Vztahy

Už nemiluji svého muže... co s tím?

Dobrý den,
četla jsem na Vašich stránkách výzvu, abychom se svěřili se svým trápením.
Já jedno mám, pro někoho možná bezvýznamné, pro mě nabývá čím dál obludnějších a hrozivějších rozměrů a už si sama neumím poradit.

Jsem vdaná šest let, předtím jsem se svým mužem dva roky chodila. Máme dvě malé děti, před nedávnem jsme se přestěhovali do krásného nového bytu, kde máme dost místa, děti mají své pokoje. Já jsem na mateřské dovolené, ale už za půl roku bych měla jít do práce. Manžel má slušné zaměstnání a velice dobrý plat. Teoreticky si nemáme nač stěžovat.

Jenže já mám pocit, že už svého muže nemám ráda. :-(
Tenhle můj pocit se táhne už asi rok a půl a přicházelo to postupně. Nejdříve jsem měla čím dál menší chuť na sex, později se z našeho vztahu vytratily i běžné něžnosti, polibky na přivítanou, drobné pohlazení. Došlo to tak daleko, že za poslední dva měsíce jsme se milovali jen jednou.

A nejhorší je, že mi to vůbec nechybí, nechybí mi ani ty něžnosti, nechybí mi ani manžel, když je v práci, netěším se na něj. Prostě jen tak žijeme vedle sebe, ne spolu. Nehádáme se, navenek to nevypadá, že bychom měli nějaké problémy.

Opravdu netuším, co se to děje, co bych měla dělat. Připadá mi podivné, že nemám chuť se milovat, že mi nechybí ani něha a láska. Jsem citově úplně prázdná.

A nevím, co dál dělat, jak všechno vrátit do starých kolejí. Nebo se to nedá vrátit? Už manžela nebudu mít nikdy ráda? Nebude mě přitahovat? Netuším, co se se mnou děje.
Myslíte, že by mi někdo mohl poradit?

Děkuji

   
03.02.2005 - Láska a vztahy - autor: Čtenářský příběh

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [186] Mickey Mouse [*]

    Z pozice manzela, který takovou "znudenou" manzelku má doma, musím říct, že je to šílené! Nejspíš se s ní rozvedu. Vím, že se mě štítí a nestojí nejn o sex, ale o žádné mazlení či jenom doteky. Ani líbat se nechce. Nejde s ní o tom mluvit. Jen se mohu trápit. Podle ní je to normální, protože manželství je přece o zajištění rodiny. A také si prý za to mohu sám, protože bych s ní chtěl být a snažím se jí dotýkat a hladit. Ne, nemá zájem to řešit, jí to tak vyhovuje! Co s tím?

    superkarma: 0 04.02.2005, 09:51:09
  2. avatar
    [182] Galina [*]

    elephant: ad 124 ta kamarádka je kamarádka už přes rok...myslím,že mezi nimi nic víc není,ale vím,že mi ji dlouho zapíral...mluvil o kamarádovi(klukovi),schovával mobil...jezdil za ní a sní...a mě nechal doma.myslím,že ji miluje,ale miluje i naši dcerku...takže neví,co má dělat.vyřešila jsem to za něj...v létě se stěhuju!!!

    superkarma: 0 03.02.2005, 18:16:43
  3. avatar
    [178] elephant [*]

    Klarais 175: v některých případech, kdybych věděla to, co vím teď, tak se jim obloukem vyhnu

    superkarma: 0 03.02.2005, 15:33:46
  4. avatar
    [177] elephant [*]

    Lenule22: hm ono většinou problémy v posteli bývají následkem jiných problémů.....ale Klarais má pravdu, v každém vztahu jsou krize.snad je spolu vyřešíte

    superkarma: 0 03.02.2005, 15:31:07
  5. avatar
    [176] Markýza [*]

    gryzli 170:

    superkarma: 0 03.02.2005, 15:29:52
  6. avatar
    [169] elephant [*]

    Klarais 159:ráda? šílím blahem. ty omyly byly fakt dobrý akorát do tý postele. a kdybych s některým z nich zůstala, tak bych teď třeba vůbec nebyla s

    superkarma: 0 03.02.2005, 15:20:19
  7. [168] Rikina [*]

    gryzli: jseš rychlejší :-))) no nebudem to rozpitvávat, protože nakonec bys mě třeba přesvědčil, že na té "vývojové psychologii" by mohlo něco být - a to bych třeba těžce nesla :-)))

    superkarma: 0 03.02.2005, 15:20:10
  8. avatar
    [166] Markýza [*]

    Klarais: no teď to říkám

    superkarma: 0 03.02.2005, 15:19:53
  9. avatar
    [164] Markýza [*]

    gryzli: no právě - stará lidová moudrost říká, že kdyby se všichni chlapi dali do jednoho pytle a pak si jednoho vytáneš, tak je to úplně jedno, kdo to je, protože se liší pouze barvou očí a množstvím absence vlasového porostu, který může mít odlišnou barvu.

    superkarma: 0 03.02.2005, 15:19:10
  10. avatar
    [158] Markýza [*]

    gryzli: zářezy na "pažbu" jsem si svého času dělala já, a dva za týden byla slabota, díky tomu jsem poznala, že všichni chlapi jsou stejní, takže z čeho si vybírat.

    superkarma: 0 03.02.2005, 15:12:37
  11. [156] Rikina [*]

    gryzli 147 : zato tímhle sis to u mě pokazil - k tomu už mám výhrady...

    superkarma: 0 03.02.2005, 15:11:25
  12. avatar
    [154] elephant [*]

    gryzli 152: dva zázraky za den, no to mě porazí

    superkarma: 0 03.02.2005, 15:10:02
  13. avatar
    [152] elephant [*]

    gryzli 147: stal se zázrak, já s tebou souhlasím!!!

    superkarma: 0 03.02.2005, 15:08:43
  14. [150] Rikina [*]

    gryzli 135: ježíšmarjá - chlap, kterej promluvil rozumně - nešálí mě zrak ? Tenhle odstavec podepíšu do posledního písmenka

    superkarma: 0 03.02.2005, 15:07:51
  15. avatar
    [149] elephant [*]

    Lenule22:a jemu nevadí, že spolu nespíte?

    superkarma: 0 03.02.2005, 15:06:19

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [146] elephant [*]

    Klarais:tak to je těžce v pohodě. mě to nevyšlo mnohem víckrát

    superkarma: 0 03.02.2005, 15:04:43
  2. avatar
    [140] elephant [*]

    gryzli: 4 za 7 let je hodně??????

    superkarma: 0 03.02.2005, 14:49:08
  3. avatar
    [136] Markýza [*]

    violetta: ale proč je jí to odporné - protože se ňahňala v pocitech a citech.

    superkarma: 0 03.02.2005, 14:38:27
  4. avatar
    [131] Markýza [*]

    sunnynka 117: no jo, ale u mě to tenkrát bylo právě z nudy a nedostatku činnosti, a tím jsem měla pocit zbytečnosti - tak jsem začala studovat a pak jsem šla do práce.
    Teď mě nebudete mít rády, ale ženská musí mít furt co dělat a mít plnou hlavu starostí, jinak se začne ňahňat v citech a pocitech a je konec.

    superkarma: 0 03.02.2005, 14:23:08
  5. avatar
    [124] elephant [*]

    Galina 122: hm tak to je problém....a co on tebe? je ta kamrádka jen úlet, zpestření, nebo je v tom něco víc?

    superkarma: 0 03.02.2005, 14:03:38
  6. avatar
    [122] Galina [*]

    elephant: ad18...mám spoustu kamarádů,ale bohužel manžela mám pořád moc ráda...

    superkarma: 0 03.02.2005, 13:49:49
  7. avatar
    [118] sunnynka [*]

    Markýza: a u mě....z nudy to určitě není a tak dumám v čem je zakopaný

    superkarma: 0 03.02.2005, 13:08:30
  8. avatar
    [117] sunnynka [*]

    Markýza: no vidíš to, sama říkáš, že jsi na MD měla podobné pocity a když si pročteš trošičku reakce, tak uvidíš, že tohle se netýká jen žen s dětma. Nemůžu mluvit za Ivetu, ale fakt mi nepřipadá, že by tyhle pocity měla z nudy

    superkarma: 0 03.02.2005, 13:04:16
  9. avatar
    [116] Markýza [*]

    violetta: no a máš jasno.

    superkarma: 0 03.02.2005, 12:58:19
  10. avatar
    [115] Markýza [*]

    sunnynka: sorry - já nečetla debatu, já reagovala na článek - co celé dny dělá? má konečně velký byt? a co v něm dělá, šůruje furt dokola? děti mají své pokojíky - snad se jim trochu věnuje?
    Pokud vím, ty se asi nenudíš - jak tak sleduju na auditkách - a příloha o hubnutí je čím dál lepší. Jestli ty máš pocit nějaké krize, asi to bude o něčem jiném.
    Já znám paní (a nemyslím tím Tanzi), lterá je doma patnáctý rok s postiženým dítětem, neustále se něčím zaobírá, naposled založila sdružení maminek, aby si mohly pronajmut místnosti a založit klub pro maminky. Nehledě na to, že si přivydělává "rukodělnou" činností, i když má manžel velice slušně placené místo a ona by nemusela brát nic - ani to POB, je tak zaměstnaná, že o nějakých manželských krizích ani nepřemýšlí, natož aby je prožívala.
    Já jsem na MD taky měla pocit, že to není ono, že už ta láska jaksik není, nakonec jsme si s mnaželem sedli a vypovídali jsme si co máme na srdci - teď jsme spolu třináctý rok v pohodě (i co se sexu týče).

    superkarma: 0 03.02.2005, 12:54:53
  11. [113] Jipa [*]

    blanca: To je to nejsložitější...miláčkové naši malí....ale většinou děti rozchod rodičů dokážou přijat bez problémů POKUD není problémový ten rozchod....Děti trpí hlavně, když se dospělí nedokažou domluvit tak nějak "kultivovaně"...
    Přeju správné rozhodnutí a ...někdy dej vědět, jak to vypadá...a pokud budeš mít cestu do Prahy, nabidka platí!....

    superkarma: 0 03.02.2005, 12:50:09
  12. avatar
    [111] sunnynka [*]

    Markýza: tak tohle je teda dost hnusné, nemyslíš? Podívej se kolik holek má podobný problém, já sama jsem ho přiznala taky a fakt nemám pocit, že bych byla málo zaměstnaná, nudila se a měla takové pocity právě z tohohle

    superkarma: 0 03.02.2005, 12:43:30
  13. avatar
    [110] blanca [*]

    Jipa: Škoda, že nejsem z Prahy, určitě bych na ten squash někdy přišla. Ale dík za nabídku . Budu muset zůstat u nohejbalu. To je taky docela dobré odreagování. Abych se vrátila k problému ... nejhorší je, že pokud se rozhodnu pro rozvod, nevím jak to mám vysvětlit dětem.

    superkarma: 0 03.02.2005, 12:42:12
  14. avatar
    [109] Markýza [*]

    běž do práce - nudíš se a vymýšlíš p*viny

    superkarma: 0 03.02.2005, 12:34:46
  15. [103] Rikina [*]

    stehlicek: někdo by řekl, že právě ten pocit zamilovanosti do jiného, než koho mám doma, je horší než nevěra...

    superkarma: 0 03.02.2005, 11:42:08
  16. [102] Jipa [*]

    ne ustále, ale ustála....

    superkarma: 0 03.02.2005, 11:41:13
  17. avatar
    [100] sara.l [*]

    jééééééé co bych za to dala mít se jako ty ,ale co zkusit na čas oddělené ložnice,četla jsem o tom a většinou to fakt zabralo,samozřejmě nemůžeš na muže vybalit,že tě nepřitahuje to by asi těžko rozchodil a ani by nevěděl,která bije,chlapi jsou prostě jini a ten tvůj pro vás dělá všechno,city se dají obnovit,myslím,že se trošku nudíš,protože jsi pořád doma s dětmi a to se nám ženským v hlavě honí věcí. pokud nastoupíš do práce určitě se spousta věcí změní hlavně to prosím tě neřeš nevěrou je to zbytečné a potěšilo by tě to jen na chvíli.Moc bych se v tom nepatlala a manžela do toho taky moc nezatahovala přečti si příspěvky na netu nebo v časopisech tam najdeš spoustu příběhů,ale byla by škoda vztah ničit bez vážných důvodů.vychovávat dvě děti sama to není žádný med vím,to.Tak hodně štěstí

    superkarma: 0 03.02.2005, 11:40:52
  18. [98] Jipa [*]

    stehlicek: Znám jednu která to ustále a hluboce před ní smekám. V době manželské krize, jezdila s kamarádem do čajovny, on jí povídal jak je užasná, tisknul jí ručku a krmil ji tajně nugátovou čokoládou....A ona tak přečkala nekontaktní období svého manžela ve vší počestnosti a ještě skvěle naladěná (pán byl donchuan a rozhodně psychickou újmu neměl!!!) A tomu já říkám: TĚŽKÁ FRAJEŘINA

    superkarma: 0 03.02.2005, 11:39:07
  19. [96] Rikina [*]

    Vrátit do starých kolejí se nedá. Po letech ( a někdy už po měsících ) ta první zamilovanost odejde, a je potřeba vybudovat něco jiného, jiný základ pro vztah, nazvala bych to spíš důvěrné přátelství. Dřív jsem si myslela, jako mladé děvče, že je to tím, že to nebyl ten pravý, ten správný princ na bílém koni ( či v bílém mercedesu ). Dnes, ve věku zralejším a po řadě zkušeností si myslím, že na vztahu je potřeba pracovat, snažit se ho rozvíjet, hledat ty lepší stránky, a ty slabší tolerovat, pokud to lze. Není ideální muž, vždycky přijde to "rozčarování", kdy spadnou ty růžové brýle, a přijdou obyčejné všední dny a starosti. Říká se, že 7.rok je ta kritická doba pro trvání manželství :-))) Někdo to zvládne sám, někdo s pomocí přátel, a někdo potřebuje radu psychologa...

    superkarma: 0 03.02.2005, 11:36:59
  20. avatar
    [95] Olina [*]

    páťa: to je fakt, tak to já mám ve svým okolí spíš ty, co nemají rádi, když se hodně mluví o blbostech.

    superkarma: 0 03.02.2005, 11:34:58
  21. [94] Jipa [*]

    stehlicek: Na to ale musí být žena opravdu silná osobnost , aby ustála tu euforickou zamilovanost a zároveň vědomí nedotkutelnosti přístavu...spousta jich už "želela" na příležitost, která dělá zloděje!!!

    superkarma: 0 03.02.2005, 11:34:06
  22. avatar
    [93] páťa [*]

    Olina: možná máš pravdu,ale určitě záleží i na povaze toho chlapa. mně se osvědčilo mluvení o všem a od té doby co to praktikuju já i tak není probléma.

    superkarma: 0 03.02.2005, 11:30:01
  23. [92] stehlicek [*]

    Ahoj holky, trochu to tu rozcisnu, snad me neukamenujete. Nepremyslely jste nekdy nad paralelnimi vztahy? Proste doma mit ten svuj pristav a pritom si nekde jinde uzivat ten opojny pocit zamilovanosti - prave jen pro ten pocit. Pozor! Nemluvim ted o nevere, o sexu. Jen o te "vedome" zamilovanosti do nekoho jineho, o sneni, o fantaziich...

    superkarma: 0 03.02.2005, 11:28:38
  24. avatar
    [91] Žábina [*]

    řešení by taky bylo na čas se rozejít...třeba na měsíc se odstěhovat, já nevím třeba k rodičům...a pak by se vidělo, jestli ti bude chybět...

    superkarma: 0 03.02.2005, 11:22:51
  25. [87] Jipa [*]

    blanca: A NEEBOO...jestli jsi z Prahy pojď se mnou někdy na squash a "vymlátíme" tu únavu z boje o vztah na kurtu.

    superkarma: 0 03.02.2005, 11:07:00
  26. avatar
    [86] Olina [*]

    páťa: nesouhlasím s tím, že to chce mluvit hodně o sebemenším problému. Už párkrát jsem se stkala s tím, že se zabejvám úplnejma hloupostma a zbytečnostma. Takže mluvit ano, ale hodně jenom o tom důležitým a o sebemenší zbytečnosti se buď jenom zmínit nebo si říct, že na tom nezáleží a přejít to (pokud na tom opravdu nezáleží).

    superkarma: 0 03.02.2005, 11:03:37
  27. [85] Jipa [*]

    blanca: no tohle je třeba trošku radikálnější reakce...ztratilas trpělivost...tak mu to řekni, nechce komunikovat...odjeď i s dětma na dovolenou, k rodičům( a výhružně se tvař před odjezdem)...chvíli neper a nevař...já nevím...a jestli se ti do toho nechce, tak se na to vykašli...a zachraň si své duševní zdraví pro děti...nejde žít bez následků v lhostejnosti

    superkarma: 0 03.02.2005, 10:59:52
  28. avatar
    [84] Olina [*]

    Vzpomněla jsem si na jeden článek, co tu před časem vyšel, kde radili, jak ten vztah oživit - připravit doma výbornou večeři se svíčkama, hezky se upravit a oblíknout, dát si dobrý pití...

    superkarma: 0 03.02.2005, 10:57:45
  29. avatar
    [83] elephant [*]

    blanca:moje kamarádka se právě rozvádí (má 3 děti, její přítel je taky v rozvodovém řízení) nechtěla se rozvádět kvůli dětem. ale pak už to nemohla vydržet, manželovi bylo všechno jedno - ona, děti, byt ve kterém bydlí..... teď sice prožívá "krušné" období, rozvod je teprve na začátku, ale vzhledem k tomu, že manželovi bylo vždycky všechno jedno, tak je mu vcelku jedno i ten rozvod, takže vše řeší v pohodě a klidu.
    ono asi fakt nemá cenu zůstávát ve vztahu, kde se už ani jeden nechce snažit.

    superkarma: 0 03.02.2005, 10:56:08
  30. avatar
    [81] elephant [*]

    páťa: tak to gratuluju, to se často nepodaří. většinou se lidi už znovu dohromady nedají

    superkarma: 0 03.02.2005, 10:51:18

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa na téma osteoporóza
Anketa na téma: Zubní zdraví

Náš tip

Doporučujeme