Bulvár

Už se nechcem nikdy vracet


Pondělí večer, sál kina Aero. Je zaplněn především mladými lidmi. Ne, dnes se nehraje žádný nízkorozpočtový nezávislý film, jak je tomu tady většinou zvykem. Dnes tu vystupují umělci – herci, zpěváci, muzikanti.

Nevyprávějí veselé historky z natáčení. Čtou. Ani to čtení není veselé. Je varující. Smutné. Když přečetla Bára Hrzánová poslední dopis Milady Horákové, ženy, proti jejíž popravě protestoval r. 1950 celý demokratický svět, sál ztichl. A to ticho bylo dlouhé. Pak se ozval potlesk. Dlouhý potlesk. Vystupují další – herci Jan Budař, Martin Dejdar, Ivana Chýlková, Pavel Kříž, Martha Issová, zahrají a zazpívají muzikanti Lenka Dusilová, Michal Malátný, Ivan Hlas, Neřež, Bůhví, Support Lesbiens a další. Těm všem není osud této země lhostejný. Mluví o hrozbě komunismu. Varují před jejím návratem k moci. Koná se tu akce „Už se nechcem nikdy vracet (pohled do pravé tváře komunismu)“.

 

Před 16 lety padl komunistický režim. A po 16 letech si téměř 16 % obyvatel České republiky přeje, aby komunisté vstoupili do vlády. 14,5 % by rádo, aby KSČM tolerovala menšinovou vládu ČSSD. Nic na tom nemění fakt, že 37,6 % lidí je pro její zrušení a 32,1 % by ji nejraději viděla v opozici. Zůstanu u těch šestnáctek na začátku, 16 let uplynulo od zrušení totalitního státu. Státu bez demokracie, občanských svobod a práv. Nyní máme demokracii, politici jsou stejně zkorumpovaní jako dříve, ale můžeme proti nim svobodně vystoupit, hovořit, psát i žalovat. Máme práva, lidská práva, která byla dříve porušována. A přesto všechno chce 16 % lidí návrat komunistů do vlády...

A nejsou to jen obyčejní voliči, prostí občané. Jsou to politici. Je to premiér této země, který jako předseda nejsilnější vládní strany – sociální demokracie doporučuje nám, obyčejným voličům, prostým občanům raději volit komunisty, než nejít k volbám.

Totéž říká jeho najednou „věrný“ druh v boji ex-předseda vlády i strany Miloš Zeman. Když se pana Paroubka MF Dnes zeptala na akci v kině Aero, odvětil: „Já nevím, k čemu jsou tyto antikomunistické akce, pouze rozdělují společnost. Jestliže je v této společnosti tři miliony bývalých komunistů, co s nimi uděláme, postřílíme?“ Já je nechci střílet, pane Paroubku, ale nechci se s nimi paktovat, jako to děláte vy. A rozdělovat? To jsou mi dost povědomá slova z let před rokem 1989, tehdy se také objevovaly skupiny lidí, které chtěly „rozdělit“ společnost, dle tehdejší rétoriky soudruhů „tam nahoře“. A šli za to často do kriminálu.

Přitom vaše strana, pane Paroubku, byla zrušena a někteří její členové násilně včleněni mezi komunisty – ale to už je pro vás dávno, to jsou čtyřicátá léta minulého století. Vaše strana po převratu r. 1989 byla znovu obnovena. Hlásala do světa, že s komunisty už nikdy! Máme rok 2006 a vy se spojujete nejen s Marťany, ale i s komunisty. Vaši poslanci s nimi jako členové jedné strany zvedají ruce a schvalují jeden zákon za druhým. Jste premiérem demokratické země, země, která je členem Evropské unie a NATO. Ale komunisté vám nevadí, chcete s nimi po červnových volbách spolupracovat ještě úžeji. Někdo se jen usmívá, co nám mohou dnes udělat, a vůbec, když se tehdejší KSČ nezrušila po revoluci, co s tím teď naděláme. Ano, to je pravda, ale na rozdíl od minulosti máme opravdové volební právo, proto bychom opravdu neměli sedět na zadku, ale jít k volbám. V tom jediném s vámi souhlasím.

Je únor 2006, do voleb zbývají 3 měsíce. Rozmyslete se, prosím, koho volit. Slova, co zazněla v pondělí v Aeru, by měla být slyšet častěji, aby si ti, kteří se posmívají a jsou „v klídku“, udělali obrázek o tom, co dovedou být komunisti zač. A co všechno mají na svědomí…

 

P.S.: výtěžek z prodeje vstupenek na večer byl poukázán na konto skanzenu Jáchymovské peklo. Přítomní si mohli koupit trička s protikomunistickými nápisy - pokud byste měli zájem, můžete si vybrat na www.dekomunizace.cz...

 

   
22.02.2006 - Společnost - autor: Míra Šindrbalová

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [330] Aktij [*]

    X-Bella: a ještě ti nikdo nechtěl dát do čenichu

    superkarma: 0 25.02.2006, 13:45:01
  2. avatar
    [328] Aktij [*]

    X-Bella: no, když myslíš, že to je to jediné, co ti navodí pocit štěstí... . A čekat asi moc nepomůže, chce to něco udělat

    superkarma: 0 25.02.2006, 11:27:03
  3. avatar
    [326] Aktij [*]

    X-Bella: to ty jsi ta potrefená, že ses toho chytla? Takových nářků bylo víc a neboj, tolerantní jsem celkem dost, jenom fakt nemusím ty, co jenom nadávají a závidí, ale sami nic neudělají

    superkarma: 0 25.02.2006, 10:09:45
  4. avatar
    [325] Eva_CZ [*]

    X-Bella: napsala jsem ve Wordu a posilam ve vzkazu.

    superkarma: 0 25.02.2006, 01:04:07
  5. avatar
    [324] Eva_CZ [*]

    Karel93: mne bude za rok taky padesat. Protoze jsem pochopila, ze tam budu jen cekat a cekat a pak umru, aniz bych se dockala - a moje deti se taky nedockaji, jsem od 42 let v Americe a mam se jak prase v zite a jsem stastna a konecne muzu normalne zit.

    superkarma: 0 25.02.2006, 00:54:36
  6. avatar
    [323] Dudlajlama [*]

    Karel93: Moje sestra se svagrem doma podnikaji, sice prezivaji, ale za jakou cenu, vecne resi problemy podobne jako ty, neustale zaskakuji za zamestnance, dvakrat vykradeni, nedavno zjistili, ze je jedna (velice slusne placena prodavacka) okrada o nemale castky a porad dokolecka.

    superkarma: 0 24.02.2006, 18:10:56
  7. avatar
    [321] Aktij [*]

    Že já kráva jsem sem lezla, tlak mám infarktovej a žaludek jak na vodě z některých názorů . Právo na práci.. MUSÍM žít od výplaty k výplatě.. a na co mi je svoboda, když...

    superkarma: 0 24.02.2006, 10:30:03
  8. avatar
    [320] Karel93 [*]

    Galadriel: ale kdy to bude tady,my se toho už nedočkáme, když to sleduješ, tak ta naše společnost je strašně prohnilá, měli jsme před 15 lety s tátou obchod 4 prodavačky makali od rána do večera, lidi marodili a tak jsme pořád zaskakovali místo aby jsme scháněli odběratele, no a pak nás dvakrát vykradli pojistka stačila tak na třetinu škody a nikdy nikoho nechytli museli jsem spláce půjčku , platit lidi a nakonec jsme to po několika letech prodali zaplatili dluhy a byli rádi , že jsme na 0 teď jsou tam vietnamci a prodávají hadry, být mladší tak tu dávno nejsem

    superkarma: 0 24.02.2006, 09:54:12
  9. avatar
    [319] Dudlajlama [*]

    Karel93: a o tom to je, Karle, protoze tady se maji slusne i delnici, zvlast, kdyz jsou vyuceni v oboru, sikovni a neboji se maknout.

    superkarma: 0 24.02.2006, 02:48:49
  10. avatar
    [318] Karel93 [*]

    víte lidi kdo je opravdu svobodný a má " demokracii "a také si jí užívá ? jen ten, kdo má peníze, bohužel kdo je nemá není nic !!bez pěněz si k demokracii jen čucháš s pěnězma jí máš.... nemůže každý být podnikatelem a ing. někdo musí dělat za pár korun držet hubu a chodit do vietnamských tržnic!!! taky jsem cinkal a čekal a těšil, že si užijem demokr. dnes nechodím k volbám makat musím stejně jak za komoušů, protože jsem jen dělník s maturitou bojím se o práci, protože je mi 50 let a budu muset prodat barák, protože nemám na opravy.dnes je ekonomická nesvoboda, kdo to nezažil nepochopí !!!jó jinak nepotřebuju 300 000 US ročně, jak se tu někodo chlubí, že je má v USA, ale jen důstojně žít( mám dvě zaměsntání ) a já se ptám kdo za to nese vinu !! bohužel mi mnoho z vás odpoví, že já... že každý z nás je strůjcem svého štěstí.....a o tom to je ten život?? proto si myslím , že není dobré volit jak pravici tak ultralevici, ale ty kteří můžou zajistit spravedlivou společnost pro všechny, jak bohatý, tak pro ty co se živí rukama. bohužel nevím, která strana to je............

    superkarma: 0 23.02.2006, 23:56:00
  11. avatar
    [316] lucrezia [*]

    X-BELLA 311, so zaradenim do zivota neni problem. Moji synovci mali 13 a 14, ked prisli do Kanady, vystudovali univerzity, jeden to dotiahol az na PhD a dneska zaraba 300 000 US rocne.

    superkarma: 0 23.02.2006, 21:00:42
  12. avatar
    [315] Vivian [*]

    Luciš: to si děláš legraci, ne? Hergot... mladá holka, bezdětná, život před sebou, jazyk umí, možností nekonečno, a bude sedět doma na prdeli a takhle fňukat?
    Taky jsem kdysi žila od výplaty k výplatě, i bez práce jsem byla, prostě život bída. Kdybych čekala, až se něco změní a bude líp, žila bych teď pořád stejně. Jsem taky mladá (jako ty), bezdětná (jako ty), jazyk umím (jako ty)... no prostě si myslím, že máme stejné možnosti. Ruce máme zdravé, tak snad nebudeme čekat na zázrak, ale začneme se snažit samy... Jaký si to kdo udělá, takový to má.

    superkarma: 0 23.02.2006, 20:11:03
  13. avatar
    [314] Eva_CZ [*]

    X-Bella: tak jsem ti napsala tucnej prispevek a diky tomohle kravskymu serveru jsem dojela na Error, na kterej je upozornuju uz pul roku - samo, ze marne.

    superkarma: 0 23.02.2006, 20:03:21
  14. avatar
    [313] Dudlajlama [*]

    X-Bella: Deti se zadaptuji vetsinou lepe nez rodice , zvlast, kdyz jsou male. Taky se v cizine ceske deti dost dobre uci i pres jazykovy handicap. K necemu ten dril v ceskych skolach prece jenom je, tedy myslim zakladnich skolach. Co se tyce integrace cizincu do spolecnosti, nepoznala jsem lepsi zemi nez Kanada a USA, on tu totiz skoro kazdy odnekud prisel a vetsinou na ne nikdo nehazi ksichty, ze tu neni narozeny a tudiz ho neberou. Mozna se najde par vyjimek, vetsina lidi ale slusne zapadne. Ovsem v urcitem smyslu mi to prijde tvrdsi nez doma, taky tu nelitaji peceni holubi do huby, na druhou stranu sikovni lide se mohou chytnout a navic je tu v porovnani s CR relativni slusnost v podnikani, taky sluzby vsech druhu na uplne jine urovni, kdyz slysim kolikrat doma treba o neuveritelne zfusovane praci a temer zadne odvolani....(kamaradka renovovala a jeji story jsou primo hororove), to by bylo ale na kilometrovou debatu a ta sem nepatri, protoze je o ceskych volicich a komanceros .

    superkarma: 0 23.02.2006, 19:45:22
  15. avatar
    [310] Eva_CZ [*]

    Me to vsechno stalo kurna tvrdou praci. Hlavne na sobe. A myslite si, ze jsem sem jela s tim, ze tady na me cela Amerika cekala a snazila se mi to udelat hezky a prijemny? No velky hovno.
    A myslite, ze jsem ztratila pamet? Ja jsem v Cesku zila sama s 2 klukama, ja VIM, jak se tam zije. Ale mohla jsem tady tlachat a nenavidet Ameriku, na kterou nemam, nebo to zkusit. Nikomu z vas Ameriku neradim. Je to tezkej souper. A ze se mam dobre. Jo, mam. Ale neco to stalo a neco to pirad stoji, i kdyz uz mene a mene a mozna jednou dojdu do stadia, ze uz budu jen brat a nedavat.

    Ale ani kdyz jsme s klukama nemeli co zrat a nemohla jsem jim koupit boty a co ja vim, bych nevolila rudy svine. Nikdy! Ani kdyby mi slibovali 50 litru mesicne za muj hlas nadozivoti. Za 50 litru nadozivoti moje svoboda na prodej neni.

    Galadriel: a ty posli babu do prdele. A vy, co tak svorne Ameriku nenavidite, kolik let jste tady stravili?
    Ani den, co?

    superkarma: 0 23.02.2006, 19:10:35
  16. avatar
    [308] Dudlajlama [*]

    Nemam silu docist debatu do konce, protoze me v ni silne narusuji (krome jineho) neustale odkazy jiste pani na Irak a prohnilou Ameriku vubec . Vcera jsem cetla jeden vystizny komentar v NP a sice, jeden muslim podrizne druheho a ostatni volaji "smrt Americe". Nechapu, co ma ta Amerika spolecneho s ceskymi volbami a narustem komunistickych volicu, o kterych je tento clanek. Mezi nami, nez zit pod rudym vedenim komanceros (o zivote v muslimskem svete radsi ani nepremyslim), to ziju radsi pod tim americkych, i s temi zapory, ktere prinasi.
    Na druhou stranu, tendence k voleni socialnich stran je dneska v cele Evrope a temer po celem svete, takze se s touto nemalou casti volicu proste musi pocitat a nelze byt ignorovana.

    superkarma: 0 23.02.2006, 18:35:11
  17. avatar
    [307] Meander [*]

    X-Bella: Nepsala Nedám se na politiku, já si to radši odžiju Včera jsem měla ve schránce agitku socanů. To ti byly takový bludy, co se tam objevilo v těch jejich slibech, že bych to tam snad kosila...

    superkarma: 0 23.02.2006, 17:38:15
  18. avatar
    [305] Meander [*]

    X-Bella 296: Moje černobílý vidění? Co to? Jestli tě sere, že nazývám věci pravými jmény, tak si za ně holt dosaď eufemismy

    superkarma: 0 23.02.2006, 17:03:21
  19. avatar
    [304] Anouk [*]

    Luciš: A proc myslis, ze by se ti za hranicemi melo darit lepe? Ja bych ten Evy uspech nesvadela jenom na to, ze je v USA

    superkarma: 0 23.02.2006, 16:59:30
  20. avatar
    [303] Meander [*]

    Luciš: Je fakt, že když to jde, není důvod se bránit. Já byla na zkušené všude možně

    superkarma: 0 23.02.2006, 15:26:18
  21. avatar
    [302] Luciš [*]

    Meander: nemusí to být Rakousko, nemusím to být já, s takovým a takovým vzděláním . Kdyby byl po Evropě volný trh s pracovními silami, bylo by to lepší. Nikdo na nikoho nikde nečeká, ale je to blíž, bylo by to chlup lehčí si to zařídit, zkusit to v jedné zemi, v druhé.


    superkarma: 0 23.02.2006, 15:03:34

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [301] Bába Bára [*]

    X-Bella: Souhlas. Moje děti mi teď radši hned hlásí, že už byly volit - tak dlouho jsem do nich hučela, až to pochopily. No a já doufám, že nad tímhle "tlacháním" tady se třeba někdo zamyslí a k těm volbám přece jenom půjde

    superkarma: 0 23.02.2006, 15:03:29
  2. avatar
    [300] Meander [*]

    Luciš: V Rakousku jsem žila. Upřímně řečeno, asi bych radši snášela ty Amíky...

    superkarma: 0 23.02.2006, 14:50:51
  3. avatar
    [298] Luciš [*]

    Meander: protože nesnáším amíky. Anglicky umím, na tu letenku bych možná taky někdy našetřila, bohužel taky nemám na to se svým sebevědomím, abych to udělala, ráz naráz. Třeba se mi zadaří, až bude volný trh práce s Rakouskem, jestli někdy bude. Nejsou všichni lidi svobodomyslní, sebevědomí, zdraví, chytří, úspěšní, vzdělaní

    superkarma: 0 23.02.2006, 14:28:32
  4. avatar
    [297] Bába Bára [*]

    X-Bella: Měnit lidi kolem je fakt těžký. Ale můžu se aspoň pokusit měnit jejich názory - třeba aby nevolili komunisty. Už proto, že bych se nerada dočkala toho, že by nás komunisti znovu zavírali za to, co si myslíme a říkáme. A pokud se toho opravdu dočkat nechci, tak pro to taky musím něco dělat.

    superkarma: 0 23.02.2006, 14:28:30
  5. avatar
    [295] Meander [*]

    X-Bella: Cože? Tu první větu kurňa nechápu

    superkarma: 0 23.02.2006, 14:10:13
  6. avatar
    [292] Meander [*]

    X-Bella: Jo, a taky nesnáším komunisty, fašisty, fundamentalisty, kolektivní sporty, akné, vylepaný frajery se svalnatým mozkem, jablka a ananas

    superkarma: 0 23.02.2006, 14:02:32
  7. avatar
    [291] Meander [*]

    X-Bella: Když s tím nic nechtějí dělat, tak ať neotravujou. Když mi nestačí, co mám, tak se snažím mít víc, ne? Remcat není žádnej kumšt.

    superkarma: 0 23.02.2006, 14:00:37
  8. avatar
    [288] Meander [*]

    Sorry, nesnáším lidi, co furt jenom krafaj, jak nemaj na to a ono, ale prd s tím dělaj.

    superkarma: 0 23.02.2006, 13:56:12
  9. avatar
    [286] Meander [*]

    X-Bella: No dobře, ale ať si pak nestěžuje, drží klapačku a žije z toho, že tu má rodinu a přátele

    superkarma: 0 23.02.2006, 13:55:38
  10. avatar
    [284] Meander [*]

    Luciš: Najdi si lépe placenou práci, třeba v jiné lokalitě. A proč nemůžeš letět podnikat na Floridu? Byla jsi někdy vyhoštěná ze Států nebo co?

    superkarma: 0 23.02.2006, 13:45:00
  11. avatar
    [283] Luciš [*]

    spíš než o nadávání do krav je to o vcítění se
    nechápu, jak tu může někdo, kdo žije v úplně jiných podmínkách někoho jiného kritizovat
    Sytý hladovému nevěří. Komunisty nikdy volit nebudu, ale zkuste si žít za méně než je průměrná mzda v ČR, od výplaty k výplatě, bez vlastního bydlení, v zákonech ČR, totální bezmoci. Já se bohužel nemohu a nechci sbalit a letět podnikat na Floridu a nikdy bych o nikom jiném neřekla, že je kráva, když bude ty komunisty volit, poněvadž neví, kudy kam. A tihle "umělci" bohužel to východisko ze sraček, které tu jsou neukazují

    superkarma: 0 23.02.2006, 13:26:31
  12. avatar
    [280] Meander [*]

    Lindusha: Přístup "já nic nezachráním" je jednou z příčinm, že to tu jde do žumpy.

    superkarma: 0 23.02.2006, 10:38:32
  13. avatar
    [278] monca13 [*]

    tak to tady nefunguje, škoda, je na něm Paroubek, Marťan a předseda KSČM Filip a nad tím nadpis:
    TOTO JE PŘÍŠTÍ KOALICE?
    DĚKUJEME, NECHCEME!

    superkarma: 0 23.02.2006, 04:10:19
  14. avatar
    [277] monca13 [*]

    Nyotaimori: to já bych si radši dala na tričko obrázek (doufám, že se zobrazí):

    {{^OBR/auditoria/images/uzivatele/13/63/12.jpg^}}

    superkarma: 0 23.02.2006, 04:04:51
  15. avatar
    [276] Irka1 [*]

    Nyotaimori: amen.

    superkarma: 0 23.02.2006, 02:11:26
  16. avatar
    [274] Eva_CZ [*]

    Manx: hovada. Banda totalne blbejch hovad.

    superkarma: 0 22.02.2006, 21:41:27
  17. avatar
    [273] Blueberry [*]

    Komunisticka strana by mela byt proste postavena mimo zakon ve jmenu toho, co v minulosti zpusobila, kolika lidem znicila ci ukratila zivot. Nejake reci o tom, ze kdyz je demokracie, i ti komousi maji pravo se podilet na politickem zivote, ja proste neberu. Cesko potrebuje diktaturu - nekoho, kdo by to tam privedl trochu k poradku.

    superkarma: 0 22.02.2006, 21:27:13
  18. avatar
    [271] Eva_CZ [*]

    I ti blbci americti, ktere tak nektere z vas ( vetsinou ty nejblbejsi) nenavidej, ukazuji pred hokejovym zapasem okupaci v r.68.
    Ale perly svinim, fakt ze jo. Ja bych vas nahnala na Kubu, v cele se soudruzkou Gerdou. Pak se divite, ze vas tady nazyvam kravama jalovejma...

    superkarma: 0 22.02.2006, 21:07:45
  19. avatar
    [270] medved [*]

    Bába Bára: ja myslim, ze lidem, kteri chteji vraceni prava na praci je uplne zbytecne cokoliv vysvetlovat to je proste plytvani casem

    Lindusha: to je taky dobre ujety argument...nejdi k volbam a vyhrajou komousi se socanama, protoze komousi maji nejvic disciplinovany volice, kteri jsou zvykli na povinne volby a ke korytum...ja nechapu, ze vas to tak toci...me je uplne sumak, kolik bere poslanec nebo ministr a kolik si zalozi znamosti pro svou nasledujici karieru...ale kdyz "ty nahore" budou delat zakony, podle kterych se "nam dole" bude dobre a svobodne zit, tak je mi uplne sumak, kolik ze sve politicke kariery vytriskaji

    superkarma: 0 22.02.2006, 20:05:51
  20. avatar
    [268] Bába Bára [*]

    medved: Nebuď pesimista. Já věřím, že sarume, gerda a spol. nejsou typickým vzorkem české ženy. Nebo v to aspoň pevně doufám. Jinak bych se tu celý den nesnažila někomu něco vysvětlit

    superkarma: 0 22.02.2006, 19:35:33
  21. avatar
    [266] medved [*]

    ta debata je naprosto silena lidi, vy ste asi uplne zcvokli, ne ??????

    copak vam nedochazi, ze je v podstate uplne jedno jaka strana vladne, pokud je to strana demokraticka, ktera nam dopreje svobodu, coz komousi a jejich kamaradi socani urcite nejsou

    stat preci nedelaji politici, ale obcani...a jak vidim podle debaty dole, tak obcani CR je totalne tupe, nepoucitelne ovce, ktere si opravdu nic lepsiho nez maji nezaslouzi

    superkarma: 0 22.02.2006, 19:05:31
  22. avatar
    [265] Bába Bára [*]

    ratonito: Aha, už jsem to taky pochopila, tak promiň. Jsem dneska - po téhle debatě - tak trochu alergická na lidi.

    superkarma: 0 22.02.2006, 17:57:37
  23. avatar
    [264] Vivian [*]

    ratonito: tak to jo, to už chápu

    superkarma: 0 22.02.2006, 17:55:31
  24. avatar
    [263] ratonito [*]

    Bába Bára: nemyslela jsem konkrétní osoby a tebe už vůbec ne.

    superkarma: 0 22.02.2006, 17:54:48
  25. avatar
    [262] ratonito [*]

    Vivian: Myslím to, že spoustě lidem se nelíbí režim jen proto, že nemůže si dovolit žít jak prasata v žitě, aniž by se o to sama nepřičinila. Takže volit půjde toho kdo dá víc. Nebo né dá ale slibuje. A věří tomu.

    superkarma: 0 22.02.2006, 17:53:44
  26. avatar
    [261] Bába Bára [*]

    ratonito: Jak to myslíš? Ty co tady brání komunisty, jistě Paroubka uctívají už teď. Já a pár dalších jsme snad jasně dali najevo, že svoboda je u nás na vrchních příčkách našeho žebříčku - a určitě před penězi (se svým příjmem jsem spokojená a i když na kontě nemám miliony, nestěžuju si). Takže do koho ses prosím strefovala?

    superkarma: 0 22.02.2006, 17:52:16
  27. avatar
    [260] ratonito [*]

    Vivian: No třeba tak: Holka na mateřské, budu volit Paroubka slibuje 7000 mateřskou, takhle jsem závislá na manželovi. Proč nejde do práce a je závislá? Děcko je už velké a práci než šla na mateřskou měla takovou, že školka by musela být otevřena non stop aby ho tam mohla dávat protože dělala na směny. Tak je jedno jestli je děcku dva roky nebo 5.
    Další od roku 1995 nezaměstnaná. No jo není práce a pokud jo tak za málo peněz. Dejte víc a já půjdu do práce. Ale kdo by taky chtěl někoho se základkou. Atd.

    superkarma: 0 22.02.2006, 17:51:17
  28. avatar
    [259] Vivian [*]

    ratonito: teď jsem tě asi nepochopila... co tím myslíš?

    superkarma: 0 22.02.2006, 17:35:23
  29. avatar
    [258] Meander [*]

    ratonito: No proto!

    superkarma: 0 22.02.2006, 17:31:10
  30. avatar
    [257] ratonito [*]

    Meander: Kdepak, ANARCHIÉÉÉ

    superkarma: 0 22.02.2006, 17:26:33

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Výzkum žena-in.cz – téma bolest, horečka a nachlazení
Trápí vás exém? Zapojte se do testování RadioXar

Náš tip

Doporučujeme