Vztahy

Uhání mě chlap, kterému jsem dala kopačky

Karin je třiadvacet let. Na vysokou se nedostala, ale protože je z dobře situované rodiny, dělá jen občasné brigády, rodiče na ni nijak netlačí. Na jedné brigádě se setkala s klukem, se kterým chodila na střední…

uhánět

Seznamte se s třiadvacetiletou Karin. Je to normální holka z dobře situované rodiny, která si sem tam přivydělá nějakou korunu na brigádách. Jenže na jedné takové brigádě se po roce setkala s Petrem – bývalým přítelem ze střední, se kterým se před pár lety rozešla. Rozběhl se kolotoč událostí, které neví, jak zastavit, a vlastně ani pořádně neví, co přesně znamenají…

Karin a Petr

Když mě agentura poslala na brigádu, šla jsem dělat recepční do banky na záskok, tak jsem netušila, koho tam potkám. V ochrance tam dělal Petr! Můj ex. Jak jsem ho uviděla, hned mi hlavou proletělo všechno to hezký, co jsme spolu prožili, ale i to ošklivý. Dala jsem mu vale, protože je hrozný proutník – na střední flirtoval se vším, co mělo sukni. Ale tenkrát mě to dost mrzelo, byla jsem hodně zamilovaná, jen jsem to prostě nezvládla.

První dva dny jsme se sem tam pozdravili, ale třetí den se u mě najednou Petr stavil, jestli bych nešla na oběd. Nemohla jsem, měla jsem už domluvený oběd s kamarádkou. Ale druhý den to zkusil znovu, tak jsem šla.

Na obědě bylo chvíli trapné ticho a klasika: Jak žiješ, co děláš, jak se máš… Pak z něj vypadlo, že má přítulkyni (to je jeho oblíbený slovo), ale moc jim to neklape. Všimla jsem si, že se docela změnil. Od střední zmužněl a přítelkyně ho asi drží zkrátka, protože kde by dřív flirtoval se servírkou, tam jen hodil jeden vlídný pohled a nic víc. Zato na mě to začal rozbalovat docela slušně.

Lichotilo mi to, to je jasný, ale držela jsem si odstup. Když jsme šli zpátky do práce, nabídl mi galantně rámě – to, že by mě nejraději vzal za ruku, z něj vyloženě sršelo. Po práci čekal u banky, že mě hodí domů, ale odmítla jsem.

No a další den to samé.

Jsem z něj v rozpacích. Na jednu stranu je mi ta pozornost příjemná, a kdyby byl volný, možná bych i do nějakého románku šla, ale zase pro něj nechci být alibi k rozchodu. Bojím se, že se nezměnil, jak tvrdí, ale nechci mu křivdit. Tak nevím, jestli mu dát znovu šanci, nebo ne. Jsem hodně zmatená i ze sebe, pořád k němu něco cítím…

Co byste Karin poradila?

Možnost%
Jdi do toho, život se musí žít naplno!6,8
Řekni mu, že kdyby byl volný, tak by měl šanci.22,3
Drž si od něj odstup.70,9

Čtěte také…

   
25.07.2012 - Příběhy - autor: Jakub D. Kočí

Další příspěvky

Komentáře:

  1. avatar
    [56] dajrin [*]

    Držela bych si raději odstup... Sml22

    superkarma: 0 01.10.2012, 12:48:41
  2. avatar
    [55] nugyna [*]

    takoveto tipy se nemeni. Umej zene dobre poplest hlavu. Pokud ma pritelkyni a neklape jim to..proc od ni neodejde?

    superkarma: 0 30.07.2012, 13:43:21
  3. avatar
    [54] LudPa [*]

    Rikina — #4 A proč by ne? Já jsem se seznámila s manželem na střední a nevidím na tom nic divného teda. Jsme spolu 34 let!

    superkarma: 0 29.07.2012, 13:37:14
  4. avatar
    [53] peetrax [*]

    wich — #51 ne, jen jedna, to úplně stačilo... Sml68

    superkarma: 0 26.07.2012, 18:44:10
  5. avatar
    [52] medulka [*]

    Nevěřím, že by se sukničkář a proutník nějak výrazně změnil a byl věrný...o tom svědčí už i to, že má doma přítelkyni, ale v práci flirtuje se svou bývalou a zve jí na oběd, nabízí jí rámě, odvoz, ...to mi nejpřijde, že by se nějak napravilSml23

    superkarma: 0 26.07.2012, 13:16:10
  6. avatar
    [51] wich [*]

    Rikina — #47 peetrax — #46 Coto? Opět mi unikla nějaká "výživná" diskuze? Sml14 Zase se uživatelky ústně rvaly? Sml2Sml30

    Suzanne — #49 Suzi, jenže ty nejsi sprosťačka duchem, takže u tebe prostě to silné výrazivo působí tak nějak charismaticky Sml30

    1. na komentář reaguje peetrax — #53
    superkarma: 0 26.07.2012, 07:52:27
  7. avatar
    [50] hubajda [*]

    OlgaMarie — #44 ale muze si neco od toho slibovat ja bych dala od nej ruce pryc

    superkarma: 0 26.07.2012, 00:01:17
  8. avatar
    [49] Suzanne [*]

    wich — #45 Ale to bych musela některá krásná česká slova přestat používat Sml2 To asi spíš občas někoho pohorším, možná i naseru Sml52

    Rikina — #47 Sml48Sml9

    1. na komentář reaguje wich — #51
    superkarma: 0 25.07.2012, 23:16:37
  9. avatar
    [48] peetrax [*]

    Rikina — #47 jo, taky jsem se nestačila divit, jako když se otevře kanál - a redakce na to nic... Sml80

    superkarma: 0 25.07.2012, 23:13:31
  10. [47] Rikina [*]

    peetrax — #46 Sml22 a nebylo to poprvé. Poněkud mě překvapuje, že tohle tady prochází - na leckterých jiných diskuzních serverech dostane takový jedinec zaracha. Sml80

    Tím ale nechci namítat vůči wich a Suzanne, kteréžto dámy nepoužívají podobné výrazy v míře překračující běžné meze. Ony to nemají zapotřebí, neb umějí napsat i jinými slovy dostatečně přesně a úderně to, co chtějí sdělit. Občasný silnější výraz je pak oživením diskuze. V tomto případě mi to přišlo jen trochu neadekvátní problému popsanému v článku. Sml80 Ale o pohoršení bych nehovořila. Sml57 K těm příspěvkům "na jiném místě" - no, smutné. Sml68

    1. na komentář reaguje peetrax — #48
    2. na komentář reaguje Suzanne — #49
    3. na komentář reaguje wich — #51
    superkarma: 0 25.07.2012, 22:57:07
  11. avatar
    [46] peetrax [*]

    wich — #45 Klidně

    se, děvčata, přestaňte omezovat a vyjadřujte se, jak je libo, na

    jiném místě tu dnes veřejně lítaly prdele, k...y atd. Sml24

    1. na komentář reaguje Rikina — #47
    2. na komentář reaguje wich — #51
    superkarma: 0 25.07.2012, 21:12:43
  12. avatar
    [45] wich [*]

    Suzanne — #37 Sml67Sml57Sml22 Ale asi si to budeme muset nechat jen na doma, abychom na ženě-in nepohoršovaly Sml32Sml15

    1. na komentář reaguje peetrax — #46
    2. na komentář reaguje Suzanne — #49
    superkarma: 0 25.07.2012, 20:52:22
  13. avatar
    [44] OlgaMarie [*]

    A co takhle nechat se zvát, až by ho to omrzelo?

    1. na komentář reaguje hubajda — #50
    superkarma: 0 25.07.2012, 20:20:02
  14. avatar
    [43] v.poho [*]

    wich — #32 ...když on problém ale je, že nejvyšší mínění o sobě mívají právě blbovéSml57.

    superkarma: 1 25.07.2012, 18:03:38
  15. avatar
    [42] ekleinovka [*]

    Tak tedy nevím,na oběd s ním sice šla,ale to ještě nic neznamená....využili příležitosti přece oba,jaképak uhánění

    superkarma: 0 25.07.2012, 18:02:17
  16. avatar
    [41] Pentlička [*]

    Nevěřím na polepšené sukničkáře.

    superkarma: 0 25.07.2012, 17:51:09
  17. avatar
    [40] daska59 [*]

    arminka — #36 a nebo za něco Sml30

    superkarma: 0 25.07.2012, 17:03:18
  18. avatar
    [39] Alena 12 [*]

    SNÍŽEK — #38 je to tak

    superkarma: 0 25.07.2012, 16:29:33
  19. avatar
    [38] SNÍŽEK [*]

    KDO ZKLAME JEDNOU,ZKLAME POKAŽDÉ Sml68

    1. na komentář reaguje Alena 12 — #39
    superkarma: 0 25.07.2012, 16:25:37
  20. avatar
    [37] Suzanne [*]

    Rikina — #25 výrazivo Sml30 Já třeba rozlišuju, jestli mi jde někdo jen tak na nervy nebo jestli mě fakt sere Sml30

    1. na komentář reaguje wich — #45
    superkarma: 2 25.07.2012, 15:58:46
  21. avatar
    [36] arminka [*]

    hubajda — #35 a když, tak to nestojí za nicSml15

    1. na komentář reaguje daska59 — #40
    superkarma: 0 25.07.2012, 15:13:49
  22. avatar
    [35] hubajda [*]

    Mischelle3 — #33 jo jo jak se rika do stejne vody dvakrat nevstoupis

    1. na komentář reaguje arminka — #36
    superkarma: 0 25.07.2012, 12:58:10
  23. avatar
    [34] Kytinkak [*]

    já bych mu šanci dala, i když třeba ani o seznamování nejde

    superkarma: 0 25.07.2012, 12:16:14
  24. avatar
    [33] Mischelle3 [*]

    moc by se mi do vztahu s ex nechtělo, raděj vztah udržet v kamarádské úrovni :)

    1. na komentář reaguje hubajda — #35
    superkarma: 0 25.07.2012, 12:04:14
  25. avatar
    [32] wich [*]

    ax — #30 Však je jen dobře, že mají o sobě holky velké mínění. Aspoň budou v životě otrkané a nenechají se srazit kdejakou poznámkou nějakého blba.

    1. na komentář reaguje v.poho — #43
    superkarma: 1 25.07.2012, 11:43:01
  26. avatar
    [31] kobližka [*]

    Jitka46 — #7 No,to je ale blbá rada,promiň.Proč by si hledala jinou brigádu?Copak on je nějakej úchyl,či co?Když mu ona neposkytne příležitost se scházet,tak jí prostě nechá na pokoji..

    superkarma: 0 25.07.2012, 11:35:04

Další příspěvky

Z předchozí stránky:

  1. [30] ax [*]

    Rikina — #29

    Možná má slečna Karin o sobě hodně velké mínění Sml16 - ona mu dala kopačky ... ona je z dobře situované rodiny ... on ji uhání...

    1. na komentář reaguje wich — #32
    superkarma: 0 25.07.2012, 11:22:56
  2. [29] Rikina [*]

    wich — #27 jedno pozvání na oběd nehodnotím jako "uhánění" - to mi přijde, že nadpis malinko přehání Sml57 ostatně dle popisu se ani nic moc nedělo, kromě toho, že slečně nabídl rámě - celkově je to spíš "mnoho povyku pro nic", řekla bych. Sml80 

    1. na komentář reaguje ax — #30
    superkarma: 1 25.07.2012, 11:17:12
  3. avatar
    [28] Hanula [*]

    Sml16pozor na přítelkyni, aby nepřišla vyškrábat očiSml30

    superkarma: 0 25.07.2012, 11:13:27
  4. avatar
    [27] wich [*]

    Rikina — #25 Kdyby mě uháněl (jak je psáno v nadpisu), tak by mě sral - nátlaky nesnáším. A na oběd bych radši šla s novým zajímavým objektem než s bývalým, co si zrovna uvědomil, že vypadám líp, než kdysi Sml30 To je o přístupu té které soudružky Sml58

    No a já tak mluvím, pokud můj přímý příspěvek urazil tvoji něžnou ženskou duši, hluboce se ti omlouvám Sml33

    1. na komentář reaguje Rikina — #29
    superkarma: 0 25.07.2012, 10:59:04
  5. avatar
    [26] wich [*]

    ax — #24 Sml57Sml57Sml52Sml52Sml52Sml67 

    superkarma: 0 25.07.2012, 10:49:29
  6. [25] Rikina [*]

    Tak na oběd by slečna šla tak jako tak, v tom žádnou ztrátu času nevidím. Sml80 Jít v pracovní době na půl hodinky na oběd s chlápkem z ochranky nevidím ani jako ponižování se. To, že spolu kdysi dávno na střední chvilku "něco" měli, je nepodstatné. Evidentně je jí jeho společnost i příjemná, takže odpadá i ono "kdyby mě sral" - BTW - co je tohle za výrazivo? Sml58 Takhle já nemluvím, ani o těch, co mě fakt s... eh, jdou na nervy. Sml57 No a na oběd se dá jít snad i nezávazně, nehledala bych v tom hned bůh ví co. Sml80 

    1. na komentář reaguje wich — #27
    2. na komentář reaguje Suzanne — #37
    superkarma: 2 25.07.2012, 10:48:31
  7. [24] ax [*]

    wich — #22

    Přesně tak - např. jsem potkala třídního šprta, na ZŠ téměř nejmenšího a nejhubenějšího, jak vychází z posilovny (nyní cca 185 cm, ramena jak letiště), nasedl do nového auta a ještě by teda potřeboval trošku převléct, ale jinak vypadal fakt dobře. 

    No a naopak jsem potkala třídní krásku, na kterou jsem celou ZŠ i SŠ žárlila, protože všichni kluci ji obdivovali. No a tato kráska zabírala v autobuse 1,5 sedačky ... což mě samozřejmě škodolibě potěšilo... Sml30

    1. na komentář reaguje wich — #26
    superkarma: 0 25.07.2012, 10:37:10
  8. avatar
    [23] wich [*]

    cilani — #21 Já to beru jen podle sebe, já bych pozvání bývalého asi odmítla, po světě běhá plno jiných zajímavých objektů, na které si ráda udělám čas, než na proklepnuté, neosvědčené Sml30

    superkarma: 0 25.07.2012, 10:29:35
  9. avatar
    [22] wich [*]

    ax — #19 Sml67Sml30Sml30 No, já jsem taky psala, že bych si našla jinou brigádu... kdyby mě sral Sml57Sml30Sml30

    Ale máš pravdu, lidi se právě v tomhle věku změní neskutečně. Vidím to i u našeho ročníku, my, co jsme byly "šedé myšky", tak teď postavy jak modelky, krásné vlasy, nehty, spíš holky prokoukly (vlastně i kluci) a ty třídní krasavice vypadají na "přerobených" 40. Některé jsem na třídním srazu nepoznala. Tam je to vždycky hodně vtipné Sml30 

    1. na komentář reaguje ax — #24
    superkarma: 0 25.07.2012, 10:25:26
  10. [21] cilani [*]

    wich — #20 no ale ona ten čas podle všeho má a podle všeho to, co bylo, nebere jako tak hroznou křivdu, takže fakt nechápu tu zmínku o ponižování se Sml80

    1. na komentář reaguje wich — #23
    superkarma: 2 25.07.2012, 10:18:24
  11. avatar
    [20] wich [*]

    cilani — #16 To není o uražené ješitnosti. To je o času a ten investuju jenom do kamarádů a rodiny. Při cestách k našim bych musela vyškrtnout návštěvu někoho z mých přátel nebo rodiny a to bych kvůli nějaké lásce ze střední školy neudělala, v té době jsem se fakt nezasekla.

    Ona psala, že byl sukničkář.

    1. na komentář reaguje cilani — #21
    superkarma: 0 25.07.2012, 10:13:18
  12. [19] ax [*]

    wich — #15

    Jo, jo, ale já to pořád beru tak, že v jim tehdy bylo cca 17. V tomto věku chce každý kluk tu nejkrásnější holku a ty obyčejné mají prostě smůlu. Ty obyčejné dostávají bohužel šanci až později, když už ti chlapi (ale obdobně to platí i u holek) pochopí, že krása není vše, anebo se o sebe ty obyčejné začnou starat, zatímco třídní krásky usnuly na vavřínech a přibraly 10 kg.

    Čímž tedy nechci říct, že by pisatelka nebyla krásná, ale spíš se domnívám že od 17 do 23 ujde člověk delší cestu než např. od 30 do 36, obzvlášť pokud těch protějšků už pár poznal.

    Jinak je zajímavé číst, jak jsme každá jiná - jedna by kvůli němu změnila práci, druhé přijde ponižující jít s ním na oběd, třetí by s ním na oběd šla a třeba se tu najde ještě nějaká čtvrtá, která by s ním hned po obědě klidně skončila v posteli. Sml30

    1. na komentář reaguje wich — #22
    superkarma: 2 25.07.2012, 10:09:14
  13. avatar
    [18] ladouch [*]

    Já bych mu dala šanci, rozejít se s ním můžu kykoliv, třeba se opravdu změnil, ale nejdříve bych ho donutila, aby si vyřídil svůj vztah s přítelkyní.Sml58

    superkarma: 0 25.07.2012, 10:04:08
  14. avatar
    [17] Jindriska8 [*]

    Rady nedávám ráda,ale asi bych si hledala něco jiného.Sml22

    superkarma: 0 25.07.2012, 10:03:01
  15. [16] cilani [*]

    wich — #15 no jo, uražená ješitnost je potvora.

    Ona nikde nepsala, že se rozešli ve zlým.. 

    1. na komentář reaguje wich — #20
    superkarma: 1 25.07.2012, 09:59:10
  16. avatar
    [15] wich [*]

    No... chlap, kterému jsem nestála za to a byl, během našeho vztahu sukničkář, jak je výš psáno, tak ten by mi fakt nestál za to, abych s ním ztrácela čas Sml80

    Jó, kdybychom se rozešli jako normální slušní lidi, tak ok, ale když na mě sral tehdy, já bych házela boba teď Sml58

    1. na komentář reaguje cilani — #16
    2. na komentář reaguje ax — #19
    superkarma: 2 25.07.2012, 09:49:16
  17. [14] cilani [*]

    Karin bych neporadila nic, ať si dělá co chce, ale ať pak nebulí.

    wich — #10 nevím, proč by spolu dva lidi, co se před nějakou dobou rozešli nemohli jít na oběd nebo prostě něco podniknout. Někteří jsou spolu schopní mluvit a ne každá baba pokec s exem bere jako ponižování se. Sml80

    superkarma: 0 25.07.2012, 09:43:38
  18. [13] ax [*]

    step1 — #11 wich — #10

    Mně taky nepřijde ponižující jít s bývalým na oběd.

    Nezasávám se sukničkářů, ale oproti pubertě se člověk hodně změní. Nevím no, ale třeba ten název článku mi přijde hodně přemrštěný. - Byla to láska ze střední školy, třeba to mohlo znamenat, že ona do něj byla platonicky zamilovaná, párkrát se sešli (aniž on by postřehl, že spolu chodí) a pak to nějak vyšumělo.

    superkarma: 0 25.07.2012, 09:10:19
  19. [12] Saritka [*]

    Tak to by mi  lezl na nervy, jinou práci by to chtělo.Sml16

    superkarma: 0 25.07.2012, 09:02:52
  20. [11] step1 [*]

    wich — #10 Já v tom nevidím žádné ponižování, jít s bývalým přítelem na oběd. Sml80 To, že se rozešli, přece neznamená, že už spolu nesmí mluvit.

    ax — #5 Plně s Tebou souhlasím.

    1. na komentář reaguje ax — #13
    superkarma: 0 25.07.2012, 08:54:07
  21. avatar
    [10] wich [*]

    ax — #9 To myslím, že by asi dal najevo jinak, ale člověk nikdy neví Sml57 Nebo se mu stýská po do dobře situované rodince Sml58 Hlavně nevím, proč se slečna ponižovala a šla na ten oběd Sml28Sml52Sml52Sml52 

    1. na komentář reaguje step1 — #11
    2. na komentář reaguje ax — #13
    3. na komentář reaguje cilani — #14
    superkarma: 0 25.07.2012, 08:34:13
  22. [9] ax [*]

    wich — #8

    On možná není chudinka, třeba si chce jen nezávazně zasexovat. - Za ty roky od střední se již něco přiučil a teď jí to chce předvést. Sml16

    1. na komentář reaguje wich — #10
    superkarma: 0 25.07.2012, 08:27:46
  23. avatar
    [8] wich [*]

    Když mě uháněl můj ex, nesnášela jsem to. Po rozchodu mě doslova bombardoval smskami, telefon zvonil pořád. Neodepsala jsem mu na jedinou smsku, nezvedla telefon asi za dva měsíce ho to přestalo bavit.

    Taky bych si našla jinou brigádu. Tyhle chlapy-chudinky nesnáším.

    1. na komentář reaguje ax — #9
    superkarma: 0 25.07.2012, 08:21:25
  24. [7] Jitka46 [*]

    já bych si našla jinou brigádu

    1. na komentář reaguje kobližka — #31
    superkarma: 0 25.07.2012, 08:09:00
  25. [6] diplopeta [*]

    asi bych ještě chvíli počkala a nehrnula se do toho po hlavě

    superkarma: 0 25.07.2012, 07:35:16
  26. [5] ax [*]

    Jestli je tento příběh pravdivý, tak teda fakt nevím, jak slečna bude jednou řešit skutečné problémy, když s takovou kravinou píše na net. Toto je "problém" vhodný maximálně k rozebrání s kamarádkou u drinku.

    Také nechápu, proč je v úvodu článku několikrát zdůrazňováno, že je z dobře situované rodiny.

    A jestli mám teda říct svůj názor či radu, tak já osobně, pokud bych k němu cítila nějakou náklonost, tak bych do toho šla. Pokud Karin nikoho nemá, tak nic neztrácí, a aspoň si románkem zpříjemní léto, vždyť o nic nejde. (To, že někoho má on, považuji za jeho problém, to ať si pořeší on sám.)

    1. na komentář reaguje step1 — #11
    superkarma: 0 25.07.2012, 07:28:14
  27. [4] Rikina [*]

    Ježiš. Sml57 On někdo bere vztahy ze střední školy vážně? Jakože vážná známost a tak? Tam je přece normální, že se chlapci a děvčata scházejí a rozcházejí ob týden. Sml80Jestli chce slečna románek a špetku zábavy či dobrodružství, proč ne. Jestli chce perspektivní a dlouhodobou známost s vyhlídkou na bílý závoj, tak by měla přibrzdit, na to má nejmíň 10 let čas, než sama trochu dospěje. Sml80 Podle výše psaného bych ji odhadla na 17, ne 23. Sml57

    1. na komentář reaguje LudPa — #54
    superkarma: 3 25.07.2012, 07:24:02
  28. avatar
    [3] ToraToraTora [*]

    Slečně je to milé, ale je zoufalá? Sml52Sml52 Nááá puťa puťa, nááá. Až se s ním vyspí, už to sem ani nepište.

    superkarma: 2 25.07.2012, 07:11:47
  29. [2] lidicka [*]

    Příběh jako z červené knihovny.....Sml52

    superkarma: 0 25.07.2012, 06:53:10
  30. [1] Trefa [*]

    Trefa:ja bych si drzela od nej odstup.budete videt dal jak se to bude vyvijet.pak bych se rozhodla.ale jestli ma devce,tak bych utikala pryc od neho.

    superkarma: 0 25.07.2012, 00:53:54

Profil uživatele




Registrace nového uživatele | Zaslat heslo

Komerční tipy

Novinky

Dnešní vydání

Nové v rubrice

Nejčtenější články

Poslední komentáře

Fotogalerie

Partner rubriky

Ankety

Dětský pokoj - zařizování, rekonstrukce

Náš tip

Doporučujeme