Společnost BILLA připravila pro své zákazníky novou věrnostní akci. Navazuje na předchozí úspěch a přichází s novou Super Osmou. Již 17. září mohou zákazníci začít sbírat za své nákupy samolepky, které později vymění za hračky z nové kolekce plyšáků. Akce potrvá 12 týdnů.

„Věrnostní akce, v jejichž rámci zákazníci získávají plyšové hračky, jsou v supermarketech BILLA velmi populární. Během zatím poslední akce s tematikou Angry Birds si zákazníci vyzvedli více jak 600 000 plyšových hraček, což předčilo naše původní očekávání. Akce se tak stala vůbec nejúspěšnější v naší historii,“ řekla Simona Breen, ředitelka marketingu BILLA Česká republika, a dodala: „Pokud zrovna žádná věrnostní akce neprobíhá, dostáváme řadu dotazů na to, kdy a na jaké téma spustíme novou. Snažíme se reagovat na poptávku ze strany našich zákazníků a po velkém úspěchu minulé Super Osmy jsme se rozhodli jim vyjít vstříc a nabídnout jim další plyšové postavičky na motivy ovoce a zeleniny.“

asd

Nová Super Osma se vydá po stopách svých předchůdců, aby je zachránila ze zajetí Trpaslíka Hamižníka. Originální příběhy nových hrdinů se budou vysílat také v Animáčkovi na TV Barrandov, a to každou sobotu od 7:30. Malí diváci se na svou Super Osmu mohou těšit od soboty 27. 9. 2014.

Princip nejnovější věrnostní akce bude obdobný, na jaký jsou zákazníci supermarketů BILLA zvyklí. Za každých 250 korun nákupu zákazník obdrží jeden bod. Jakmile nasbírá 20 bodů, získá plyšáka za 19,90 Kč. V případě, že nasbírá jen 10 bodů, si jej může dokoupit za 199,90 Kč. Plyšové hračky je možné koupit i za plnou cenu 399,90 Kč za kus bez nutnosti sbírat body. Hrací karty budou k dispozici na všech 206 prodejnách Billy v Česku.

Reklama