Už rok si představujeme nejrůznější cvičební styly, s kterými se můžete setkat v našich tělocvičnách. Podívejte se na zajímavý přehled, který vám třeba usnadní výběr toho nejlepšího cvičení pro vás.

Snažili jsme se vybrat pestrou nabídku, abyste si každá mohla zvolit podle své nálady, zdravotního stavu a fyzické kondice.

Pilates, Centrum funkčního pohybu Daniela Mullera

ilustrační foto: Centrum funkčního pohybu Daniela Mullera

Pilates

Dobrá hodina pilates působí nejen na dobře známé svalové skupiny, ale i na svaly ukryté pod nimi i mezi nimi, takže efektivně upravuje držení těla.

  • Lekce jsou vhodné prakticky pro každého, důležité je odborné vedení.

Celý článek zde

Power jóga

Při lekcích se pravidelně a dynamicky opakují základní pozice (ásany), které mají blahodárný vliv na celé tělo.

  • Cvičení pro každého, pod odborným dohledem i pro jedince se zdravotními problémy.

Celý článek zde

Piloxing

Asi nejnovější hit našich tělocvičen. Dynamické cvičení se specifickými prvky.

  • Hodiny se budou líbit akčním ženám, které ale nemají rády choreografie.

Celý článek zde

Cvičení na trampolínkách

Lekce obsahují vytrvalostní trénink a vzpomínku na dětské bezstarostné hopsání.

  • Cvičení na trampolínkách ocení hravé typy žen

Celý článek zde

Cvičení se švihadlem

Rope skipping, jak zní název v angličtině, představuje koordinační, rychlostní, vytrvalostní a do jisté míry i silový trénink.

  • Dobrý trénink pro hravé ženy, které se zároveň nebojí náročnosti

Celý článek zde

Flexi-bar

Efektivní proti bolestem zad, pro zlepšení držení těla, vyrovnání svalových dysbalancí, zlepšování koordinace, rovnováhy, koncentrace a stability.

  • Vhodné pro ženy, které milují něco netradičního a zároveň chtějí dobře procvičit celé tělo

Celý článek zde

Aquaaerobik

Ideální procvičení celého těla, při kterém se šetří klouby.

  • Vhodné i pro starší ročníky a obézní ženy

Celý článek zde

Pole dance

Pravým opakem je pak pole dance, velmi náročné cvičení u tyče.

  • Hodiny nadchnou ženy, které jsou na tom fyzicky dobře a chtějí zkusit něco nevšedního

Celý článek zde

Kalanetika

Pomalé cvičení, které přináší dobré výsledky, si pamatujeme hlavně z osmdesátých let. Dnes jej nahradily hodiny pilates, z kterých v podstatě princip kalanetiky vychází.

  • Skvělé cvičení, které lze provozovat skoro všude.

Celý článek zde

Od aerobiku k zumbě a zpět?

Na závěr se ještě podívejte na přehled vybraných lekcí, které jsme pro vás připravili před časem a kde si opět můžete vybrat podle své představy.

Celý článek zde

Autorka článku provozuje specializovaný server www.aerobic.cz s databází instruktorů v celé ČR.

Reklama