• 80 % lidí vlastní věrnostní kartičku nějakého obchodníka
  • 60 % lidí využívá jednorázové slevové kupony
  • 75 % respondentů, kteří používají věrnostní slevové karty, někdy tuto kartičku zapomnělo, a proto slevu nedostali
  • 70 % lidí si o slevu, na kterou měli nárok, zapomnělo říct

„Když začalo být věrnostních kartiček tolik, že se do jedné peněženky ani nevešly, začali si lidé údaje z plastové karty ukládat do svého chytrého telefonu. Novým trendem poslední doby je pak kartičku vynechat úplně a slevu od různých obchodníků mít zakomponovanou přímo v aplikaci,“ říká Tomáš Veselý, vedoucí Oddělení každodenních služeb Air Bank.

Co lidem, kteří používají věrnostní karty obchodníků, podle průzkumu vadí:

* 58 % lidí vadí, že některé slevové/věrnostní karty jsou zpoplatněné. To znamená, že za slevu musí vlastně platit.
* 45 % lidí vadí, že musí myslet na to, aby si o slevu nezapomněli říct.
* 42 % lidí vadí, že u některých obchodníků dostanou místo slevy body.
* 38 % lidí vadí, že musí myslet na to, aby měli věrnostní kartu u sebe.
* 38 % lidí vadí, že si musí říct o slevu nahlas před ostatními lidmi čekajícími ve frontě.
* 33 % lidí vadí, že musí najít v peněžence/kabelce věrnostní kartičku.

Uložit

Reklama