barbie

V roce 2017 bude společnost Mattel navazovat na svou úspěšnou BARBIE kampaň “You Can Be Anything” (Můžeš být, kým chceš). Nejnovějším tématem jsou tatínci, kteří si, pro někoho trochu překvapivě, hrají se svými dcerami s panenkami Barbie.

barbie

Podívejte se na nejnovější spot, kde nebudou v hlavní roli malé holčičky, které znají dinosaury nebo cestují do Transylvánie, ale tatínkové. Tatínkové, kteří možná vypadají jako velcí tvrďáci, kteří by si s Barbie nikdy nehráli, ale kteří nakonec pro své dcery udělají cokoliv na světě. Protože ví, že čas, který stráví s se svými holčičkami hrou v jejich imaginárním světě je velkou investicí pro jejich budoucnost.

Celosvětový výzkum ukazuje, jak neocenitelnou investicí pro skutečný život je čas strávený ve světě fantazie a jak důležitý je rozvoj vztahu otce a dcery pro další generace dívek, které zažijí neuvěřitelný pocit svobody a nepřeberných možností.

Isabel Ferrer, marketingová ředitelka Barbie EMEA, pokračuje: „Velká část úlohy role táty je podpořit své dcery v jejich sebejistotě, nápaditosti a uvědomění.“

barbie

Reklama