Novinky

Umění, nebo nechutnost?

autor

Nahá těla pod nánosem medu nafotil známý fotograf celebrit Blake Little. Dá se jeho práce s medem považovat za umění, nebo máte z fotek lehce nekomfortní pocit jako my?

Modelové v jeho projektu Preservation jsou nazí a pokrytí vrstvou medu. Blake nevynechal ani malé dítě a psa – což je trošku zvláštní! Co si o jeho fotografiích, které byly poprvé k vidění tento měsíc v losangeleské galerii Kopeikin, myslíte vy?

prvni

ano

panenka

mimino

tlusta

pes

pani

Zdroj: Facebook Blake Little, preservationbook.com

   
13.03.2015 - Redakční novinky - autor: Kristina Vodičková

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [110] Juu [*]

    Škoda medu.

    superkarma: 0 26.03.2015, 20:16:03
  2. avatar
    [109] Linde [*]

    Eva_Fl — #77k těm obědům zdarma...vře mi krev vztekem, když o nich slyším. Je to příspěvek pro určitou skupinu lidí, kteří nemají práci, oficiální příjem a tudíž jim stát chce přispívat na obědy pro děti v plné výši. Oběd stojí cca 18 Kč. V mém okolí rodiče těchto menšin neustále kouří, všichni v rodině mají dotykový mobil - i početné potomstvo, všichni chodí do školy v teplácích Adidas. A nemají příjem, tudíž obědy gratis. Já na svačinu dětem kupuji loupáky po 5- Kč , tzn dvěma dětem nakoupím svačinu zhruba za 20 Kč dohromady. ONI mají stravenky od města a děti si na svačinu DENNĚ kupují půl litrové coca coly (kus 25 Kč - moje děti sirup v pet lahvi), každé z těch dětí slaninové rohlíky po 14-ti Kč, každé balení brambůrků a hrst sladkostí včetně Kinder vajec. Vše je odpoledne dohledatelné v odpadkových koších, ale spíše okolo nich u šaten. Tyto tzv. chudé děti nechají na svačinkách denně minimálně padesátikorunu denně - a to vyhodí. Takhle se tu totiž mají chudí, co nejvíce řvou Sml15Sml15Sml15

    superkarma: 0 25.03.2015, 19:50:09
  3. avatar
    [108] Eva_CZ [*]

    http://prozeny.blesk.cz/clanek/pro-zeny-rodina-deti/308417/osameli-rodice-trpi-chudobou-olga-sommerova-o-nich-natocila-film.html

    superkarma: 0 18.03.2015, 15:53:29
  4. avatar
    [107] lalica [*]

    Eva_Fl — #99 Většina z těch, co fňukají, se opravdu špatně nemá. Ti, co na tom byli špatně, se snažili šetřit, na čem se dalo, tedy hlavně na stravě /senioři/. Sociální dávky jsou dost nespravedlivě přidělovány a rozpočítávány, systém je nastaven špatně...

    superkarma: 2 17.03.2015, 21:09:08
  5. avatar
    [106] Eva_CZ [*]

    Mickey Mouse — #105vidis - ja zadnou ufnukanou neznam Sml23

    superkarma: 0 17.03.2015, 16:41:41
  6. avatar
    [105] Mickey Mouse [*]

    cilani — #104 Taky bych odhadl, že z tisíce ufňukaných se doopravdy zle má jen jeden. V Čechách je mnohem menší procento chudých než ve Státech a dokonce i než ve většině Evropy.

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #106
    superkarma: 2 17.03.2015, 16:28:21
  7. [104] cilani [*]

    Eva_Fl — #84no, znám jednu samoživitelku, ta jen fňuká a okrádá bývalého o co jen jde. Další kámošky - samoživitelky jsou schopné se o vlastní děcko postarat normálně, jen je to o tom, že alíky nepoužívají na útratu za totální blbosti pro sebe. Nenakupují si za to hadříky, nechodí za ty prachy cvičit a nečekají, že někdo, koho odkoply je bude do konce života živit. Takže jsem k takovýmhle výfňukům hodně skeptická, když vidím, jací lidé tu fňukají a jak dobře se mají.. Sml80

    1. na komentář reaguje Mickey Mouse — #105
    superkarma: 0 17.03.2015, 09:20:17
  8. [103] cilani [*]

    Eva_Fl — #77Ježíííš, věříš kravinám. Taky jsem nejezdila na lyžáky, výlety a co, to je fakt to nejhorší, co si myslíš, že může přijít? Věříš každé kravině, co tu vyjde tiskem?

    superkarma: 0 17.03.2015, 09:05:41
  9. [102] cilani [*]

    čurda — #69 a jéje, chytrák.. hezké to není, to se dá pochopit z textu reakcí.. stačí umět číst.. Sml58

    superkarma: 1 17.03.2015, 09:03:20
  10. [101] cilani [*]

    Eva_Fl — #54 člověk prý by mohl být dobrý jídlo, nedáš kejtu? Mražák křičí prázdnotou.. Sml57

    superkarma: 1 17.03.2015, 08:58:04
  11. avatar
    [100] Eva_CZ [*]

    Furt slysim ( ctu ), jak Cesko Americe leze do riti a Amerika fuuuuuuuj, ale dobryho jste si odsud nevzali ani hovno. Sml31

    superkarma: 0 16.03.2015, 19:21:43
  12. avatar
    [99] Eva_CZ [*]

    medulka — #97 socialni davky jsou tezkej nesmysl! Furt to rikam!

    lalica — #98podle nekterych jsem nabyla dojmu, ze se tam maji vsichni uzasne a bajecne a nikdo netrpi nedostatkem.... Sml15

    1. na komentář reaguje lalica — #107
    superkarma: 0 16.03.2015, 19:20:56
  13. avatar
    [98] lalica [*]

    a dob mého studia na VŠ - 2010-2013 jsem chodívala na praxi na OSPOD, do rodin seniorů, zdravotně postižených i matek samoživitelek. Ano, byly velké rozdíly v životní úrovni. Seniorce/80/ po onkologické léčbě snížili stupeň postižení na první. Aby měla na léky, občas si ze socky zaplatila i úklid, tak byla někdy celý den o 2 rohlících!

    A byla tam mladá osamělá/ bydlel s ní otec dítěte/ matka-RomkaSml68/ a když jsem si spočítala, na co všechno jí stát přispívá, došla jsem k částce kolem 17 tisíc!

    U nás už nastal soumrak sociálního státu a také přemýšlím, co by se s tím dalo dělat......

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #99
    superkarma: 1 16.03.2015, 19:05:27
  14. avatar
    [97] medulka [*]

    Eva_Fl — #96 Ze svojí pracovní činnosti znám případy, kdy někteří jedinci pobírají od státu dávky (přídavky na děti, příspěvek na bydlení,...) a v podstatě na rovinu řeknou, že se jim to více vyplatí, než jít pracovat, protože mzda by dosahovala zhruba stejné výše jako celkové dávky, s tím rozdílem, že by museli pracovat a proč? když mohou být doma v klidu a pohodě. Takto to v dnešní době funguje - podporují se lidé, kteří jsou jen líní a ostatní, co chodí do práce, na ně platí daně. Pak se není čemu divit, že se ty dávky nedostávají na všechny (hlavně na ty, kteří to opravdu potřebují), když se s nimi takto mrhá.

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #99
    superkarma: 3 16.03.2015, 15:37:45
  15. avatar
    [96] Eva_CZ [*]

    Suzanne — #92 ad zkresleny obraz : ja krome cetby tisku ( a beru to komplexne, nectu jen 1 denik ) mluvim s lidmi. Az tady jsem zjistila, co tam mam pratel. Mluvim s ,,holkama " v mem veku a vim, jak se jim bajecne zije z duchodu. Ty holky maji deti a ja vim, jak se jim bajecne zije pote, co je partner opustil a ony maji na krku 2 deti a pomoc zadnou. Tech par susnu od socialky je na hovno. Ja bych nejaky zasrany socialni vypomoci zrusila.

    1. na komentář reaguje medulka — #97
    superkarma: 0 16.03.2015, 14:54:27
  16. avatar
    [95] Eva_CZ [*]

    Mickey Mouse — #94Sml67 Tak. A to je presne to, co bych rada zmenila, hahahaha, ja vim, ze je to asi utopie, ale prosim o pomoc mistni velke charitni organizace. Vytvorila by se mimo jine velka sit pracovnich mist, zisk by byl 100% pod kontrolou, oni to maji vychytany jak svina. A lidem by to OPRAVDU POMOHLO, jenze to by musela existovat solidarita. A to si nejsem jista, ze v Cesku funguje. Ale mozna by se lidi naucili, porad se tam ucej....

    Suzko, ja vim. Jak mi radil Dr. Nespor - vychladnout, prijet, rozkoukat se, zaridit se a pak neco resit. Jenze jiste veci se mi lip resi odsud. Jsem si blazen, ale ja uz jina nebudu.... Sml15

    superkarma: 0 16.03.2015, 14:51:14
  17. avatar
    [94] Mickey Mouse [*]

    Eva_Fl — #91 Evi, souhlasím.

    Sociální stát je na h..no a mnohem důležitější komunitní pomoc tady moc nefunguje. Proto stát mrhá prostředky na lidi, kteří pomoc nepotřebují, a přitom opravdu potřebným se pomoci dostane jen nedostatečně. Církevní charity je tady málo. Funguje fakticky jen katolická v podobě hospiců a nemocnic. Jinak trochu fungují útulky pro bezdomovce a pro ohrožené děti, ale mnohem více útulků je pro zvířata Sml80.

    Je to právě i chyba zdejších novinářů, kteří v každém článku o konkrétním postiženém volají po pomoci státu, po zásahu úřadů. Na základě zpráv v TV se dělají jednorázové finanční sbírky. Ale nikdo se neptá, proč v obcích nebo na sídlištích nefunguje žádná systematická organizace dobrovolné pomoci. Lidéi raději pošlou peníze do TV Nova, než by pomohli sousedům z vedlejšího bytu/baráku.

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #95
    superkarma: 0 16.03.2015, 11:15:52
  18. avatar
    [93] Mickey Mouse [*]

    Eva_Fl — #85 Do průzkumů tady lidi říkají, co jim hodí. Jako správní vykukové.

    Děcka, co neobědvají v jídelně, si něco koupí v sámošce. Tak třeba fungoval můj syn. V jídelně mu nechutnalo.

    superkarma: 0 16.03.2015, 07:48:54
  19. avatar
    [92] Suzanne [*]

    Eva_Fl — #91 Já ti to přece nepotřebuju promíjet, jestli z toho máš dobrej pocit, dělej to. Jen si myslím, máš zkreslený obraz.

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #96
    superkarma: 1 16.03.2015, 07:34:22
  20. avatar
    [91] Eva_CZ [*]

    Suzanne — #90 samozrejme, ze i tady jsou chudi. Jsou tady mraky pristehovalcu, maji more deti, jsou tady lidi na okraji spolecnosti, gangy, lidi na drogach a chlastu, ale funguje tady uzasne nekolik typu charity, je tady pomoc kostelu atd. To je to, co v Cesku ( MYSLIM ) chybi. Tady si lidi pomahaji, tam.... hehehehe, nemam o nas zadne iluze a nemyslim, ze tam je pomoci dostatek a veskere ty ,,hodne organizace " si predevsim hrabou pro sebe. Ne vsechny, ale najdou se, o tom nemusim cist na bulvaru. Ano, ja VIM, ze je Cesko socialni az hanba, ale to je na hovno! A promin, ze se snazim neco vymyslet, ze se na to nevyseru a nechrochtam si doma, jak se mam ja bajecne a po mne potopa.

    1. na komentář reaguje Suzanne — #92
    2. na komentář reaguje Mickey Mouse — #94
    superkarma: 0 15.03.2015, 23:18:03

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [90] Suzanne [*]

    Eva_Fl — #77 Co že organizuješ? Sml2 Prosím tě, nejdřív přijeď, rozhlídni se, vyprdni se na to, že znáš tuhle republiku už x let jenom z bulvárních článků (a iDnes za bulvár už dávno považuju).

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #91
    superkarma: 2 15.03.2015, 21:40:30
  2. [89] Jasmína [*]

    Mě to nechutné nepřijde, ani v tom nevidím týrání. Vždyť se určitě všichni za chvíli umyli... a tomu psovi to taky určitě neubralo krásy, přesně jak některé píšete, jsou schopní a blažení, když se můžou vyválet v nějaké smradlavé lepenici Sml30Sml30Sml30

    superkarma: 1 15.03.2015, 21:37:03
  3. avatar
    [88] Suzanne [*]

    Eva_Fl — #85 Když ty těm médiím fakt věříš, že jo? Sml80 Vzhledem k tomu, že vím, jak se různé zprávy vyrábějí... Na hranici bídy se někteří lidé potácejí kdekoli na světě. Ve USA, v Evropě, všude v civilizovaném světě se lidi mají líp nebo hůř. Sociální systém je tady tak strašně silný, že matku samoživitelku, pokud požádá o pomoc, nenechá padnout.

    Eva_Fl — #84 Osvobozené od tělocviku jsem měla na základce tři spolužáky.

    superkarma: 2 15.03.2015, 21:36:30
  4. [87] Mell [*]

    Mě to teda příjde nechutné, umění v tom nevidím...Sml15

    superkarma: 1 15.03.2015, 21:18:43
  5. avatar
    [86] Eva_CZ [*]

    ...... to je dalsi vec : jak to, ze jim neplati alimenty? Zavrit, makat, posilat!Sml80

    superkarma: 0 15.03.2015, 21:06:30
  6. avatar
    [85] Eva_CZ [*]

    http://www.ceskatelevize.cz/ct24/domaci/241309-skolaku-kteri-neobedvaji-pribyva-matky-nemaji-penize/

    atd., je toho plny net

    1. na komentář reaguje Suzanne — #88
    2. na komentář reaguje Mickey Mouse — #93
    superkarma: 0 15.03.2015, 20:55:15
  7. avatar
    [84] Eva_CZ [*]

    Rikina — #83Sml28 ja si vubec nepamatuju, ze by byl nekdo osvobozen!? od pohybu.

    Rodiče dětí školou povinných stále častěji nemají peníze na školní obědy. Z průzkumu několika pražských škol vyplynulo, že až deset procent dětí neobědvá. Podobné případy se množí po celé zemi. Nejrizikovější skupinou jsou matky samoživitelky, kterým bývalí partneři neplatí alimenty. S dětmi se totiž často potácí na hranici bídy.

    1. na komentář reaguje Suzanne — #88
    2. na komentář reaguje cilani — #104
    superkarma: 0 15.03.2015, 20:54:27
  8. [83] Rikina [*]

    Eva_Fl — #77 Lyžáky a výlety nejsou povinné. Hodně dětí na ně nejezdí ne proto, že by na to neměli rodiče peníze, ale proto, že dětičky jsou líné a nechce se jim. Tak jim radši rodiče vyběhají různé úlevy, omluvenky, osvobození od tělocviku a podobně. Aby robátka nemusela hnout pozadím víc, než je jim příjemné. Proto škole nahlásí, že nemají peníze, aby si to zjednodušili. V naší generaci měl osvobození od tělocviku sotva jeden ve třídě, dneska je jich kolikrát půlka třídy. Sml80

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #84
    superkarma: 2 15.03.2015, 18:53:24
  9. [82] Rikina [*]

    Mickey Mouse — #75 Inu tak. Plno matek samoživitelek brečí, že nemá na to a na ono, a jak údajně živoří. Ale kočárek pro dítě za 30 tisíc, na to mají, poslední model chytrého telefonu taky, umělé nehty každý měsíc, a na vysedávání na internetu, kde ty nářky píšou... takže tyhle stížnosti je potřeba brát s velikou, velikou rezervou. Těch skutečně chudých je velice málo a ti na internetu nebrečí, neb na to nemají prostředky. Sml80

    superkarma: 2 15.03.2015, 18:48:04
  10. avatar
    [81] kobližka [*]

    Eva_Fl — #77 Ono těch dětí nebude spousta,nevěřím tomu.Hele,moje dcera je samoživitelka od 6 měsíců,co se jí narodila moje vnučka.Dokázala se o ní vzorně postarat,i když hodně dlouho nedostávala alimenty a ještě jí ten parchant dodnes dluží.Jenže neseděla doma na zadku,ale starala se,chodila uklízet po lidech,vzala každou brigádu,od nás dostávala hodně málo,sami jsme v téch dobách nebyli finančně O.K.Vnučka nikdy nebyla o nic ochuzená,jezdila na výlety,na lyže,na plavánní,chodila do sauny,na zpěv,na klavír,i na ty obědy.Ono to bude asi případ od případu.

    superkarma: 3 15.03.2015, 18:01:41
  11. avatar
    [80] kobližka [*]

    Eva_Fl — #78 Jeden příklad za všechny

    http://www.denik.cz/stredocesky-kraj/sber-vicek-z-pet-lahvi-pomaha-nemocnym-detem-i-skolam-20140202.html

    superkarma: 0 15.03.2015, 17:56:32
  12. avatar
    [79] Eva_CZ [*]

    kobližka — #76 a ja vim, ze clanek je o necem jinem - ale o tomhle se MUSI mluvit a hlavne se s tim neco musi delat. A ne tak, aby se z toho nazralo jeste x organizaci!

    superkarma: 0 15.03.2015, 17:47:54
  13. avatar
    [78] Eva_CZ [*]

    kobližka — #76 vis co, to je to nejsnadnejsi - poslat nekam prachy a mit pocit, jakej jsem JA BOREC. Ono to cernouskovi stejne hovno pomuze, protoze se k nemu dostane takovy zlomek zaslane castky, ze je mu to na prd. Vicka? Na co se proboha sbiraji vicka?

    1. na komentář reaguje kobližka — #80
    superkarma: 0 15.03.2015, 17:46:53
  14. avatar
    [77] Eva_CZ [*]

    Mickey Mouse — #75Sml15 a proc teda spousta deti nemuze mit ani ty obedy v jidelnach? Proc nemuzou jezdit na lyzaky a vylety? To jsou vsechno jen kecy? Ja misto abych si uzila aspon 1 ( A TO JESTE NECELEHO ) DNE VOLNA, caps...., resim tady se sefem nejvetsi charitativni organizace, jak pomoct Cesku....

    1. na komentář reaguje kobližka — #81
    2. na komentář reaguje Rikina — #83
    3. na komentář reaguje Suzanne — #90
    4. na komentář reaguje cilani — #103
    5. na komentář reaguje linde — #109
    superkarma: 0 15.03.2015, 17:44:58
  15. avatar
    [76] kobližka [*]

    Eva_Fl — #72 No,v něčem máš pravdu,Češi (snad aby se neřeklo,že nejsou humánní Sml80) posílají dárcovské DMS na všechno,posílají na konta peníze pro děti z Afriky (píšu Afrika jako obecně),ale na naše nemocné děti pořádáme sbírky víček od petek.TAK TOHLE TŘEBA NEBERE HLAVA MĚ!!! Jenže tady není článek o tom,že české děti nemají na obědy a jak živoří důchodci,až tu bude (o čemž ovšem pochybuju),diskuze se rozvine o dětech,matkách samoživitelkách a důchodcích.Proto se nediv,že se tady diskutuje o medu...

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #78
    2. na komentář reaguje Eva_Fl — #79
    superkarma: 0 15.03.2015, 17:42:43
  16. avatar
    [75] Mickey Mouse [*]

    Eva_Fl — #72 Evi, nesmíš věřit tomu, co píší zdejší noviny a vysílají zdejší TV. Tady si lidi stěžují, jak nemají na jídlo a na bydlení, a přitom si denně dopřávají jídla ve fast-foodech a krabku nebo dvě cigaret, pak si kupují předražené hrnce v TV shopech a poznávací zájezdy po Evropě.

    Ano, jsou tady i lidé, kterým je fakt zle. Jenže je jich jen pár. Většina lidí si stěžuje jen proto, že na nový Mercedes by museli začít opravdu pracovat a ne jen prosedět pracovní dobu. Ale na novu telku, smartphone nebo tablet mají peněz dost.

    Fakt! Stačí se projet po Čechách a koukat se kolem sebe. Baráky jsou opravené, lidi mají čisté a NOVÉ hadry, NOVÉ boty, mobilních telefonů je tu v provozu víc než lidí, každý druhý doma živí ještě zvířata, nikdy se nekupovalo víc aut než v poslední době, letos se kupuje víc bytů a rodinných domů než před krizí. Také nájemné je tady nižší než jinde v Evropě. Neviděl jsem, že by svobodná matka měla kočár z druhé ruky nebo obnošené věci na děcko.

    Ani tady nejsou nějak výrazné rozdíly v platech. Vlastně tu máme jeden z nejmenších rozdílů mezi vysokými a nízkými příjmy na celém světě.

    Prostě tady je zvykem remcat, ale lidi v Čechách už doopravdy netuší, co to znamená žít chudě!

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #77
    2. na komentář reaguje Rikina — #82
    superkarma: 5 15.03.2015, 17:27:40
  17. avatar
    [74] Eva_CZ [*]

    evelyn — #73 to je strasny!

    superkarma: 0 15.03.2015, 15:45:42
  18. avatar
    [73] evelyn [*]

    Eva_Fl — #72

    http://brno.idnes.cz/sam-a-bez-penez-o-zivoreni-duchodce-ze-znojemska-rozhodl-jeden-posudek-1es-/brno-zpravy.aspx?c=A150309_2145704_brno-zpravy_vh

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #74
    superkarma: 0 15.03.2015, 15:40:05
  19. avatar
    [72] Eva_CZ [*]

    ....... a kdeyz uz jsme teda odbocili od ,,umeni", vic, nez zaveseny kravy a umlaceni kapri me sokuje, co jsem se vcera docetla - kolik deti v Cesku nema penize na obedy! Jak zivori samozivitelky a duchodci! A ti zasrani ve vlade resej, jak si zvednou platy? TO JE TO, co se musi zmenit. Musi. A slibuju, ze se zucastnim kazde rozumne pomoci. Cesi adoptuji cernousky a doma maji hladovy decka? Svet je totalne zvracenej! A tady se resi pes od medu. Sml28

    1. na komentář reaguje evelyn — #73
    2. na komentář reaguje Mickey Mouse — #75
    3. na komentář reaguje kobližka — #76
    superkarma: 4 15.03.2015, 14:50:14
  20. avatar
    [71] Eva_CZ [*]

    Léthé — #61bud v klidu, leky si ordinuji zodpovedne. Zato nerozumim tomu ,,z VAS" - ty jsi tady mluvci nejake vetsinove skupiny, nebo tak neco? Me muze nasrat, ze se lidi cpou steakama a nikoho nepohorsuje, ze ta blba krava chovana na to nejlepsi maso zije cely svuj zivot ZAVESENA, aby masicko bylo co nejkrehci, kapry mlatime palicema do hlav, to je taky normos, lovime a neumime to, takze zranena a vydesena zvirata litaji po lesich, vyrveme z prirody, co se nam hodi a pak to drezurujeme v cirkusech a davy placaji - a tak bych tady mohla psat do vecera, a to vsechno je OK. Ale pes chvili polity medem, zjevne zdravy, dobre ziveny a v naprosty pohode, je sileny tyrani! TO me sere!

    superkarma: 3 15.03.2015, 14:34:48
  21. avatar
    [70] Léthé [*]

    Mít nápad, však nemusí zákonitě znamenat uměníSml15.

    superkarma: 1 15.03.2015, 14:22:05
  22. avatar
    [69] čurda [*]

    ty fotky jsou superSml67 souhlasím, že umění mělo , má a bude mít za úkol vyvolávat emoceSml58 pohled na těla zmáčený medem je opravdu úžasný!!! o to míň názory některých z vás holkySml57 koukám, že vy na sebe neumíte upozornit jinak, než používáním trapných slov... kterými se baví lidé na stejné "své" úrovni... sem to myslím nepatří, bavíte se o tom, jaký dopad to mělo na dítě a psa, ale úplně vám uniklo, že by jste se měly vyjádřit k tomu, jak to vypadá a ne jak to půjde umýt ze srsti a z očí...

    1. na komentář reaguje cilani — #102
    superkarma: 2 15.03.2015, 12:36:36
  23. avatar
    [68] Suzanne [*]

    medulka — #65 Tak tak, však se kvůli tomu nepop(s)erem Sml16 A vlastně ty fotky splnily svůj účel, jednou z definic umění je, že má vzbuzovat emoce Sml30

    superkarma: 1 15.03.2015, 10:51:34
  24. avatar
    [67] chanahd [*]

    Čemu všemu se říká dneska umění, to je hnus. Předtím známé osobnosti na wc a teď tohle.Sml68

    Psa i dítěte je mi líto také. "Nejpříjemnější" asi bude mít ten med v očíchSml15 Tím myslím psa a dítě.

    superkarma: 1 15.03.2015, 10:51:15
  25. avatar
    [66] medulka [*]

    Dudlajlama — #44 Přesně tak, lidi ať si dělají, co je jim jen libo. Ale já dost pochybuji, že ten pes sám od sebe šel a tím medem se polil, nebo se v něm vyválel. Je sice pravda, že pejsci občas mají tendenci se v něčem vyválet, to už je věc jiná, ale ještě jsem tedy neviděla psa, co by se šel válet do medu... Sml28

    superkarma: 2 15.03.2015, 10:16:01
  26. avatar
    [65] medulka [*]

    Suzanne — #49 Ok, je to váš názor, já zase vyjádřila ten svůj.

    1. na komentář reaguje Suzanne — #68
    superkarma: 0 15.03.2015, 10:11:24
  27. avatar
    [64] medulka [*]

    Eva_Fl — #52 Srovnáváte tu naprosto nesrovnávatelné. Umýt psa psím šamponem s přídavkem medu (kolik ho tam asi je, že?), a nebo na něj vylít zhruba 5 kýblů medu, to je dost rozdíl.

    superkarma: 3 15.03.2015, 10:10:15
  28. avatar
    [63] LudPa [*]

    LudPa — #62vnitřně

    superkarma: 0 15.03.2015, 08:23:34
  29. avatar
    [62] LudPa [*]

    Letos medu moc nebylo a tady se s ním takhle plýtvá. Měli mi ho raději poslat, jsem nastydlá.Užívala bych ho ale vnitře, polepená být nemusím. Takže kdyby od focení nějaký zbyl, beru ho!

    1. na komentář reaguje LudPa — #63
    superkarma: 2 15.03.2015, 08:17:55
  30. avatar
    [61] Léthé [*]

    Eva_Fl — #32 Eva_Fl — #45 Eva_Fl — #46 Eva_Fl — #54 Sml2....tobě snad opět někdo nasral do kabelky ? Co to tu předvádíš ? Proč to zas děláš ? Utahuješ si z nás ? Nebo jsi vynechala nějaké léky. Já se v tobě nevyznámSml15.

    1. na komentář reaguje Eva_Fl — #71
    superkarma: 6 15.03.2015, 08:03:35

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Náš tip

Doporučujeme