Domácnost

Uklízení v koupelně je radost :-) !

Nevěříte ?
Je to přece jen možné, použijete-li výrobky, které se snadno aplikují a hlavně řeší vaše časté problémy, jako jsou nečistota a nebezpečné mikroorganizmy v koupelně.

Pokud se chystáte na předvánoční úklid, máme pro vás několik tipů na výrobky od firmy Henkel, které vám v koupelně při úklidu určitě pomohou.
Koupelny jsou místem, které je při jakémkoliv úklidu zvlášť potřeba ošetřit, přejete-li si zachovat zdraví celé rodiny a vyhnout se leckdy nepříjemnému zápachu.
Drhnout vanu či umyvadlo je ale méně přitažlivá práce, a tak není zbytí – musíte si pomoci s tím, co je dostupné v obchodech.

Od letošního podzimu proto společnost Henkel myslel na ty z vás, které trápí v koupelnách plíseň, vodní kámen, rez nebo zbytky mýdla. Bref proti plísni je čistič s recepturou obsahující aktivní chlór a působí na odstranění plísně v koupelnách. Vlhkost v koupelnách je totiž ideálním místem pro vznik a rozvoj plísní.
Celá koupelna se pak stává nehygienickou a zapáchá.
Speciální prostředek je jediným řešením, které před plísněmi ochrání a vrátí bezpečí do vaší koupelny.

Bref proti plísni je díky obsahu aktivního chloru ideální v boji s plísněmi, navíc odstraní i bakterie a viry. Velmi snadno se používá, takže bez drhnutí docílíte kýženého výsledku.
Bref proti plísni je k dostání v praktickém obalu s aplikační pistolí.
Má pěnovou konzistenci, po nanesení přilne i ke svislé ploše vany nebo kachliček.
Bref proti plísni nastříkejte na povrchy v koupelně a nechte 15 minut působit, poté se Bref pouze opláchne.

Výhodou tedy je výborný čistící výsledek i bez potřeby fyzického mytí či „drhnutí“.
Navíc, tvar láhve s aplikační pistolí s rozprašovačem umožní velmi snadné používání obou výrobků, které každý uvítá.

Bref na vodní kámen a zbytky mýdla je čistič se silnou recepturou na bázi kyseliny citrónové, který působí na odstranění vodního kamene, zbytků mýdla a zaryté špíny. Má univerzální použití na vany, umyvadla, sprchové kouty, dlaždičky – hodí se tedy na úklid celé koupelny.

Společnost Henkel uvedla v květnu minulého roku inovaci v oblasti WC bloků - první dvoukomorový systém na našem trhu - Bref Duo-Aktiv.
Tento systém umožňuje kombinovat silný čistič a intenzivní vůni při každém spláchnutí.
Proto velice rychle získal oblibu mezi tekutými WC bloky.
V současné době Henkel nabízí 5 variant výrobku Bref Duo-Aktiv.
Poslední novinkou je pátá varianta Bref Duo-Aktiv Eukalyptus, která poprvé obsahuje i bělidlo.
Jedna komůrka nabízí obsah chloru pro lepší desinfekci a bělost a druhá komora obsahuje příjemnou vůni Eukalyptu.

Tak, pokud jsme vás inspirovali, s úsměvem do úklidu koupelny…    

       
   
01.12.2003 - Dům a byt - autor: Komerční článek

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [72] Andula [*]

    Simba: v horoskopu? Že do 10. 12. klikati budeš?

    superkarma: 0 05.12.2003, 21:09:42
  2. avatar
    [71] Andula [*]

    Ťapina: přesně tak, podepisuju.

    superkarma: 0 05.12.2003, 21:07:53
  3. avatar
    [70] Simba [*]

    Ťapina: A nechceš přijet uklidit i tu naši? Velká není a Cif koupím.

    superkarma: 0 05.12.2003, 09:27:26
  4. avatar
    [69] Simba [*]

    Andula: No, možná to máme v horoskopu

    superkarma: 0 05.12.2003, 09:26:27
  5. avatar
    [68] Ťapina [*]

    Mě uklízení koupelny baví, protože je malá a je to hned, ale s Cifem

    superkarma: 0 04.12.2003, 23:47:56
  6. avatar
    [67] Andula [*]

    Simba: nepovidej! Zajimavy je, ze to mame rozvrzeny podobne :-)

    superkarma: 0 04.12.2003, 19:22:27
  7. avatar
    [66] Simba [*]

    Andula: Já budu sundávat lustry až po 10.12.

    superkarma: 0 04.12.2003, 13:30:02
  8. avatar
    [65] Pegas1632 [*]

    Ať bych měla k ruce jakékoliv uklízecí výrobky, uklízení koupelny nikdy radost nebude

    superkarma: 0 04.12.2003, 11:52:31
  9. avatar
    [64] Andula [*]

    man-mimo: treba tam má Juana tolik vodního kamene, že to musí vzít dvakrát

    superkarma: 0 02.12.2003, 21:12:05
  10. avatar
    [63] man-mimo [*]

    Juana: máš pravdu, i kdybys to poslala jenom jednou

    superkarma: 0 02.12.2003, 21:05:37
  11. avatar
    [62] Andula [*]

    Simba: a už jsi sundala lustry? To víš, aby bylo uklizeno pořádně - nesmíš pořád jen klikat

    superkarma: 0 02.12.2003, 12:26:22
  12. avatar
    [61] Juana [*]

    Bref nikdy! Na plíseň Savo, máme tvrdou a železitou vodu, tak kupuju Larin na rez a vodní kámen, to bere i plíseň. Taky je dobrá Fixinela, ta je slovenská. Drhnu s tím umyvadlo, dlaždičky, obklady i WC mísu. Je to rozhodně levnější a navíc podporuje české (event. slovenské) firmy.
    A WC Larrin proti rezu a vodnímu kameni je úplně nejlepší, jen se blbě shání.

    superkarma: 0 02.12.2003, 10:39:48
  13. avatar
    [60] Juana [*]

    Bref nikdy! Na plíseň Savo, máme tvrdou a železitou vodu, tak kupuju Larin na rez a vodní kámen, to bere i plíseň. Taky je dobrá Fixinela, ta je slovenská. Drhnu s tím umyvadlo, dlaždičky, obklady i WC mísu. Je to rozhodně levnější a navíc podporuje české (event. slovenské) firmy.
    A WC Larrin proti rezu a vodnímu kameni je úplně nejlepší, jen se blbě shání.

    superkarma: 0 02.12.2003, 09:51:46
  14. avatar
    [59] Simba [*]

    Andula: Tak to jsem ráda .

    superkarma: 0 02.12.2003, 08:49:03
  15. avatar
    [58] Ťapina [*]

    Eva_Fl: My jsme sundali lustry když jsme měnili žárovky na úsporné a tím to hasne. Úsporné jsou studené, takže v lustru nezůstávají spečené můry, tudíž předpokládám, že se hned tak zase sundavat nebudou

    superkarma: 0 01.12.2003, 21:26:44
  16. avatar
    [57] Eva_CZ [*]

    Ťapina: skoda, ze tam nema fotku, ja porad nevim, o kom mluvite....
    Asi tak : doma mi sice nerikaji Hygiena, ale uklizim taky furt, protoze mi to nejak neda a v binci bych nedokazala bejt a pracovat. Tim, ze uklizim neco malo denne, nemam nahromadeny bordel a tak se u nas nekonaji zadne veleuklidy. Tak to mam uz roky.
    Pamatuji si, jak se me zeptala svagrova, jestli uz GRUNTUJU na Vanoce.... Nevim jak kdo, ale ja mam jine zaliby. Tak me trumfla, ze oni uz sundali i lustry!

    superkarma: 0 01.12.2003, 21:14:59
  17. avatar
    [56] Vivian [*]

    mikrozázraky jsou prostě jen reklamním tahákem, je to trik, nesmysl... je to "mikro-", takže je to tak malý, že to nikdo pouhým okem neuvidí. (Ovšem ne proto, že je to tak malý, ale proto, že je to neexistující výmysl marketingových šelmiček )...

    superkarma: 0 01.12.2003, 21:11:39
  18. avatar
    [55] Vivian [*]

    Ťapina: hm, myslím, že tak nějak to je... takže ten přídomek "aktivní" je jen takový lákadlo, ono je to chlór jako chlór...
    doktorku už neřeším... každej se živíme, jak umíme... podívej se, co holek šlape Perlovku... a maj se dobře

    superkarma: 0 01.12.2003, 21:10:19
  19. avatar
    [54] Ťapina [*]

    Vivian: Mikronesmysly se mi taky zdají podezřelé. Co je přesně aktivní chlór nevím, ale čistící přípravky na bázi chlóru by měly fungovat tak, že se po použití chlór uvolní, zafunguje a vyprchá, takže tam pak nezůstane a neškodí. To ale není žádná výhoda konkrétního výrobku, takhle by měly fungovat vždycky.
    Co se týče dezinfekce v domácnosti, mám názor jednoznačný. Když se nezbavím viditelné špíny, tak mi je dezinfekce na prd. A když se jí zbavím, tak udržím i bez dezinfekce ty bakterie na takové úrovni, že s nima můžu bez obav žít.

    Šuralová nemohla vystupovat v televizi pod svým pravým jménem, tak si ubrala háček

    superkarma: 0 01.12.2003, 19:22:32
  20. avatar
    [53] Vivian [*]

    Ajinka: mě teda uspokojujou lepší věci než vycíděná vana

    superkarma: 0 01.12.2003, 19:13:46
  21. avatar
    [52] Vivian [*]

    Ťapina: hele, co je "aktivní chlór"? Existuje něco jako "pasívní chlór"? Já mám někdy pocit, že tyhle bláboly jsou jen reklamními triky. Stejně jako hydrozásobníčky, mikrokapsule, mikrogranule, aquaminerály a různý jiný kokotiny.
    btw.- plísně v koupelně nemám a na sterilním prostředí netrvám. My se v koupelně hlavně koupeme. Až budeme zařizovat operační sály, možná o dezinfekci zauvažuju. Já vyrostla v nesterilním prostředí a jaký jsem zdravý dítě Ale některý dnešní skleníkový kytičky...

    superkarma: 0 01.12.2003, 19:12:42
  22. avatar
    [51] Vivian [*]

    já myslím, že ta z reklamy se nejmenuje Šuralová, ale Suralová.

    superkarma: 0 01.12.2003, 19:08:35
  23. avatar
    [44] Ťapina [*]

    KrtekP: To se divím, já bych ji z touhle popularitou teda nezaměstnala.

    superkarma: 0 01.12.2003, 17:03:23
  24. avatar
    [41] Andula [*]

    Simba: já radši ať moc nevoní, bolí mě z těchto vůní hlava

    superkarma: 0 01.12.2003, 15:08:15
  25. avatar
    [40] Andula [*]

    Simba: no já to pochopila, neboj

    superkarma: 0 01.12.2003, 15:07:53
  26. avatar
    [37] Simba [*]

    Landriel: Já si Ajax právě koupila prvně, čištění nic moc, ale tahle vůně byla hezká. I když jindy moc květinových vůní nemusím.

    superkarma: 0 01.12.2003, 14:23:50

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. avatar
    [36] Simba [*]

    Andula: No to já taky, nemyju to všechno jedním přípravkem

    superkarma: 0 01.12.2003, 14:18:45
  2. avatar
    [35] Landriel [*]

    Simba: nějaký Ajax jsem měla taky, ale moc to nečistilo a ta vůně mě spíš natahovala - byly to nějaké tropické květy, nebo co. Nejradši mám cif na podlahy nebo savo na plíseň a na WC.

    superkarma: 0 01.12.2003, 13:42:55
  3. avatar
    [34] Andula [*]

    werka: ty si lakuješ vlasy chlorem?
    Ne, dělám si legraci, jinak ale, odér laku na vlasy mi taky nějak vadí, kalšu z něj.

    superkarma: 0 01.12.2003, 13:20:37
  4. avatar
    [33] Andula [*]

    Simba: ja používám ty speciální řady, tedy na plísně a Na WC.
    Podle mě jsou dobré, a o moc levnější.
    Jen prostě z nich cítíš ten chlor chvíli.

    superkarma: 0 01.12.2003, 13:19:43
  5. avatar
    [32] Simba [*]

    Andula: Já mám vážně nejlepší zkušenosti s českým Savem, na WC i ty plísně. A na tvém případu vidím, že nejsem sama. Na podlahy jsem měla i nějaký OXY Gela pak Ajax - ten Ajax hlavně kvůli vůni slunečnic.

    superkarma: 0 01.12.2003, 13:14:27
  6. avatar
    [31] Zuzča [*]

    Ťapina: já mám Cif ještě i na gril a troubu . Je fakt, že ten kuchyňský rozpouští mastnotu jak teplo máslo

    superkarma: 0 01.12.2003, 13:10:56
  7. avatar
    [30] werka [*]

    sarobrouk: Jestli je v tom chlór, tak to nejspíš bělí - a smrdí , jestli v tom chlór není, tak to sice nesmrdí, ale možná taky nebělí )viz tvá zkušenost) .
    Já mám doma Savo proti plísním, zrovna se ho odhodlávám nastříkat na spáry. Budu pak muset čelit nejen smradu ale i i (těm vadí i to, že si v koupelně přeláknu vlasy )

    superkarma: 0 01.12.2003, 13:06:34
  8. avatar
    [29] Andula [*]

    Simba: Cif použíévám hlavně na podlahy, ale i ten na okna a skla. Na WC to Savo WC, A savo i na plísně, ale teď snad žádné nebudou.

    superkarma: 0 01.12.2003, 13:04:48
  9. avatar
    [28] Ťapina [*]

    Cif je dobrej, ten mám teď na podlahy, do koupelny i do kuchyně.

    superkarma: 0 01.12.2003, 12:38:26
  10. avatar
    [27] Simba [*]

    Andula: Já taky Cif a na dezinfekci Savo.
    sarobrouk: je fakt, že odér ze Sava je děsný, ale zato je účinné.

    superkarma: 0 01.12.2003, 12:36:57
  11. [26] helip [*]

    Já kupuju pokaždé něco jiného, dost se nechám ovlivnit radou nebo reklamou, a pak v důsledku je všechno stejné.

    superkarma: 0 01.12.2003, 12:35:57
  12. avatar
    [25] Andula [*]

    Žábina: já radši Cif

    superkarma: 0 01.12.2003, 11:49:22
  13. avatar
    [24] Žábina [*]

    Bref pěnu používám na čištění WC a čistí výborně....Bref duo aktiv je taky dobrý, ale moc dlouho nevydrží....
    Bref proti plísni neznám, ale vyzkouším ho ....

    superkarma: 0 01.12.2003, 11:44:00
  14. avatar
    [23] Andula [*]

    Ladia: navíc Bref dopadl hodně bídně v bnějakém testu účinnsoti a ještě k tomu ta Suralová!

    superkarma: 0 01.12.2003, 11:36:35
  15. avatar
    [22] sarobrouk [*]

    Já ho marně sháním ale mám doma jen Savo proti plísni a to fícám na zeď, na kachličky jsem chtěla něco co nesmrdí. Teda jeden výrobe co nesmrdí doma mám, nai nevím značku, ten dokonce svěže voní, ale bohužel na plíseň neúčinkuje, i když píší, že ano.
    Bref si kupím, jen co ho seženu. Reklamy nesleduju, ale tuto jsem výjimečně viděla. Zaujal mě výrobek a to co má dělat, jinak si nic nepamatuju.

    superkarma: 0 01.12.2003, 11:21:02
  16. avatar
    [21] Ťapina [*]

    Janinka: Některé třeba mají. Účinnost šampónů je individuální, moje kamarádka si pochvaluje Organics a já jsem po něm měla na hlavě vysušenou slámu. Ale u čisticích prostředků je to jednoznačné. Buď čistí všude, nebo nikde

    superkarma: 0 01.12.2003, 11:17:09
  17. avatar
    [18] Blues [*]

    Chlórem se vybělí všechno, na to stačí i Savo.
    Takže je pak všechno krásně bílé, ale zato celý byt smrdí jako veřejná plovárna

    superkarma: 0 01.12.2003, 10:44:27
  18. avatar
    [17] Lhasa [*]

    Ťapina č. 1 - vzalas mi to z klávesnice

    superkarma: 0 01.12.2003, 10:31:44
  19. avatar
    [16] Ťapina [*]

    šája: Však on taky čistit nemá, má jenom dezinfikovat. To samé Domestos, fleky na podlaze zůstanou, ale údajně zničí 98 % známých mikrobů. Jenom nevím, proč nám hned v prváku říkali, že dezinfekce bez mechanické očisty je neúčnná?

    superkarma: 0 01.12.2003, 10:13:58
  20. avatar
    [15] Ladia [*]

    Bref taky nekupuju , ta reklama mě težce odrazuje

    superkarma: 0 01.12.2003, 10:06:10
  21. avatar
    [12] klara.kr [*]

    viva: Ja ho zkusím, taky mám mezi dlaždičkama fleky

    superkarma: 0 01.12.2003, 09:45:34
  22. avatar
    [11] jankucharo [*]

    Reklamní spoty jsem už viděla, ale v obchodě se mi Bref proti plísním zatím úspěšně vyhýbá, buď ho mají vyprodán nebo ho ještě nákupčí neobjevil.... vyzkoušela jsem savo proti plísni, celkem slušný výsledek

    superkarma: 0 01.12.2003, 07:46:55
  23. [8] zindule [*]

    Bref nepoužívám.

    superkarma: 0 01.12.2003, 07:01:53
  24. avatar
    [7] šája [*]

    Bref je to asi dva nebo tři roky, co jsem v D-testu četla test čistících prostředků. U každého byl přepočet, kolik stojí jeden úklid. A u Brefu bylapoznámka - nelze určit, nečistí! Od té doby nedám dopustit na obyčejný Real

    superkarma: 0 01.12.2003, 07:01:16
  25. avatar
    [6] Jarunka [*]

    man-mimo: tak ja si ho do skrinky koupim, kdyz jinak nedas

    superkarma: 0 01.12.2003, 00:51:31
  26. avatar
    [5] man-mimo [*]

    Jarunka: Bref musí být, podle stylu reklam, určen pro jedince s IQ těch plísní

    superkarma: 0 01.12.2003, 00:35:54
  27. avatar
    [4] Vivian [*]

    Ťapina: souhlas... podle mě to žádná doktorka není... na takové blábolení nikdo diplom doktora medicíny nepotřebuje, ne?
    s Jarunkou taky souhlas, taky mám koupelnu v cajku a nepotřebuju žádné předražené extrazázraky...

    superkarma: 0 01.12.2003, 00:35:43
  28. avatar
    [3] Jarunka [*]

    Plisen v koupelne nemam. Ja tam topim !!! Vanu spinavou nemam, pouzivam penu Mydlo pouzivam tekute a dlazdicky osprchuji vodou a setru suchym hadrem. To jsou zase veci v tom clanku

    superkarma: 0 01.12.2003, 00:21:39
  29. avatar
    [2] man-mimo [*]

    Ťapina: něco takového snad být doktorka nemůže

    superkarma: 0 01.12.2003, 00:14:17
  30. avatar
    [1] Ťapina [*]

    Bref si v životě nekoupím kvůli té nablblé reklamě. Vždycky se u toho můžu vzteknout, co tam ta doktorka říká z kraviny. A jestli je to skutečná doktorka, jak se všeobecně tvrdí, tak se na to dá říct jediné - za peníze holt všechno

    superkarma: 0 01.12.2003, 00:06:15

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Anketa: Výživa v nemoci
Hledáme čtenářky, které rády čtou knihy
Anketní otázky pro čtenářky, které chtějí testovat Canesten Intim Gel
Anketa: Bolí vás záda?
Anketa pro maminky

Náš tip

Doporučujeme