Bulvár

V Africe umírají děti a my tloustneme z přežírání

Přeji krásný den,

na plastice jsem nikdy nebyla a nikdy bych nešla. Dle mého názoru je to až moc velký zásah do organismu a někde se projeví.
Moje sestra má prsa velikosti E a má z toho problémy se zády. U ní pochopím, že si je chce nechat zmenšit - je to zdravotní problém.
Ale nepochopím takovou Pamelu Anderson, která si prsa zmenšuje nebo zvětšuje podle diktátu módy.
Není to jen o plastice prsou. Kdo je tlustej, zaplatí támhle několik desítek tisíc a za pár minut je o pár kilo lehčí.

Není mi zcela jasné, kam ten svět spěje - v Africe umírají malé děti hlady a my se staráme o pár kilo navíc, které jsme získali přežráním. Kdyby radši všem záleželo na tom, co je uvnitř, a ne na tom, co je venku.
Vždyť stárnutí, gravitace, vrásky - je to přirozený koloběh života. Měli bychom se pyšnit vráskami, které jsme získali. Protože vypovídají o našich zkušenostech.
No a co, že máme po porodu pár kilo navíc a strie. Je přece krásné přivést na svět dítě.

Děvčata - každá z nás může být krásná tím, co ze sebe vyzařuje.
Kdo chce mít krásné rty - ať se vesele usmívá.
Pro krásné vlasy - nechte dětské ručky se jimi probírat.
Pro krásné oči - dívejte se na svět s láskou.
Pro krásnou postavu - rozdělte se o jídlo s chudými.

Je to tak jednoduché, že?

Přeji krásný den

odlaska


Milá odlasko,
děkuji za názor. Jistě máte pravdu, ale přečtěte si příspěvek „O 20 000 lehčí, zato s novým hrudníkem".
I jeho autorka má svou pravdu.

   
18.01.2007 - Společnost - autor: Dana Svobodová

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [99] Suzanne [*]

    Necítím se jakkoli vinna za bídu druhých. Narodila jsem se tady a teď, dělám pro svůj blahobyt hodně. Druzí to třeba mají od začátku do konce jinak, ale já jim to vyřešit nemůžu.

    superkarma: 0 18.01.2007, 21:49:37
  2. avatar
    [98] Vivian [*]

    EAX:

    superkarma: 0 18.01.2007, 21:38:08
  3. avatar
    [96] Olinka01 [*]

    Možná je to kruté, ale my si nemůžeme dovolit, aby se Afrika "zcivilizovala", protoze planeta by tolik civilizovanych zemi nemohla dovolit. Sotva utáhne USA, Evropu a část Asie....Když se tam zkrátka nepřestanou tolik množit, tak to Země nezvládne. Cili souhlasím s přirozeným výběrem...

    superkarma: 0 18.01.2007, 20:40:59
  4. [94] a.... [*]

    Pianistka84: Předpokládám, že živé dítě viděla už každá z nás. Živého a dle tvých představ trpícího obyvatele Afriky jsi však viděla pouze v televizi, nemám pravdu? A ta krapet zkresluje. Příště si vymysli lepší argument. Když tak soucítíš s těmi trpícími, opravdu by sis měla sbalit baťůžek a zajít si na UNICEF nebo nějakou humanitární organizaci a jet tam, zbavila by ses toho hnusného evropského kapitalistického pozlátka a pomáhala bys trpícím. Pak by nám tady o tom napsala a spokojenost by byla na všech stranách, takhle je to z tvé strany jen mlácení prázdné slámy.

    superkarma: 0 18.01.2007, 19:32:16
  5. avatar
    [93] Vivian [*]

    Pianistka: jen jsem si (s prominutím) dovolila napsat, že to, o čem se tady mluví jako o paradoxu, žádný paradox není. Prostě to tak je, to je život, někdo se má líp, někdo hůř... na tom není vůbec nic paradoxního.

    superkarma: 0 18.01.2007, 18:56:00
  6. avatar
    [92] Hysteria [*]

    Já si myslím,že odlaska má také právo na svůj názor,nemusíme ho všechny sdílet ale také se nemusíme napadat.

    superkarma: 0 18.01.2007, 18:32:04
  7. [91] Pianistka [*]

    Nyo: nepřeháněj to, nehážu na celý západní svět vinu, ale jak jsem psala - všechno v tom přístupu západního světa taky košer není, to je přece jasné taky.

    superkarma: 0 18.01.2007, 18:25:28
  8. [89] Pianistka [*]

    Meander: měla jsem na mysli rozvojové země obecně, a teď zrovna třeba ty bohaté na ropu. Ale nezlob se že to nechci dál rozebírat. Já nemám chuť ani energii a ostatně ani schopnosti to tady obhajovat. Chtěla jsem napsat jak to vidím já a to jsem udělala.

    Vivian: tu otázku nemyslíš vážně, že ne ? Nic jsi tady pořádně nenapsala a jen slovíčkaříš...to je snadné

    superkarma: 0 18.01.2007, 18:18:18
  9. avatar
    [88] Vivian [*]

    a....: 81 - to podepisuju

    superkarma: 0 18.01.2007, 18:07:04
  10. avatar
    [87] Vivian [*]

    Pianistka: já vyhazuju jídlo??

    superkarma: 0 18.01.2007, 18:06:30
  11. avatar
    [86] Meander [*]

    Pianistka: Co bys z nich chtěla vysávat? Mechovce, vlasovce a podobnou žoužel?

    superkarma: 0 18.01.2007, 18:01:46
  12. [84] Pianistka [*]

    Meander: Jo, myslím si to. No na jednu stranu se do nich horem cpe, ale na druhou si opravdu myslím že se spodem dost slušně vysávají.

    a..." "zajeď si tam a pak o tom mluv"...to mi připomíná že kdo tady nemá na webu dítě nemá co kafrat do matešských a výchovných a výživných záležitostí.

    superkarma: 0 18.01.2007, 17:51:51
  13. avatar
    [83] evelyn [*]

    Nyotaimori: ty nikdy nezklames

    superkarma: 0 18.01.2007, 17:44:19
  14. avatar
    [82] Meander [*]

    Pianistka: "Vyspělý kapitalistický svět může ve velké míře za bídu třetího světa!" Proboha, kde jsi tohle vzala? Na hodinách občanské nauky?

    superkarma: 0 18.01.2007, 17:42:57
  15. [81] a.... [*]

    Pianistka: Problémy se mají řešit tam, kde vznikly. Proto problém Afriky nevyřešíme my zde, v Evropě nebo Americe.

    superkarma: 0 18.01.2007, 17:40:35
  16. [80] a.... [*]

    Pianistka: Čemu přesně říkáš práce? Tomu, když černoch sedí celý den pod kokosovou palmou a na pokyn turisty shodí ořech, aby mu ho prodal? Práci takovou, jak ji chápeme my zde, vykonává tak 10% lidí. Zajeď si tam a pak o tom mluv, fakt o tom nemáš šajnu.

    superkarma: 0 18.01.2007, 17:38:47
  17. [79] Pianistka [*]

    Jinak odlaska si prostě jen posteskla nad tím "kam ten svět spěje". Nenapsala to sice zrovna nejlépe, ale zas ne tak aby to nebylo z článku jasné.
    No a vy se tady většinou tváříte nechápavě, jako byste snad měli pocit že je na tomhle světě všechno v naprostém pořádku....

    superkarma: 0 18.01.2007, 17:37:06
  18. [78] Pianistka [*]

    No oni překvapivě i v zemích třetího světa lidi pracují. Za měsíční částku za kterou my tady jdem na hodinu do kina. A v podmínkách o kterých se nám ani nesnilo. A ještě si dovolují být nespokojení, černoši jedni drzí!
    Vivian: paradox není to že ty máš co jíst a někde umírají hlady, paradox je to že ty tady jídlo vyhodíš a jinde umírají hlady. Nebo tobě to snad nepřijde jako rozpor ?
    Zní to krutě, ale za bídu zemí třetího světa si můžou nejen oni sami, ale ve velké míře právě náš vyspělý kapitalistický svět.

    superkarma: 0 18.01.2007, 17:34:02
  19. [77] gentiana [*]

    odlaska: Já bohužel žádného nejlepšího mozka na světě nezaměstnávám. Pokud ty ano, co ti brání platit ho za to, aby řešil hlad v Africe? Kdyby se tu a tam někdo nezabýval takovou blbostí, jako jsou finance, tak bys ysi neměla drát k počítači, abys sem mohla psát, například.
    A hlavně, lidi, co přesně ví, jak by to mělo být, ale nic dělat nebudou, to ty chytré mozky by s tím měly něco dělat, opravdu miluju. Když teda nedokážeš vyřešit hlad v Africe, ale víš, že problémy světa by někdo řešit měl, co pro ten svět doopravdz děláš? Docela by mě to zajímalo.

    superkarma: 0 18.01.2007, 17:08:46
  20. avatar
    [76] mam-ča [*]

    odlaska 70 : Cituji : "Nevinný malý děti, který se narodí nezodpovědným rodičům. Máme je snad nechat umřít, abychom to rodičům nandali? Máme se k těm malým nevinným tvářičkám otočit zády?
    SAKRA- zaměstnáváme spoustu nejlepších mozků na světě, ne? Tak ať se to pokusí vyřešit."

    Jak chceš řešit černoušky v Africe, když nejsme schopni si totéž vyřešit doma, s Cikánama. A to jsou o dost civilizovanější, než černoši, o kterých mluvíš.
    A pokud se ti podaří některému z nich dát vzdělání, všimni si, že se zpátky do toho bláta nevrátí. A je jedno, jestli je to Cikán, nebo Afričan. Jsa vzdělán, chce se pohybovat mezi sobě rovnými, a na tu "lůzu" ze které vzešel, hodně rychle zapomene.

    superkarma: 0 18.01.2007, 16:47:02
  21. [75] a.... [*]

    odlaska: Když ty pořád nechápeš, že oni jsou opravdu jiní než my. Oni nechtějí pracovat, učit se, o něco se snažit.Oni si tam chtějí jen tak vegetit a všechno dostat zadarmo. Nevím do jaké míry lze změnit mentalitu lidí, jsem k tomu dost skeptická, možná po mnoho generací, krom toho..jsem zastáncem přírodních zákonů, ty vyřeší věci zcela spolehlivě, lidské zásahy jsou mnohdy kontraproduktivní a znamenají jen prodlužování agonie.

    superkarma: 0 18.01.2007, 16:31:27
  22. avatar
    [74] Vivian [*]

    (to je jenom takový přípodotek k těm příspěvkům, ve kterých zaznívá výraz "paradox" v úplně nesmyslné souvislosti...)

    superkarma: 0 18.01.2007, 16:31:13
  23. avatar
    [73] Vivian [*]

    Malé nahlédnutí do Slovníku cizích slov:

    paradox: nesmyslnost, logicky neřešitelný rozpor; nepravděpodobnost, protismyslnost

    Takže to, že já mám co jíst a někde jinde umírá někdo hlady, není vůbec žádný paradox.

    superkarma: 0 18.01.2007, 16:30:34
  24. [70] odlaska [*]

    a.... :

    Je mi jasné, že nepomůže pouze charita, že se o sebe musí naučit postarat sami. Jenže ten největší průser je, že tohle handrkování o tom,c o je morální a správné atd. odnášejí děti. Nevinný malý děti, který se narodí nezodpovědným rodičům. Máme je snad nechat umřít, abychom to rodičům nandali? Máme se k těm malým nevinným tvářičkám otočit zády?
    SAKRA- zaměstnáváme spoustu nejlepších mozků na světě, ne? Tak ať se to pokusí vyřešit. Já nic nevyřeším, bohužel. Ať vymyslí nějaký plán, jak je vzdělat a osamostatnit. Oni jsaou přece ty chytří! Místo, aby se zabývali blbostma, jako je atomová bomba, finance atd, ať tohle jednou provždy vyřeší. Všechno přece jde, když se chce.

    superkarma: 0 18.01.2007, 16:22:17
  25. [69] a.... [*]

    odlaska: Tvůj problém je v tom, že jsi zcela ve vleku pseudohumanistických západoevropských keců.Zajeď se do nějaké africké země podívat, pozoruj to tam chvíli, jak ti lidé žijí, popřemýšlej a pak nám řekni. Možná pochopíš, že tyhle lidi nemůžeš poměřovat našimi evropskými měřítky, že největší chyba, kterou děláme, je ta, že jim materiálně pomáháme, nezištně, aniž bychom od nich cokoli chtěli/ nemyslím, že bychom měli chtít prachy, ale měli bychom zato po nich chtít, aby se alespoň trochu naučili pracovat a starat se o sebe/. Takže jediná pomoc, kterou jim můžeme poskytnout, je vzdělání a potažmo s tím bychom jim měli vysvětlit, že mají zůstat tam, kde jsou, tam pracovat a žít a necpat se nám do Evropy, neb tady opravdu bez práce pečení holubi do úst nelítají, jak si to oni představují.

    superkarma: 0 18.01.2007, 16:03:35

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [68] Ťapina [*]

    odlaska: To nejde změnit, tak to prostě je. V moři jsou kvanta vody a na Sahaře nemají co pít, ale to jsou neměnná fakta.

    superkarma: 0 18.01.2007, 15:34:01
  2. [67] odlaska [*]

    Subinka:

    Ale nic..Ono to asi nemá cenu snažit se něco vysvětlit nebo změnit s vámi a podobně smýšlejícími lidmi...

    superkarma: 0 18.01.2007, 15:29:21
  3. [66] gentiana [*]

    Na rakovinu lidi umíraj mimo jiné proto, že se dožili čtyřiceti a neumřeli ve dvaceti na průjem ze špinavé vody. A 'nechat je umřít'.... to je logická pitomost. Lidi na něco umřít musí, tak proč ne zrovna na rakovinu. Ale to je na jinou debatu.
    Děti z dětských domovů velmi často mají haldy sponzorskejch dárků a neví, že chleba neroste na stromech, nakrájený a namazaný. Ale to je na jinou debatu.
    To, že se spousta jídla vyhodí, protože je v důsledku eurounijních dotací příliš levné, je na jinou debatu.....

    superkarma: 0 18.01.2007, 15:25:06
  4. avatar
    [64] Subinka [*]

    odlaska: mnooo a co jako?

    Verim ze nikdo z nas neni uplne pitomej a tohoto "propastneho rozdilu" si vsiml i sam

    superkarma: 0 18.01.2007, 15:16:10
  5. [63] odlaska [*]

    Je vidět, že jsem se opravdu špatně vyjádřila. Aspoň dle názorů z diskuze. Mě nešlo o to, aby jste zabalili svačiny a poslali je do Afriky. Afriku jsem udala pouze jako příklad.
    Chtěla jsem jen poukázat na paradox, že zatímco někteří lidé vyhazují tisíce za zbavení se tuku, jinde někdo umře hlady. Chtěla jsem poukázat na to, že kolikrát děti z dětských domovů nemají co na sebe a my jdeme na plastiku prsou, abychom do toho oblečení měli co dát.
    To jsem měla na mysli, jen ten propastný rozdíl!!!!!!!!!!!!

    superkarma: 0 18.01.2007, 15:11:34
  6. avatar
    [62] Gabi [*]

    katchabinka:

    superkarma: 0 18.01.2007, 15:07:30
  7. avatar
    [61] Subinka [*]

    Pianistka: je to chleba se syrem...

    zato celozrnej!!

    superkarma: 0 18.01.2007, 14:40:23
  8. [60] Pianistka [*]

    Jaký "už zase" ? O holení a polykání se tu mluví ob týden, tak proč ne hladovějící Afrika?

    superkarma: 0 18.01.2007, 14:37:32
  9. avatar
    [59] Subinka [*]

    uz zase? dejte s tim uz pokoj..
    co mam jako delat, poslat jim expres tu svacu co mi zbyla? nebo to muzu dat k dobru rovnou.. mate nekdo zajem?

    superkarma: 0 18.01.2007, 14:33:11
  10. avatar
    [58] k@tchabinka [*]

    Gabi: tak ji muzeme zabalit a poslat:)

    superkarma: 0 18.01.2007, 14:22:27
  11. avatar
    [57] k@tchabinka [*]

    Pianistka: ale praveze je vic nez driv :) Jenom se tvarime vic zaujate pro veci okolni.
    Kazdopadne lidem to asi mozna uz doslo. Ale co s tim ... po nas prece potopa:)

    superkarma: 0 18.01.2007, 14:21:56
  12. avatar
    [56] Gabi [*]

    To mě zase pobavilo Také znám takovou, co myslí na hladovějící děti v Africe. Proto žádné jídlo nevyhodí a dojídá zbytky po dětech. Vzhledem k tomu, že vaří podle hesla "to je jedno, jak to chutná, hlavně aby toho bylo hodně" vypadá opravdu "pěkně".

    superkarma: 0 18.01.2007, 14:20:08
  13. [55] Pianistka [*]

    katchabinka: dneska už bohužel není nic mimo náš dvoreček. A jestli nám to všem rychle nedojde, tak moje ani tvoje vnoučata už nestačí chcípnout ani na tu rakovinu . No nic, jdu se něčím nacpat do závodky a pokusím se zapomnenout na ty hladovějící děti

    superkarma: 0 18.01.2007, 14:19:38
  14. avatar
    [53] k@tchabinka [*]

    Pianistka: ano, s tim se snad da i souhlasit. Ale tve nebo me zivotni kredo je MUJ zivot.Ja. Takze nase uvahy o tom, jak jsou ty hruzy mozne, sahaji jen k plotu nase ja. Dal uz to neni nase starost. A ja se sice muzu pozastavovat nad tim, jakto ze z meho nedojezeneho hamburgeru nedostane maso pes v utulku potazmo hladovejici african ale to je tak asi vsechno, co s tim jsem schopna delat. Nas vsechny tyhle veci hrozne boli a jsme z toho hrozne zkrouseni, kdyz to vidime. Ale to je asi tak vsechno co s tim budeme delat ze. Protoze proc ? protoze je to mimo nas dvorecek.

    superkarma: 0 18.01.2007, 14:11:46
  15. [52] Pianistka [*]

    katchabinka: já jsem tou přírodou reagovala na argumenty holek níže.
    Já se do té diskuze nechci pouštět protože je podle mě opravdu složitá na debatu na netu. Navíc neoplývám uměním se písemně uplně zcela jasně vyjádřit.
    A taky si nemyslím že je řešení se míň cpát nebo že jsou dokonalou spásou humanitární akce. Ale na druhou stranu si uvědom ten paradox, že tady se opravdu denně vyhodí v hyper super a všude jinde tuny jídla, jehož výroba nás stála spoustu energie a životního prostřední. A kdesi umře děcko hlady.
    Nejsem radikální zastánce životního stylu např. zrovna těch afričanů, ale vadí mi jak jsou tady s tím někteří rychle hotoví.

    superkarma: 0 18.01.2007, 14:03:55
  16. avatar
    [51] Ťapina [*]

    Pianistka: Pročpak? Co to má za logiku? Sama uznáš, že kdybychom teď tady, s naší takřka stoprocentní přežitelností do plodného věku měli všichni deset a více dětí, tak jsme za dvě generace v pr... Rakovina a její léčba s tím nemá nic společného.

    superkarma: 0 18.01.2007, 14:03:37
  17. avatar
    [50] k@tchabinka [*]

    Pianistka: takze ano.Kdybychom se meli vratit do luna maticky tak nechat umrit ty, co umrit maji. Ale to jsme zpatky na stromech.

    superkarma: 0 18.01.2007, 13:56:10
  18. avatar
    [49] Lilinka [*]

    Když si někdo myslí, že Africe pomůže tím, že půlku své porce tam pošle, tak ať si to klidně myslí Hlavně, když mě nebude nutit dělat totéž...

    superkarma: 0 18.01.2007, 13:55:09
  19. avatar
    [48] k@tchabinka [*]

    Pianistka: my jsme uz mimo jakykoli prirodni kolobeh. umele rodime, umele dlouho zijeme.

    superkarma: 0 18.01.2007, 13:54:55
  20. [47] Pianistka [*]

    "V přírodě je to tak zařízeno"...takže to bychom snad taky měli nechat v současné době půl Evropy chcípnout na rakovinu, ne ?

    superkarma: 0 18.01.2007, 13:53:24
  21. avatar
    [46] Suzanne [*]

    Tím, že si dám menší porci, nikoho nezachráním.

    superkarma: 0 18.01.2007, 13:51:28
  22. avatar
    [45] k@tchabinka [*]

    :))) Bila zena by mela v tomto pripade mlcet :) az bude schopna zit samostatne bez otrokareni muzi(a nebude to povazovat za svou jedinou ulohu a sve zivotni blaho), az si bude cenit sama sebe takova jaka je, pak nebude potreba plastickych operaci. A hladomor v Africe ? to je jen dalsi moznost jak planetu trochu odlidnit. Protoze ve jmenu pokroku zijeme si kazdy svym vlastnim blahem a nejake hladove decko s nafouknutym briskem jest nam u perdele. Ne nadarmo se charitativni cinnosti v teto oblasti rika "hod si balikem do cerne diry". Takze kdo chce neco vazne delat, at se sebere a jde ty deti ucit cist a pracovat.
    A ja si jdu snist toho vurta.

    superkarma: 0 18.01.2007, 13:46:55
  23. [44] gentiana [*]

    Pianistka: ne, nejsem sociální pracovník, pouze jsem půl roku bydlela s holkou, co studuje africkou historii a svedly jsme několik strašlivých hádek a půjčovaly si knihy a tak. Takže bych řekla, že jsem aspoň vágně informována. Musím říct, že ta dívčina měla na moho věcí velmi kruté názory ohledně samoregulace ekosystému. Teď se chystá jet učit někam do Zimbabwe nebo kam, podle teorie, že nejlepší, co pro ty zatracený černochy může bílý muž udělat, je dát jim vzdělání, aby třeba přišli na to, že jim voda nevezme hlínu, když tam udělají zídku ze šutrů. Přinejmenším proto, že je jednodušší naučit je, aby se o sebe starali tam, kde jsou, a neotravovali v Evropě, kde akorát budou mít okna a skučet, že nemají bourák a telku jako bílý muž.....

    superkarma: 0 18.01.2007, 13:42:32
  24. avatar
    [41] Ťapina [*]

    Holt v přírodě je to tak zařízeno, aby další generace měla přibližně tolik členů, kolik minulá, jinak by na to doplatila stabilita ekosystému. Když mají dva rodiče dvě děti (a v některých rodinách jedno, zatímco v jiných tři), můžou přežít všechny. Ale když je někde pravidlem, že dva rodiče dají deset dětí, tak holt jim v průměru osm z deseti nedožijou dospělosti. Jinak to nejde, planeta není nafukovací

    superkarma: 0 18.01.2007, 13:16:06
  25. avatar
    [40] kareta [*]

    Chudí by mi hodili mou milovanou čočku s chili na hlavu, ale jestli jsou ochotní jíst, co uvařím, ať klidně přijdou. Podělí se s nimi rád i manžel s dětmi a nebudou zbytky.
    Dětské ručky vlasy brutálně škubou- byla bych plešatá.
    Krásné rty x hnusný zuby
    Afričani - no, cesta do pekla bývá dlážděna dobrými úmysly.

    superkarma: 0 18.01.2007, 13:13:10
  26. [39] Pianistka [*]

    Tohle téma je tak strašně složité...a vy to tady vidíte většinou tak jednoduše a jste s tím hned hotové...

    superkarma: 0 18.01.2007, 13:12:54
  27. avatar
    [36] Vivian [*]

    gentiana:

    superkarma: 0 18.01.2007, 12:54:22
  28. [35] gentiana [*]

    souhlasím spíš s diskusí = bílý muž dal černých chuďátkům antibiotika, takže prostě narušil běh přírody. V Evropě proces, kdy přestaly děcka umírat na špínu, proběhl pomalu a zároveň se vzrůstem životní úrovně a tedy i poklesem ochoty rodit, co to dá. Černá chuďátka nepochopily, že když si nasekají patnáct dětí, Doktoři bez hranic jim je vypiplají.... tak políčko, které uživí pět lidí, jim bude málo.... a budou mít hlad a umřou na hlad.
    Juano: můj otec má podobné postřehy z Keni, popsal to tak, že domorodci by rádi měli cocacolu, telku, auto a hodinky jako bílí, ale už jim uniká, že na to musí makat jako bílí....
    Prostě jiná kultura a já bych se do toho nepletla. Jedna věc je pomoci někomu v nouzi, ať už je to moje vlastní babička s minimálním důchodem, které občas donesu bednu jídla a koupím svetr, když na víc nemám, nebo nadace na vzdělávání sirotků, když mám na dvoře ropnou studnu. Ale své peníze dám na to, na co chci já a nějaké propagační kecy, že jsem vyžraná a Mbongo Mbongo má hlad, jsou tak na vyhození z hospody.
    Mimochodem, přizvukuji Rybulce (20.), já jsem taky těch patnáct kilo navíc nezískala tím, že bych kradla jídlo chudákům, ale po zpackané medikaci a pokud by zmizely stejně rychle, jak se objevily, kdybych poslala pytel zrní černouškům, tak ten pytel zrní klidně pošlu.

    superkarma: 0 18.01.2007, 12:51:18
  29. avatar
    [34] gerda [*]

    Manx: to máš ten atavistický pud zachování rodu, asi teda....

    superkarma: 0 18.01.2007, 12:48:02
  30. avatar
    [33] Zdenicka1983 [*]

    Manx: Afričani jsou holt nezmaři

    superkarma: 0 18.01.2007, 12:47:00

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: intimní kosmetika
Anketa: Pečete bábovky?
Jaké hračky kupujete svým vnoučatům?
Anketa pro maminky: Jaké kupujete hračky svým dětem?
Průzkum na téma finanční zajištění

Náš tip

Doporučujeme