Domácnost

UPC: Češi nejčastěji sledují komedie, Slováci animované filmy

Společnost UPC, největší kabelový operátor v ČR a SR, hodnotila trendy ve sledovanosti filmů zařazených ve videotéce MyPrime v letním období. Z výsledků vyplývá, že zatímco Češi se během posledních tří měsíců nejčastěji dívali na komedie, na Slovensku se největší oblibě těšily animované filmy. Videotéku MyPrime mohou diváci v České republice a na Slovensku využívat již déle než rok. Za tu dobu se stala největší videotékou na obou trzích, klientům nabízí přes 2 000 filmů, seriálů či dokumentů a tituly neustále přibývají.

upc

V Česku vládnou zahraniční komedie, na Slovensku dětské animované snímky

Přístup do MyPrime mají jak slovenští, tak čeští diváci, a ti ji využívají podstatně častěji. Největšího zájmu diváků v Česku se za posledního čtvrt roku dostalo komediím, jako jsou například Vlk z Wallstreet či Fakjů pane učiteli. Oblíbené byly i animované filmy pro děti, Past na žraloka či Pepek námořník. Český divák neopomínal ani dramata či dobrodružné sci-fi snímky, na špici sledovanosti se tak drží Deník nymfomanky a Divergence,“ říká Jan Kohout, marketingový ředitel UPC.

Češi v téměř dvou pětinách případů vybírali filmy z domácí produkce, v uplynulých třech měsících nejčastěji třetí díl Babovřesků. Diváci na Slovensku si za poslední tři měsíce nejčastěji pouštěli animované filmy pro děti, přičemž prim hrály Garfield, zvířecí jednotka zasahuje, Oggy a škodíci, Ovečka Shaun ve filmu či Zambezia. Kromě animáčků si často pouštěli i zahraniční komedie Co jsme komu udělali či Mládeži nepřístupno.

 

Slováci nejčastěji sledují obsah videotéky přes web, Češi na mobilních telefonech a tabletech

Přes čtyři pětiny českých diváků preferují užívání videotéky MyPrime přímo přes STB na svém televizoru, na Slovensku je to více než polovina klientů. Mobilní verzi MyPrime diváci v Čechách nejvíce využívají na mobilech a tabletech s operačním systémem Android (46 %) a až těsně za ním následuje webový prohlížeč (42 %). Slováci preferují sledování přímo na webu (46 %) a vysílání na Androidu využili v 51 % případů. Přes iOS pak obsah sledují Češi i Slováci ve zhruba jedné desetině případů.

 

Nové filmy i seriály

Ke stávajícím titulům brzy přibydou nové. „Nabídku videotéky neustále doplňujeme a obměňujeme tak, abychom uspokojili fanoušky všech žánrů. V nejbližší době plánujeme přidat například životopisný film Motýlek, Díru u Hanušovic či Fotografa z domácí produkce. Ze seriálů přibydou díly Top Gearu, Misfits nebo také Červeného trpaslíka,“ doplňuje Kohout.

www.upc.cz

   
07.09.2016 - Technika - autor: Komerční článek

Komentáře:

  1. [4] babos [*]

    Na televizi moc nekoukámSml68

    superkarma: 0 07.09.2016, 20:15:49
  2. avatar
    [3] Handa [*]

    UPC už nikdy

    superkarma: 0 07.09.2016, 20:12:26
  3. [2] bobani [*]

    reklama ?

    superkarma: 0 07.09.2016, 11:01:25
  4. [1] Andreadornova [*]

    Sml67

    superkarma: 0 07.09.2016, 07:11:22

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Náš tip

Doporučujeme