Rodina

Už nechci žít od menstruace k menstruaci !

Vždy jsem děti chtěla.
Nebyl na ně čas, bylo třeba něco našetřit, splatit byt, zařídit ho a pak jsme museli ještě cestovat a taky kariéru dělat...

Až když jsem se přehoupla přes třicet, začalo něco ve mně bít na poplach.
"Dítě teď, anebo nikdy," křičely na mě mé biologické hodiny.

Manžel se nijak nezdráhal, a tak jsme náš sexuální život osvěžili tím malým, více méně technickým detailem. A četnost postelových radovánek také stoupla a ani zde manžel nic nenamítal.

Nic se ale nedělo. Menstruovala jsem dále se železnou pravidelností .
Časem jsem si začala kupovat těhotenské testy, jejichž funkčnost jsem zkoušela při sebemenším zdržení mého cyklu. Stále jedna čárka..

Čas běžel a já jsem po prvních nezdarech byla řádně seznámena s průběhem oplodnění a jak k tomuto zázraku dochází. Nevyhnutelně došlo k tomu, že jsem si začala měřit bazální teplotu.
Ano, jistě to znáte, vše za účelem zjištění termínu mé ovulace.

Když jsem již věděla přesný čas mého plodného období, tak manžel přestával být tím naprosto poslušným "samcem". 
Povolávala jsem ho totiž "do akce" v nejrozmanitějších a v nejnevhodnějších situacích. 
Nejednou musel zrušit  pracovní meeting či pánský večírek. A to tedy nebyl už tak rád.

Od počátku našeho snažení uplynulo už spousta měsíců. 
Doktoři tvrdí, že jsme oba v pořádku. Jsem znalcem v problematice početí a ovládám odborný slovník. Dostala jsem se přes pojmy - metoda paní Mojžíšové, spermiogram,  anovulační cyklus, žluté tělísko atd.   A STÁLE NIC !!

Jak říkám, nechci žít od menstruace k menstruaci.
Prý se na to nemám tolik soustředit, ale to tedy nevím, jak zařídit. Vždyť já už nemyslím na nic jiného!

Manžel zaujal postoj trpícího býka, plnícího svou úlohu za účelem spokojenosti své družky. Ale jak dlouho to vydrží? A co já, už se nemohu dívat na miminka, vždy se rozbrečím a těhotné ženy dokonce přehlížím. 

A tak si často říkám, že jsme to s tím cestováním a kariérami neměli tolik přehánět.
Možná na mě začaly mé hodiny křičet příliš pozdě...

Ale nebojte, odvahu a vůli neztrácím.
Věřím, že se to i nám jednou povede. Jen aby to manžela nepřestalo bavit, jeho totiž mé svádění za účelem oplodnění začíná nudit.

 Veronika

Znáte to?
Jak jste otěhotněly vy? Neznáte nějaký "fígl"?  Poraďte cokoliv!

 

Poznámka pro zcela neznalé.
Za pár mající problémy s otěhotněním se považuje ten, který nepočal dítě ani po roce snažení.  

Chcete vědět, jak naplánovat otěhotnění ? Klikněte na odborný článek zde -
http://www.porodnice.com/default.asp?rubrika=1&podrubrika=32

     
   
17.05.2004 - Těhotenství a porod - autor: Jindřiška Kleknerová

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [101] peguša [*]

    Dlouho jsem nečetla zdejší příspěvky, až teď. Móóóóóc gratuluju. Strašně fandím každému, komu se zadaří. Jak už jsem psala někdy dřív, nám to dlouho nešlo a tak jsem šťastná za kažou spokojenou těhulku. S nevolností ti ale neporadím. Mě totiž ani při jednom nebylo nic. Kdyby mi doktoři neřekli, že jsem v tom, málem bych o tom nevěděla. Přeju ať to brzo přejde a hlavně, ať to dobře dopadne.

    superkarma: 0 16.06.2004, 19:01:51
  2. avatar
    [96] Lilijka [*]

    Pitrís: Tak jsem definitivne negativni, mozna je to ted tak lepsi. Preju at vsechno vyjde

    superkarma: 0 21.05.2004, 12:50:50
  3. avatar
    [95] Irena1 [*]

    Pitrís: Ahojky, dej vědět, jak pokračuješ, jsem zvědavá a držím palce

    superkarma: 0 21.05.2004, 11:39:54
  4. avatar
    [93] *Kotě* [*]

    Gabriela: Já bych teda klidně dělala stojky, jen když to děcko budu mít!

    superkarma: 0 20.05.2004, 09:21:18
  5. avatar
    [89] Irena1 [*]

    Pitrís: jejda, já tě přece nechci přesvědčovat, že si to namlouváš jen vím z vlastní zkušenosti, že občas je test pozitivní, protože prostě hormony blázní a nebo jde o chemické těhotenství - já sama už bych si nikdy test nekoupila, pokud bych neměla hodně velké zpoždění - to zklamání je pak moc velké, víš?

    superkarma: 0 19.05.2004, 14:36:21
  6. avatar
    [87] Irena1 [*]

    teda těhotenství samozřejmě

    superkarma: 0 19.05.2004, 10:01:47
  7. avatar
    [86] Irena1 [*]

    Sandy: přečti si článek a reakce u falešné březosti...

    superkarma: 0 19.05.2004, 10:01:14
  8. avatar
    [84] Lucka * [*]

    Gratuluju Vám všem nově těhotným !!!!!

    Od května už taky neberu žádnou antikoncepci, tak jsem na to zvědavá. Držte nám prosím pěsti ať to vyjde brzy (nebo už vyšlo :-)))) Lucka

    superkarma: 0 18.05.2004, 22:55:26
  9. avatar
    [82] Irena1 [*]

    Pitrís: držím palce ale jinak všeobecně: Holky, neblbněte - kdyby ten test selhal a jen byste si něco nalhávaly, zbytečně se pak budete stresovat. Vím, že se to snadno říká, ale je to tak Počkejte s výpočty a opravdovou radostí až na doktora

    superkarma: 0 18.05.2004, 14:44:37
  10. avatar
    [79] Lilijka [*]

    Pitrís: Taky si myslím, že je u mě brzo, mam zpoždění jen tři dny...Ale břicho mě bolí tak pět dní a pomalu to přestává. No uvidim.

    superkarma: 0 18.05.2004, 08:54:45
  11. avatar
    [77] Lilijka [*]

    Pitrís: GRATULUJUUUUU !!!!!!!!
    Já negativní. Jakej test si měla?

    superkarma: 0 18.05.2004, 08:36:54
  12. [74] Chana [*]

    Tak tohle všechno jsem taky zažila - dvakrát. Poprvé snažení trvalo 2 roky, otěhotněla jsem pak po laparoskopii, kde mi odstranili drobné srůsty - bylo to hned 2. měsíc po operaci, a je fakt, že v té době jsem na miminko žádné myšlenky neměla - chystali jsme svatbu, byly problémy a stresy v práci atd. - takže těhotenství mě překvapilo.
    A další snažení bylo přes 4 roky - cvičila jsem Mojžíšovou, další laparoskopie už nepomohla, takže IVF - nevěřila jsem ale vůbec, že by se to mohlo povést, nikoho takového jsem neznala, takže jsem na do toho šla jen pro klid duše, abych si později nevyčítala, že jsem to nezkusila (byla jsem smířena s tím, že asi zůstaneme jen u jednoho dítka) - a bác ho, hned na poprvé dvojčata...
    Takže teď se pro jistotu krmím HA, protože věřím tomu, že teď, kdy už další děti nechci, bych určitě otěhotněla natošup.
    Ta psychika dělá hodně.

    superkarma: 0 17.05.2004, 21:38:24
  13. avatar
    [69] Ladia [*]

    Je to těžký na to nemyslet, ale většinou se to vyplácí.
    Taky jsem byla dost na nervy, každou MS jsem obrečela, pak jsem zahodila "flintu do žita" a hnedle otěhotněla
    Jeden fíglík jsem ale používala, těžko říct, jestli úspěšně nebo ne... po podložit zadeček polštářem, aby se ty mršky-spermie dostaly co nejdál

    superkarma: 0 17.05.2004, 15:35:32
  14. avatar
    [66] Irena1 [*]

    TreasureIsland: tak gratuluju a držím palce, ať to není planá radost

    superkarma: 0 17.05.2004, 15:02:55
  15. avatar
    [64] TreasureIsland [*]

    Pitrís, Lilijka: Já si udělala test před 15 minutami a je pozitivní !!!!!!!!!
    Já se zblázním štěstím !!!

    superkarma: 0 17.05.2004, 14:44:19
  16. avatar
    [63] Irena1 [*]

    Nemáte někde souhrnně a ověřeně napsáno, co se doporučuje užívat před početím? matně si vybavuju vitamín E a kyselinu listovou a tuším i zinek?
    Jinak o tom Kulovaném jsem taky slyšela nepěkné věci, ale jeden nikdy neví, půjdete-li tam, stejně doporučuju se pro jistotu na doporučené byliny a čaje přeptat ještě někde jinde, aby vám neporadili něco špatně

    superkarma: 0 17.05.2004, 14:31:29
  17. avatar
    [61] kytička [*]

    essence: vidis, gratuluji...clovek by se mel hoodne odpoutat od toho ..ted..ted je ten cas, den atd..vim to podle sebe

    superkarma: 0 17.05.2004, 12:54:46
  18. avatar
    [60] Vivian [*]

    To jsem zvědavá, jak dlouho to bude trvat mě (nám)

    superkarma: 0 17.05.2004, 12:35:37

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [58] Lilijka [*]

    Pitrís: Napiš, jak si dopadla, zítra ráno si udělám test taky.

    superkarma: 0 17.05.2004, 12:16:36
  2. avatar
    [57] Lilijka [*]

    Pitrís: Napiš, jak si dopadla, zítra ráno si udělám test taky.

    superkarma: 0 17.05.2004, 12:11:44
  3. avatar
    [54] kytička [*]

    ten anonym jsem ja a nevim proc

    superkarma: 0 17.05.2004, 11:27:05
  4. avatar
    [51] kytička [*]

    jak jiste vite, ja jsem cekala na 13 let..a opravdu velky vliv ma psychika..cim vic chcete, ti, vic to nejde...vymyslete nahradni reseni a praci pro mozek..ja mela v planu ze pokud se mi nepovede pocit, adoptuju si nadalku ditko z Ugandy..myslenky jsem soustredila na praci a karieru..no a povedlo se behem cca 6 mesicu..
    nezoüfejte a nedelejte hon na samecky...

    superkarma: 0 17.05.2004, 11:17:54
  5. avatar
    [50] vlcice [*]

    No jo. Ono se to lehce mít dítě. Spouta z vás tu píše, že kdyby se měly rozhodovat znova, tak by se pokoušely o dítě dřív. Jenže někdy musí člověk skutečně počkat. Nejdřív studia (mylela jsem si, že když vystuduju budu mít vyšší plat), pak hledání práce...atd. Je mi 27 taky bych ráda mimčo. Jenže i když už mám konečně práci, tak si musím ještě počkat. Můj přítel nastupuje do práce koncem tohoto týdne (konečně nějakou našel). Jenže bydlíme každý zvlášť na privátě ještě s dalšími lidmi. Takže bychom se s dítětem něměli kam vrtnout. Přítel má mít práci na půl roku a pak se uvidí, jestli mu prodlouží smlouvu. Teprve pak můžeme uvažovat o společném bydlení. A až budeme mít kde bydlet, tak je potřeba byt zařídit. Takže i když nechci, musím stále čekat. Vůbec nejde o kariéru, ale o pouhou existenci. Až budou podmínky pro dítě, bude mi minimálně 28. Ale někdy to prostě jinak nejde.
    Jenom doufám, že nebudu mít problémy jako moje mámat. Ta se několik let léčila, než mohla otěhotnět. Jenže ona začala ve dvaceti.
    Držím všem pěsti, ať se jim jejich vytoužený sen o miminku vyplní

    superkarma: 0 17.05.2004, 11:10:58
  6. avatar
    [49] PERSEFONA [*]

    Na debatách mám kecárničku JEN TAK II., jsme tam všechny čekatelky, tak kdo chcete, můžete si přijít poklábosit, věřte, že je nás fůra s tímto problémem.

    superkarma: 0 17.05.2004, 11:01:56
  7. avatar
    [48] sharonka [*]

    Já jsem sice s oběma dětmi otěhotněla ani nevím jak (teda vím ),ale nebylo to plánované. Zato jsem si syna poctivě vyležela v nemocnici i doma a stejně se narodil o 8 týdnů dřív. Když jsem čekala dceru, bylo to kupodivu v pohodě,ale stejně jsem se celou dobu bála,aby to nebylo jako minule.
    Jinak si taky myslím, že záleží hodně na psychice. Sestřenice čekala na druhé 9 let. A kamarádka otěhotněla až když podala žádost o adopci, protože všechny možnosti vyčerpala. Všem vám přeju hodně .

    superkarma: 0 17.05.2004, 10:57:15
  8. avatar
    [46] pavlenta [*]

    Když to tady čtu, jaké máte problémy s otěhotněním, teprve jsem si uvědomila, jaké jsme měla štěstí. Obě děti na první pokus a plánovitě.
    Všem přeju hodně štěstí a nevzdávejte se.

    superkarma: 0 17.05.2004, 10:46:04
  9. avatar
    [40] Lilijka [*]

    Pitrís: No, popravdě jsem právě rok po skončení školy a začala jsem dělat koncipientskou praxi (trvá tři roky, pak zkoušky na advokáta) a hlavně mám od ledna novou práci a skvělýho šéfa. Takže bych riskovala přijít o tuhle práci a přerušit praxi a nevím jak a kam by se mi vracelo, navíc nechci šéfovi působit problémy. Taky nemám žádný zázemí, žijem v podnájmu a nemáme ani vlastní nábytek...našetřeno nic, přítel má nějaké dluhy...Takže situace pro miminko nic moc, na druhou stranu se na to i přesto cítím a myslím, že bych to zvládla, dokážu žít hodně skromně. Donedávna jsem měla min mzdu 5.000,- (nájem nás stojí 6.000,- měs.), teď mam 9.000,- cistyho, takže se to trochu lepší. Je mi 25 let. I když to přímo neni teď v plánu, miminko bych moc chtěla už teď. Možná to neni úplně rozumný, ale ze zdravotního hlediska asi lepší než někdy ve třiceti...

    superkarma: 0 17.05.2004, 10:01:04
  10. avatar
    [37] evusche [*]

    moje kamarádka vysadila prášky a do měsíce a půl byla v tom...já je vysadila v lednu a zatím nic....ale ono to asi bude tím, že my se vyloženě nesnažíme...necháváme tomu volný průběh.
    Další extrem je můj bratranec s manželkou, kteří se pět let snažili o mimčo, když jim to nešlo přirozenou cestou, byla Ivča na umělém oplodnění, tuším třikrát. Mimčo se neudrželo. A tak se rozhodli, že si děcko adoptují, podali žádost a.....najednou to přišlo samo a přirozenou cestou za měsíc nebo dva bude rodit a už se všichni těšíme....
    P.S. Ivča měla totiž psychické problémy (první manžel ji zemřel na rakovinu...)

    superkarma: 0 17.05.2004, 09:50:07
  11. avatar
    [36] Lubar [*]

    Měla jsem strach dopředu - co kdyby to nešlo ... Tak jsem racionálně zhodnotila míru rizika - co by se stalo, kdybych najednou přišla do jinýho stavu teď, když se mi to moc nehodí (udělat advokátní zkoušky, postavit barák) a zjistila jsem, že by se vlastně nestalo nic. Tak jsem vysadila a ve skrytu duše doufala, že to tak rok dva, možná i tři počká ...
    Počkalo to rok a půl. Měla jsem ale tu výhodu, že jsem se tím nestresovala, kdybych totiž začala až po kolaudaci baráku (která bude nejdřív za rok) a mělo to trvat rok a půl, tak bych asi byla taky na nervy, měřila teploty a pod..
    Takže já osobně doporučuju naplánovat si něco, co tu největší touhu tak trošku oddálí, ale nezruší, protože v nejhorším případě to bude jen malá komplikace.
    Držím všem, co doufají,

    superkarma: 0 17.05.2004, 09:47:37
  12. avatar
    [32] Žábina [*]

    s prvním jsem problém neměla, na druhé čekala 1,5 roku....
    ale nevzdala jsem to , teď mám sice rozdíl mezi dětmi 8let, ale žádný problém v tom nevidím....

    superkarma: 0 17.05.2004, 09:17:14
  13. avatar
    [29] _Lucky [*]

    Plně souhlasím. Ženské si najednou začnou myslet, že jsou stroje na děti a začnou na tom "pracovat". Přičemž realita může být jiná. Jiná frekvence, jindy a jinde může být správně, zato nervózně a nesmyslně

    superkarma: 0 17.05.2004, 08:56:18
  14. avatar
    [26] Fifinka [*]

    *Kotě*: my na druhý dítě čekali 8 měsíců..chápu Tě, jak Ti je..

    superkarma: 0 17.05.2004, 08:45:24
  15. avatar
    [24] mamina [*]

    Lilijka: Bejt tebou tak bych šupito mazala k doktorovi. Nemusí to být nic, ale mohla se ti udělat cysta (nic vážného) a od toho ty křeče. Taky kvůli potvrzení nebo vyloučení těhotenství, bys neměla váhat.

    superkarma: 0 17.05.2004, 08:41:26
  16. [22] Blanka [*]

    *Kotě*:
    S radou - nemysli na to - se setkávám taky neustále, ale není mi to nic platný. My snažíme už 15 let a nic. Máme za sebou 4x IVF, oba dle lékařů v pořádku a . Pořád si říkám, že to už vzdám, ale stejně každý měsíc je to zklamání. Sice ne už v takovém měřítku, ale je. Pořád doufám, že to jednou vyjde.

    superkarma: 0 17.05.2004, 08:38:37
  17. avatar
    [21] Lilijka [*]

    Možná vám to bude připadat banální, ale mám malinkej problém: měla jsem dostat menstruaci a místo toho jsem měla jen křeče, který teď pomalu ustávají, ale krvácení žádné - můžu být těhotná, nebo je to jen nějaká nepravidelnost? (nemám v těchto věcech žádný zkušenosti, protože donedávna jsem bez přestávky x let brala antikoncepci. Můžete mi prosím někdo poradit, jak poznám, jestli jsem těhotná?

    superkarma: 0 17.05.2004, 08:02:01
  18. avatar
    [20] Lilijka [*]

    Možná vám to bude připadat banální, ale mám malinkej problém: měla jsem dostat menstruaci a místo toho jsem měla jen křeče, který teď pomalu ustávají, ale krvácení žádné - můžu být těhotná, nebo je to jen nějaká nepravidelnost? (nemám v těchto věcech žádný zkušenosti, protože donedávna jsem bez přestávky x let brala antikoncepci. Můžete mi prosím někdo poradit, jak poznám, jestli jsem těhotná?

    superkarma: 0 17.05.2004, 07:55:05
  19. avatar
    [15] Irka1 [*]

    Lotka: znam zenskou, snad 15 let se pokouseli s manzelem o mimco. Pak si adoptovali holcicku a do par mesicu byla tehotna.
    V plno pripadech je to v hlave.

    superkarma: 0 17.05.2004, 07:27:05
  20. avatar
    [14] Lotka [*]

    Irka1: nejhorší je, když si to někdo hodně zabírá. Ale jak se píše ve článku, jak si to nezabírat?
    Ale někdy přijde doba, kdy to žena vzdá a kuk

    superkarma: 0 17.05.2004, 06:50:58
  21. avatar
    [13] *Kotě* [*]

    Irka1: Máš pravdu, přesně to potřebuju slyšet. Je to pitomý, ale je to tak. Děkuju.

    superkarma: 0 17.05.2004, 06:50:25
  22. avatar
    [12] Irka1 [*]

    Lotka: ja ji taky chapu, ale pokud je obklopena holkama, ktery otehotni pri pohledu na pansky gate, tak potrebuje slyset, ze je v pohode. A je v pohode.

    Cim vic se bude nervovat, ze to nejde, tim spis to nepujde. Asi bych si dala termin, v 35 si zacnu delat hlavu.....no a tak ma Kote pred sebou 7 krasnych bezstarostnych let. Pokud se bude soustredit na to, ze ma cas, o to driv do toho vlitne.

    superkarma: 0 17.05.2004, 06:46:17
  23. avatar
    [11] *Kotě* [*]

    Já nechci jedináčka! Ale když to nepůjde jinak...

    superkarma: 0 17.05.2004, 06:43:32
  24. avatar
    [9] Lotka [*]

    *Kotě*: až budeš mít dva roky snažení za sebou, tak potom už vyváděj a hledej doktora
    Irka1: já ty holky chápu. Když by chtěla třeba tři děti, pak by to asi moc nestíhala Pokud chce někdo jedináčka, pak má opravdu ještě plno času

    superkarma: 0 17.05.2004, 06:38:51
  25. avatar
    [8] *Kotě* [*]

    Irka1: Oukej oukej, už mlčím.

    superkarma: 0 17.05.2004, 06:27:52
  26. avatar
    [7] Irka1 [*]

    *Kotě*: Pro Boha uzkostnej z ceho? Az ti bude 40 a nebudes mit deti, pak mi napis, ze jsi uzkostna. V 28ti nemas narok na uzkost.

    superkarma: 0 17.05.2004, 06:15:35
  27. avatar
    [6] *Kotě* [*]

    Irka1: Já vím, že mám bejt klidná, ale znáš mě, já jsem úzkostnej člověk.

    superkarma: 0 17.05.2004, 06:05:24
  28. avatar
    [5] Irka1 [*]

    *Kotě*: Moje kamaradka ma 4 deti, prvni poceti prislo az po roce a ty dalsi tri mezi 9-11 mesici pilneho snazeni . Takze kliiiid .

    superkarma: 0 17.05.2004, 06:01:27
  29. avatar
    [4] *Kotě* [*]

    Vždycky, když se na mě kamarádka útrpně podívá a poví mi, jak JÍ OSOBNĚ se to podařilo hned první měsíc, připadám si tak strašně nedostatečná. Jako chudinka, která nedokáže být ani natolik ženou, aby počala dítě.

    superkarma: 0 17.05.2004, 05:01:58
  30. avatar
    [1] *Kotě* [*]

    Jo, to fakt znám. Všichni říkají: nemysli na to a ono to přijde. Jak na to nemám myslet, když ani po půl roce snažení FURT NIC?!?? Nevím, jak se mám na to vykašlat, že toužím po dítěti, ale nemůžu ani otěhotnět. Poradíte někdo nějaký recept, jak být v pohodě, když byste TAK MOC chtěli a ono nic? Podotýkám, že je mi 28 a zas tak stará se necítím.

    superkarma: 0 17.05.2004, 00:55:13

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: intimní kosmetika
Anketa: Pečete bábovky?
Jaké hračky kupujete svým vnoučatům?
Anketa pro maminky: Jaké kupujete hračky svým dětem?
Průzkum na téma finanční zajištění

Náš tip

Doporučujeme