41:58
  21. avatar
    [10] fructia [*]

    Vzhledem k úrovni jeho spisovatelských výtvorů bych po něm nepojmenovala absolutně NIC.

    superkarma: 2 19.01.2012, 09:39:40
  22. avatar
    [9] Altamora [*]

    Chápu, že Náměstí Svobody musí být přejmenováno. Svoboda se nám taky zdiskretitovala.Sml57 Ale teď vážně - pojmenovat divadlo, knihovnu, novou ulici, nové náměstí, to mi připadá jako dobrý nápad. Přejmenovávat stávající, to by měli udělat jen se souhlasem těch, kterým to zkomplikuje život, to znamená obyvatel toho náměstí či ulice. Jinak je to medvědí služba tomu, jehož památku chcete uctít. A letiště? Pokud to pan Fenič a jeho kamarádi chtějí zafinancovat, třeba z peněz určených na jejich filmy, pak jejich iniciativa může být i sympatická. Jinak je to opět jen to, co nám v poslední době umělci předvádějí pořád. My jsme svědomí národa a určujeme, co je morální, vy to koukejte zaplatit.Sml31

    superkarma: 0 19.01.2012, 09:05:43
  23. [8] funnka [*]

    nemám proti němu nic,ale abych chodila do školy která se nějak jmenuje a jenom kvůli němu se přejmenovala,se mi nelíbí.Ani letiště,ani nic jinýho.Stačí,že nám kvůli třem dnům smutku zrušili Zlatýho Kanára.Zajímavý,že do práce se chodit mohlo.

    superkarma: 1 19.01.2012, 08:07:38
  24. avatar
    [7] řinka [*]

    Myslím(při vší úctě),že už toho bylo dost.Na památku už to stačí,zase takovej génius nebyl.Abychom za pár let zase nepřejmenovávali jinak,jak je to u nás zvykem.Sml22

    superkarma: 2 19.01.2012, 07:50:13
  25. avatar
    [6] enka1 [*]

    Rikina — #1 Sml22Knihovny, divadla..mě napadly hned, jak jsem o letišti zaslechla -přistanem na Havlovi, na Havláku, startujem z Havla, z Vaška.........Sml15

    1. na komentář reaguje ajko — #29
    superkarma: 2 19.01.2012, 07:12:21
  26. avatar
    [5] evusche [*]

    myslím, že se to přehání...

    superkarma: 0 19.01.2012, 06:25:12
  27. [4] lidicka [*]

    Zatím nikdo nevyčíslil co by přejmenování stálo????Určitě hodně - a stát jak nám naše vláda neustále připomína - nemá na nic. Na přejmenování letiště by snad bylo?????Z čeho?????? Zdaní důchody, rodičovský příspěvek, všichni invalidé budou najednou zdrávi, DPH zvýší asi na 30% atd??????????????????Sml80Když už tedy "někdo" silou mocou chce přejmenovat letiště co kdyby to i zafinancoval??????Sml52Sml52Sml52

    1. na komentář reaguje LadyZa — #50
    superkarma: 2 19.01.2012, 06:23:56
  28. [3] Rikina [*]

    risina — #2 Asi bych i to "český prezident" psala s malým č, neb to není totéž jako Golfský proud, a ani historický titul vyjadřující mimořádnou společenskou úctu. Ledaže, což připouštím, že nevím, by to bylo tak uzákoněno v tom novém zákonu o tom, jak se Václav Havel zasloužil atd. Sml80 

    superkarma: 1 19.01.2012, 00:51:46
  29. avatar
    [2] risina [*]

    Instituce by rozhodně nemohli být pojmenovány Sml23Sml23Sml23 (ale mohlY).

    1. na komentář reaguje Rikina — #3
    superkarma: 0 19.01.2012, 00:36:20
  30. [1] Rikina [*]

    Knihovnu, divadlo - prosím. To je vhodné a na místě. Letiště? Doufám, že zvítězí rozum a letiště nechají, jak je. Sml80

    1. na komentář reaguje enka1 — #6
    superkarma: 1 19.01.2012, 00:31:46

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Náš tip

Doporučujeme