Bulvár

V Praze se na Paroubka snesly stovky vajec

ČSSD zahájila ve dnes v 15.00 na pražském Andělu další ze svých mítinků před volbami do Evropského parlamentu. Právě na něm měl vystoupit předseda strany Jiří Paroubek.

Na pražském Andělu se na mítink sešlo podle odhadů 300 až 400 lidí, z nichž převážná část patřila k odpůrcům sociální demokracie. Davem se ozýval pískot, létaly desítky (ne-li stovky) vajec, ozývalo se hlasité hučení, pískání a skandování. Nad hlavami shromážděných létají balonky v modré barvě, na kterých je logo ODS. Lidé měli v rukou transparenty s nápisy například „Český chov pro Jiřího Paroubka", někteří mají na zádech připevněný plakát s namalovanou klecí se slepicemi.

Paroubek, Jaroslav Tvrdík a Lubomír Zaorálek čelili vaječnému dešti na pódiu. Slova z pódia nebyla slyšet, přehlušil je přihlížející dav se svou vlastní aparaturou. V davu vypukly drobné šarvátky, příznivci a odpůrci strany se hádali a vyměňovali si razantně názory. Někteří vyjádřili nesouhlas s Paroubkem a jeho politikou cinkáním klíčů.

Uvnitř skupiny „Vejce pro Paroubka v každém městě" na serveru facebook.com se mezitím rozhořela debata. Mnozí zastávají názor, že vajec už bylo dost a nyní je třeba přejít k mírumilovnější formě protestu a hlavně se dostavit k volbám.

Co na vaječnou akci říkáte? Souhlasíte s takovým vyjádřením nespokojenosti? Půjdete k volbám?

   
27.05.2009 - Společnost - autor: Eva Soukupová, MediaFax

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [294] Lukáš Čejka [*]

    grizzly — #291 Pikantni na tom je, ze NSDAP zalozil nemecky socialni demokrat Sml57

    superkarma: 0 10.06.2009, 12:06:51
  2. avatar
    [293] átéčko [*]

    Já k volbám šla jen z toho důvodu, že vajíčkem bych nedohodila a nechci aby vyhráli paroubkovci

    superkarma: 0 07.06.2009, 14:32:16
  3. avatar
    [292] honuska [*]

    Odbočuji od tématu, 

    rómská rodina z Vítkova už má 800 000,- Kč. To jsou věci, co?

    superkarma: 0 06.06.2009, 22:49:56
  4. avatar
    [291] grizzly [*]

    Ze záznamů jsem viděl jak němečtí národní socialisté přerušovali setkání sociálních demokratů s volič. Podobně působili i komunisté. Kdo je to tentokrát??? Nevím, na předvolební meetingy nechodím. Pro politiky platí ono známé: Nikdo vám nemůže dát tolik kolik vám já slíbím. Ale lynch a soud ulice to se můž obrátit proti každému. Najednou budou lítat vajíčka na všechny ženy v minisukních, nebo na manželské dvojice nebo na homosexuály........ Ne to není ta správná cesta. To je cesta k Osvětimi, Souostroví Gulag, k Jáchymovu.... Skončí tam ti co budou nepohodlní davu.

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #294
    superkarma: 0 02.06.2009, 01:29:41
  5. [290] cigareta [*]

    Sml29Místo házení vajec ať příště ty vajíčka dají do cukráren a nebo do pekáren a můžou napéct zákusky nebo nějaké dortíčky pro děti do dětských domovů!!!!!!!!!!Sml20Sml66Sml72Sml73Sml76Dáša

    superkarma: 1 31.05.2009, 22:08:07
  6. [289] lubos2 [*]

    Příjde mi, že si "děti" myslely jak brání demokracii a svůj kanadský žertík trochu přehnaly. Teď si někteří sypou popel na hlavu, vzájemně se od sebe distancují. Hlavně ať už je pokoj od téhle trapnosti. Ve světě máme zase z ostudy kabát.

    superkarma: 1 30.05.2009, 15:50:55
  7. avatar
    [288] Nowalie [*]

    Přijde mi to s těma vejcema trochu na hlavuSml28.Jeden vocas to po "sexy mozku" mrskne další vydlabanci se toho chytnou jak h.... košile.Škoda vajec.

    superkarma: 1 30.05.2009, 14:51:35
  8. [287] zurafa [*]

    se dobře ztrapnili :-((

    superkarma: 0 30.05.2009, 13:53:11
  9. avatar
    [286] andilek.cumacek [*]

    Vaječná akce je tak trochu trapná.

    superkarma: 1 29.05.2009, 19:41:45
  10. avatar
    [285] Lukáš Čejka [*]

    docela pekny souhrn toho, proc nevolit Paroubka:

    http://zpravy.idnes.cz/deset-duvodu-proc-lidi-stve-zrovna-paroubek-fzu-/domaci.asp?c=A090528_215422_domaci_abr

    superkarma: 0 29.05.2009, 11:32:39
  11. [284] orangutan [*]

    Sml80místo házení vajec,ať jdou volit

    superkarma: 0 28.05.2009, 23:50:06
  12. avatar
    [283] Lukáš Čejka [*]

    a aby to nebylo tady tak smutne tak jeden dnesni vtip od pana Ratha k situaci, kdy pojistovna vraci pojistenci poplatky pri precerpani limitu :

    "My spoléháme na čestnost lidí, kteří přijímají dar od kraje. V okamžiku, kdy zjistí, že limit přečerpali a že pojišťovna začne vracet, tak o tom informují pracovníky nemocnic a tím pádem ho neobdrží," nastiňuje hejtman Středočeského kraje David Rath.

    Sml30

    superkarma: 0 28.05.2009, 23:23:04
  13. avatar
    [282] Lukáš Čejka [*]

    sas — #281 Myslim, ze s  Paroubkem a dnesnim vedenim CSSD je situace jeste horsi a nebezpecnejsi, nez jen klickovani mezi paragrafama.Uz i Paroubek se neprimo v rozhovoru pro mfd prihlasil k tomu, ze kampan CSSD je zalozena na probouzeni zavisti a kdyz si k tomu vemes, kdo je jednou z jejich nejdulezitejsich cilovych skupin - duchodci - tedy lide okolo +-70 - tedy generace, ktera v padesatych letech - v dobach budovani stalinistickeho socialismu - dospivala a byla zmanipulovana tak, ze psala a podepisovala dopisy pozadujici tvrde tresty pro nepratele rezimu, kulaky, tovarniky, zivnostniky atd., ze jde o svazaky, mlade budovatele a uderniky te doby, tak je zrejme, ze Paroubek dobre vi co dela. Vyuziva toho, jak tu genereci zformovali staliniste v padesatych letech . Sml3

    superkarma: 0 28.05.2009, 22:21:05
  14. avatar
    [281] sas [*]

    On si Paroubek ta vajíčka asi opravdu zaslouží. V současnosti a nedaleké minulosti není horší arogantnější a drzejší strany než ČSSD.  Vysvětlím proč. Paroubkova parta chce vládnout i v současnosti, aniž na to má mandát. Příkladem mohou být ultimáta, které požaduje od Fišerovi vlády. Toto už není daleko od nedávné vlády komunistů. Dalším příkladem je obcházení zákonů. Zákon o zdravotnických poplatcích platí, ať se mi to líbí nebo ne. Zákon se prostě dodržovat musí. ČSSD si dovolí to, že veřejně a z pompou zákon obchází a navíc vyhrožuje různými trestními oznámeními za to, že se ostatní snaží tento zákon dodržet.

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #282
    superkarma: 1 28.05.2009, 19:03:57
  15. avatar
    [280] Lukáš Čejka [*]

    lubos2 — #279 Pletes se, ja jsme znamy soven a xenofob, ta procenta o kterych pises jsou naprosto smesna, posun se nad hranici 90% a budes se blizit  predstavam ktere mam Sml57

    superkarma: 0 28.05.2009, 17:56:07
  16. [279] lubos2 [*]

    Lukáš Čejka — #278 S Paroubkem se dá diskutovat jako s každým jiným papalášem, čili problematicky, ale jelikož se k němu dá dostat, dá se mu i položit dotaz. Těžko bude s každým dlouze debatovat, ale prohodit pár slov na nějakém mítingu by neměl být uplně neřešitelný problém. Ransdorf může dostat vajíčkem, aha. Takže dalších 15% lidí, se kterými nesouhlasíš, dostane vajíčkem. To už je 50% občanů, zajímavá představa o demokracii. Kdo má jiný názor je špatný a pryč s ním. Ono by bylo vůbec nejlepší kdyby měli všichni jeden povinný názor, to by se to vládlo.

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #280
    superkarma: 0 28.05.2009, 17:51:32
  17. avatar
    [278] Lukáš Čejka [*]

    lubos2 — #276 Ransdorf dostane vajickem? S tim nemam problem.Sml32

    1. na komentář reaguje lubos2 — #279
    superkarma: 0 28.05.2009, 17:42:53
  18. avatar
    [277] Lukáš Čejka [*]

    lubos2 — #276 bez urazky, muzes sdelit svou predstavu o tom jak diskutujes s Paroubkem? Paroubek se ridi heslem: ptejte se na co chcete, ja na co chci odpovim . Nedovis se yadne odpovedi, jen proklamace a fraze.Predvolebni setkani CSSD neni zadna diskuyni platforma nebo debatni krouzek, je to regulerni reklamni show, kde neni prostor pro argumenty, ale jen pro hesla a fraze.Sml57

    superkarma: 0 28.05.2009, 17:41:36
  19. [276] lubos2 [*]

    Pokud si někdo myslí, že házení vajec patří k demokratickému vyjádření svého postoje, je na omylu. Je to jenom obyčejné výtržnictví, neschopnost vést dialog, neschopnost a možná i nevůle argumentovat. To, že má někdo pocit, že je Paroubek horší než ostatní politici, ho neopravňuje k překročení mantinelů, takto se to prostě nedělá. Už i původní iniciátoři na Facebooku uznali, že to přehnali a vyzývají lidi, aby se na další pokračování vykašlali. Když s něčím nesouhlasím, zapojím se do diskuze, můžu jít k volbám, psát petice, zakládat občanská sdružení, kandidovat do místní samosprávy, psát články, vydávat letáky. Tak funguje demokracie, na nic lepšího jsme zatím nepřišli. Každý máme nějaký názor a že se budeme řezat na ulici kvůli svému přesvědčení povede k anarchii. Akce způsobí reakci a příště dopadne stejně Topolánek nebo Kalousek nebo Ransdorf či Bursík ? Fakt to takhle chceme a souhlasíme s tím ?

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #277
    2. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #278
    superkarma: 1 28.05.2009, 17:26:50
  20. avatar
    [275] Lukáš Čejka [*]

    Jakub D. Kočí — #274 kdepak, tam patri poradna flakota Sml16

    superkarma: 0 28.05.2009, 17:18:20
  21. avatar
    [274] Jakub D. Kočí [*]

    Lukáš Čejka — #272 Co třeba v bachoru? :-DDD

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #275
    superkarma: 0 28.05.2009, 17:14:07
  22. avatar
    [273] Lukáš Čejka [*]

    Jakub D. Kočí — #270 sice se tam prokousala, ale podle toho co predvedla, by bylo lepe, kdyby zustala na ekologicke farme Sml57

    superkarma: 0 28.05.2009, 17:13:06
  23. avatar
    [272] Lukáš Čejka [*]

    LudPa — #271 Pokud te trapi myslenka, zda by se pro vejce naslo lepsi umisteni nez na bachoru pana Kotrce , tak se trapis zbytecne - nenaslo. Sml57

    1. na komentář reaguje Jakub D. Kočí — #274
    superkarma: 0 28.05.2009, 17:04:50
  24. avatar
    [271] LudPa [*]

    Nebylo by lepší přijít k volbám než primitivně házet vejce? Možná spíše určitě by je někdo využil mnohem lépe.

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #272
    superkarma: 0 28.05.2009, 16:54:20

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [270] Jakub D. Kočí [*]

    átéčko — #269 Na tom něco je. Uvádim je jenom jako příklad malý strany, která se tam prokousala...

    1. na komentář reaguje Lukáš Čejka — #273
    superkarma: 0 28.05.2009, 15:41:54
  2. avatar
    [269] átéčko [*]

    Jakub D. Kočí — #268 Lidi hlasovali z legrace pro Sládka a Erotickou iniciativu...Ti Zelení pijí krev nejen mně.....

    1. na komentář reaguje Jakub D. Kočí — #270
    superkarma: 0 28.05.2009, 14:04:04
  3. avatar
    [268] Jakub D. Kočí [*]

    átéčko — #266 No, lepší jít volit malou stranu, než nevolit a doufat, že si toho někdo všimne. Dokud nebyl pan Č., byla pro mě zejímavá varianta KDU-ČSL... Ale to nevyřešíš. Třeba se tam časem Balbínovci dostanou jako se to povedlo se Zelenejma ;-)

    1. na komentář reaguje átéčko — #269
    superkarma: 0 28.05.2009, 13:28:10
  4. [267] Lyoness [*]

    átéčko — #254 Michaela Kudláčková — #255

    ano, myslela jsem politiky...

    prave se rozhoduji, co bude lepsi... zda volit nekterou z mensich stran a riskovat, ze se muj hlas "utopi" nebo volit "mensi zlo" ODS...

    Jak to vyresit? Jak dostat do cela nekoho jineho nez ODS, CSSD, komunisty?

    Chtelo by to takovy maly prevrat Sml24

    superkarma: 0 28.05.2009, 13:27:04
  5. avatar
    [266] átéčko [*]

    Jakub D. Kočí — #265 Udělala bych to také, jenže tady jde o ty dvě velké strany. pokud volit nepůjdu, nahraju jedné z nich, anebo komunistům. V těch malých stranách se utopí spousta hlasů a je to, podle mě škoda. Nevolím tím Topolánka!!!!! Je také moc arogantní, ale za vlády ODS  to šlo s republikou trochu kupředu.

    1. na komentář reaguje Jakub D. Kočí — #268
    superkarma: 0 28.05.2009, 13:19:52
  6. avatar
    [265] Jakub D. Kočí [*]

    Já se přiznám dobrovolně, že jsem z podstaty spíš levičák, respektive levý střed, ale Paroubka nikdy... naštěstí je tu stále dostatek malých stran, kterým jde odevzdat hlas. Tradičně volím Balbínovce - ti si z toho aspoň dokážou udělat srandu Sml33

    1. na komentář reaguje átéčko — #266
    superkarma: -1 28.05.2009, 13:10:46
  7. avatar
    [264] átéčko [*]

    Michaela Kudláčková — #263 Já to říkám, jsi má krevní skupina.

    superkarma: 0 28.05.2009, 12:20:40
  8. avatar
    [263] Michaela Kudláčková [*]

    Nestyda — #262 DanaD — #261 Budu volit největší pravicovou stranu. Logicky. Protože není čas na hrdinství :-)

    Sice nejsem úplně přesvědčena o tom, že by ODS dělala všechno správně, leč rozhodně je to nejmenší zlo.

    Také chápu, že s Paroubkem v zádech je těžko dělat jakoukoli politiku...

    1. na komentář reaguje átéčko — #264
    superkarma: 0 28.05.2009, 11:41:11
  9. [262] Nestyda [*]

    DanaD — #261 Táži se stejně. Jak můžu z hnoje volit něco, co nesmrdí hovnem?

    1. na komentář reaguje Michaela Kudláčková — #263
    superkarma: 0 28.05.2009, 11:01:04
  10. avatar
    [261] DanaD [*]

    Michaela Kudláčková — #259 no jo ale koho chces volit, ja jaksi nemam z ceho vybirat.....

    1. na komentář reaguje Nestyda — #262
    2. na komentář reaguje Michaela Kudláčková — #263
    superkarma: 0 28.05.2009, 10:56:58
  11. avatar
    [260] Michaela Kudláčková [*]

    Nestyda — #258... anebo tak :-))

    superkarma: 0 28.05.2009, 10:50:17
  12. avatar
    [259] Michaela Kudláčková [*]

    Alka1 — #256 Však už to taky bude vypadat úplně jinak. Alespoň víme, že usínat na vavřínech a klidně si odjet na chalupy s tím, že "se to jednou beze mě obejde" se může hodně nevyplatit.

    Moc by mě potěšilo, kdyby lidé kolem Paroubka i on sám, opustili politickou scénu a přestali škodit zemi.

    To je ovšem skutečně o nás a volbách. Vejci ho sice potřísníme, ale ze sedla ho to nevyhodí.

    1. na komentář reaguje DanaD — #261
    superkarma: 0 28.05.2009, 10:49:46
  13. [258] Nestyda [*]

    Michaela Kudláčková — #255 Myslím si, že fyzickou kopií Paroubkových slov jsou hovna, ale proč by si měl nespokojený občan špinit ruce, když už mu vládne špinavá vláda :)

    1. na komentář reaguje Michaela Kudláčková — #260
    superkarma: 0 28.05.2009, 10:49:01
  14. avatar
    [257] Athenais [*]

    Ne, už nikdy nebudu dočítat včerejší diskuze, zvlášť ne o Paroubkovi. Máte mně na svědomí Sml52Sml52Sml52

    superkarma: 0 28.05.2009, 10:43:31
  15. avatar
    [256] Alka1 [*]

    Pokud chce někdo projevit svůj názor, tak se nemusí chovat jako hulvát a stádový primitiv. Stačí zvednout zadek a jít k volbám.Sml3

    1. na komentář reaguje Michaela Kudláčková — #259
    superkarma: 0 28.05.2009, 10:43:25
  16. avatar
    [255] Michaela Kudláčková [*]

    átéčko — #254 ...pochopila jsem, že Lyoness myslela politiky. Souhlasím s ní. V atmosféře, lži, očerňování, falše a podpásových ran, si jistě naše politická scéna nemyslí, že lidé budou jiní.

    Proč je pan Paroubek překvapený? Vždyť ta vejce jsou fyzickou kopií  jeho slov, vůči těm, kdo se mu nelíbí.

    1. na komentář reaguje Nestyda — #258
    2. na komentář reaguje Lyoness — #267
    superkarma: 0 28.05.2009, 10:39:28
  17. avatar
    [254] átéčko [*]

    Lyoness — #253 "Predstava, ze tohle reprezentuje nasi zemi... "

    Tos myslela je, nebo nás?

    1. na komentář reaguje Michaela Kudláčková — #255
    2. na komentář reaguje Lyoness — #267
    superkarma: 0 28.05.2009, 10:10:28
  18. [253] Lyoness [*]

    Byla jsem vcera pritomna... ne tedy dole v davu, ale pozorovala jsem to z kancelare - vyhled jak z loze v opere Sml37

    Z pohledu divaka musim rict, ze to byla zabavna show.

    Vejcem bych si nehodila - ani bych nesla dolu. Ale nedivim se tem lidem. Jak se do lesa vola, tak se z lesa ozyva...

    Moralka vsech soucasnych vrcholovych politiku je priserna - a vejce to vystihla... jak oni nam...Predstava, ze tohle reprezentuje nasi zemi... Ale co s tim udelat???

    1. na komentář reaguje átéčko — #254
    superkarma: 0 28.05.2009, 10:07:12
  19. avatar
    [252] ZUTOJAMA [*]

    a kdo z politiků dnes myslí na nás a ne na svá konta.Takových je většina

    superkarma: 0 28.05.2009, 09:40:51
  20. [251] Nestyda [*]

    Vidíte, jací jste? Vy chcete nějakou úroveň a přitom tady karmujete do mínusu něčí názor... Po tomto materiálu, si myslím, nemůže nikdo moudrý chtít, aby sáhl po jiné zbrani, než je vajíčko... :(( Dál, než po vajíčku nebo "koši" tento "rozoumek" nedosáhne... :(((

    superkarma: 0 28.05.2009, 09:40:12
  21. avatar
    [250] *modrá [*]

    DanaD — #248 Sml39

    superkarma: 0 28.05.2009, 09:35:17
  22. avatar
    [249] eden [*]

    Paroubek a spol. je banda arogantních sobců, kteří myslí jen na svá konta.....

    superkarma: 0 28.05.2009, 09:21:53
  23. avatar
    [248] DanaD [*]

    me je lito tech slepic, ze si tak namahali prcinu  aby snesli vajicko.. ja bych radej doporucovala hazet blatem....

    1. na komentář reaguje *modrá — #250
    superkarma: 0 28.05.2009, 09:06:54
  24. avatar
    [247] átéčko [*]

    Michaela Kudláčková — #242 Sml67

    superkarma: 0 28.05.2009, 09:06:01
  25. [246] FAXÍK [*]

    vajíčková akce, ta neměla chybu, byla super !!!

    superkarma: 0 28.05.2009, 09:04:10
  26. avatar
    [245] dasena [*]

    Myslím, že si Paroubek koledoval, jak o velikonocích, i když to není forma, kterou schvaluju určitě k volbám půjdu, ale oranžovou od jisté doby nesnáším, nezlobte se na mne, ale zaštítit se Rathem, který chytal vajíčka tak, aby náhodou jednu neslízl je srabáctví a názory Paroubka mi připomínajím jakoby jen on byl ten, který má pravdu a to nemůže být ani při nejlepší vůli jen to dobré, to co on propaguje je zadlužení naších dětí, vnoučat a dalších generací a s tím nemůžu souhlasit... a Rath, to je rozkradač našich peněz ve svůj prospěch, je mi z nich na promiňte zvracení /"blití")

    superkarma: 0 28.05.2009, 08:57:07
  27. [244] Graf [*]

    Dobře mu tak, Paroubka nesnáším, je to demagog

    superkarma: 0 28.05.2009, 08:55:59
  28. avatar
    [243] Michaela Kudláčková [*]

    *modrá — #240 Sml67

    superkarma: 0 28.05.2009, 08:53:39
  29. avatar
    [242] Michaela Kudláčková [*]

    OlgaMarie — #237 ...zajímavá úvaha, ale věřím, že není. Také jsem na ně hrozně naštvaná, mám zlost jen někoho z nich vidím. Paroubek, Rath...a vím, že mě nikdo neorganizoval.

    I když je pravda, že si tady děláme legraci, ale vejcem bych nehodila. Bylo by to málo.

    Umím si živě představit, pokud bych měla tu možnost, co všechno bych jemu a jim všem řekla. A nebylo by to vůbec pěkné.

    Člověk nemůže vejcem sdělit, jak hluboce lze pohrdat lháři a bezpáteřními lidmi.

    1. na komentář reaguje átéčko — #247
    superkarma: 0 28.05.2009, 08:52:49
  30. avatar
    [241] Klim [*]

    Uznávám, že vaječná házená není zrovna decentní a inteligentní vyjádření názoru, ale jak se celou dobu chovají politici? Sledují jen své vlastní zájmy a země, lidé i morálka je to poslední, co by je zajímalo. Konkrétně Parobubek nás v Evropě svržením vlády pěkně znemožnil, a to jen pro svůj vlastní egoismus. 

    Recese nás asi postupně postihne všechny bez rozdílu a asi to bude bolet, ale kéž by jako horečka spálila to špatné. Skoro se mi zdá, jako by vajíčka byly začátkem toho ozdravného procesu...

    superkarma: 0 28.05.2009, 08:51:10

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Hledáme čtenářky, které rády čtou knihy
Anketní otázky pro čtenářky, které chtějí testovat Canesten Intim Gel
Anketa: Bolí vás záda?

Náš tip

Doporučujeme