„Kupte, dejte, přijměte, objednejte, zvažte, odpovězte…“,než přejdete od jednoho rohu ulice k druhé, dostanete takových nabídek bezpočet. Pak jich ještě pár vyberete ze schránky a do toho volá telefonní operátor, případně stojí nějaký slušně oděný pán u vašich dveří. Skončí to někdy? Neskončí.

Každý se musí nějak živit, doba je zlá. Ale proč mám ten pocit, že víc než poctivě pracujících řemeslníků je čím dál více „poctivě“ pracujících podomních prodejců? A to ještě ne vždy si můžeme ověřit jejich pravost a onu poctivost.

V pondělním tématu budeme rozebírat situace, kdy nás na chodníku zastavují různí samozvaní anketníci, praví i falešní charitativní pracovníci, agenti s teplou vodou, jak je kolegyně Dana vtipně nazvala… budeme si povídat o tom, kolikrát už jsme ze dveří vystrčili, anebo naopak pustili, různé pojišťováky, prodejce hrnců, dek či zájezdů. Kolikrát jsme praštili telefonem, když nám byla nabízena ta nejvýhodnější nabídka k telefonování.

Téma pondělního dne: Podomní prodejci ad.

  • Máte zkušenosti s podomními prodejci, pojišťovacími agenty, falešnými výběrčími na charitu ad.
  • Naletěly jste někdy?
  • Naletěl někdo z vašich známých a příbuzných?
  • Který typ těchto lidí vás štve nejvíc?
  • Chápete, že dělají svoji práci nebo vám lezou na nervy?
  • Stáli tito lidé už i neodbytně u vašich dveří?
  • Jak je dokážete slušně vypoklonkovat?

Otázek se nabízí celá řada, obsah vašich příspěvků nechám už zcela ve vaší kompetenci. Psát můžete dnes, po celý víkend i pondělní dopoledne.

redakční e-mail: redakce@zena-in.cz

Jedna ze čtenářek obdrží pěkný dárek: oční kosmetiku od AVONu a make-up zn. Gabriella Salvete

ma

Reklama